Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

13334363839105

Reacties

  • wij zijn er ook weer 13 en 14 dec, wie wil er korting
  • Wij gaan Woensdag 26 november naar Disneyland Parijs.
    Is er toevallig iemand die mij korting op mijn jaarkaarten kan geven?
    Neem dan even spoedig contact met me op.
    Mag ook via email adres hoog4all@gmail.com
    Alvast bedankt
  • 9, 10 en 11 december zijn wij in Disney en kunnen nog meerdere mensen korting geven!
    Heb je vragen of wil je afspreken, stuur dan even een prive bericht of email.
    Groet,
    Guus
  • Goedendag,
    Wij zijn 28,29 en 30 nov 2014 in Disneyland Paris, we kunnen 5 mensen 10% korting geven op een jaarkaart naar keuze.
    U kunt mij mailen op bob.vankuilenburg@upcmail.nl
    Met vriendelijke groet.
    BobLaugh
  • Via dit forum heb ik mensen gevonden die ons korting gegeven hebben en nu hoop ik mensen te vinden die wij korting kunnen geven :)
    Wij zijn 28, 29 en 30 december in Disneyland Parijs en kunnen nog 6 mensen korting geven.
    Wil je graag korting krijgen en ons aan stempels helpen, mail dan naar rosannedelange@hotmail.com
    Tot ziens in Disneyland? :)
  • wie ie er morgen is Disney, en kan mij helpen aan korting voor twee jaarkaarten?
    Laat het me dan z.s.m. weten. stuur en mailtje naar hoog4all@gmail.com
    Alvast bedankt Ron
  • Afgelopen november via nederlandse mensen in het park korting gekregen en nu zijn we 19 en 20 dec in het park aanwezig eventueel 21 dec ook nog en kan nog 2 mensen korting geven (eventueel nog 3 extra via de kaart van een vriendin)
    Mocht je korting willen en ons zo helpen aan de stempels voor een verlengen neem dan even contact op met me via Marielle_schepers@hotmail.com
  • Hallo iedereen,
    Een jaarkaart aanschaffen? Wij geven je extra voordeel!
    Wij zijn in Disneyland van woensdag 31 december t/m vrijdag 2 januari as.
    Je hebt met het aanschaffen van een jaarkaart vele voordelen. Zelfs met 2 bezoeken heb je je jaarkaart er al uit!
    Ben je van plan een jaarkaart aan te schaffen dan willen wij jou/jullie 10% korting geven op de aanschaf hiervan. In ruil daarvoor krijgen wij de stempels. Wij kunnen totaal 9 mensen 10% korting geven op de aanschaf van een jaarkaart.
    Als je via ons 3 jaarkaarten koopt willen wij €15,- betalen zodat je op de dag van aankoop geen extra kosten hebt voor parkeren!!! Laugh
    Als je van dit voordeel gebruik wilt maken mag je ons een bericht sturen naar mail@familiezegers.nl
    Tot snel!
    Groetjes Carola
  • Hallo
    Wij zijn van 19 dec tm 22 dec 2014 in euro disney en kunnen nog verschillende mensen blij maken
    Met een 10 procent korting op jaarkaarten
    Mail ons even en we spreken iets af om ons daar te treffen
    Vermaas@home.nl
