Prijsverhoging jaarkaarten (per 1 juli 2014)

april 2014 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Hoi lars.
Ten eerste wil ik je complimenteren met je prachtige en informatieve site.
Echt veel praktische informatie.
Mijn vraag is het volgende:
Ik zag een posting voorbij komen dat een dagticket per 1 juli 88 euro gaat kosten.
Gaan de prijzen van de jaarkaarten ook omhoog
Groetjes,
Edwin

Reacties


  • Hoi lars.
    Ten eerste wil ik je complimenteren met je prachtige en informatieve site.
    Echt veel praktische informatie.
    Mijn vraag is het volgende:
    Ik zag een posting voorbij komen dat een dagticket per 1 juli 88 euro gaat kosten.
    Gaan de prijzen van de jaarkaarten ook omhoog
    Groetjes,
    Edwin

    Dank voor de complimenten, Edwin!
    Vanaf 1 juli gaan de prijzen van alle toegangsbewijzen (dus ook jaarkaarten) van Disneyland Parijs omhoog. De parkhopper dagkaart wordt €88,- per persoon (volwassene). Dit zijn de prijzen aan de kassa. Wij bieden zeer hoge kortingen (tot wel 50%) op deze prijzen met de speciale Ontdekkingstickets: http://www.discoverthemagic.nl/tickets/. De jaarkaarten gaan allemaal met €10,- omhoog. Nieuwe prijzen worden dan: €129,- voor de Francilien, €169,- voor de Fantasy en €209,- voor de Dream. De huidige aanvraagformulieren voor jaarkaarten zijn nog geldig t/m 30 juni 2014 om van de huidige prijzen gebruik te maken.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi hoi,
    kan iemand me vertellen of de prijzen van de jaarkaarten zijn verhoogd? Ik had zoiets gehoord namelijk maar kan het op internet niet echt terugvinden. Vanaf 4 november zouden er nieuwe tarieven zijn? Hoor het graag,
    Grtzzz
    Natascha
  • Nati053 zei:


    Hoi hoi,
    kan iemand me vertellen of de prijzen van de jaarkaarten zijn verhoogd? Ik had zoiets gehoord namelijk maar kan het op internet niet echt terugvinden. Vanaf 4 november zouden er nieuwe tarieven zijn? Hoor het graag,
    Grtzzz
    Natascha

    Hey Natascha,
    Kijk even op deze pagina, daar staat alle informatie. redelijk onderaan staan ook de prijzen van de jaarkaarten.
    Als je de jaarkaarten via een andere jaarkaarthouder aanschaft, krijg je er ook nog eens 10% korting op!
    Groetjes, Celine
  • Nati053 zei:


    Hoi hoi,
    kan iemand me vertellen of de prijzen van de jaarkaarten zijn verhoogd? Ik had zoiets gehoord namelijk maar kan het op internet niet echt terugvinden. Vanaf 4 november zouden er nieuwe tarieven zijn? Hoor het graag,
    Grtzzz
    Natascha

    Hoi Natascha,
    De prijzen zijn sinds 1 juli 2014 met €10,- per jaarkaart verhoogd. De nieuwe formulieren om de jaarkaarten aan te vragen / te verlengen en het parrainage formulier om stempels te verzamelen (geldig van 13 november 2014 t/m 31 maart 2015) staan nu online. Download deze documenten onderaan onze Jaarkaarten-pagina: http://www.discoverthemagic.nl/jaarkaarten/. Hier staan tevens de prijzen vermeld.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.