Uitverkoop

november 2013 aangepast in Praktische Informatie
Beste,
Graag hadden we eind januari, begin januari nog eens naar Disneyland Parijs gegaan, vorig jaar hebben we dit ook gedaan 31januari en 1 februari en toen konden we de soldenperiode in de winkeltjes nog meepikken wat wel erg leuk was :-) .
Weet er iemand van wanneer tot wanneer de wintersoldenperiode in 2014 gaat zijn want het zou wel leuk zijn als we net dan kunnen gaan en het beste zou uitkomen 2februari en 3 februari 2014 maar als dan de solden al afgelopen is dan proberen we liever de week daar net voor te gaan want dat is toch altijd wel de moeite.
Alvast bedankt, groetjes
Elke

Reacties

  • Bedoel je een soort uitverkoop ??
    Ik heb wel gemerkt dat in alle winkeltjes een lokale kassa actie is (die per winkel verschilt in artikel) maar of dat tijdelijk weet ik niet.
  • Hallo, weet iemand wanneer de uitverkoop in het park begint???

  • Hallo, weet iemand wanneer de uitverkoop in het park begint???

    Hoi Rounder,
    De uitverkoop is sinds deze week weer begonnen. Afgaande op vorig jaar zal deze uitverkoop nog tot in februari duren.
    Groetjes,
    Lars
  • Beste Lars,
    Als ik binnen maand naar dinseyland parijs ga zou ik mijn disney collecties willen aanvullen
    Weet jij soms winkels in disneyland waar je schilderijen en beeldjes van disney kunt kopen
    En welke winkel is het beste daarvoor
    Alvast bedankt
  • laurens zei:


    Beste Lars,
    Als ik binnen maand naar dinseyland parijs ga zou ik mijn disney collecties willen aanvullen
    Weet jij soms winkels in disneyland waar je schilderijen en beeldjes van disney kunt kopen
    En welke winkel is het beste daarvoor
    Alvast bedankt

    Hoi Laurens,
    Schilderijen en beelden zijn te koop in The Disney Gallery (Disney Village), Merlin L'Enchanteur (Sleeping Beauty Castle, Disneyland Park) of bij Harrington's Fine China & Porcelains (Main Street, U.S.A., Disneyland Park).
    Groetjes,
    Lars
  • Beste Lars,
    Ik heb op de site van de dinsey store de prijzen gevonden van enkele collecties die ze ook in disneyland paris verkopen.
    Maar nu was mijn vraag zijn de prijzen op de website van de disney store hetzelfde als in de winkeltjes in het park
  • laurens zei:


    Beste Lars,
    Ik heb op de site van de dinsey store de prijzen gevonden van enkele collecties die ze ook in disneyland paris verkopen.
    Maar nu was mijn vraag zijn de prijzen op de website van de disney store hetzelfde als in de winkeltjes in het park

    Hoi Laurens,
    Ondanks dat het dezelfde artikelen zijn, zijn Disney Store en Disneyland Parijs aparte bedrijfstakken binnen Disney. De standaardprijzen zullen hetzelfde zijn, maar beide 'bedrijven' kunnen er zo hun eigen kortingsstructuur op loslaten. In de regel verschillen de prijzen van verzamellaarsobjecten (zoals exclusieve collecties) niet veel. De huidige uitverkoop in Disneyland Parijs loopt nog t/m 11 februari maar daar zullen weinig van dit soort artikelen tussen zitten. Het gaat met name om standaard merchandise die wordt afgeprijsd.
    Groetjes,
    Lars
  • Zijn er ook wel eens mooie snowglobes e.d. in de sale? En betekent het feit dat het nu sale is, dat je na de sale dus weer veel nieuwe dingen zult zien? Ik verzamel snowglobes/muziekdozen, de sale gaat ons niet meer lukken mee te pikken maar de wetenschap dat er wat nieuwe bijkomen zou wel leuk zijn voor ons volgende bezoek eind maart!
  • Rond welke tijd zijn de uitverkoop periodes ongeveer?
    En gaat het dan voornamelijk om kleding?
  • nancy zei:


    Rond welke tijd zijn de uitverkoop periodes ongeveer?
    En gaat het dan voornamelijk om kleding?

  • ik had ergens gelezen dat in januari kortingen worden gegeven op merchendise. Klopt dit? IS dit op veel? En in welke perdiode juist?
    alvast bedankt

  • ik had ergens gelezen dat in januari kortingen worden gegeven op merchendise. Klopt dit? IS dit op veel? En in welke perdiode juist?
    alvast bedankt

    Hoi kobe_08be,
    De uitverkoop (soldes) in Disneyland Parijs start meestal in de tweede week van januari en duurt ongeveer een maand (januari-februari). De exacte startdatum van 2015 is mij op dit moment niet bekend.
    Groetjes,
    Lars
  • Beste forumleden,
    De uitverkoop in de winkels van Disneyland Parijs is vandaag begonnen en duurt nog t/m 17 februari 2015.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars, ben je daar zeker van, van die eind datum?
    want ik heb nochtans op anders sites gelezen dat deze maar tot en met 10 februari is en ook als je dit op google in geeft, krijg je te zien op de sites, eindigt 10 februari 2015

  • Lars, ben je daar zeker van, van die eind datum?
    want ik heb nochtans op anders sites gelezen dat deze maar tot en met 10 februari is en ook als je dit op google in geeft, krijg je te zien op de sites, eindigt 10 februari 2015

    Hoi Angel007,
    Deze einddatum (t/m 17 februari) komt van InsideDLParis; het Twitter-account van enkele cast members in Disneyland Parijs. Ik neem aan dat zij als geen ander weten tot wanneer de uitverkoop duurt.
    Groetjes,
    Lars
  • ok super! kan het alleen maar toejuichen omdat ik dan toch misschien wat solden koopjes kan doen Laugh
  • Hey
    heeft iemand een idee wanneer de solden beginnen in juni ik dacht de 23 ste maar vrienden dachten de 240 te
    groetjes
  • Hoi allemaal,

    De zomer uitverkoop is vandaag begonnen in Disneyland Paris en duurt van 22 juni t/m 2 augustus. Ben je niet in de gelegenheid om naar Disney te gaan of ontvang je de merchandise liever thuis? Profiteer dan van onze online uitverkoop in samenwerking met Disney Store en ontvang tot 50% korting op vele artikelen: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/tot-50-korting-op-disney-store-merchandise

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.