Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

13233353738105

Reacties

  • Hallo Disney fans,
    Wij zijn van 14 t/m 16 november en 14 t/m 16 december weer in Eurodisney.
    Indien er mensen zijn die een jaarkaart willen aanschaffen kan dat nu voordelig doen.
    Bij 3 jaarkaarten geven wij buiten de 10% ook nog eens 50 euro extra als zakgeld.
    Indien je dat wel ziet zitten stuur dan een mailtje naar corina2312@hotmail.com
    Groetjes Corina
  • Wie wil en kan ons helpen aan 3 stempels? we zijn in DLP van 12 december t/m 14 december en geven naast de 10% korting ook nog €10 p.p. extra!!!
    Ook heb ik , per ongeluk, een kamer in het Kyriad dubbl geboekt dus mocht er iemand naar DLP gaan en nog een kamer zoeken voor 1 nacht....
    Bij deze bied ik aan: een 4-persoons kamer, 2 volwassenen en 2 kinderen, in het Kyriad Hotel in Disneyland Paris (excl. ontbijt).
    Aankomst: 11 December 2014
    Vertrek: 12 December
    Aantal nachten: 01
    Ik hoef er zeker geen winst op te maken, het zou fijn zijn als ik er iemand blij mee kan maken, voor €55 mag je deze overnemen.
    Je kunt mij bereiken per mail nbaveld@yahoo.com of mobiel 0031 (0)6 52 88 0972
    Groetjes,
    Nicole
  • wie wil er een jaarkaart kopen met 10 % korting? wij kunnen nog 6 mensen korting geven
    wij zijn er 13 en 14 dec, stuur pm bij interesse Smile
  • Wij zijn van vrijdag 19 dec tm maandag 22 december as in euro disney
    Als er mensen zijn die graag 10 procent korting willen op de aanschaf van een jaarkaart
    Neem dan even contact met ons opEmbarassed
    Vermaas@home.nl
  • Wie wil er nog een jaarkaart kopen met 10% korting? Wij kunnen nog 3 mensen korting geven.
    Wij zijn er 28, 29 en 30 november, stuur pm bij interesse.
    groetjes,
    Miranda
  • Nog een keer - wij kunnen tot 6 mensen korting geven op hun jaar karten. Wij zijn 20/21/22 and 23 november in de park :-)
    addverbaan@gmail.com
  • Van 30 november t/m 2 december zijn we weer in Disneyland. We kunnen 3 mensen nog korting geven op de aanschaf van een jaarkaart.
    Interesse? Stuur me een PM!
  • Hallo! Wij zijn op vrijdag 21, zaterdag 22 en zondag 23 november in Disney en kunnen nog 3 mensen blij maken met korting op hun jaarkaart (waarbij wij dan weer vreselijk blij worden van de stempels die we dan verzamelen). En we worden nog blijer, omdat onze zoon dan in meivakantie ook zijn jaarkaart kan gebruiken (en we dus met het hele gezin naar binnen kunnen Laugh)!
    Mail naar bumi@hetnet.nl en ik reageer direct!
    Groetjes,
    Jolanda
  • Hallo DisneyFans,
    Wij zijn in Disneyland van vrijdag 14 november t/m zondag 16 november en kunnen totaal
    nog 9 personen 10% korting geven bij aankoop van een jaarkaart.
    Heeft u interesse dan kunt u contact opnemen via tonenilse@ziggo.nl.
    Groetjes,
    Ilse
  • Nog een (laatste) poging....Wie wil en kan ons helpen aan 3 stempels? we zijn in DLP van 11 december t/m 14 december en kunnen 3 personen 10% korting geven daarnaast krijg je voor de moeite €10 p.p.
    Ook heb ik , per ongeluk, een kamer in het Kyriad dubbl geboekt dus mocht er iemand naar DLP gaan en nog een kamer zoeken voor 1 nacht….Bij deze bied ik aan: een 4-persoons kamer(twv. €67), 2 volwassenen en 2 kinderen, in het Kyriad Hotel in Disneyland Paris (excl. ontbijt).
    Aankomst: 11 December 2014
    Vertrek: 12 December
    Aantal nachten: 01
    Ik hoef er zeker geen winst op te maken, het zou fijn zijn als ik er iemand blij mee kan maken, voor €35 mag je deze overnemen.
    Je kunt mij bereiken per mail nbaveld@yahoo.com of mobiel 0031 (0)6 52 88 0972
    Groetjes,
    Nicole
  • wie wil er een jaarkaart kopen met 10 % korting?
    Wij kunnen nog 3 mensen korting geven
    wij zijn er 28, 29 en 30 november, stuur pm bij interesse
  • ilsuh zei:


    Hallo DisneyFans,
    Wij zijn in Disneyland van vrijdag 14 november t/m zondag 16 november en kunnen totaal
    nog 9 personen 10% korting geven bij aankoop van een jaarkaart.
    Heeft u interesse dan kunt u contact opnemen via tonenilse@ziggo.nl.
    Groetjes,
    Ilse

