CE Multi-Avantages en andere aanbieders

16781012

Reacties

  • Altijd weer leuk dat zulke personen het proberen en het verpesten op de forum, jammerConfused
  • Maar Lars,
    Ik heb inmiddels de kaarten ,via de link die ik had gestuurd, besteld en ook ontvangen. Ik lees daar goeie berichten op dus we dachten we proberen het maar.
    Als ik ze heb omgewisseld dan laat ik dit hier in dit forum gelijk weten hoe dit gegaan is.
    Grt Patrick.Cool

  • Maar Lars,
    Ik heb inmiddels de kaarten ,via de link die ik had gestuurd, besteld en ook ontvangen. Ik lees daar goeie berichten op dus we dachten we proberen het maar.
    Als ik ze heb omgewisseld dan laat ik dit hier in dit forum gelijk weten hoe dit gegaan is.
    Grt Patrick.Cool

    Prima, Patrick! Veel plezier en we horen graag hoe het gegaan is als je weer terug bent.
    Groetjes,
    Lars
  • MiniMe zei:


    Lars zei:


    // Admin Mededeling
    Forumlid 'Lalyke' blijkt dezelfde persoon te zijn als 'Support4clubs'. Dit account is inmiddels gedeactiveerd. Voor sommige mensen is het blijkbaar erg lastig om zich aan (forum)regels te houden...
    Groetjes,
    Team DiscoverTheMagic.nl

    Frown
    Het zou me niet verbazen als hij het nog eens probeert...
    Hey Minime ! Weet je nog dat ik paar maanden geleden - voor de grap - zei, dat we maar een vereniging in Frankrijk moesten beginnen , om zodoende van de aanbiedingen gebruik te kunnen maken? Nou, t lijkt er bijna op, dat die Support4clubs zoiets echt heeft gedaan. Maar dat dit zonder winstoogmerk zou gaan wens ik te betwijfelen..................................................... Au revoir, Fred

  • MiniMe zei:


    Lars zei:


    // Admin Mededeling
    Forumlid 'Lalyke' blijkt dezelfde persoon te zijn als 'Support4clubs'. Dit account is inmiddels gedeactiveerd. Voor sommige mensen is het blijkbaar erg lastig om zich aan (forum)regels te houden...
    Groetjes,
    Team DiscoverTheMagic.nl

    Frown
    Het zou me niet verbazen als hij het nog eens probeert...
    Hey Minime ! Weet je nog dat ik paar maanden geleden - voor de grap - zei, dat we maar een vereniging in Frankrijk moesten beginnen , om zodoende van de aanbiedingen gebruik te kunnen maken? Nou, t lijkt er bijna op, dat die Support4clubs zoiets echt heeft gedaan. Maar dat dit zonder winstoogmerk zou gaan wens ik te betwijfelen..................................................... Au revoir, Fred
    Lars zei:



    Maar Lars,
    Ik heb inmiddels de kaarten ,via de link die ik had gestuurd, besteld en ook ontvangen. Ik lees daar goeie berichten op dus we dachten we proberen het maar.
    Als ik ze heb omgewisseld dan laat ik dit hier in dit forum gelijk weten hoe dit gegaan is.
    Grt Patrick.Cool

    Prima, Patrick! Veel plezier en we horen graag hoe het gegaan is als je weer terug bent.
    Groetjes,
    Lars
    Hoi Lars,
    Ik zou nog laten weten of het gelukt was.
    Maar alles is goed gegaan. We gingen erheen met een beetje knikkende knieen, maar iheb de tijdelijke passen om kunnen wisselen voor devinitieve jaarpassen, dit maar na 1 uur wachten in de rij pffff. was een beetje druk geloof ik.
    Maar onze volgende Disney bezoek is alweer gepland. De passen worden nu lekker gebruikt.
    LaughLaughLaugh

