Aanbiedingen tickets

juni 2014 aangepast in Algemeen
Goedenavond, op de site zie ik dat je nu een 3 daagse toegangskaart kan bestellen voor de prijs van 2 dagen.
- Tot wanneer is deze aanbieding geldig?
- Ik ga met mijn gezin in oktober naar het park. Heeft het zin om de kaarten nu te bestellen of komen er nog goede aanbiedingen.
- Kun je met deze e tickets altijd het park in. Ik las nl iets in de voorwaarden dat je de kaart in een ticket automaat moet doen en dat onder voorbehoud van beschikbaarheid toegang verschaft zal worden??
groetjes Mirjam

Reacties


  • Goedenavond, op de site zie ik dat je nu een 3 daagse toegangskaart kan bestellen voor de prijs van 2 dagen.
    - Tot wanneer is deze aanbieding geldig?
    - Ik ga met mijn gezin in oktober naar het park. Heeft het zin om de kaarten nu te bestellen of komen er nog goede aanbiedingen.
    - Kun je met deze e tickets altijd het park in. Ik las nl iets in de voorwaarden dat je de kaart in een ticket automaat moet doen en dat onder voorbehoud van beschikbaarheid toegang verschaft zal worden??
    groetjes Mirjam

    Hoi Mirjam,
    Disney heeft geen specifieke einddatum voor de 'Dichtbij Tickets' bekendgemaakt, maar vanaf 1 juli gaan alle ticket- en prijsstructuren veranderen. Wij verwachten dat de huidige aanbiedingen vanaf 1 juli vervangen gaan worden door nieuwe acties, maar zijn vooralsnog niet op de hoogte van de nieuwe tickets. Alle tickets (tenzij anders vermeld) zijn 6 maanden geldig vanaf de dag na aankoop.
    Toegang tot beide parken is altijd gegarandeerd, behalve als de parken hun maximale capaciteit bereiken. Dit is in het verleden alleen in de kerstvakanties gebeurt. In oktober zal de maximale capaciteit niet worden bereikt. De ticketautomaten bij de ingang van het Disneyland Park hoeven alleen gebruikt te worden als je vouchers in plaats van E-tickets ontvangt. Volg de instructies in het boekingssysteem. Normaal gesproken ontvang je altijd E-tickets die direct toegang bieden tot de parken. In de bevestigingsmail ontvang je verdere instructies.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:



    Goedenavond, op de site zie ik dat je nu een 3 daagse toegangskaart kan bestellen voor de prijs van 2 dagen.
    - Tot wanneer is deze aanbieding geldig?
    - Ik ga met mijn gezin in oktober naar het park. Heeft het zin om de kaarten nu te bestellen of komen er nog goede aanbiedingen.
    - Kun je met deze e tickets altijd het park in. Ik las nl iets in de voorwaarden dat je de kaart in een ticket automaat moet doen en dat onder voorbehoud van beschikbaarheid toegang verschaft zal worden??
    groetjes Mirjam

