Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

13536384041105

Reacties

  • Wij vertrekken 24december naar DLP. We zijn met 2 en gaan een abonnement kopen. Aangezien we pas om 15u vertrekken uit de buurt van Brussel en het 3-4u rijden is weten we niet of we de 24ste ons abonnement nog kunnen kopen. Anders wordt het de 25ste. Wie kan er nog stempels gebruiken in ruil voor de 10% korting? Mailen kan naar hetplopperke@hotmail.com

  • Wij vertrekken 24december naar DLP. We zijn met 2 en gaan een abonnement kopen. Aangezien we pas om 15u vertrekken uit de buurt van Brussel en het 3-4u rijden is weten we niet of we de 24ste ons abonnement nog kunnen kopen. Anders wordt het de 25ste. Wie kan er nog stempels gebruiken in ruil voor de 10% korting? Mailen kan naar hetplopperke@hotmail.com

    Ik heb je gemaild.
    Gr Chantal
  • augustus 2021 aangepast
    Hoi allemaal,
    Wij zijn op 28 en 29 december in Disneyland Parijs!
    We kunnen nog 3 mensen korting geven in ruil voor stempels en we betalen op jou eerste Disneydag het parkeergeld.
    We zijn zeer flexibel en willen graag aanpassen aan jullie aankomsttijd!
    Groet, Else
  • Hoi disney liefhebber.
    We kunnen nog 10% korting geven aan 9 tot 12 personen en zijn van 2 tot en met 4 januari 2015 in DLP . Heb je belangstelling stuur dan even pb zodat we kunnen afspreken.
    Je kun ook een sms sturen naar 0623286682
  • Hey!
    Wij zijn volgende week weer in dlp. Van 30 december tot 2 januari.
    Wie kunnen wij blij maken met 10% korting op de aanschaf van een jaarkaart?
    Wij kunnen 9 mensen korting geven en gratis parkeren.
    Bij interesse mail me: mirjamweiland@live.nl
  • Hallo
    Wij gaan op 2 en 3 Jan naar dlp.
    Dus mocht je 4 x de korting van 10% willen ontvangen dan helpen wij je graag.
    Neem contact op voor mee info.of stuur pb.
    Grt Kristel en eugene
  • Ik zou graag 2 jaarabonnementen aanschaffen op maandag 29 december 2014, toevallig iemand aanwezig in het park zodat jullie 2 stempels verzamelen en wij van een korting kunnen genieten!
    Vriendelijke groetjes
    Email: hetgraantje@hotmail.com
  • Hallo Allemaal,
    het nieuwe jaar komt er aan en wij gaan weer naar disney..
    Wij kunnen nog 6 mensen korting geven op een jaarkaart. wie o wie kunnen wij blijmaken en jullie ons met de stempels.
    Wij zijn 8 tm 10 januari en 13 t/m 15 maart in disney te vinden
    Wil jij korting mail mij dan even.
    cynthia@zeegers.info
  • Wegens ziekte de vorige trip niet door laten gaan, maar nu besloten morgenvroeg aan te rijden!
    Is er morgenmiddag iemand die stempels wil ruilen tegen korting?
    Ik hoor het graag!
  • ik ben volgende week dinsdag en woensag weer present. Als er iemand graag korting heeft die dagen hoor ik het graag!
    je kan me bereiken op joyce.lekens@gmail.com of me hier een pb sturen, ik kan 3 mensen korting geven!
  • ik ga van 6januari tot 10januari en wou eens weten of er mensen zijn die zelf die week gaan of er kennen die deze week ook gaan en die een fantasy of een dreampass willen kopen , daarom zou ik ze 10% korting willen geven omdat ik zelf een dreampass heb dreampass : 209euro - 10% = 188.10euro , fantasypass : 169euro - 10% = 152,10euro dat is met die korting al een mooi bedrag minder , daarom wil ik het vragen op dit forum om gewoon mensen die naar disney gaan bij hun eerste aankoop van een jaarpass een fikse korting te geven je kan mij een bericht sturen op mijn emailadres ; dimitrigallescania@msn.com
  • Wij gaan morgen naar disney en kunnen 12 mensen korting geven zijn er mensen die dit graag willen laat het me even weten groetjes gonnie
  • Wij gaan morgen naar disney en wij kunnen 12 mensen korting geven zijn er mensen die dit willen laat het dan even weten dan kunnen we wat afspreken groetjes gonnie
  • Wij gaan 4 mei naar disneyland en willen voor 3 volwassen een jaarkaart aanschaffen.
    Is er iemand die die periode ook in disney is en ons zou willen voorzien van 10% kortingLaugh
  • vanons zei:


    Wij gaan 4 mei naar disneyland en willen voor 3 volwassen een jaarkaart aanschaffen.
    Is er iemand die die periode ook in disney is en ons zou willen voorzien van 10% kortingLaugh