    Gr. Erica
  • Hey,
    wij zijn 20 t/m 22 december 2014 in Disney en kunnen nog 6 mensen blij maken 10% korting op een jaarkaart. neem je er 3 of meer tegelijk af staat hier uiteraard iets extra's tegenover.
    Mail ons jullie gegevens zodat we daar kunnen afspreken op rumstrasser@gmail.com.
    Hopelijk tot dan!
    groetjes Remy en Rianne
  • Hallo Disney Fans,
    graag geven wij 3 Fans 10% korting voor 3 Disney Jaarkaarten.
    Wij zullen in het Park aanwezig zijn op maandag 22 en dinsdag 23 december a.s.
    Mail me alsjeblieft naar j.freudenberg@xs4all.nl of bel me TM 0627560446
    Dan kunnen we bij het hoofdingang afspreken.
    1e keer parkeren: volg borden VILLAGE , daar is een grote Parkeergarage
    1e uur 2,40 euro , de hele dag 12 euro. Fijn dichtbij de Village en hoofdingang!
    Heel graag tot gauw,
    Chichi
  • hoi!
    Ik ben 6 & 7 januari in het park, en 16&17 februari
    ik kan 3 mensen korting geven
    laat me maar iets weten op joyce.lekens@gmail.com
    groetjes!
  • Hallo,
    Ben jij ook zo gek op de magie van disneyland, en denk je er over om 3 dagen of meer per jaar daar heen te gaan? Dan is een jaarkaart echt iets voor jou! Wij zijn op maandag 22 en dinsdag 23 december 2014 aanwezig in Disneyland. We kunnen je dan 10% korting geven op de aanschaf van een jaarkaart. Voor jullie een leuk voordeel, en voor ons een STEMPEL. Je kan contact opnemen via gerdawit@hetnet.nl , 0344-604085 of 06-48811428
    Magische groet Gerda
  • 24 december vertrekken mijn vriendin en ik naar Disneyland Parijs. We gaan een jaarkaart kopen. Wie wil de stempeltjes?
    We vertrekken 24 december wel vrij laat. Indien we op tijd zijn kopen we 24 december onze jaarkaart, anders zal het 25 december zijn.
    Mailen mag naar hetplopperke@hotmail.com
  • hey
    wij gaan 6 7 en 8 januari naar disney land en kunnen 9 mensen 10% korting geven , gratis parkeren die dag en per stempel geven wij nog 15euro extra zakgeld
    groetjes jessy crazypussy84@hotmail .com
  • Hopenlijk doe ik dit goed posten....
    Van zaterdag 20 tm dinsdag 22 december gaan we naar disney en parijs.
    Jaren geleden al een jaarkaarten gehad.
    Nu voor ons 5- en weer aan het overwegen om dreamkaarten aan te schaffen of evt fantasy, nog effe de voors en tegens afwegen....
    De knoop kan pas doorgehakt worden als we ook 10 procent korting krijgen.
    Dus wie is er op zaterdag of zondagochtend aanwezig om ons voor 5 personen korting te verschaffen?
    Jaarkaarten kunnen nu ook buiten disney gekocht worden? Indertijd was dit alleen in het park....
    We horen graag van iemand reactie en zullen zelf ook mensen die hier al gepost hebben aanschrijven.
    Liefst reactie per mail.
    Kajomalu@gmail.com
    Groetjes karin,john, maud,luuk en mitch