  • Hoi Lars,
    Ik zou nog laten weten of het gelukt was.
    Maar alles is goed gegaan. We gingen erheen met een beetje knikkende knieen, maar iheb de tijdelijke passen om kunnen wisselen voor devinitieve jaarpassen, dit maar na 1 uur wachten in de rij pffff. was een beetje druk geloof ik.
    Maar onze volgende Disney bezoek is alweer gepland. De passen worden nu lekker gebruikt.
    LaughLaughLaugh

    Dank voor de feedback en fijn om te horen dat alles gelukt is! Veel plezier met een jaar lang Disney magie.
    Groetjes,
    Lars
  • http://www.dlp-kaarten.nl/c-2189950/jaarkaarten/
    Hallo,
    ik zag deze optie op internet staan om ook jaarkaarten te kopen (iets goedkoper dan DLP zelf en vrij makkelijk)
    Kent iemand deze site en/of heeft er ervaringen mee? Is de site betrouwbaar?
    Ik vond bovenstaande site nergens terug bij lars zijn tickets en/of jaarkaart opties, vandaar de vraag.
  • yupyup zei:


    http://www.dlp-kaarten.nl/c-2189950/jaarkaarten/
    Hallo,
    ik zag deze optie op internet staan om ook jaarkaarten te kopen (iets goedkoper dan DLP zelf en vrij makkelijk)
    Kent iemand deze site en/of heeft er ervaringen mee? Is de site betrouwbaar?
    Ik vond bovenstaande site nergens terug bij lars zijn tickets en/of jaarkaart opties, vandaar de vraag.

    Hoi yupyup,
    Ik heb je bericht verplaats naar dit topic waar je alle ervaringen van mede-forumleden kunt vinden met derde partijen, zoals dlp-kaarten.nl. Ik ben persoonlijk geen voorstander van dergelijke bedrijfjes, maar iedereen staat het uiteraard vrij om jaarkaarten te bestellen waar hij/zij dat wilt. Lees dit topic eens door voor meer informatie.
    Groetjes,
    Lars
  • Ok super, bedankt voor het verplaatsen van het topic.
    Ik zal het eens aandachtig doorlezen, misschien staat deze aanbieder er al tussen :)
  • yupyup zei:


    http://www.dlp-kaarten.nl/c-2189950/jaarkaarten/
    Hallo,
    ik zag deze optie op internet staan om ook jaarkaarten te kopen (iets goedkoper dan DLP zelf en vrij makkelijk)
    Kent iemand deze site en/of heeft er ervaringen mee? Is de site betrouwbaar?
    Ik vond bovenstaande site nergens terug bij lars zijn tickets en/of jaarkaart opties, vandaar de vraag.

