Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

13132343637105

Reacties

  • Hllo Disney Fans, heerlijk 10% korting op je nieuwe jaarkaarten
  • Hallo Disney fans,
    wij zijn vrijdag 12 december t/m zondag 14 december in Disneyland Parijs en hebben voor onze jaarkaart nog 3 stempeltjes nodig om deze gratis te kunnen verlengen. Wie kan/wil ons, in ruil voor 10% korting, helpen?
    Daarnaast krijg je €10 p.p. extra voor de moeite...
    mocht je iets af willen spreken (of eerst meer info willen) dan hoor ik het graag, ik ben bereikbaar via mail nbaveld@yahoo.com of je mag bellen naar 0031 (0)652 88 0972
    Groetjes en hopelijk tot in DLP,
    Nicole
  • Hallo,
    Wij gaan 23 oktober naar Disney en nemen dan voor 2 personen een jaarkaart.
    Iemand interesse in 2 stickers?
    Heeft iemand ervaring met overnachten op de parkeerplaats?
    Groeten Sebastiaan en Noelle

  • Hallo,
    Wij gaan 23 oktober naar Disney en nemen dan voor 2 personen een jaarkaart.
    Iemand interesse in 2 stickers?
    Heeft iemand ervaring met overnachten op de parkeerplaats?
    Groeten Sebastiaan en Noelle

