Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

13637394142105

Reacties

  • Hoi Hoi,
    Wij zijn sowieso van 14 t/m 18 februari in Disney en kunnen mensen korting geven op jaarkaarten.
    Groetjes Cindy
  • Cin zei:


    Wij zijn in Eurodisney op 17,18,19 febr. 2015 en kunnen dan 12 personen korting geven.
    Wie wil? Stuur maar een privé bericht
    fam.vanasten03@gmail.com
    2 vragen
    1. Op de 5e jaarkaart die je koopt krijg je 20% korting, Krijg je die 10% korting die de jaarkaarthouders door kunnen geven in ruil voor een stempel er dan ook bij?
    2. Vanaf wanneer kan je zelf de stempels verzamelen? Vanaf het moment van aanschaf?
    Groetjes Cindy

    1. Nee die kortingen kunnen niet gecombineerd worden.
    2. Als ik het goed heb is dat 1 of 2 maanden na ingaan van je jaarkaart, Iig niet vanaf het moment dat je je jaarkaart hebt.
    Groetjes
  • Hallo
    Wij zijn 3,4 & 5 mei in disney. Ook 28 juni t/m 3 juli zijn wij er weer, wij kunnen nog aan
    6 mensen korting geven!
    Stuur maar berichtje
    Groetjes
  • Hallo iedereen,
    Wij zijn zo 1, ma 2 en di 3 februari aanwezig in het park en kunnen in totaal 12 personen korting geven op de aankoop van een jaarpas.
    Stuur ons gerust een berichtje op elke-999@hotmail.com en dan spreken we iets af!
    Groetjes, Elke
  • Beste Disneyfan's ,
    Wij zijn 26 april t/m 1 mei 2015 weer in Disneyland Parijs en in bezit van 2 jaarkaarten. Dit geeft ons de mogelijkheid om 6 personen 10% korting op een jaarkaart te geven in ruil voor de stempels. Met deze stempels kunnen wij onze jaarkaarten verlengen.
    Een voorwaarde is dat nieuwe abonnees de laatste 2 jaar géén jaarkaart hebben gehad.
    Hoop dat wij iets voor elkaar kunnen betekenen.
    Stuur ons een berichtje.
    Groetjes,
    ShirleyC
  • Hallo
    Wij zijn van maandag 6 april tot en met donderdag 9 april in disneyland alsook van zaterdag 16 mei tot en met 18 mei
    Wij kunnen 12 mensen korting geven
    Plus tien euro extra per stempel!!!!
    Stuur gerust een berichtje Ingo.borgonjon@skynet.be

  • Hallo,
    Wij zijn vrijdag 30 januari tot en met zondag 1 februari in Disneyland Parij en kunnen nog 2 mensen korting geven op een jaarkaart.
    Heb je interesse stuur me dan een prive mail: miranda@fam-krens.nl
    Groetjes MirandaSmile

    Wat leuk ik ook
  • Hallo.
    Wij zijn 12 13 en 14 maart weer in het park en kunnen 12 mensen 10% korting geven.
    Wie kan ik blij maken met de 10% korting en ons blij maken met stempels.
    Ik ben bereikbaar via binraatje@outlook.com
    Gr
  • Hallo iedereen.
    Ik en mijn vriendin zullen van 6 tot 8 maart weer in Disneyland Parijs zijn, en kunnen nog aan 2 mensen 10% korting geven bij de aankoop van hun nieuwe jaarkaart. Je kan me contacteren op: Schruers.Joren@gmail.com of via Facebook: https://www.facebook.com/joren.schruers
    Groetjes DLP1204
  • Door onze jaar abonnementen kunnen wij u 10% korting geven op uw eigen aan te schaffen jaarabonnement. Voor een gezin van 4 scheelt dat toch weer gauw 80,- ( daar kan je toch al weer aardig wat souvenirs van aanschaffen)
    Daarnaast zullen wij bij minimaal 3 abonnementen die u aanschaft 50 euro cash overhandigen na aanschaf.
    Al met al een leuk extraatje.
    Mocht u data weten dat u gaat, schroom niet en neem contact op. Wij kijken altijd of we in de gelegenheid zijn u te treffen.
  • evdge zei:


    Door onze jaar abonnementen kunnen wij u 10% korting geven op uw eigen aan te schaffen jaarabonnement. Voor een gezin van 4 scheelt dat toch weer gauw 80,- ( daar kan je toch al weer aardig wat souvenirs van aanschaffen)
    Daarnaast zullen wij bij minimaal 3 abonnementen die u aanschaft 50 euro cash overhandigen na aanschaf.
    Al met al een leuk extraatje.
    Mocht u data weten dat u gaat, schroom niet en neem contact op. Wij kijken altijd of we in de gelegenheid zijn u te treffen.