    Hoi Mirjam,
    Disney heeft geen specifieke einddatum voor de 'Dichtbij Tickets' bekendgemaakt, maar vanaf 1 juli gaan alle ticket- en prijsstructuren veranderen. Wij verwachten dat de huidige aanbiedingen vanaf 1 juli vervangen gaan worden door nieuwe acties, maar zijn vooralsnog niet op de hoogte van de nieuwe tickets. Alle tickets (tenzij anders vermeld) zijn 6 maanden geldig vanaf de dag na aankoop.
    Toegang tot beide parken is altijd gegarandeerd, behalve als de parken hun maximale capaciteit bereiken. Dit is in het verleden alleen in de kerstvakanties gebeurt. In oktober zal de maximale capaciteit niet worden bereikt. De ticketautomaten bij de ingang van het Disneyland Park hoeven alleen gebruikt te worden als je vouchers in plaats van E-tickets ontvangt. Volg de instructies in het boekingssysteem. Normaal gesproken ontvang je altijd E-tickets die direct toegang bieden tot de parken. In de bevestigingsmail ontvang je verdere instructies.
    Groetjes,
    Lars
    Bedankt Lars voor de informatie. Wat fijn dat deze site e ris!!
    Dat is dan wel heel spannend wat er gaat komen. Is je ervaring dat de dichtbij tickets een goede actie is of komen er altijd in de zomer nog betere aanbiedingen? Wat zou het zuur zijn als ik nu voor 500,00 kaarten bestel als bijvoorbeeld volgende week alles voor 50% weg gaat :-)
    Vr. groet Mirjam Schuurman
  • Hallo iedereen,
    Ik had deze vraagjes m.b.t. de entreetickets:
    1. een ontdekkingsticket is enkel te boeken voor 1 dag (voor 1 of 2 parken). Maar je kan toch ook voor dezelfde persoon 2x afzonderlijk zo'n ontdekkingsticket kopen voor 2 opeenvolgende dagen? Of wordt dat tegengehouden door het boeksysteem omdat het om dezelfde naam gaat?
    2. Prijzen van het ontdekkingsticket zijn geldig t.e.m. 15 juli 2014. Zijn de nieuwe prijzen al bekend? Als disney-insiders hebben jullie misschien al enig idee... :-)
    3. Online E-tickets aankopen kan nooit met ingave van korting jaarkaart? Wij hebben namelijk een jaarkaart en willen komend jaar vrienden van ons meenemen en met de E-tickets tijd besparen aan de kassa's. Volgens mij kan je echter enkel de jaarkaart-korting verkrijgen (10% geloof ik) aan de kassa's zelf, klopt dat? Je kan nergens je jaarkaart-nummer achterlaten ofzo?
    Thanks thanks! :-D

  • Bedankt Lars voor de informatie. Wat fijn dat deze site e ris!!
    Dat is dan wel heel spannend wat er gaat komen. Is je ervaring dat de dichtbij tickets een goede actie is of komen er altijd in de zomer nog betere aanbiedingen? Wat zou het zuur zijn als ik nu voor 500,00 kaarten bestel als bijvoorbeeld volgende week alles voor 50% weg gaat :-)
    Vr. groet Mirjam Schuurman

    Graag gedaan, Mirjam. Dank voor de complimenten!
    Voor meerdaagse tickets is dit een goede aanbieding. Meestal zijn de hogere kortingen gereserveerd voor dagkaarten. Disney gaat vanaf juli met 'seizoenstickets' werken. Je betaald minder tijdens het laagseizoen en meer in het hoogseizoen. Voor zover bekend zal dat alleen ingevoerd gaan worden voor dagkaarten, maar meer informatie hebben wij (nog) niet. Is het voor jullie niet voordeliger om een arrangement te boeken? Momenteel is de actie tot 30% korting (of zelfs 40% korting in Davy Crockett Ranch) beschikbaar voor aankomsten t/m 12 november. Bekijk een overzicht van al onze aanbiedingen en vergelijk deze met de prijzen voor de tickets die je zou willen bestellen voor de meest voordelige aanbieding: http://www.discoverthemagic.nl/aanbiedingen/.
    Groetjes,
    Lars

  • Hallo iedereen,
    Ik had deze vraagjes m.b.t. de entreetickets:
    1. een ontdekkingsticket is enkel te boeken voor 1 dag (voor 1 of 2 parken). Maar je kan toch ook voor dezelfde persoon 2x afzonderlijk zo'n ontdekkingsticket kopen voor 2 opeenvolgende dagen? Of wordt dat tegengehouden door het boeksysteem omdat het om dezelfde naam gaat?
    2. Prijzen van het ontdekkingsticket zijn geldig t.e.m. 15 juli 2014. Zijn de nieuwe prijzen al bekend? Als disney-insiders hebben jullie misschien al enig idee... :-)
    3. Online E-tickets aankopen kan nooit met ingave van korting jaarkaart? Wij hebben namelijk een jaarkaart en willen komend jaar vrienden van ons meenemen en met de E-tickets tijd besparen aan de kassa's. Volgens mij kan je echter enkel de jaarkaart-korting verkrijgen (10% geloof ik) aan de kassa's zelf, klopt dat? Je kan nergens je jaarkaart-nummer achterlaten ofzo?
    Thanks thanks! :-D