    Hey, ik heb jullie een Pm gestuurd,
    Groetjes, joyce
  • Hallo,
    Wij zijn woensdag 22, donderdag 23, en vrijdag 24 oktober in DLP.
    Wij kunnen 6 mensen 10% korting op hun jaarkaarten geven.
    Bij interesse, stuur even een mailtje naar Jamilzy@gmail.com
    Hopelijk tot ziens!
    Groetjes Jamilla
  • Hoi Hoi,
    ik ga op 29/30 nov en 1 dec naar Disneyland Parijs en heb nog 2 x 10% korting te vergeven!!
    Dus wil je in deze periode naar Disney en ga je voor jaarkaarten, neem contact met mij op via natascha@kandel.nl, dan kunnen we iets afspreken!!
    groetjes!!
  • Hallo wij zijn zaterdag 15 en zondag 16 november weer in dlp. We kunnen dan nog mensen 10 procent korting geven op jaarkaarten. Voor reactie mag je mailen naar antwan.garde@gmail.com.
  • Hallo,
    Wij zijn in Disneyland van vrijdag 14 november t/m zondag 16 november en kunnen totaal
    nog 9 personen 10% korting geven bij aankoop van een jaarkaart.
    Heeft u interesse dan kunt u contact opnemen via tonenilse@ziggo.nl.
    Groetjes,
    Ilse
    P.S. TIP: Vakantieveilingen heeft op dit moment aanbiedingen voor het Magic Circus Hotel in exact de periode dat wij in het park zijn.
  • Hallo,
    Wij zijn in Disneyland van 18December tot 21 december en kunnen nog mensen 10% korting geven bij aankoop van een jaarkaart.
    Groetjes,
    Carolina
  • Beste Disneyfans,
    Wie is er woensdag 10 december in Disney en wil ons helpen aan de korting? Het gaat om 3 jaarkaarten.
    Groet!
  • Hallo Disney Fans,
    Wij zijn van vrijdag 14 november t/m 16 november en 14 t/m 16 december in Disney en kunnen dan
    buiten de 10% korting die jullie krijgen ook nog eens 10 euro zakgeld
    meegeven per kaart omdat wij heel blij zouden zijn met de stempels.
    Dus wie dat wel ziet zitten stuur een mailtje naar
    corina2312@hotmail.com
  • Op de Halloween Party ('s avonds op 31 oktober) en op 1 en 2 november zijn we in Disneyland Parijs. Wie op die dagen jaarkaarten wil aanschaffen, kan via PM met ons contact opnemen en zo 10% korting krijgen. We kunnen tot 9 mensen helpen.
  • 22 en 23 november zijn wij Disneyland. Wij kunnen 12 mensen 10% korting geven. Ben je dan ook in Disney en wil je jaarkaarten aanschaffen, stuur dan een e-mailtje naar:
    alice.vandriel@opod.nl
  • Wij zijn er op 15-16-17 december en kunnen aan 3 mensen korting geven :)
    kimmyyanaika@hotmail.com
  • Wij zijn van zondag 7 december tot en met dinsdag 9 december in Disneyland.
    Ben je dan ook in het park en wil je 10% korting op je jaarkaart? In totaal kunnen wij nog aan 6 mensen korting geven. Geïnteresseerd?Stuur een mailtje naar willembalkenende(at)hotmail.com.
  • Hallo iedereen,
    Wij zijn 14 15 en16 novenber in Disney en kan dus 10% korting geven bij aankoop van jaarkaarten
    Dat is mooi mee genomen ,mail mij dan spreken we af.
    groetjes angelique
    blvaneck@planet.nl
  • Hallo iedereen,
    Wij zijn in Disneyland van woensdag 31 december t/m vrijdag 2 januari as.
    Je hebt met het aanschaffen van een jaarkaart vele voordelen. Zelfs met 2 bezoeken heb je je jaarkaart er al uit!
    Ben je van plan een jaarkaart aan te schaffen dan willen wij jou/jullie 10% korting geven op de aanschaf hiervan. In ruil daarvoor krijgen wij de stempels. Wij kunnen totaal 9 mensen 10% korting geven op de aanschaf van een jaarkaart.
    Als je via ons 3 jaarkaarten koopt willen wij €15,- betalen zodat je op de dag van aankoop geen extra kosten hebt voor parkeren.
    Als je van dit voordeel gebruik wilt maken mag je ons een bericht sturen naar mail@familiezegers.nl
    Tot snel!
    Groetjes Carola
  • liefhebbers,
    wij zijn van 29 december t/m 2 januari in Disneyland Parijs.
    Ben je dan ook in het park en wil je 10% korting op je jaarkaart wij kunnen 7 personen korting geven in ruil voor de bekende stempels.. Geïnteresseerd?Stuur een mailtje naar ffpilk.ldam@casema.nl en we spreken af.
    groetje Fred, Astrid en de kids
  • Hallo allemaal!
    Wij zijn van 20 t/m 22 december in Disneyland (het begin van de kerstvakantie dus!) en kunnen 6 mensen korting geven.
    Stuur ons een berichtje op vinenlies[@]gmail.com en ik neem zo snel mogelijk contact op met je! :) Afhankelijk van hoeveel jaarkaarten je koopt, kunnen we naast de 10% korting nog wat extra geven.