  • Hopenlijk doe ik dit goed posten....
    Van zaterdag 20 tm dinsdag 22 december gaan we naar disney en parijs.
    Jaren geleden al een jaarkaarten gehad.
    Nu voor ons 5- en weer aan het overwegen om dreamkaarten aan te schaffen of evt fantasy, nog effe de voors en tegens afwegen....
    De knoop kan pas doorgehakt worden als we ook 10 procent korting krijgen.
    Dus wie is er op zaterdag of zondagochtend aanwezig om ons voor 5 personen korting te verschaffen?
    Jaarkaarten kunnen nu ook buiten disney gekocht worden? Indertijd was dit alleen in het park....
    We horen graag van iemand reactie en zullen zelf ook mensen die hier al gepost hebben aanschrijven.
    Liefst reactie per mail.
    Kajomalu@gmail.com
    Groetjes karin,john, maud,luuk en mitch

    Hallo maudluuk,
    Ik heb je een mailtje gestuurd!
  • Korting op jaarkaarten incl 15 euro pp contant per stempel!
    Hoi,
    Wij zijn 6 tot en met 8 december in Disney en kunnen nog 9 mensen 10% korting geven op de jaarkaart.
    Per stempel die wij ontvangen krijg je 15 euro contant
    Bij interesse hoor ik het graag,
    Gr wendy wvriens@hotmail.com
  • Hoi allemaal,
    Wij gaan 30 december naar dlp om oud en nieuw te vieren.
    Wij kunnen 9 mensen korting geven op een jaarkaart en gratis parkeren.
    Als je ook de magisch wereld van Disney wilt beleven zo vaak als je wilt is een jaarkaart echt de moeite!
    Groetjes mirjam
    Je kan me bereiken op mirjamweiland@live.nl
  • Hallo allemaal!
    Wij zijn van 20 t/m 22 december in Disneyland (het begin van de kerstvakantie dus!) en kunnen 6 mensen korting geven.
    Stuur ons een berichtje op vinenlies@gmail.com en we nemen zo snel mogelijk contact op met je! :)
    Groetjes!
    Lisa en Vincent
  • Hallo
    Wij zijn van vrijdag 19 dec tm maandag 22 december 2014 in euro disney en kunnen dan
    Nog 2 mensen een korting geven
    Ik moet nog 2 stempels hebben ,wie helpt mij
    Stuur even een mailtje om wat af te spreken
    Vermaas@home.nl
  • Mede fans!
    Op 16, 17 en 18 januari '15 is het voor ons mogelijk om meerdere personen korting op de aanschaf van een jaarpas te geven.
    Ook hebben we 4x twee dagen entree tot beide Disney parken te koop, geldig op 17 en 18 januari '15.
    Wie kan ons blij maken :-) ?
    Vriendelijke groet,
    Nicole
    nicolejaja@hotmail.com
  • Hallo Disneyliefhebbers,
    Wij zijn van zondag 21 december tot en met woensdag 24 december weer in Disney. Wij willen graag onze jaarkaarten verlengen, maar hebben nog heel veel stempels nodig.... Wie wil ons helpen???
    Voor interesse graag een mailtje naar stefan.onkie@hotmail.com
    Groetjes Lea
  • Hallo allemaal,
    Wij zijn aanstaande dinsdag t/m donderdag in Disneyland en kunnen nog een aantal mensen korting geven. Ook betalen we graag de eerste dag parkeren voor je. Interesse? Stuur even een berichtje of email.
    Voor de duidelijkheid: 9, 10 en 11 december.
  • Hi,
    Wij zijn van zondag (21) tot en met woensdag (24 dec) weer in Disneyland Parijs. Wij kunnen nog heel wat mensen korting geven.
    Neem rechtstreeks contact met ons op via johnlinda00.geboers@gmail.com.
    Groetjes
    John Smile
  • Hallo allemaal,
    Wij zijn van 27 t/m 30 december aanwezig in Disneyland Parijs.
    Wil je 10% korting op een jaarpas neem dan even contact met mij op: replup@gmail.com
  • Hallo Allemaal,
    Wij zijn aankomend weekend 13 en 14 december in disney en kunnen nog een heleboel mensen 10% korting geven op een abonnement. Mail maar als je af wilt spreken.
    Groetjes karin
  • ik ben nog steeds op zoek naar mensen die wij korting kunnen geven :)
    Wij zijn 28, 29 en 30 december in Disneyland Parijs en kunnen nog 3 mensen korting geven. (Er zijn al 3 stempels 'gereserveerd' :p )
    Wil je graag korting krijgen en ons aan stempels helpen, mail dan naar rosannedelange@hotmail.com
    Als je ons in een keer aan drie stempels helpt krijg je €20 zakgeld van ons.
    Tot ziens in Disneyland? :)
  • Hallo Disney fans,
    Graag geven wij 10% korting voor jullie aanschaf van je Jaarkaarten. Mijn oudste zoon heeft 3 stempels nodig
    Dan kunnen wij als familie weer volgende jaar terug . Heel graag betalen wij ook jullie parkeer kosten , als dank.
    Wij zijn in het Park op maandag 22 en dinsdag 23 december. Alsjeblieft mail me op j.freudenberg@xs4all.nl of bel me 0627560446
    Met vriendelijke groet, Chichi
  • hallo,
    wij zijn donderdag 25 en vrijdag 26 december in het park aanwezig wie kunnen wij nog helpen aan 10 % korting ?
    stuur dan een pb naar: i.ramaker@hotmail.com
Log In of Registreer om te reageren.