Frozen Merchandise

juli 2014 aangepast in Algemeen
Wordt er ergens in Disneyland Paris Frozen merchandise verkocht?

Reacties

  • BOJD zei:


    Wordt er ergens in Disneyland Paris Frozen merchandise verkocht?

    Hoi Bojd,
    Jazeker! In de grote winkels van Disneyland Parijs (zoals Emporium in het Disneyland Park en Studios Store in het Walt Disney Studios Park) is Frozen merchandise verkrijgbaar. Disney kan de vraag naar deze producten echter nauwelijks bijbenen, dus zorg dat je al vroeg op de dag gaat shoppen. De merchandise vliegt de deur uit!
    Groetjes,
    Lars
  • we hebben van de week een prachtige frozen snowglobe gekocht.
    en voor een collega barbiepoppen van anne en elsa meegenomen.
    ze hebben ook groeter poppen en natuurlijk de jurkjes voor kleine meisjes.
    veel merchandise in world of Disney store
  • We hebben in de Disney store op de Champs Elysee een grote Olaf gezien. Niet gekocht, in de veronderstelling dat er in de stores op het park meer dan voldoende is. Helaas hebben ze in DLP zelf alleen maar een kleine Olaf. Navraag gedaan, blijkt dat ze de grote Olaf niet in het park verkopen.
  • Denk er ook niet te lang over na als je een item wilt kopen.... Onze dochter had de Elsa barbie gezien maar twijfelde nog, bleek de volgende dag dat ze in het hele resort uitverkocht waren en niet meer binnen zijn gekomen in de resterende week dat we er waren.....
  • ik had er ook veel zien staan, moest er voor collega meenemen, jongens zeiden ook we zijn er nog een paar dagen, maar ik dacht neem gelijk mee je zult net zien dat iets op is.
    had het ook met een vest in april, al wat merchandise gekocht ik dacht koop ik over 2 maanden wel, helemaal suf lopen zoeken, kwam ik er op laatste dag in winkel studios nog een paar tegen.
  • Hallo Disney fans.
    Wij hebben een Facebook pagina waar regelmatig Disney spulletjes ,waaronder frozen merchandise, verkocht worden.
    De pagina is erg gezellig en iedereen is welkom.
    https://m.facebook.com/groups/827378330640293?ref=bookmark
    Vriendelijke groet,
    Sebas
Log In of Registreer om te reageren.