Verlengen van verlopen kaart

LinLin
juni 2012 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Hoi Lars
Mooie site, hoor. Ik was al een fan van je vorige site.
Een vraagje: Kan je een verlopen kaart ook verlengen. Of moet je dan een nieuwe kaart aanschaffen en je helemaal opnieuw inschrijven. Krijg je dan ook nog een half jaar gratis?
groetjes
Lin

Reacties

  • Lin zei:


    Hoi Lars
    Mooie site, hoor. Ik was al een fan van je vorige site.
    Een vraagje: Kan je een verlopen kaart ook verlengen. Of moet je dan een nieuwe kaart aanschaffen en je helemaal opnieuw inschrijven. Krijg je dan ook nog een half jaar gratis?
    groetjes
    Lin

    Hoi Lin,
    Dank voor je compliment! Een jaarkaart kan altijd worden verlengt, maar alleen als in de maand vóór de einddatum wordt verlengt, krijg je de 6 extra maanden gratis. Ná de vervaldatum is deze actie niet meer geldig. Je gegevens bljven echter in hun systeem staan, dus ook als je later verlengt zal de procedure sneller verlopen.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Als je een jaarkaart verlengt krijg je een half jaar gratis, maar kun je ook gewoon voor een jaar verlengen en dan weer korting krijgen?
  • nala zei:


    Hoi Lars,
    Als je een jaarkaart verlengt krijg je een half jaar gratis, maar kun je ook gewoon voor een jaar verlengen en dan weer korting krijgen?

    Hoi nala,
    Bij een betaalde verlenging krijg je altijd 6 maanden extra gratis. Daarnaast heeft het geen nut om voor een jaar te kiezen, je krijgt namelijk pas weer korting op de aanschaf van een jaarkaart als je de afgelopen 2 jaar geen jaarkaart hebt gehad. Na verlenging kun je sparen voor stempels via parrainage of je krijgt bij de volgende betaalde verlenging weer 6 maanden extra.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars
    De jaarkaart van mijn vrouw en die van mij lopen tot 12-11-2012. Wij gaan weer naar Disney in de periode van 4,5,6 en 7 oktober 2012.
    Mijn vrouw zal dan 3 stempels hebben op haar jaarkaart en dus 1 jaar gratis krijgen. Ik zal gewoon mijn jaarkaart verlengen waardoor mijn jaarkaart 18 maanden geldig zal zijn. Dit alles willen wij op 4 oktober gaan regelen. Echter las ik dit op uw site:
    Verlengen kan alleen in de gehele maand vóór de vervaldatum van de jaarkaart. Als uw jaarkaart bijvoorbeeld vervalt op 20 augustus, dan kunt u van 20 juli t/m 20 augustus uw jaarkaart verlengen in het resort of per post.
    Gaat dit voor die paar dagen een probleem worden gezien wij dit in het resort willen regelen?
    Op dit moment hebben wij een fantasy jaarkaart en willen deze updaten naar een dreamkaart. Hoe is dit in onze situatie het beste te regelen?
    Vriendelijke groet,
    Sebas
  • sebas zei:


    Hoi Lars
    De jaarkaart van mijn vrouw en die van mij lopen tot 12-11-2012. Wij gaan weer naar Disney in de periode van 4,5,6 en 7 oktober 2012.
    Mijn vrouw zal dan 3 stempels hebben op haar jaarkaart en dus 1 jaar gratis krijgen. Ik zal gewoon mijn jaarkaart verlengen waardoor mijn jaarkaart 18 maanden geldig zal zijn. Dit alles willen wij op 4 oktober gaan regelen. Echter las ik dit op uw site:
    Verlengen kan alleen in de gehele maand vóór de vervaldatum van de jaarkaart. Als uw jaarkaart bijvoorbeeld vervalt op 20 augustus, dan kunt u van 20 juli t/m 20 augustus uw jaarkaart verlengen in het resort of per post.
    Gaat dit voor die paar dagen een probleem worden gezien wij dit in het resort willen regelen?
    Op dit moment hebben wij een fantasy jaarkaart en willen deze updaten naar een dreamkaart. Hoe is dit in onze situatie het beste te regelen?
    Vriendelijke groet,
    Sebas

    Hoi Sebas,
    De officiële regels stellen dat verlenging alleen mogelijk is in de gehele maand vóór de vervaldatum, maar ervaring leert dat Cast Members hier vanaf kunnen wijken naar eigen goeddunken. Voor de zekerheid zou ik deze vraag ook per email aan de Klantenservice van Disney sturen (dlp.clientenservice@disney.com) en hun antwoord uit printen en meenemen als bewijs.
    Een upgrade naar een Dream is altijd mogelijk en je betaald dan het verschil tussen de prijs van de Fantasy en de nieuwe Dream. Hiervoor wordt de prijs gehanteerd die geprint op de jaarkaarten staat. De exacte prijs is dus afhankelijk van het bedrag dat jullie voor de Fantasy hebben betaald. De medewerkers van Bureau Passeport Annuel zorgen voor de upgrade.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars.
    Dit weekend was ik weer te vinden in Disney. Ik heb ook de jaarkaarten verlengd. Het wil namelijk zo dat mijn vrouw een gratis jaarkaart heeft gekregen welke ingaat op 13 november en geldig is tot 12 november 2013. Ik zelf heb een jaarkaart met 6 maanden gratis. Dus hij gaat in op 13 november en is geldig tot 12 mei 2014
    Dus met andere woorden kan je gewoon jaarkaart verlengen in het park en gaat deze in na het eindigen van je oude jaarkaart.
  • sebas zei:


