Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

12467105

Reacties

  • CoolLaugh LaughKiss
    wij zijn van 13 tot en met 16 augustus in disney
    als je nog een jaarpas wilt aanschaffen
    neem dan even contact op met mij
    dan kunnen wij een afspraak maken
    edwin
    edwin1967@upcmail.nl
    CoolSmile WinkSurprised
  • Van 22 t/m 24 augustus ben ik in Disney. Wil je een jaarkaart aanschaffen met korting?
    Mail dan: lukevangelder@hotmail.com
    Groet Luke
  • Hallo, wij zijn van 28 juli tot en met 3 augustus 2012 in Disney.
    Wil je 10% korting op een jaarkaart, neem dan contact met ons op!
    (Wij verzamelen namelijk ook nog stempeltjes! Laugh
    Ons email adres is: lydia.janvdbroek@hotmail.com.
  • Wij kunnen nog korting geven aan 6 mensen op 4 en 5 augustus en ook op 15 tot en met 18 augustus.
    Mailen naar didier.devoet@telenet.be
    Groetjes en misschien tot binnenkort,IsabelleWink
  • In de peroide van 2 t/m 5 augustus ben ik aanwezig in Disneyland Parijs en kan ik 10% korting geven op de aanschaf van een jaarkaart. En kunt u mij helpen aan stempels voor het verlengen van mijn pas.
    Als u deze korting wil kunt u mij een mail sturen naar adds@live.nl om verder aftespreken.
  • Hallo allemaal,
    Wij zijn op 15, 16, 17 en 18 september in Disneyland Parijs, en kunnen nog een aantal mensen 10% korting geven bij aanschaf van een jaarkaart.
    Dus wilt u graag de 10% korting en ons de stempels geven voor een gratis jaarkaart? Neem dan contact met ons op via: troepros@casema.nl zodat wij het één en ander kunnen afspreken
    Magische groeten, Trudy
  • Hallo Disney liefhebbers,
    Wie wil er 10% korting op zijn/haar jaarkaart en ons helpen aan een stempel?
    Op vrijdag 14 september en zondag 23 september zijn wij in het park. Indien gewenst kunnen we ook zaterdagochtend 15 september en zaterdagavond 22 september. Mail naar dps@live.nl om een afspraak te maken.
    Disney groeten,
    Richard
  • Hallo allemaal,
    In de periode van 10 t/m 16 september ben ik Disneyland Parijs,
    Ik kan je in deze periode 10% korting geven op de aanschaf van een jaarkaart.
    Ik heb nog 3 plekken over om korting te geven.
    Als u gebruik wilt maken van deze korting stuur dan een mailtje naar: silviap@xs4all.nl
    dan kunnen wij verder een afspraak maken.
    Groetjes,
    Silvia
  • Hallo Allemaal,
    wij willen 4 jaarkaarten kopen op 12 October.
    Is er iemand met een jaarkaart die dan ook in Disney is en ons korting kan geven?
    Gr.Yolanda Schilderman.Smile
  • Hallo allemaal,
    Van van 10 t/m 12 september ben ik Disneyland Parijs en ik kan je op die dagen 10% korting geven op de aanschaf van een jaarkaart.
    Ik kan drie mensen korting geven (die de afgelopen 2 jaar nog geen jaarkaart hebben gehad!)
    Heb je interesse stuur dan een mailtje naar noena67@gmail.com zodat we verder kunnen afspreken.
    Groeten,
    Corrina
  • Ik weet niet of je iemand hebt gevonden, maar ik kan je helpen aan de korting.
    Neem contact op met mij via wmaronier@hotmail.com
    Groetjes
    Wim Maronier
    Hallo Allemaal,
    wij willen 4 jaarkaarten kopen op 12 October.
    Is er iemand met een jaarkaart die dan ook in Disney is en ons korting kan geven?
    Gr.Yolanda Schilderman.Smile
  • Hallo,
    ik heb een jaarpas en kan mensen ook nog korting geven.
    we gaan van 12 t/m 15 oktober naar disney.
    wie kan ik helpen?? Ik heb het allemaal al eerder geregeld, dus weet de wegen naar de jaarpas.
    Geen verrassingen meer.
    gr. Wim Maronier
    P.S mail me op wmaronier@hotmail.com
  • Aloha,
    Mijn partner en ik willen graag jaarkaarten aanschaffen. Wie is er 15 t/m 18 sept in DLP en wil stempels hebben?
    Je kan ons bereiken via wendy@isgek.com.
    Groetjes

  • Hallo,
    ik heb een jaarpas en kan mensen ook nog korting geven.
    we gaan van 19 t/m 28 oktober naar disney.
    wie kan ik helpen?? Ik heb het allemaal al eerder geregeld, dus weet de wegen naar de jaarpas.
    Geen verrassingen meer.
    gr. Wim Maronier
    P.S mail me op wmaronier@hotmail.com