    Hoi diniwest,
    1. Dagkaarten (en andere tickets) kunnen zo vaak als je wilt bestelt worden, ook voor één persoon. De Ontdekkingstickets kunnen nog t/m 29 juni worden aangeschaft. Ze zijn t/m 15 juli geldig.
    2. De prijsstructuur van tickets gaat vanaf 1 juli veranderen naar 'seizoensprijzen'. In het laagseizoen wordt de prijs goedkoper en tijdens het hoogseizoen wordt de prijs duurder. De exacte details voor Nederland en België zijn echter nog niet bekend gemaakt, dus daar kan ik op dit moment geen uitspraak over doen.
    3. Online is het helaas niet mogelijk om tickets met jaarkaartkorting aan te schaffen. Dit is alleen mogelijk bij de kassa's in het resort zelf op vertoon van een geldige jaarkaart. Voor Dream jaarkaarthouders is de korting 20% op dagkaarten voor vrienden (Fantasy jaarkaarthouders krijgen 10% korting) aan de kassa.
    Groetjes,
    Lars

  • Lars zei:



    Goedenavond, op de site zie ik dat je nu een 3 daagse toegangskaart kan bestellen voor de prijs van 2 dagen.
    - Tot wanneer is deze aanbieding geldig?
    - Ik ga met mijn gezin in oktober naar het park. Heeft het zin om de kaarten nu te bestellen of komen er nog goede aanbiedingen.
    - Kun je met deze e tickets altijd het park in. Ik las nl iets in de voorwaarden dat je de kaart in een ticket automaat moet doen en dat onder voorbehoud van beschikbaarheid toegang verschaft zal worden??
    groetjes Mirjam

    Hoi Mirjam,
    Disney heeft geen specifieke einddatum voor de 'Dichtbij Tickets' bekendgemaakt, maar vanaf 1 juli gaan alle ticket- en prijsstructuren veranderen. Wij verwachten dat de huidige aanbiedingen vanaf 1 juli vervangen gaan worden door nieuwe acties, maar zijn vooralsnog niet op de hoogte van de nieuwe tickets. Alle tickets (tenzij anders vermeld) zijn 6 maanden geldig vanaf de dag na aankoop.
    Toegang tot beide parken is altijd gegarandeerd, behalve als de parken hun maximale capaciteit bereiken. Dit is in het verleden alleen in de kerstvakanties gebeurt. In oktober zal de maximale capaciteit niet worden bereikt. De ticketautomaten bij de ingang van het Disneyland Park hoeven alleen gebruikt te worden als je vouchers in plaats van E-tickets ontvangt. Volg de instructies in het boekingssysteem. Normaal gesproken ontvang je altijd E-tickets die direct toegang bieden tot de parken. In de bevestigingsmail ontvang je verdere instructies.
    Groetjes,
    Lars
    Bedankt Lars voor de informatie. Wat fijn dat deze site e ris!!
    Dat is dan wel heel spannend wat er gaat komen. Is je ervaring dat de dichtbij tickets een goede actie is of komen er altijd in de zomer nog betere aanbiedingen? Wat zou het zuur zijn als ik nu voor 500,00 kaarten bestel als bijvoorbeeld volgende week alles voor 50% weg gaat :-)
    Vr. groet Mirjam Schuurman
    Goedenavond,
    Ik zit wat te googelen en onze reis aan het voor bereiden. Ik kom nu dus terug op de eerdere vragen die ik dit forum stelde.
    Nu zie ik toch dat op de tickets staat dat het vouchers zijn. Ik had tickets besteld en wo worden ze ook in de mail genoemd. Maar op de A4 tickets staat: dit is een voucher. Moet ik dan toch in de rij staan en kan ik dus niet zo naar een scanner lopen?
    En neem ik die vouchers dan 3 dagen mee of wordt het omgewisseld voor een kaart? Anders mag ik wel drie keer uitprinten denk ik, er is altijd ene kans dat er iets mee gebeurt of dat het beschadigt of vies wordt.
    Vr. groet
    Mirjam

