Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

13435373940105

Reacties

  • Hallo,
    Wij zijn op 16, 17 en 18 december in Disneyland en wij kunnen nog 6 mensen korting geven!
    Graag mailen naar ingridverwijmeren@yahoo.com
    Groetjes, Ingrid
  • Hallo Disney fans,
    Wij zijn van 31 dec t/m 3 jan (behalve 1 jan) weer in DLP. Kunnen wij jou gelukkig maken met 10% korting bij de aanschaf van een jaarkaart? Dan doen wij dat graag! Wij kunnen in totaal nog 11 mensen hiermee blij maken. Wil jij ons dan helpen aan stempels? Alvast bedankt!
    Je kunt mij bereiken via een PB of via georginamaelissa@hotmail.com.
    Hopelijk tot gauw!
    Groetjes,
    Georgina
  • Hallo allemaal,
    Van 24 t/m 28 december 2014 gaan wij naar Disneyland Paris.
    Wij willen graag 24 december 2014 4 jaarpassen (dream) aanschaffen. Wij zouden natuurlijk graag 10% korting willen ontvangen.
    Wil jij graag stempels verdienen en ben je 24 december (tussen 11.00 -15.00 uur) in het park laat het dan even weten.
    Wie het eerst komt..., heeft de stempeltjes.
    Groeten,
    Monique

  • Hallo allemaal,
    Van 24 t/m 28 december 2014 gaan wij naar Disneyland Paris.
    Wij willen graag 24 december 2014 4 jaarpassen (dream) aanschaffen. Wij zouden natuurlijk graag 10% korting willen ontvangen.
    Wil jij graag stempels verdienen en ben je 24 december (tussen 11.00 -15.00 uur) in het park laat het dan even weten.
    Wie het eerst komt..., heeft de stempeltjes.
    Groeten,
    Monique

    Ik heb u een pb gestuurt
    Met vriendelijke groet
    Antwan
  • Wij zijn van 25 december tot 28 december in Disneyland Parijs. Wie kan ons blij maken met maximaal 7 stempels en wie kunnen wij blij maken met 10 procent korting ?
    Als dank voor de stempels hebben wij een nieuwe originele 40cm Olaf knuffel (van Frozen).
    Info naar marcel.venema@gmail.com

  • Hallo allemaal,
    Van 24 t/m 28 december 2014 gaan wij naar Disneyland Paris.
    Wij willen graag 24 december 2014 4 jaarpassen (dream) aanschaffen. Wij zouden natuurlijk graag 10% korting willen ontvangen.
    Wil jij graag stempels verdienen en ben je 24 december (tussen 11.00 -15.00 uur) in het park laat het dan even weten.
    Wie het eerst komt..., heeft de stempeltjes.
    Groeten,
    Monique

    Wij zijn voorzien!
  • Wij zullen er op maandag 22 en dinsdag 23 december in Disney aanwezig zijn!
    Wie kunnen wij blij maken met een heerlijke 10% korting per persoon per Jaarkaart!
    Ook maken zij ons zoon blij met stempels, dan zijn wij compleet als familie.
    Deze is mijn mooie Kerstwens voor mijn zoon !
    Mail me alsjeblieft : j. Freudenberg@xs4all.nl of bel me : 0627560446
    Tot ziens, Chichi
  • Wij zitten van 24 t/m 26 december in Disneyland. We zijn met zijn vieren en kunnen dus nog 12x 10% korting uitdelen.
    Bij interesse graag even mailen: mdkrouwel@hotmail.com
  • Nog een weekje en dan mogen we weer.
    van ma. 22 t-m wo. 24 december zijn wij in Disney. Wij kunnen nog aan 3 mensen korting geven. Je maakt ons dan heel blij met stempeltjes voor mijn zoontje
    Stuur me en berichtje of bel 06-41547898
  • Hallo allemaal,
    Wij zijn vanaf 24-12 tm 26-12 in disney en kunnen nog 4 mensen 10% korting geven.
    Indien je hier gebruik van wilt maken kan je me mailen .
    Chantalmansveld@hotmail.com
    Gr Chantal
  • Wie is er in januari of februari van plan naar Disneyland Parijs te gaan en misschien wel jaarkaarten te kopen?
    Wij kunnen je helpen aan 10% korting en betalen ook de eerste dag parkeren voor je (15 euro).
    Het is voor ons makkelijk in te plannen, dus datum maakt ons niet veel uit.
    Stuur gerust een berichtje via hier of email naar connorcranston @ Hotmail.com.
    Vriendelijke groet! Smile
  • Wij zijn op zoek naar mensen die op 19 december naar Euro Disney gaan en nog stempels willen verzamelen voor hun jaarkaarten. Wij willen 4 jaarkaarten voor het eerst aanschaffen. Als je geintresseerd bent stuur dan even een email aan rsimmers@casema.nl.Laugh
  • Hallo allemaal!
    Wij zijn van 20 t/m 22 december in Disneyland (het begin van de kerstvakantie dus!) en kunnen 6 mensen korting geven.
    Stuur ons een berichtje op vinenlies@gmail.com en we nemen zo snel mogelijk contact op met je! :)
    Groetjes!
    Lisa en Vincent
  • Hallo allemaal,
    Wij zijn van zondag 21 tot dinsdag 23 december in Disneyland Parijs.
    Wij kunnen nog 15 mensen 10% korting geven.
    Dus wil je graag een jaarkaart aanschaffen, en profiteren van 10% korting op je aanschafprijs?
    Neem dan contact met ons op: jamilla.ardon@gmail.com
    En hopelijk tot ziens in Disneyland Parijs!
    Groetjes Jamilla
  • 29 of 30 december in Disneyland Parijs? Wij willen jaarkaarten kopen en zoeken 4 stempelplaatsen die de 10% korting willen geven.
    Het liefst afspreken op maandag 29 december in de middag. Via een PM even details uitwisselen voor een meet & greet ter plaatse.
  • Ik ben 29 december in DLP, ik heb je een PM gestuurd.
    Algemeen vraagje...
    Als mijn stempelkaart vol is, kan ik dan ook nog korting geven aan mensen??
  • Wij willen twee jaarpassen aanschaffen op 26 dec aanstaande.
    Wie wil korting geven en stempels verdienen?