    Groetjes!
    Lisa en Vincent
  • Wij kunnen nog aan 6 mensen korting geven! Dus ben je van plan om 15, 16 of 17 December naar Disneyland te gaan, neem dan contact met me op! Mijn email is: marjoleinart@hotmail.com
    Groetjes Marjolein
  • nogmaals, wij kunnen tot 6 mensen korting geven 20/21/22 of 23 november ;)
    Amanda
    addverbaan@gmail.com
  • Wij zijn er op 15-16-17 december en kunnen aan 3 mensen korting geven :)
    kimmyyanaika@hotmail.com
  • Misschien een beetje laat maar wij zijn zaterdag 1 en zondag 2 november in Disney en kunnen nog 6 mensen korting geven.
    r_emmerik@hotmail.com
  • Beste disneyfans,
    Wij zijn een gezin met 4 jaar kaarten en willen graag andere potentiele jaarkaarthouders helpen aan 10% korting! In ruil voor stempeltjes natuurlijk.
    Wij hebben op dit moment de volgende tripjes op de planning staan:
    25 t/m 28 december ( nog even genieten van de magische kerst)
    Hebben jullie in de planning om op een van deze data te gaan en vinden jullie de 10% korting erg interessant? Stuur me dan een pm om wat af te spreken.
    Mailen mag ook, liever zelfs
    celineverdonschot@hotmail.com
    Wie weet tot ziens in het land waar de magie tot leven komt!Laugh
  • Hallo disney fans
    Wij hebben jaarkaarten aangeschaft en wij hebben van leuke Disney fans 10%
    Korting gekregen op onze jaarkaarten.
    Dit willen wij natuurlijk voor andere mensen die een jaarkaart willen aanschaffen ook doen.
    Dus als er mensen zijn die dit ook graag willen laat dan maar weten waarneer jullie dit willen doen
    En dan kijken wij of we er ook zijn in disneyland die datum zodat wij jullie die korting kunnen geven.
    Wij zijn met 4 en kunnen dus 12 mensen blij maken met de korting van 10%.
    Stuur ons een pm of een mailtje op
    Gonniesbeautysalon@live.nl
    Groetjes Fam. Stal
  • Hallo disney fans
    Wij hebben jaarkaarten aangeschaft en wij hebben van leuke Disney fans 10%
    Korting gekregen op onze jaarkaarten.
    Dit willen wij natuurlijk voor andere mensen die een jaarkaart willen aanschaffen ook doen.
    Dus als er mensen zijn die dit ook graag willen laat dan maar weten waarneer jullie dit willen doen
    En dan kijken wij of we er ook zijn in disneyland die datum zodat wij jullie die korting kunnen geven.
    Wij zijn met 4 en kunnen dus 12 mensen blij maken met de korting van 10%.
    Stuur ons een pm of een mailtje op
    Gonniesbeautysalon@live.nl
    Groetjes Fam. Stal
  • Geniet van beide Parken...er is zoveel te zien vooral Ratatouille Heerlijk. Graag geven wij aan jullie 10% korting op jullie nieuwe Jaarpassen.
    We zullen op zondag 21 december daar zijn.
    Mail me op j. Freudenberg@xs4all.nl of bel me 0627560446 . Tot gauw CHICHI
  • Via dit forum heb ik mensen gevonden die ons korting gegeven hebben en nu hoop ik mensen te vinden die wij korting kunnen geven :)
    Wij zijn 28, 29 en 30 december in Disneyland Parijs en kunnen nog 6 mensen korting geven.
    Wil je graag korting krijgen en ons aan stempels helpen, mail dan naar rosannedelange@hotmail.com
    Tot ziens in Disneyland :)
  • Hallo allemaal,
    We zijn nu in Disneyland Parijs tot en met 31 oktober 2014. We kunnen verschillende geïnteresseerden 10% korting geven op een jaarkaart of korting voor gewone ingangskaarten als jullie geen jaarkaart willen aankopen.
    Als jullie voor een jaarkaart gaan, zouden onze dochter en vriendin ook heel graag de stempels willen ontvangen voor de verlenging van hun jaarpas.
    Jullie kunnen ons contacteren op de volgende GSM-nummers: 0031-6-22400243 of 0032-473-239056.
    Met vriendelijke Disney-groeten,
    Geert De Vylder
  • Nicole zei:


    Hallo Disney fans,
    wij zijn donderdag 11 december t/m zondag 14 december in Disneyland Parijs en hebben voor onze jaarkaart nog 3 stempeltjes nodig om deze gratis te kunnen verlengen. Wie kan/wil ons, in ruil voor 10% korting, helpen?
    Daarnaast krijg je €10 p.p. extra voor de moeite...
    mocht je iets af willen spreken (of eerst meer info willen) dan hoor ik het graag, ik ben bereikbaar via mail nbaveld@yahoo.com of je mag bellen naar 0031 (0)652 88 0972
    Groetjes en hopelijk tot in DLP,
    Nicole

Log In of Registreer om te reageren.