Bring a Friend actie

2456712

Reacties

  • Debby zei:


    Goeie dag,
    Ik hoorde via via van deze actie dat hij op dit moment ook weer is?/
    Ik wil op 4 juli weer naar disney kan dit dan ook voor 21 euro per dag?
    Zoja wat moet ik dan doen?
    bedankt alvast
    groetjes debby
    ps heb een fanatsy jaar kaart.

    Hoi Debby,
    De 'Bring a Friend' actie is nog geldig t/m 11 juli (met uitzondering van 21 juni). Alle jaarkaarthouders kunnen hier gebruik van maken. Maximaal 5 tickets per week. Meer informatie over deze en overige jaarkaartacties: http://www.discoverthemagic.nl/2014/04/jaarkaartacties-uit-envie-de-magazine-nummer-35-voorjaar-2014/.
    Groetjes,
    Lars
  • Hey lars,
    Wij hebben 9 juni een jaarpas aan geschaft. We gaan volgend weekend 28 en 29 juni twee dagen genieten en natuurlijk naar de avant premiere van ratatouille. We willen graag iemand meenemen dmv de bring a friend actie. Kan dit al? Aangezien we nog geen maand lid zijn?
    Groetjes Celine

  • Hey lars,
    Wij hebben 9 juni een jaarpas aan geschaft. We gaan volgend weekend 28 en 29 juni twee dagen genieten en natuurlijk naar de avant premiere van ratatouille. We willen graag iemand meenemen dmv de bring a friend actie. Kan dit al? Aangezien we nog geen maand lid zijn?
    Groetjes Celine

    Hoi Celine,
    Dat is zeker mogelijk. De 'Bring a Friend' actie is alleen op de dag dat je de jaarkaart aanschaft niet geldig. Tijdens jullie verblijf kan er dus gebruik worden gemaakt van deze speciale tickets. Alleen het geven van korting aan nieuwe jaarkaarthouders en het sparen voor stempels is in de eerste maand niet mogelijk.
    Groetjes en alvast veel plezier!
    Lars
  • Lars zei:



    Hey lars,
    Wij hebben 9 juni een jaarpas aan geschaft. We gaan volgend weekend 28 en 29 juni twee dagen genieten en natuurlijk naar de avant premiere van ratatouille. We willen graag iemand meenemen dmv de bring a friend actie. Kan dit al? Aangezien we nog geen maand lid zijn?
    Groetjes Celine

    Hoi Celine,
    Dat is zeker mogelijk. De 'Bring a Friend' actie is alleen op de dag dat je de jaarkaart aanschaft niet geldig. Tijdens jullie verblijf kan er dus gebruik worden gemaakt van deze speciale tickets. Alleen het geven van korting aan nieuwe jaarkaarthouders en het sparen voor stempels is in de eerste maand niet mogelijk.
    Groetjes en alvast veel plezier!
    Lars
    Bedankt voor je snelle antwoord.
    Ik heb nog een (domme) vraag. Hoe werkt de actie precies?
    Moeten we smorgens gewoon naar de kassa gaan en vragen om een ticket, op vertoon van onze jaarkaart?
    Of moet je aan een speciaal loket zijn?
    Al zo'n 12 keer geweest, maar met jaarkaarten zijn we een stelletje amateurs haha.
    Groetjes Celine

  • Bedankt voor je snelle antwoord.
    Ik heb nog een (domme) vraag. Hoe werkt de actie precies?
    Moeten we smorgens gewoon naar de kassa gaan en vragen om een ticket, op vertoon van onze jaarkaart?
    Of moet je aan een speciaal loket zijn?
    Al zo'n 12 keer geweest, maar met jaarkaarten zijn we een stelletje amateurs haha.
    Groetjes Celine

    Hoi Celine,
    Er bestaan geen 'domme' vragen ;-) Stel maar zoveel vragen als je wilt!
    De 'Bring a Friend' tickets zijn verkrijgbaar bij de reguliere kassa's van de parken. Op vertoon van je jaarkaart ontvang je dan maximaal 5 tickets per week voor de speciale prijs. Veel plezier!
    Groetjes,
    Lars
  • Hoelaat gaan de kassa''s open?
    Want wij logeren in de newport bay club, dus we zouden wel van de extra magic hours gebruik kunnen maken, maar ik moet voor men vriendinnen nog tickets kopen via de 'bring a friend' actie
  • joyce zei:


    Hoelaat gaan de kassa''s open?
    Want wij logeren in de newport bay club, dus we zouden wel van de extra magic hours gebruik kunnen maken, maar ik moet voor men vriendinnen nog tickets kopen via de 'bring a friend' actie