  • Wij willen twee jaarpassen aanschaffen op 26 dec aanstaande.
    Wie wil korting geven en stempels verdienen?

    Ik heb je een pm gestuurt
  • Hallo,
    Wij kunnen jullie op 2 en 3 jan 4x 10%/korting geven.
    We gaan toch nog even kerstsfeer opdoen ;)
    Heb je interesse neem gerust contact op.
    Stuur n pb of mail naar kristelspits@hotmail.com
    Voor ons de eerste keer dat we dit aanbieden. we weten nog niet of we de stempels gaan gebruiken maar wij waren ook blij met de 10%/korting. Scheelt toch veel.
    Dus we helpen je graag mocht je interesse hebben.
    Grt kristel en eugene
  • Rosanne zei:


    Ik ben 29 december in DLP, ik heb je een PM gestuurd.
    Algemeen vraagje...
    Als mijn stempelkaart vol is, kan ik dan ook nog korting geven aan mensen??

    Hoi Rosanne,
    Dat is helaas niet mogelijk. Je kunt alleen korting geven aan nieuwe jaarkaarthouders naar gelang het aantal vrije stempelplaatsen op het parrainage formulier. Om het overzicht in dit topic te houden, graag dergelijke algemene vragen in het vervolg in het volgende topic plaatsen: http://www.discoverthemagic.nl/forum/jaarkaarten/jaarkaart/. Merci!
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Disney fans, Op maandag 22 en dinsdag 23 december zullen wij in Disney zijn! Graag geven wij aan jullie
    10% korting per persoon per Jaarkaart ! Parkeren op de eerste dag doe je in de VILLAGE - grote Parkeergarage
    €2,40 per uur of €12,00 per dag, fijn dichtbij de hoofd ingang! Graag betaal ik jullie parkeer bon ! Als dank !
    Mail me : j.freudenberg@xs4all.nl. Of bel me. M.: 0627 560446
    Tot ziens, Chichi
  • Hallo,
    Wij zijn 27 en 28 december ook weer van de partij en kunnen nog 9 mensen korting geven.Laat het ons maar weten als je korting wil. rolu1996@hotmail.com Wie weet tot ziens, Robert
  • Hallo Disneyfans,
    Wij gaan van 20 december 2014 tot en met 24 december 2014 naar Disneyland Parijs en kunnen in deze periode de 10% korting verzorgen voor de mensen die een nieuwe jaarkaart willen aanschaffen. We hebben nog wel flink wat stempels nodig.
    Stuur dan een berichtje naar stefan.onkie@gmail.com en we spreken wat af.
    Alvast bedankt.
    Groeten van, Stefan.
  • Net ons tripje naar DLP geboekt. We gaan de kerstsfeer opsnuiven van zondag 21 dcember tot en met dinsdag 23 December. Wie kunnen we 10% korting aanbieden op een jaarkaart in ruil voor stempeltjes? We kunnen 6 mensen korting aanbieden.
    Wie intresse heft stuur een mailtje naar loyensdavy@hotmail.com
    Je zou er een heel groot plezier mee doen en hopelijk wij jullie ook.
    Groetjes Davy
  • clautje zei:


    JA!!!!!!!! OOK WIJ MOGEN WEER EEN PAAR DAGEN NAAR DISNYELAND

    Van 28 december tot 2 januari
    En wij kunnen korting geven aan 12 personen.
    Afspreken via PM.
  • Hi Clautje, Super !! Mocht je 10% korting willen, graag geven we deze aan je!
    Wij zullen op maandag 22 en dinsdag 23 december er bij Disney aanwezig zijn!
    Mail : j.freudenberg@xs4all.nl
    Veel plezier als je al een Jaarkaart heb !
    Chichi
  • Hahaha ik deed er te lang over mijn bericht ... Veel plezier !!!!
    Chichi
  • Haha chichi
    Tja er ging met mijn oorspronkelijke bericht iets fout waardoor er alleen maar stond dat we gingene en niet dat we korting willen geven.
    Dus vandaar.
    Maar plezier gaan we zeker hebben net als jullie denk ik.
    Groeten Clautje
  • Wij zijn van 25 t/m 27 december in dlp. Wij kunnen nieuwe jaarkaart kandidaten 10% korting geven bij aanschaf van een jaarkaart. Voor interesse kunt mailen naar wieltje1@ziggo.nl.
    Met vriendelijke groet,
    Madelon van der Wielen
  • Wij zijn van 20 t/m 23 december in dlp. Wij kunnen nieuwe jaarkaart kandidaten 10% korting geven bij aanschaf van een jaarkaart. Voor interesse kunt mailen naar thepurpleandpink@gmail.com
    Met vriendelijke groeten
    Corrine van Schaijk
Log In of Registreer om te reageren.