    Ik heb daar zojuist jaarkaarten vouchers besteld. Een vriendin van ons ook vorige week en vandaag met succes verzilverd. Scheelt met 2 volwassenen en 2 kids 326 euro. Belachelijk dat Disney deze kaarten niet beschikbaar stelt via de officiële weg maar je gewoon het volle pond laat betalen. Ook voor kids.
  • Hall,
    Wil graag jaarkaartem kopen, en leees dat het via www.dlp-kaarten 360 scheelt voor n famillie van 2 volwassen n 2 kids scheelt. Klopt het? En zijn er mensen die daar ervaring mee hebben. Bvd.
    ilhem
  • Hoi ilhem,
    Wij hebben ruim een jaar geleden onze (eerste) Dreamkaarten besteld via CE Multi-Avantage. Omwisselen ging toen zonder problemen.
    Inmiddels schijnen zij de kaarten niet meer aan niet-Fransen te mogen verkopen. Ik weet niet waar dlp-kaarten hun kaarten bestelt. Als dat via een Franse site is loop je een risico dat ze in het park niet worden geaccepteerd. Juul meldt hierboven echter dat hij/zij ze probleemloos heeft ingewisseld.
    Ik denk niet dat iemand je 100% zekerheid kan geven dat bestelde kaarten via dlp-kaarten worden geaccepteerd. Dat is dus een risico dat je neemt. Wil je absolute zekerheid dan moet je iemand zoeken die je 10% korting kan geven en ze rechtstreeks in het park kopen.
  • Ik lees graag mee. Ik heb ze ook steeds via CE multiavantages besteld maar dat gaat nu dus niet meer. Ik was ook van plan ze bij DLP kaarten te bestellen binnen een 2-tal weken. En om te ruilen in april. Alle reacties ivm DLP-kaarten hoor ik dus graag. Scheelt voor 1 volwasse en 1 kind al snel 160 euro!
  • Hallo,
    Het scheelt idd heel veel, de dame van dlp-kaarten heeft sinds kort ook n kvk nummer ik weet niet of dat wat zegt . Maar ze geeft ook een zekerheid dat het wel verzilverd wordt. Ik denk dat ik maar contact ga opnemen met die dame en kijken in welke vorm zij die garantie geeft. Ik laat het jullie weten. Groetjes, ilhem
  • ik bestel al jaren Dream-passes via de gekende kanalen. Ik heb nog nooit enig probleem gehad om ze om te wisselen. Wij hebben laatst onze voorlopige passen gewisseld (25 december 2014) en we moesten enkel de identiteitskaarten van de kinderen voorleggen (in BureauPassportAnnuel bij omwisseling voorlopig/definitief) om aan te tonen dat het wel degelijk onze kinderen zijn. Dit zou een voorschrift zijn van de franse wetgeving. Verder heeft men helemaal niet gevraagd war we onze voorlopige passen hebben gekocht. Ik zou ze gerust durven bestellen hoor via DLP-kaarten.
  • Hoi Kris,
    je schrijft dat je al jaren kaarten via "de gekende kanalen" bestelt. Ik ben/was in de veronderstelling dat je na een jaar een jaarkaart met korting te hebben gehad, je maar twee opties hebt om daarna je kaart te verlengen: via parrainage of via 12 maanden=18maanden.
    Kan ik uit jouw bericht opmaken dat dat niet zo is? Of zit er bij jullie een bepaalde periode tussen het aanschaffen van jullie kaarten via dlp-kaarten of CE multi-avantage?
  • Nee, de gekende kanalen zoals DLP-Kaarten en multi-avantages in het verleden. Onze vorige kaart was verlopen op 28 januari 2014, wij hebben een nieuwe genomen op 25/12/2014.
  • Kris, Lars,
    ben ik dan helemaal in de war dat ik dacht dat er echt een bepaalde tijd tussen twee dlp-kaarten.nl/CE-kaarten moest zitten? Of is die tijd minder dan 11 maanden?
  • Hallo Hugo, ik heb nooit geweten dat er een bepaalde tijd tussen jaarkaarten moest zitten. Ik heb ook al een paar jaren een paar maanden geen jaarkaarten gehad en dan gewoon via (toen nog) CE mutliavantages een nieuwe gekocht en omgeruild.
    Ik ga er nu ook 2 bestellen via dlp kaarten dus moest dit wél zo zijn plots dan hoor ik het graag van andere forumleden.
  • Ik dacht net, misschien verwar je je met de 10% korting op jaarkaarten. Hier moet inderdaad 2 jaar tussenzitten. Dus als je gebruik wil maken van de 10% korting op jaarkaarten dan mag je 2 jaar geen jaarkaart gehad hebben. Maar als je ze gewoon extern koopt (ook goedkoper uiteraard) dan geldt dit niet. Althans zo heb ik het begrepen en heb het ook al toegepast.Smile
  • Hoi allemaal,
    Naar mijn weten is het niet toegestaan om een jaarkaart met korting aan te schaffen (via welke manier dan ook) als men de afgelopen 2 jaar een jaarkaart in zijn of haar bezit heeft gehad. Ik ga deze specifieke vraag over derde partijen bij mijn contactpersoon neerleggen en laat jullie weten als ik antwoord krijg.
    Groetjes,
    Lars
  • Ik ben benieuwd. Alleen stel ik mij de vraag, hoe weet men bij disney als je met een voucher afkomt of deze met korting aangeschaft is of niet? (staat er een prijs op?...dat weet ik eigenlijk niet meer) In ieder geval heb ik er nooit problemen mee gehad en ik heb het toch al 2 keer zo gedaan.
  • Hallo allemaal,
    Bedankt allemaal voor jullie reacties. ik heb contact gehad met de eigenaar van dlp-kaarten, hij heeft me verzekerd dat het omwisselen absoluut geen probleem en dat hij daar garantie op geeft als het niet dat hij geld teruggeeft. Hij verzekerde me ook dat absoluut niet nodig zal zijn. Ik ga ervoor en ga de jaarkaarten aanschaffen. Ik hou jullie op de hoogte. Mvg ilhem

