Electrical parade

januari 2015 aangepast in Disneyland Park
Als kind was ik helemaal gek van de Electrical parade in het disneyland park. Het was geweldig al die lampjes te zien op de wagens en de pakken (de toppers kregen het niet voor elkaar, maar Disney 15 eerder wel).
Nu hebben mijn vriendin en ik gekeken en gewacht op de parade, maar niet gezien. Is die helemaal vervangen door Disney Dreams?

Reacties

  • DennisH zei:


    Als kind was ik helemaal gek van de Electrical parade in het disneyland park. Het was geweldig al die lampjes te zien op de wagens en de pakken (de toppers kregen het niet voor elkaar, maar Disney 15 eerder wel).
    Nu hebben mijn vriendin en ik gekeken en gewacht op de parade, maar niet gezien. Is die helemaal vervangen door Disney Dreams?

    Hoi DennisH,
    Sinds 2013 is er geen lichtjesparade meer in Disneyland Parijs. Disney's Fantillusion Parade, de opvolger van de Electrical Parade uit de beginjaren, is aan het einde van het kerstseizoen 2012/2013 uit de running gehaald om enkele wagens om te bouwen voor de nieuwe Halloween en Kerst parades. Er gaan geruchten dat Fantillusion in afgeslankte vorm terugkeert naar het Walt Disney Studios Park, maar voorlopig is er geen bevestiging. Wij verwachten dat we zullen moeten wachten tot na de 25ste verjaardag (2017) voor een nieuwe lichtjesparade in Parijs.
    Groetjes,
    Lars
  • Het Lars,
    Dank je wel voor de reactie. Het is even afwachten dan.
Log In of Registreer om te reageren.