    Hallo
    Ik heb u privé bericht gestuurd. Wij kunnen jullie wel korting geven
    Groetjes
  • In februarie gaan we weer naar disney
    Zijn er mensen die graag een jaarkaart willen kopen ?
    Wij kunnen 12 mensen korting geven
    laat het dan weten wij kunnen dan 10% korting geven
    Stuur me even je email of telefoonnummer zodat we kunnen afspreken
    In disneyland .
    Groetjes gonnie
    Gonniesbeautysalon@live.nl
  • Hallo Disney-fan
    Wij kunnen nog 10 % korting geven op de aanschafprijs van uw jaarkaarten.
    Wij kunnen dit op heel veel dagen in januari en in februari tot en met 22 februari 2015 voor u verzorgen.
    Uitgezonderd de blockdagen op dinsdag in januari en het weekeind eind januari begin februari.
    Dus wilt u in januari of februari met 3 personen een jaarkaart kopen en graag 10 % korting ontvangen, mail ons dan aub via
    verzamelaarke@gmail.com.
    Dan komen we er vast wel uit.
    Veel Disney-groeten
    Ria
  • Hallo allemaal.
    Van 14 t/m 21 februari zijn wij weer in disneyland en kunnen dan 10% korting geven op de aanschaf van een jaarkaart.
    Groetjes Ilse isseke@hotmail.com
  • Mede fans!
    Op 16, 17 en 18 januari ’15 is het voor ons mogelijk om meerdere personen korting op de aanschaf van een jaarpas te geven.
    Ook hebben we 4x twee dagen entree tot beide Disney parken te koop, geldig op 17 en 18 januari ’15.
    Wie kan ons blij maken :-) ?
    Vriendelijke groet,
    Nicole
    nicolejaja@hotmail.com
  • Hallo mensen,
    Wij gaan op 16 en 17 april naar Disneyland en willen / kunnen 6 mensen korting geven.
    Wanneer je in deze periode ook gaat en je wilt graag korting op je jaarkaart stuur met dan een PB.
    Alvast bedankt!
  • Hallo allemaal
    Wij gaan 27-4 tm 1-5 naar Disney.
    Wij moeten in deze periode ook ons abbonement verlengen.
    We hebben nog 3 stempels nodig voor onze jongste dochter.
    We zouden hier heel blij mee zijn.
    Dus wij kunnen 3 mensen korting geven.
    Wil je ons helpen en 10% korting krijgen op een abbonement kun je me mailen op chantalmansveld@hotmail.com
    Gr Chantal
  • Hallo
    Ook wij gaan weer naar disney, en kunnen nog 6 mensen korting geven. 3 & 4 mei zijn we er al maar andere dagen zijn voor ons ook geen probleem, mocht je willen gaan en graag korting ontvangen stuur me een privé bericht en dan komen we er wel uit
    Groetjes
  • Hallo,
    Wij zijn komend weekend in disneyland van 9-01 tem 11-01
    Wij kunnen 12 mensen korting geven.
    Stuur maar een prive bericht
    Ingo
  • Wij zijn in Eurodisney op 17,18,19 febr. 2015 en kunnen dan 12 personen korting geven.
    Wie wil? Stuur maar een privé bericht
    fam.vanasten03@gmail.com
    2 vragen
    1. Op de 5e jaarkaart die je koopt krijg je 20% korting, Krijg je die 10% korting die de jaarkaarthouders door kunnen geven in ruil voor een stempel er dan ook bij?
    2. Vanaf wanneer kan je zelf de stempels verzamelen? Vanaf het moment van aanschaf?
    Groetjes Cindy
  • OOk wij zijn binnen kort weer in Disney :)
    Wij zijn 23/24/25 en 26 februari in Disney een kunnen korting geven aan 6 mensen. Kunnen wij elkaar blij maken? ;-D
    addverbaan@gmail.com
  • Koop je graag een jaarpas/jaarpassen met korting in februari, maart, april of mei 2015? Laat maar weten wanneer je deze wilt aankopen, dan spreken wij graag af!
    Groetjes,
    Sky
    kimmyyanaika@hotmail.com
  • Hallo,
    Wij zijn vrijdag 30 januari tot en met zondag 1 februari in Disneyland Parij en kunnen nog 2 mensen korting geven op een jaarkaart.
    Heb je interesse stuur me dan een prive mail: miranda@fam-krens.nl
    Groetjes MirandaSmile

  • Hallo,
    Wij zijn komend weekend in disneyland van 9-01 tem 11-01
    Wij kunnen 12 mensen korting geven.
    Stuur maar een prive bericht
    Ingo

    Wij hebben ik interesse voor 7 personen korting op 10-1-2014 is dit nog mogelijk?
  • Ilona zei:



    Hallo,
    Wij zijn komend weekend in disneyland van 9-01 tem 11-01
    Wij kunnen 12 mensen korting geven.
    Stuur maar een prive bericht
    Ingo

    Wij hebben ik interesse voor 7 personen korting op 10-1-2014 is dit nog mogelijk?
    Hallo
    Is geen probleem
    Mail mij op ingo.borgonjon@skynet.be om verder af te spreken
    Grts Ingo
  • Hallo,
    Wij zijn 25 en 25 Januari met zijn 4'en in Disney, dus kunnen we een aantal mensen korting geven.
    Stuur maar een mailtje.
Log In of Registreer om te reageren.