  • wij zijn er 7 en 8 oktober en kunnen korting geven.
    stuur maar een pm
  • Hoi,ben je opzoek naar jaarkaart met 10% korting wij kunnen jullie nog 12 keer helpen met percenten zijn op zondag 02sept en maandag 03 sept in Disneyland paris ,kunnen we jullie helpen graag gedaan en onze kinderen zullen blij zijn met hun stempelWinks .
    Groetjes Danny
    Decoster-danny@decoster-verswijver
  • Wij gaan van 13 t/m 15 Oktober weer naar Disney en kunnen nog 9 personen helpen aan 10% korting ! Stuur een mail naar dajoki@msn.com voor meer info.
  • Hallo allemaal,
    In de periode van 7 t/m 10 september zijn wij in Disneyland Parijs,
    wij kunnen je in deze periode 10% korting geven op de aanschaf van een jaarkaart.
    Als u gebruik wilt maken van deze korting stuur dan een mailtje naar: boedhram@hotmail.com
    dan kunnen wij verder een afspraak maken.
    Groetjes,
    Vijay en Vanity
  • Hallo,
    Wij zijn op 15 oktober 2012 t/m 19 oktober 2012 in disneyland Parijs.
    We kunnen nog 12 personen een korting geven van 10% bij aankoop van een jaarpas.
    Stuur maar even een mailtje.
    groetjes
    Leon
    leon.biggel@home.nl
  • Hallo,
    WIj zijn 1 tm 3 sept in disney en kunnen nog korting geven.
    groetjes larissa
  • Lars,
    Kan je op een blockdag een fantasy kaart kopen?
    Bij 16 oktober 2012.
    Gr. Wim Maronier

  • Lars,
    Kan je op een blockdag een fantasy kaart kopen?
    Bij 16 oktober 2012.
    Gr. Wim Maronier

    Hoi Wim,
    Ja, ook op een blockdag kan een Francilien of Fantasy jaarkaart worden aangeschaft. Dit topic is echter alleen bedoelt voor het aanbieden of vragen voor korting op jaarkaarten. Het topic over blockdagen is hier: http://www.discoverthemagic.nl/forum/jaarkaarten/jaarkaart-kopen-op-een-blockdag/.
    Groetjes,
    Lars
  • Wij zijn op 21 en 22 oktober in Disneyland en kunnen dan 10% korting geven! Als u interesse heeft kunt u een mail sturen naar: brianvrb@hotmail.com en dan kunnen we wellicht een afspraak maken.
    Groetjes,
    Brian
  • Ben je op zoek naar korting voor je jaarkaart van disney?
    Ik kan je helpen wij gaan van 21 t/m 23 oktober naar disney.
    Mail me wmaronier@hotmail.com....
    Ik zal je begeleiden door het jaarpas verhaal.

  • Ben je op zoek naar korting voor je jaarkaart van disney?
    Ik kan je helpen wij gaan van 21 t/m 23 oktober naar disney.
    Mail me wmaronier@hotmail.com....
    Ik zal je begeleiden door het jaarpas verhaal.

    Nee, ik heb al een jaarkaart, dus ik heb zelf geen korting meer nodig! Smile
  • Hallo allemaal,
    In de peroide van 7 t/m 10 september 2012 ben ik aanwezig in Disneyland Parijs en kan ik 10% korting geven op de aanschaf van een jaarkaart.
    Als u deze korting wil kunt u mij een mail sturen naar vanity_ramasray@hotmail.com om verder aftespreken.
    Groetjes,
    Vanity
  • Hoi allemaal,
    4,5,6,7 oktober 2012 mogen wij weer naar disney.
    wie wil er dan 10% korting in ruil voor stempels??
    je kunt contact opnemen met amandavierhuis@gmail.com
    groetjes en tot dan!!!Laugh
  • Hallo disney fans,
    Wie wil er geen jaarabonnement met 10% korting.
    Ik kan je daaraan helpen! Ik ga 10 oktober, 21 t/m 23 oktober 2012 naar disney.
    Eventueel andere data's zijn in overleg ook mogelijk.
    Mail me op wmaronier@hotmail.com of w.maronier@upcmail.nl
    Ik zorg ervoor dat het allemaal snel geregeld is.
    Vriendelijke groet
    Wim Maronier
  • Hallo Beste Disney vrienden,
    Ik kan nog in September en Oktober telkens in het week-end jullie Korting geven van 10 % op jullie jaarabonnementLaugh.
    Indien interesse, gelieve mij te mailen op martin.manteleers@telenet.be
    Met vriendelijke groeten Cool
    Martin
  • Hoi allemaal
    Wij zijn in Disneyland van 31oktober tot 4 november, maar ook van 22 december tot 29 december!
    We kunnen nog 6 mensen korting geven! (En zo hebben wij ook weer stempeltjes bij =)
    Als er iemand is die van deze korting wil genieten mag je me altijd mailen op yentleerdekens@hotmail.com
    Groetjes Yentl
Log In of Registreer om te reageren.