    Hoi Joyce,
    De reguliere kassa's gaan minimaal 1 uur vóór de officiële opening van het desbetreffende park open (Extra Magic Hours niet meegerekend). De loketten van Guest Relations zijn vaak eerder open, maar de exacte openingstijden zijn mij niet bekend. Als het Disneyland Park bijvoorbeeld om 10:00 uur open gaat, dan zijn de kassa's zeker om 09:00 uur open. Als je rond die tijd bij de ingang bent, dan zijn er altijd plekken waar je de 'Bring a Friend' tickets kunt aanschaffen.
    Groetjes,
    Lars
  • Super, dankjewel Lars!
    9h is vroeg genoeg ;) anders lopen we toch maar heel de dag te gapen
  • Hallo
    Ik heb gelezen dat mensen die houder zijn van een Dreampass, dat zij in de maand september mensen aan €29 per persoon kunnen binnen krijgen in Disneyland Parijs. Zijn er toevallig mensen die nu woensdag 17 september 2014 naar Disneyland gaan en ons korting willen geven?
    Jullie mogen altijd reageren via hier of door een mailtje te sturen naar yentleerdekens@hotmail.com
    Groetjes Yentl
  • Zijn er jaarkaarthouders houders die a.s.Zondag 21 sept voor ons een BRING a FRIEND kaartje willen kopen voor ons
    2 stuks ga ik samen met jou naar de kassa in DLP
    BVD Sophia 06-20606355
  • Yentl zei:


    Ik heb gelezen dat mensen die houder zijn van een Dreampass, dat zij in de maand september mensen aan €29 per persoon kunnen binnen krijgen in Disneyland Parijs.

    @ Lars, klopt dit, en zo ja, waar kan ik dit vinden? kan ik meerdere tickets kopen voor meerdere dagen? Embarassed
    Of loopt er een Bring A friend Actie in September?

  • Yentl zei:


    Ik heb gelezen dat mensen die houder zijn van een Dreampass, dat zij in de maand september mensen aan €29 per persoon kunnen binnen krijgen in Disneyland Parijs.

    @ Lars, klopt dit, en zo ja, waar kan ik dit vinden? kan ik meerdere tickets kopen voor meerdere dagen? Embarassed
    Of loopt er een Bring A friend Actie in September?
    Hoi angel485,
    Er loopt inderdaad een 'Bring a Friend' actie in september. Meer informatie: http://www.discoverthemagic.nl/2014/07/jaarkaartacties-uit-envie-de-magazine-nummer-36-zomer-2014/.
    Groetjes,
    Lars
  • Thnx!
    Had hem inmiddels al gevonden, maar het is lastig te vinden!
    http://idf.disneylandparis.fr/passeport-annuel/faq-offre-amis.html

  • Thnx!
    Had hem inmiddels al gevonden, maar het is lastig te vinden!
    http://idf.disneylandparis.fr/passeport-annuel/faq-offre-amis.html

    Graag gedaan, angel485! De officiële website van Disney blinkt inderdaad niet uit in 'vindbaarheid' ;-) Vandaar dat DiscoverTheMagic.nl alle actuele informatie (aanbiedingen, acties en voordelen) voor jaarkaarthouders in het Nederlands bundelt onder de categorie 'Jaarkaartacties': http://www.discoverthemagic.nl/category/jaarkaartacties/.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    weet jij of er alweer een nieuwe Bring a Friend aktie is? Wij gaan 12 t/m 15 oktober weer naar DLP en willen hier graag gebruik van maken...
    Alvast bedankt voor jouw reactie
    Gr. Nicole
  • Nicole zei:


    Hallo Lars,
    weet jij of er alweer een nieuwe Bring a Friend aktie is? Wij gaan 12 t/m 15 oktober weer naar DLP en willen hier graag gebruik van maken...
    Alvast bedankt voor jouw reactie
    Gr. Nicole

    Hoi Nicole,
    Er komt geen 'Bring a Friend' actie in oktober. Goedkope toegangstickets (met korting tot 40%) zijn hier verkrijgbaar: http://www.discoverthemagic.nl/tickets/.
    Groetjes,
    Lars
  • Is er al iets bekend over de bring a friend actie in december en het voorjaar, jan-feb-maart?

  • Is er al iets bekend over de bring a friend actie in december en het voorjaar, jan-feb-maart?

    Hoi Kim,
    De volgende ‘Bring a Friend’ actie zal gaan lopen van 15 januari t/m 8 maart 2015. Wij verwachten dat Disney deze aanbieding in december officieel zal aankondigen. Details en voorwaarden zijn nog niet bekend.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo disney fans,
    Ik heb een vraagje.
    Ik zie dat ze een aanbieding hebben voor jaarkaart houders om vrienden mee te nemen naar disney voor €29.- PP 1 dg 2 parken.
    Kan ik deze kaarten aan de kassa kopen of moet dit vooraf?
    Alvast bedankt
    GR Cynthia
  • Xantio zei:


    Hallo disney fans,
    Ik heb een vraagje.
    Ik zie dat ze een aanbieding hebben voor jaarkaart houders om vrienden mee te nemen naar disney voor €29.- PP 1 dg 2 parken.
    Kan ik deze kaarten aan de kassa kopen of moet dit vooraf?
    Alvast bedankt
    GR Cynthia

