Partner hotel Disney extra's

september 2014 aangepast in Hotels & Accommodatie
hoi Lars,
Wij gaan in november naar dream castle hotel. Nu is dit een partner hotel en vraag ik mij het volgende af:
heb je bij het arrangement ook recht op de extra uren?
krijg je met een jaarkaart en vertoon van je hotelpas ook toegang tot de blockdagen als je een fantasy jaarkaart hebt?
Kan je als partner hotel gast zelf nog het ontbijt met disney figuren bijboeken?
In iedergeval al bedankt voor alle super info op de site en het blog.
Groetjes Helga

Reacties


  • hoi Lars,
    Wij gaan in november naar dream castle hotel. Nu is dit een partner hotel en vraag ik mij het volgende af:
    heb je bij het arrangement ook recht op de extra uren?
    krijg je met een jaarkaart en vertoon van je hotelpas ook toegang tot de blockdagen als je een fantasy jaarkaart hebt?
    Kan je als partner hotel gast zelf nog het ontbijt met disney figuren bijboeken?
    In iedergeval al bedankt voor alle super info op de site en het blog.
    Groetjes Helga

    Hoi Helga,
    Dank voor de complimenten!
    Alleen gasten van de Disney hotels en Fantasy & Dream jaarkaarthouders hebben toegang tot de Extra Magic Hours. Een blockdag voor de Fantasy jaarkaart vervalt alleen als je in een Disney hotel verblijft, niet in een partner hotel. Je krijgt dan toegang tot de parken op vertoon van je jaarkaart en Disney Hotel Easy Card. Iedereen kan maaltijden met de Disney figuren reserveren, maar alleen gasten die verblijven in een Disney hotel of een speciaal uitgekozen hotel (Dream Castle hoort daar niet bij) kunnen dit bij hun arrangement bijboeken. In jullie geval is een reguliere reservering mogelijk. Café Mickey is erg populair, waardoor op voorhand reserveren wordt aanbevolen. Bel hiervoor de restaurant reserveringslijn op 0033 (0)1 60 30 40 50.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    Wie kan mij vertellen of de naast gelegen hotels van disney ook magic hours hebben,zoals kyriad hotel,dream castle hotel etc.
    Alvast bedankt.

  • Hallo,
    Wie kan mij vertellen of de naast gelegen hotels van disney ook magic hours hebben,zoals kyriad hotel,dream castle hotel etc.
    Alvast bedankt.

    Hoi guppy1982,
    De Extra Magic Hours zijn alleen toegankelijk voor gasten van de Disney hotels en bepaalde jaarkaarthouders (Fantasy en Dream). Deze service is niet beschikbaar bij een verblijf in de partner hotels.
    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt voor het antwoord lars.
    Groetjes Miranda
Log In of Registreer om te reageren.