Betaalbare campings in de buurt van Disney?

februari 2015 aangepast in Praktische Informatie
Hallo allemaal,
Allereerst, Lars je hebt een geweldige site ! Ik heb er al zoveel info vanaf gehaald Top.
Zoals de titel al zegt zoek ik een betaalbare camping in de buurt van Disneyland, Aangezien we toch het meeste weg zijn overdag en de camping enkel nodig hebben als overnachtingsplaats hebben we ook niet veel luxe nodig, een broodje kunnen halen s'ochtends zou fijn zijn maar meer hebben we eigenlijk niet nodig. Ik heb wel al wat gegoogled maar komt dan toch op de duurdere campings terecht volgens mij. Alle tips zijn welkom en alvast bedankt !!
Groetjes Aafke Cool

Reacties

  • aaf82 zei:


    Hallo allemaal,
    Allereerst, Lars je hebt een geweldige site ! Ik heb er al zoveel info vanaf gehaald Top.
    Zoals de titel al zegt zoek ik een betaalbare camping in de buurt van Disneyland, Aangezien we toch het meeste weg zijn overdag en de camping enkel nodig hebben als overnachtingsplaats hebben we ook niet veel luxe nodig, een broodje kunnen halen s'ochtends zou fijn zijn maar meer hebben we eigenlijk niet nodig. Ik heb wel al wat gegoogled maar komt dan toch op de duurdere campings terecht volgens mij. Alle tips zijn welkom en alvast bedankt !!
    Groetjes Aafke Cool

    Hoi Aafke,
    Dank voor de complimenten! Er liggen 4 grote campings in de omgeving van Parijs met prijzen vanaf €28,- per nacht. Bekijk het complete overzicht en bereken de prijs voor jullie verblijf: http://bit.ly/1Aokh6C.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    aaf82 zei:


    Hallo allemaal,
    Allereerst, Lars je hebt een geweldige site ! Ik heb er al zoveel info vanaf gehaald Top.
    Zoals de titel al zegt zoek ik een betaalbare camping in de buurt van Disneyland, Aangezien we toch het meeste weg zijn overdag en de camping enkel nodig hebben als overnachtingsplaats hebben we ook niet veel luxe nodig, een broodje kunnen halen s'ochtends zou fijn zijn maar meer hebben we eigenlijk niet nodig. Ik heb wel al wat gegoogled maar komt dan toch op de duurdere campings terecht volgens mij. Alle tips zijn welkom en alvast bedankt !!
    Groetjes Aafke Cool

    Hoi Aafke,
    Dank voor de complimenten! Er liggen 4 grote campings in de omgeving van Parijs met prijzen vanaf €28,- per nacht. Bekijk het complete overzicht en bereken de prijs voor jullie verblijf: http://bit.ly/1Aokh6C.
    Groetjes,
    Lars
    Oke dankjewel Lars, ik zal eens rond gaan neuzen Wink
  • Een andere bekende camping op korte (auto) afstand van DLP is Le Chene Gris in Pommeuse.
    Prima uitvalbasis en deze camping bevindt zich ook dichtbij een treinstation met een rechtstreekse treinverbinding naar Parijs (stad).
  • Hoi Frankw
    Oke bedankt voor de tip !! Ik zal eens kijken,
    Ondertussen had ik nog wel een paar andere campings in de buurt gevonden en ik vind Camping Caravaning des 4 Vents in
    Crevecour en Brie er wel aantrekkelijk uitzien en er zijn goede revieuws te lezen over deze camping
    bedankt voor het meedenken in ieder geval Laugh
  • Hallo allemaal,
    Ik wil in oktober ook nog naar disney.
    Wij zijn opzoek naar een camping waar je een stacarvan kan huren of een tent voor 5 personen.
    Max rij afstand disney 15 min
  • Wij gaan binnenkort naar le soleil de crecy. Hebben een 8 pers caravan gehuurd.
    Het is voor ons de eerste keer daar maar hoor goede verhalen en het is lekker in de buurt!
  • Halo allemaal,
    Weet iemand wellicht een camping in de burt van Disney waar we met de caravan zouden kunnen staan?
    Het is toch alleen maar om te overnachten :smile:
  • Hi, wij hebben dezelfde vraag. In het verleden stonden wij met 2 volwassenen en 3 kinderen op camping L'ile Demoiselle voor 30 euro per nacht op nog geen 15 minuten rijden van Disneyland. Helaas lijkt deze camping vorig jaar failliet te zijn gegaan. Iemand nog suggesties voor een andere voordelige camping. Tot nu toe kom ik uit op minimaal 50 euro per nacht en dat is toch wel veel als je de camping alleen gebruikt om te slapen. Benieuwd naar de suggesties en bedankt voor het meedenken.
    Hartelijke groet,
    Andrew Koppert
  • Le chene gris. Vermoed wel dat het duurder zal zijn dan 50euro per nacht
Log In of Registreer om te reageren.