Disney en handicap

oktober 2014 aangepast in Algemeen
hey iedereen
Ik zou als begeleider van een vrouw met een handicap naar disney willen gaan.
Deze vrouw zit in een elektrische rolstoel, ze gaat naar daar vooral voor haar kinderen. Ze zou geen attracties kunnen doen.
Nu was mijn vraag is er een handicapte tarief? of moet ze vollepot voor haarzelf betalen?
Ook staat er bij de disney hotels dat deze zijn aangepast. Weet er iemand in welke mate ze aangepast zijn? Is dit enkel bredere deuren enzo. Of zijn daar hoger lager bedden aanwezig en eventueel tillift? Of hoe gaat het daar ?
Alvast bedankt

Reacties


  • hey iedereen
    Ik zou als begeleider van een vrouw met een handicap naar disney willen gaan.
    Deze vrouw zit in een elektrische rolstoel, ze gaat naar daar vooral voor haar kinderen. Ze zou geen attracties kunnen doen.
    Nu was mijn vraag is er een handicapte tarief? of moet ze vollepot voor haarzelf betalen?
    Ook staat er bij de disney hotels dat deze zijn aangepast. Weet er iemand in welke mate ze aangepast zijn? Is dit enkel bredere deuren enzo. Of zijn daar hoger lager bedden aanwezig en eventueel tillift? Of hoe gaat het daar ?
    Alvast bedankt

    Hoi kobe_08be,
    Er is geen speciaal tarief voor mindervalide bezoekers. Alleen de volwassen begeleider mag gratis naar binnen op vertoon van een actuele doktersverklaring. Lees alles over het bezoeken van Disneyland Parijs als mindervalide bezoeker in de Toegankelijkheidsgids die te downloaden is via onze Diensten-pagina: http://www.discoverthemagic.nl/diensten/.
    Ik heb helaas geen ervaring met de kamers in de Disney hotels die aangepast zijn voor mindervalide bezoekers. Hiervoor kan het beste contact opgenomen worden met de Nederlandse klantenservice van Disney via dlp.clientenservice@disney.com.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.