  • Goedenavond,
    Ik zit wat te googelen en onze reis aan het voor bereiden. Ik kom nu dus terug op de eerdere vragen die ik dit forum stelde.
    Nu zie ik toch dat op de tickets staat dat het vouchers zijn. Ik had tickets besteld en wo worden ze ook in de mail genoemd. Maar op de A4 tickets staat: dit is een voucher. Moet ik dan toch in de rij staan en kan ik dus niet zo naar een scanner lopen?
    En neem ik die vouchers dan 3 dagen mee of wordt het omgewisseld voor een kaart? Anders mag ik wel drie keer uitprinten denk ik, er is altijd ene kans dat er iets mee gebeurt of dat het beschadigt of vies wordt.
    Vr. groet
    Mirjam

    Hoi Mirjam,
    De online bestelde tickets betreffen E-ticktets die gescand wordt bij de poortjes van de parken. Staat er een barcode op de tickets? Wij hebben een dergelijke vraag voor de zekerheid ook gesteld aan onze contactpersoon in Disneyland. Dit is het antwoord:
    "Graag wens ik u hierbij te informeren dat de e-tickets thuis uitgeprint dienen te worden. Deze kunnen vervolgens gescand worden bij de speciale hiervoor bestemde poortjes.
    Indien klanten kiezen voor het opsturen van de tickets, ontvangen ze de kaartjes thuis. Deze hoeven niet omgeruild te worden. Ik wens u er op te attenderen dat deze tickets tenminste 10 dagen voor aankomst gereserveerd dienen te worden."
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo
    We wilden tickets voor de herfstvakantie via deze site boeken maar zien dat deze via disney €65,- ipv €55,- kosten? Iemand een idee hoe dit kan? Ook Willem misschien die dag een jaarmarkt kopen, kan dit dan? Ik neem aan van wel omdat de tickets via disney zelf worden gekocht?

  • Hallo
    We wilden tickets voor de herfstvakantie via deze site boeken maar zien dat deze via disney €65,- ipv €55,- kosten? Iemand een idee hoe dit kan? Ook Willem misschien die dag een jaarmarkt kopen, kan dit dan? Ik neem aan van wel omdat de tickets via disney zelf worden gekocht?

    Hoi roovertjes,
    Via het Nederlandse boekingssysteem zijn alleen de 'SUPER MAGIC' tickets verkrijgbaar voor €65,- per stuk. Via het Belgische boekingssysteem kun je echter de goedkopere 'MAGIC' tickets bestellen voor €55,- per stuk. Ook Nederlanders kunnen hier gebruik van maken. Hiervoor dien je als land 'België' in te vullen, in plaats van 'Nederland', zoals vermeld op onze aanbiedingenpagina. Bestel deze tickets door via onze Tickets-pagina (http://www.discoverthemagic.nl/tickets/) op 'Prijzen & Boeken BE' te klikken en als land 'België' te selecteren. De voordelige tickets zijn dan beschikbaar.
    Met een dagkaart kan inderdaad een jaarkaart worden aangeschaft op de dag van aankomst. De prijs van de dagkaart wordt dan bij Bureau Passeport Annuel verrekend met de prijs van de gekozen jaarkaart.
    Groetjes,
    Lars
  • Tickets te koop 13 februari tot 17 februari 2015
    beste forumleden hierbij wil ik graag 1 volwassenen ticket en 1 kinderticket aanbieden voor de datum van 13 februari tot 17 februari 2015.
    Het gaat om tickets die ik bij een arrangement krijg, maar niet nodig heb omdat wij jaarpaspoorten hebben. Ik kan ze dus ook dan pas ter plaatse overhandigen. Het zijn tickets voor 5 dagen toegang tot beide parken.
    graag had ik voor het volwassenen ticket 100 euro gehad en voor het kinderticket 50 euro... of doe een aannemelijk bod...
  • Lars zei:



    Hallo
    We wilden tickets voor de herfstvakantie via deze site boeken maar zien dat deze via disney €65,- ipv €55,- kosten? Iemand een idee hoe dit kan? Ook Willem misschien die dag een jaarmarkt kopen, kan dit dan? Ik neem aan van wel omdat de tickets via disney zelf worden gekocht?