    Mooi aanbod evdge, maar ik denk alleen niet, dat een gezin, die korting zoekt, geld gaat besteden aan souvenirs !
    Groetjes, Fred
  • Wij zijn van 16-18 april dit jaar in Disneyland en kunnen dan nog 6 mensen korting geven.
    Bij interesse stuur even een PB.
    Alvast bedankt!
  • Hallo,
    A.s 25 en 26 januari zijn wij in disney en kunnen 10% korting geven op jaarkaarten. Je kunt mij mailen op mbladder@hotmail.com
  • Wij zijn van vrijdag 30 januari tot en met zondag 1 februari 2015 in Disneyland Parijs en kunnen nog aan 3 personen korting geven.
    heb je interesse stuur me dan een mailtje om verder af te spreken
    miranda@fam-krens.nl
    groetjes,
    miranda
    Smile
  • Hallo Allemaal!,
    Wij zijn van 12 maart t/m 15 maart in het park en kunnen maximaal 6 personen korting geven op de aanschaf van een jaarkaart. Mocht je interesse hebben, stuur dan even een mailtje naar liwo2002@gmail.com zodat we dit kunnen afstemmen. Wie weet tot binnenkort!
    groetjes,
    Linda Laugh
  • Hoi,
    Ik ben op 7 en 8 februari in Disney en ben nog opzoek naar 3 mensen die 10% korting willen hebben op hun jaarkaart.
    Als je er dat weekend ook bent kun je me mailen naar dennismaka@hotmail.com
  • Hoi,
    Wij zijn van 2februari tot 8 februari in het Disney en kunnen 6 mensen korting geven. Voor afspreken mailen naar geertbaars@hotmail.com
  • Hallo Disneyfans,
    Wij zijn van 20 tot 24 februari in Disney, wie wil er korting op de aanschaf op jaarkaarten?? Ik heb nog 3 stempels nodig, dan kan ik verlengen!! Stuur svp een mailtje naar agencia-de-viagens@hotmail.com dan kunnen we wat afspreken.
    Groetjes,
    Hen
  • Hallo allemaal,
    Ben je nog op zoek naar korting op jaarkaarten.
    Wij zijn van 26 april t/m 30 april in Disneyland en kunnen nog 9 personen 10% korting geven.
    Heeft u interesse, neem dan contact op via mail: tonenilsejanssen@hotmail.com.
    Groetjes,
    Ilse
  • Hallo.
    De volgende data zijn wij weer in disneyland.
    -14 t/m19 februari
    -20 en 21 maart
    -13 t/m16 augustus
    We kunnen nog 7personen 10%korting geven.
    Heb je interesse of vragen dan kan je mij een pb of een email sturen.
    isseke@hotmail.com
    Groetjes Ilse
  • Hallo allemaal,
    Wij zijn weer in Disney van 2 mei t/m 9 mei in Disneyland.
    We kunnen nog 12 personen 10% korting geven op de
    aanschaf van de jaarkaart.
    Heb je hier interesse in en wil je ons daarmee gelijk helpen aan stempels
    neem dan contact met mij op via deboorahc@yahoo.com
    Groetjes Deborah
  • Wij zijn op 4-5 en 6 februari in disneyland, wie korting wil mag me altijd mailen op svanderbemden@gmail.com
    Groetjes
    Sabrina
  • Wij zijn aanstaande zondag en maandag in Disney (1 en 2 februari). Wij kunnen nog 12 mensen korting geven.
    alice.vandriel@opod.nl
  • Wij zijn van 9 t/m 12 februari in Disney en kunnen nog 2 personen 10% korting + 10 euro extra per persoon cahs geven ;) Heb je interesse, stuur dan even een pb of mail naar info@moniquebladder.nl
  • Hallo Allemaal,
    Wij gaan maandag 23 februari 2015 naar Disney en willen 4 jaarkaarten aanschaffen. Wie wil er stempels verdienen in ruil voor korting?
    Reacties graag via de mail:
    o.gerrits@hotmail.com
    groetjes Olga
  • RoeGa zei:


    Hallo Allemaal,
    Wij gaan maandag 23 februari 2015 naar Disney en willen 4 jaarkaarten aanschaffen. Wie wil er stempels verdienen in ruil voor korting?
    Reacties graag via de mail:
    o.gerrits@hotmail.com
    groetjes Olga

    Ikke!! heeeeeeel graag!!!!
    Wij zijn daar vanaf 8.45 mandag 23 tot 26 februari en je doet mij een super grote plezier met de stempels! :-)
    Ik stuur een email :)
  • Wij hebben nog 4 stempels nodig!
    Ga je 23 februari of eerder naar Disney en wil je korting op een jaarkaart, stuur dan graag een mailtje of bericht.
    Wij zijn flexibel met de datum... :)
  • Koop je graag een jaarpas/jaarpassen met korting in februari, maart, april of mei 2015? Laat maar weten wanneer je deze wilt aankopen, dan spreken wij graag af, bijna altijd beschikbaar! We zijn al zeker aanwezig op 8-9 maart en 8-9 mei 2015.
    Groetjes,
    Sky
    kimmyyanaika@hotmail.com
  • hallo allemaal,
    wij gaan 13/14 februari 2015 naar Disney en hebben nog 2 stempels nodig.
    wie o wie wil er nog een jaarkaart met 10% korting aanschaffen .
    a.jong158@chello.nl
  • Hallo allemaal,
    Wij hebben wat datums dat wij in disney zijn. wie o wie wil korting op Jaarkaarten??je krijgt 10% korting op de jaarpas.
    Wij zijn er 13,14 en 15 maart
    15.16 en 17 mei
    en 11.12 en 13 juni.
    Ben jij deze datums in dsney en wil je een jaarpas aanschaffen, mail me dan.
    cynthia@zeegers.info
    Groetjes
    Cynthia
Log In of Registreer om te reageren.