    EDIT: We kunnen nog 7 personen 10% korting geven.
  • Hallo,
    Wij zijn op 16, 17 en 18 december in Disneyland en kunnen 6 mensen 10% korting geven!
    Bij interesse graag mailen naar: ingridverwijmeren@yahoo.com
    Groetjes, Ingrid
  • Hi Disney Fans
  • Mijn laste poging :)
    Wij kunnen tot 6 mensen korting geven op aankoop van hun jaar pas. dit kan op 20/21/22 of 23 november - volgende week dus :)
    addverbaan@gmail.com
    AmandaSmile
  • Wij gaan 7 december 2014 naar Disney en willen daar twee jaarpassen aanschaffen. Toevallig jaarpashouders dan ook in het park aanwezig die twee stempels kunnen gebruiken om een stapje dichterbij te zijn bij een verlenging van de pas?
  • Hi, wij zijn van 14 t/m 20 november in Disneyland. Mocht iemand in die periode een jaarkaart met 10% korting willen aanschaffen dan horen wij dat graag. Stuur een pm en ik neem contact op. groetjes Savida
  • Hallo,
    Wij zijn van 17 t/m 22 december in Disneyland en kunnen 6 mensen 10% korting geven!
    Bij interesse graag mailen naar info@hollatz.nl of bellen naar 0639474371
    Met vriendelijke groet,
    Belinda
  • Wij gaan woensdag 26 november naar Disneyland. Wie is er ook en kan ons korting geven op de jaarkaarten?
  • Hallo
    Wij zijn van zondag 7-12 tem woendag 10-12 in disneyland en kunnen korting geven
    Laat maar iets weten
    Ingo
  • Hey!
    Ik ben 6 en 7 Januari nog eens in disneyland, en ik kan drie mensen korting geven!
    stuur me maar een pb of een mailtje
    joyce.lekens@gmail.com
    groetjes!, Joyce
  • Jihaaaa van 21 t-m 23 december mogen we weer.
    Naast dat ik heerlijk met mijn gezinnetje de kerstsfeer ga opsnuiven, wil ik ook graag mensen helpen aan 10% korting op een abonnement.
    Dus ben je van plan op 21,22 of 23 december een abonnement aan te gaan schaffen. Wij helpen je graag. We kunnen dit nog doen voor 3 personen.
    b.bierstekers@home.nl
    06-41547898
  • Wij zijn van 24 december tot 28 december in Disneyland Parijs. Wij hebben nog twee stempels nodig, wie ons hier mee kan helpen ontvangt als beloning een grote Olaf knuffel (40cm) uit Frozen.
    Willen jullie in deze periode een jaarkaart aanschaffen, neem contact met ons op: marcel.venema@gmail.com
    Gr
    Marcel
  • We proberen het gewoon nog een keer,
    Wij zijn van 25 tot 28 december in Disneyland en kunnen dan nog 11 mensen helpen aan 10% korting op hun jaarkaarten. Jullie zouden ons ontzettend blij maken met de stempeltjes
    Hebben jullie in de planning om op een van deze data te gaan en vinden jullie de 10% korting erg interessant? Stuur me dan een pm om wat af te spreken.
    Mailen mag ook, liever zelfs
    celineverdonschot@hotmail.com
    Wie weet tot ziens in het land waar de magie tot leven komt!Laugh
  • Hallo allemaal!
    Wij zijn van zaterdag 20 t/m dinsdag 22 december in Disneyland (het begin van de kerstvakantie dus!) en kunnen 6 mensen korting geven. Omdat we zelf studenten zijn, hopen we dat er mensen zijn die ons hiermee willen helpen.
    Stuur ons een berichtje op vinenlies@gmail.com en ik neem zo snel mogelijk contact op met je! :) Desgewenst kunnen we dan ook telefoonnummers uitwisselen. Geef je ons 3 of 6 stempels, dan geven we natuurlijk ook een leuk extraatje. (afhankelijk van het aantal) Uiteraard kunnen we u ook altijd van passende tips & tricks voorzien.
    Groetjes!
    Lisa
  • Hoi Hoi,
    wij gaan van 2 t/m 4 januari naar Disneyland! We kunnen nog 9 mensen van een korting van 10% voorzien.
    Dus ben je van plan deze periode te komen en wil je jaarkaarten aanschaffen, mail me dan even op natascha@kandel.nl!
    groetjes
    Natascha
  • Hallo Allemaal,
    JAJA! Wij mogen weer naar Disney
    Op ZATERDAG 13 December, ZONDAG 14 December en MAANDAG 15 December....
    Wij kunnen 9 mensen korting geven...
    Laat het mij weten!
    marcoadmiraal@hotmail.com
    Alvast tot dan!!
    Gr Marco
  • Hallo,
    Wij zijn op 6 en 7 december in Disneyland Parijs en kunnen dan nog 16 mensen helpen aan 10% korting op hun jaarkaarten. Jullie zouden ons ontzettend blij maken met de stempels Laugh
    Je kan me bereiken op
    b.o.kneteman@ziggo.nl
  • Hallo Allemaal,
    Voor de genen die nog Jaarkaarten met 10% korting willen kopen. Wij zijn 8,9 en 10 januari in Disney te vinden en ook in Maart op 13.14 en 15 zijn wij weer in Disney park te vinden.
    Wil jij met korting een jaarkaart kopen en ons helpen aan stempels.
    Mail me dan op
    cynthia@zeegers.info
    Cool
  • Hallo nieuwelingen,
    Wij gaan van 23 dec t/m 04 jan naar Disneyland. Wij zijn er pas voor de tweede keer en hebben een abonnement genomen. Wij kunnen dus nu ook 6 anderen korting geven.
    Hopelijk kunnen we elkaar helpen en tot in Disneyland.
    Groetjes Sebas en Noelle
Log In of Registreer om te reageren.