    Hoi roovertjes,
    Via het Nederlandse boekingssysteem zijn alleen de 'SUPER MAGIC' tickets verkrijgbaar voor €65,- per stuk. Via het Belgische boekingssysteem kun je echter de goedkopere 'MAGIC' tickets bestellen voor €55,- per stuk. Ook Nederlanders kunnen hier gebruik van maken. Hiervoor dien je als land 'België' in te vullen, in plaats van 'Nederland', zoals vermeld op onze aanbiedingenpagina. Bestel deze tickets door via onze Tickets-pagina (http://www.discoverthemagic.nl/tickets/) op 'Prijzen & Boeken BE' te klikken en als land 'België' te selecteren. De voordelige tickets zijn dan beschikbaar.
    Met een dagkaart kan inderdaad een jaarkaart worden aangeschaft op de dag van aankomst. De prijs van de dagkaart wordt dan bij Bureau Passeport Annuel verrekend met de prijs van de gekozen jaarkaart.
    Groetjes,
    Lars
    Hoi Lars,
    Bij het afrekenen van deze tickets moet ik mijn adresgegevens invoeren, daar staat als als land België. Kan ik gewoon deze kaarten kopen zonder consequenties.
  • pascal zei:

    Hoi Lars,
    Bij het afrekenen van deze tickets moet ik mijn adresgegevens invoeren, daar staat als als land België. Kan ik gewoon deze kaarten kopen zonder consequenties.

    Hoi Pascal,
    Dat is geen probleem. De boeking loopt via het Belgische boekingssysteem van Disney, vandaar dat het land op 'België' staat. Dit laat je gewoon zo staan. Verder vul je je eigen Nederlandse adresgegevens in.
    Groetjes,
    Lars
  • Dank je Lars voor je snelle reactie. Dan gaan wij deze tickets bestellen. Wat scheelt dat trouwens een hoop met NL!
  • pascal zei:


    Dank je Lars voor je snelle reactie. Dan gaan wij deze tickets bestellen. Wat scheelt dat trouwens een hoop met NL!

    Graag gedaan, Pascal! België heeft meestal aanbiedingen met voordelige dagkaarten, terwijl Nederland weer goedkopere meerdaagse tickets heeft. Beide landen hebben verschillende aanbiedingen. DiscoverTheMagic.nl bundelt al deze aanbiedingen zodat iedereen de juiste tickets kan kiezen voor de beste prijs. Veel plezier!
    Groetjes,
    Lars
  • Beste Lars,
    Nog 1 vraag, ik zie op de site ook een aanbieding: tot 35% korting op een verblijf min 2 nachten in Davy crockett ranch. Nu vinden wij deze prijs interessant. Wij willen dan van maandag 24 nov tot woensdag 26 nov gaan, dus 2 nachten en 3 dan toegang tot het park. Nu kan je vanaf 15:00 het huisje in, maar is het dan ook mogelijk om die maandag al vroeg het park in te gaan. Hetzelfde geldt dan voor de dag van vertrek, je moet om 11:00 het huisje uit, maar kun je dan nog wel gebruik maken van het park?
  • pascal zei:


    Beste Lars,
    Nog 1 vraag, ik zie op de site ook een aanbieding: tot 35% korting op een verblijf min 2 nachten in Davy crockett ranch. Nu vinden wij deze prijs interessant. Wij willen dan van maandag 24 nov tot woensdag 26 nov gaan, dus 2 nachten en 3 dan toegang tot het park. Nu kan je vanaf 15:00 het huisje in, maar is het dan ook mogelijk om die maandag al vroeg het park in te gaan. Hetzelfde geldt dan voor de dag van vertrek, je moet om 11:00 het huisje uit, maar kun je dan nog wel gebruik maken van het park?

    Hoi Pascal,
    Dat is geen probleem. In de Disney hotels kun je 24 uur per dag in- en uitchecken. Op de dag van aankomst (ongeacht de tijd) ontvang je aan de balie de toegangstickets (en eventuele vouchers als je Magische Extra's hebt bijgeboekt). De kamer/blokhut is pas vanaf 15:00 uur beschikbaar, maar vóór die tijd mag je uiteraard al de parken in. Hetzelfde geldt voor de vertrekdag. Je moet hier de kamer/blokhut vóór 11:00 uur verlaten hebben, maar je hebt nog de hele dag toegang tot beide parken.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.