    Hoi Cynthia,
    De 'Bring a Friend' tickets voor jaarkaarthouders zijn alleen bij de kassa's van de parken te koop op vertoon van een geldige jaarkaart.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi iedereen,
    Na drie jaar vraag ik mij nu toch af hoe de regel juist is voor de kaarten in de bring a friend actie. Is het nu zo dat het er 5 per week zijn van maandag tot zondag, want dan kan je zowel zondag als maandag 5 vrienden binnenlaten.... want 5 per week kan op verschillende manieren geïnterpreteerd worden. Iemand die kan helpen? :-)
    Groeten,
    Yora

  • Hoi iedereen,
    Na drie jaar vraag ik mij nu toch af hoe de regel juist is voor de kaarten in de bring a friend actie. Is het nu zo dat het er 5 per week zijn van maandag tot zondag, want dan kan je zowel zondag als maandag 5 vrienden binnenlaten.... want 5 per week kan op verschillende manieren geïnterpreteerd worden. Iemand die kan helpen? :-)
    Groeten,
    Yora

    Hoi Yora,
    Normaal gesproken loopt de week van maandag t/m zondag voor een dergelijke actie. Als je op zondag 5 tickets aanschaft, kun je dat dus op maandag weer doen (begin nieuwe week). Deze voorwaarden zijn gebaseerd op eerdere 'Bring a Friend' acties. De voorwaarden voor de komende actie zijn nog niet bekend gemaakt door Disney. Zodra deze bekend worden gemaakt, zal dit via Facebook en Twitter bekend gemaakt worden. Volg ons op social media voor het laatste nieuws.
    Groetjes,
    Lars
  • Beste forumleden,
    De ‘Bring a Friend’ actie is zojuist van start gegaan. In de periode van 5 januari t/m 8 maart 2015 mogen jaarkaarthouders weer maximaal 5 vrienden meenemen voor de speciale prijs van €29,- per dag kaart (met een maximum van 20 kaarten tijdens de gehele periode). Meer informatie: http://www.discoverthemagic.nl/2014/10/jaarkaartacties-uit-envie-de-magazine-nummer-37-winter-2014/.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Weet jij ook of er in de zomer weer een Bring a friend actie is?
    Groetjes Sandy
  • Hoi lars,
    Ik ben daar ook heel benieuwd naar. Embarassed
    Ik weet van 2014 dat er in de zomer 2 aparte periodes waren van de bring-a-friend actie waren. (dacht ik)
    Wij willen heel graag gaan, maar voor 8 maart lukt het ons waarschijnlijk niet.
    Onze jaarkaart is tot half juni geldig dus ik hoop dat de bring-a-friend actie ook nog ergens in mei of juni is.
    groetjes,
    Debbie

  • Hoi Lars,
    Weet jij ook of er in de zomer weer een Bring a friend actie is?
    Groetjes Sandy


    Hoi lars,
    Ik ben daar ook heel benieuwd naar. Embarassed
    Ik weet van 2014 dat er in de zomer 2 aparte periodes waren van de bring-a-friend actie waren. (dacht ik)
    Wij willen heel graag gaan, maar voor 8 maart lukt het ons waarschijnlijk niet.
    Onze jaarkaart is tot half juni geldig dus ik hoop dat de bring-a-friend actie ook nog ergens in mei of juni is.
    groetjes,
    Debbie

    Hoi Sandy en Debbie,
    De 'Bring a Friend' actie keert ook deze zomer weer terug, alleen zijn de data hiervan nog niet bekend gemaakt. Vorig jaar bestond de zomeractie uit twee periodes in verband met de opening van Ratatouille: The Adventure. De verwachting is, dat er nu één (langere) periode zal zijn waarin de 'Bring a Friend' actie tijdens de zomer geldig zal zijn. Afgaande op voorgaande jaren zal dat hoogstwaarschijnlijk in de periode juni-september gaan plaatsvinden. Volg ons op Facebook en/of Twitter voor de laatste updates.
    Groetjes,
    Lars
  • Ik vroeg me af op de Bring a friend-tickets voor 1 park of voor beide parken geldig zijn?
  • RogerM zei:


    Ik vroeg me af op de Bring a friend-tickets voor 1 park of voor beide parken geldig zijn?

    Hoi Roger,
    De 'Bring a Friend' tickets zijn geldig voor beide parken (parkhopper ticket).
    Groetjes,
    Lars
  • Zijn die dag kaarten van de bring a friend op datum of kan ik ook 5 kaarten zonder datum kopen.
  • kloek33 zei:


    Zijn die dag kaarten van de bring a friend op datum of kan ik ook 5 kaarten zonder datum kopen.

    Hoi kloek33,
    De 'Bring a Friend' tickets zijn alleen op de dag van aanschaf geldig. Het is niet mogelijk deze 'zonder datum' aan te schaffen.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.