    Hoi Lars.
    Dit weekend was ik weer te vinden in Disney. Ik heb ook de jaarkaarten verlengd. Het wil namelijk zo dat mijn vrouw een gratis jaarkaart heeft gekregen welke ingaat op 13 november en geldig is tot 12 november 2013. Ik zelf heb een jaarkaart met 6 maanden gratis. Dus hij gaat in op 13 november en is geldig tot 12 mei 2014
    Dus met andere woorden kan je gewoon jaarkaart verlengen in het park en gaat deze in na het eindigen van je oude jaarkaart.

    Hoi Sebas,
    Dank voor de informatie. Je kunt de verlenging gewoon in de parken regelen ja, maar als ik het goed begrijp hebben jullie dus al eerder kunnen verlengen dan de maand die er normaal gesproken voor staat. Goed om te horen dat Disney hier blijkbaar wat flexibeler mee om gaat. Veel plezier met jullie jaarkaarten!
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars
    Klopt inderdaad.
    Mijn vrouw heeft dus nu (omdat ze drie stempels had) een jaarkaart gratis. Maar in dit jaar kan ze geen stempels sparen, maar wel andere 10 % geven toch?
    Omdat ik mijn jaarkaart heb verlengd heb ik 6 maanden gratis gekregen. In de periode kan ik toch wel sparen voor nieuwe stempels?
  • sebas zei:


    Hoi Lars
    Klopt inderdaad.
    Mijn vrouw heeft dus nu (omdat ze drie stempels had) een jaarkaart gratis. Maar in dit jaar kan ze geen stempels sparen, maar wel andere 10 % geven toch?
    Omdat ik mijn jaarkaart heb verlengd heb ik 6 maanden gratis gekregen. In de periode kan ik toch wel sparen voor nieuwe stempels?

    Hoi Sebas,
    Korting geven is altijd onbeperkt mogelijk vanaf de tweede maand. Dit is ook het geval bij een verlenging, aangezien je dan een nieuw contract aangaat. Jaarkaarthouders die hebben betaald voor hun verlenging kunnen gewoon stempels sparen inderdaad.
    Groetjes,
    Lars
  • hoi Lars
    Ik heb even een vraag, Mijn man en dochter hebben een jaarkaart gratis gespaard, nu willen mijn zoon en ik de kaart verlengen en betalen. Kan ik nu ook korting krijgen op mijn nieuwe kaart die dan 18 maanden geldig is. dus hem aanschaffen met 10% korting.
    groeten Rosita
  • rosita zei:


    hoi Lars
    Ik heb even een vraag, Mijn man en dochter hebben een jaarkaart gratis gespaard, nu willen mijn zoon en ik de kaart verlengen en betalen. Kan ik nu ook korting krijgen op mijn nieuwe kaart die dan 18 maanden geldig is. dus hem aanschaffen met 10% korting.
    groeten Rosita

    Hoi Rosita,
    Nee, dat is niet mogelijk. Je krijgt alleen die 6 maanden gratis als je de volledige prijs betaald. Aanbiedingen kunnen niet worden gecombineerd.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    Verlenging van een jaarkaart en 18 maanden krijgen ipv 12 is bij volledige betaling en verlenging in het park. Maar is het ook niet zo dat deze verlenging plaats kan vinden voor 18 maanden een maand na dato maar dan per post? Ik dacht ooit zoiets gehoord/gelezen te hebben...
    Thanks en succes met het najagen van fulltime DiscoverTheMagic (volgens t krantenartikel)!
    Danny
  • Danny_B zei:


    Hallo Lars,
    Verlenging van een jaarkaart en 18 maanden krijgen ipv 12 is bij volledige betaling en verlenging in het park. Maar is het ook niet zo dat deze verlenging plaats kan vinden voor 18 maanden een maand na dato maar dan per post? Ik dacht ooit zoiets gehoord/gelezen te hebben...
    Thanks en succes met het najagen van fulltime DiscoverTheMagic (volgens t krantenartikel)!
    Danny

    Hoi Danny,
    Merci bien! Zowel in het resort, als per post, kan er alleen van deze aanbieding gebruik worden gemaakt in de gehele maand vóór de vervaldatum. Eerder was dit inderdaad ook nog mogelijk in de gehele maand ná de vervaldatum, maar dat is nu aangepast. Als de jaarkaart inmiddels is verlopen, gaat dat niet meer en kan er alleen betaald worden verlengd voor de reguliere periode van 12 maanden.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.