  • Ik ben benieuwd. Alleen stel ik mij de vraag, hoe weet men bij disney als je met een voucher afkomt of deze met korting aangeschaft is of niet? (staat er een prijs op?...dat weet ik eigenlijk niet meer) In ieder geval heb ik er nooit problemen mee gehad en ik heb het toch al 2 keer zo gedaan.

    Hoi TiggerSA,
    Bij onze CE-Multi Avantage stond inderdaad de waarde/prijs op de voucher. Diezelfde prijs staat ook op de definitieve kaarten met pasfoto.
  • werkt dlp kaarten ook voor Belgen
  • Hoi zeeslets,
    ik zou niet weten waarom niet, maar voor de zekerheid is een mailtje natuurlijk snel gestuurd: info@dlp-kaarten

  • werkt dlp kaarten ook voor Belgen

    Ja hoor. Ik heb er een tijdje geleden al voor gemailed en geen probleem. Bij de betalingsmethode betaal je alleen iets meer omdat je niet met ideal kan betalen vanuit België. En verzending is ook wat meer. Maar het gaat dus zeker!
  • Wij hebben stempels voor de verlenging van onze kaarten en zouden voor die van ons zoontje van 3 moeten betalen. Als we via CE (kennissen wonen in Frankrijk) of via DLP een kaart halen kunnen we toch gewoon een nieuwe jaarkaart voor onze zoon halen?
  • Lijkt me wel te kunnen maar misschien beter via dlp kaarten dan gezien het misschien toch wel riskant is als ze bij omzetten van de kaart vragen naar de woonplaats. Je moet nl. echt wel in frankrijk wonen om van CE gebruik te kunnen maken. Maar....hebben jullie de jaarkaart voor jullie zoontje ook al met korting gekocht vorig jaar? Want dan stoot je misschien op hetzelfde probleem als wat hierboven staat en waar Lars nog op antwoord wacht...nl. er zouden 2 jaar moeten zitten tussen de aanschaf van jaarkaarten MET korting.
    Ik hoop zelf ook snel uitsluitsel te krijgen over dit issue want we hebben net onze trip voor pasen geboekt naar Disney en willen weten of we nu wel of niet bij dlp jaarkaarten kunnen bestellen. Volle pot betalen in Disney is voor ons te duur en dan zou onze vakantie met Pasen in het water vallen...Frown
  • Lars zei:


    Hoi allemaal,
    Naar mijn weten is het niet toegestaan om een jaarkaart met korting aan te schaffen (via welke manier dan ook) als men de afgelopen 2 jaar een jaarkaart in zijn of haar bezit heeft gehad. Ik ga deze specifieke vraag over derde partijen bij mijn contactpersoon neerleggen en laat jullie weten als ik antwoord krijg.
    Groetjes,
    Lars

    Hey Lars, nog geen antwoord ontvangen? Ik ben een beetje ongeduldig Wink
    Binnen een paar weken zouden wij naar Disney gaan en ik moet dringend accomodatie boeken. We kunnen echter enkel maar gaan als we de jaarpaspoorten via dlp kaarten kunnen kopen (gezien de goedkope kinderpas).Ons tripje hangt dus af van het antwoord op bovenstaande vraag....
Log In of Registreer om te reageren.