Seizoenen

oktober 2014 aangepast in Praktische Informatie
NU heb je halloween, daarna is het kerstperiode. Maar de rest van het jaar is er dan nog bepaalde speciale dagen of speciale periodes?

Reacties


  • NU heb je halloween, daarna is het kerstperiode. Maar de rest van het jaar is er dan nog bepaalde speciale dagen of speciale periodes?

    Hoi kobe_08be,
    Disneyland Parijs kent 4 seizoenen: Swing into Spring (voorjaar), Summer Time (zomer), Halloween (oktober) en Kerst (november/december). Bekijk wat al deze seizoenen inhouden op onze speciale Seizoenen-pagina: http://www.discoverthemagic.nl/seizoenen/. Op deze pagina staat tevens een overzicht met speciale dagen.
    Groetjes,
    Lars
  • ah super, zal ik direct eens doen, merci
  • Ik wou zoizo in maart gaan, maar zowel de welsh als de sint patrick is wa kort opeen. Welk van de 2 is het meest de moeite waart?

  • Ik wou zoizo in maart gaan, maar zowel de welsh als de sint patrick is wa kort opeen. Welk van de 2 is het meest de moeite waart?

    Hoi kobe_08be,
    Bekijk het volledige programma (inclusief video's van de vuurwerkshows) van beide feestdagen dit jaar in dit artikel: http://www.discoverthemagic.nl/2014/03/disneyland-parijs-viert-st-davids-welsh-festival-en-st-patricks-day-in-2014-met-speciaal-entertainment-en-vuurwerk/. St. David's Welsh Festival is groter qua opzet, dan St. Patrick's Day, dus als je een keuze moet maken, dan zou ik voor het Welsh Festival gaan.
    Groetjes,
    Lars
  • hallo,
    Wij gaan 23 febr 2015 heen, wie weet wat voor thema het dan is? Ik kan het nergens vinden.Confused
    Gr Daan

  • hallo,
    Wij gaan 23 febr 2015 heen, wie weet wat voor thema het dan is? Ik kan het nergens vinden.Confused
    Gr Daan

    hoi daan,
    In de maand februari is er geen speciaal seizoen of thema.
    Richting eind Februari zullen ze swing into spring langzaam aan introduceren want dit seizoen/thema begint op 1 maart.
  • Hey op de site staan de datums van het welsh festival en van sint patricksday. Zijn de dagen voor 2015 al bekend?
    alvast bedankt

  • Hey op de site staan de datums van het welsh festival en van sint patricksday. Zijn de dagen voor 2015 al bekend?
    alvast bedankt

    Hoi kobe_08be,
    Die dagen zijn inderdaad al bekend. St. David's Welsh Festival wordt gehouden van 6 t/m 8 maart 2015. St. Patrick's Day is altijd op 17 maart van ieder jaar. De data op de Seizoenen-pagina zijn inmiddels aangepast.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.