Diner op kerstavond

oktober 2014 aangepast in Praktische Informatie
Hallo, normaal vertrek ik op 24 december naar dlp. Heeft er iemand tips ivm met het avondeten, moet ik nu al op voorhand iets reserveren, of kan ik gewoon toekomen en 's avonds ergens iets gaan eten, of is dit niet te doen op kerstavond.

Reacties

  • Joris70 zei:


    Hallo, normaal vertrek ik op 24 december naar dlp. Heeft er iemand tips ivm met het avondeten, moet ik nu al op voorhand iets reserveren, of kan ik gewoon toekomen en 's avonds ergens iets gaan eten, of is dit niet te doen op kerstavond.

    Hoi Joris,
    Op kerstavond hanteren alle restaurants met tafelbediening of buffetservice speciale menu's en prijzen (vanaf €109,- per persoon). Dit is een vrij drukke avond om te eten en daardoor wordt altijd geadviseerd om dergelijke restaurants op voorhand te reserveren via de restaurant reserveringslijn: 0033 (0)1 60 30 40 50. Uiteraard zijn er ook counter service restaurants open waar geen reservering voor gemaakt hoeft te worden.
    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt voor het antwoord. Is er enige andere mogelijkheid om te reserveren dan het franse nr (het 078 nr voor de hotel reserveringen ? ) (gsm abonnement staat het niet toe om naar het buitenland te bellen... skype is een optie natuurlijk) en enige tips welk restaurant de moeite is op kerstavond, waar een 7 jarige ook iets aan heeft ? Ik heb er ondertussen al een paar geprobeerd in de disney village. Maar valt de info over de speciale menu's ook ergens te vinden ? Want ik heb niet de indruk dat de restaurants in de disney village een aparte website hebben.
  • Joris70 zei:


    Bedankt voor het antwoord. Is er enige andere mogelijkheid om te reserveren dan het franse nr (het 078 nr voor de hotel reserveringen ? ) (gsm abonnement staat het niet toe om naar het buitenland te bellen... skype is een optie natuurlijk) en enige tips welk restaurant de moeite is op kerstavond, waar een 7 jarige ook iets aan heeft ? Ik heb er ondertussen al een paar geprobeerd in de disney village. Maar valt de info over de speciale menu's ook ergens te vinden ? Want ik heb niet de indruk dat de restaurants in de disney village een aparte website hebben.

    Hoi Joris,
    Restaurants kunnen alleen via de bekende reserveringslijn worden gereserveerd. Tijdens kerstavond zijn er 3 speciale character dinners: Diner met de Disney Prinsen en Prinsessen (Auberge de Cendrillon; €259,- per persoon), Buffet met de Disney figuren (Disney's Hotel New York; €229,- per persoon) of de Buffalo Bill's Wild West Show in Disney Village vanaf €109,- per persoon. Verder serveren de overige restaurants veelal dezelfde menu's als altijd, alleen zijn de prijzen een stuk hoger.
    Groetjes,
    Lars
  • ondertussen heb ik dit gevonden
    http://disneygraphy.com/?p=514#/
    maar het is nog van 2013, bestaat dit al voor 2014 ? het gaat de keuze al wat makkelijker maken, voor ik bel om te reserveren
  • Joris70 zei:


    ondertussen heb ik dit gevonden
    http://disneygraphy.com/?p=514#/
    maar het is nog van 2013, bestaat dit al voor 2014 ? het gaat de keuze al wat makkelijker maken, voor ik bel om te reserveren

    Hoi Joris,
    Als het goed is, bestaat een dergelijk menu ook dit jaar. Helaas zijn wij niet in het bezit van dit document. Deze vraag kan ook aan de restaurant reserveringslijn worden gesteld. Ik neem aan dat zij weten welke menu's er beschikbaar zijn op kerstavond.
    Groetjes,
    Lars
  • Hey Lars,
    Wow ik schrik van deze prijzen.
    Wij willen op eerste kerstdag, 25 december, graag bij Plaza Gardens eten.
    Afgelopen weekend heb ik dit in disney proberen te reserveren, maar dat lukte nog niet.
    Weet jij zo of de prijzen van Plaza Gardens en andere restaurants (bijv Planet hollywood) etc ook veel duurder zijn op deze datum?
    Groetjes Celine

  • Hey Lars,
    Wow ik schrik van deze prijzen.
    Wij willen op eerste kerstdag, 25 december, graag bij Plaza Gardens eten.
    Afgelopen weekend heb ik dit in disney proberen te reserveren, maar dat lukte nog niet.
    Weet jij zo of de prijzen van Plaza Gardens en andere restaurants (bijv Planet hollywood) etc ook veel duurder zijn op deze datum?
    Groetjes Celine

    Hoi Celine,
    Niet alle restaurants hebben een kerstmenu op kerstavond en hanteren de reguliere prijzen. In het Disneyland Park kan er in de volgende restaurants gebruik worden gemaakt van het speciale kerstmenu: Blue Lagoon (vanaf €159,- per persoon) en Plaza Gardens (vanaf €139,- per persoon). Agrabah Café hanteert de reguliere prijzen en is open tot 19:30 uur, mochten jullie voor de buffet-optie in het Disneyland Park willen gaan. Pizza Planet heeft ook buffet, maar is op die dag tot 16:00 uur geopend (alleen lunch dus). In Disney Village hanteren alleen de Wild West Show, The Steakhouse en The Grange (Billy Bob's) speciale prijzen. Voor zover ik weet zijn er bij Planet Hollywood reguliere prijzen.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Ik heb even verder gekeken en zag inderdaad op verschillende Franse en Engelse sites de menu's voor kerstavond staan.
    Ook waren en verschillende lunches te boeken voor kerstdag (25 december)
    Ik kon echter niks vinden over speciale diners op 25 december (1e kerstdag)
    Betekend dit dat er die avond gewone menu's en prijzen worden gehanteerd?
    Of zou ik hiervoor beter gewoon de reserveringslijn kunnen bellen?
    Groetjes,
    Celine

  • Hoi Lars,
    Ik heb even verder gekeken en zag inderdaad op verschillende Franse en Engelse sites de menu's voor kerstavond staan.
    Ook waren en verschillende lunches te boeken voor kerstdag (25 december)
    Ik kon echter niks vinden over speciale diners op 25 december (1e kerstdag)
    Betekend dit dat er die avond gewone menu's en prijzen worden gehanteerd?
    Of zou ik hiervoor beter gewoon de reserveringslijn kunnen bellen?
    Groetjes,
    Celine

    Hoi Celine,
    Er zijn alleen speciale diners op 24 & 25 december, waarbij er op 25 december alleen speciale lunches zijn. Voor de rest hanteren alle restaurants de reguliere menu's en prijzen. Wij adviseren om altijd op voorhand te reserveren (restaurants met tafelbediening of buffet service), zeker tijdens schoolvakanties.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.