Appartementen nabij Disney

januari 2014 aangepast in Hotels & Accommodatie
Goedemiddag,
Iemand ervaring met het huren van een appartement in de buurt van Disney?
We gaan met 4 personen, 2 volw en 2 kinderen (8 en 2) dus minimaal 1 slaapkamer, het liefs 2. Half uurtje rijden geen probleem. Alles wat ik tot nu toe heb gevonden, zijn de recensies echt waardeloos.
Dus iemand ergens goede ervaringen?
Groetjes
Claudia

Reacties

  • Wellicht is Hipark Serris-Val d'Europe iets.
    Wij gaan hier binnenkort zelf naar toe, dus nog geen eigen ervaring.
    De recensies zijn wel goed.
    Groet,
    Frank
  • Claudia zei:


    Goedemiddag,
    Iemand ervaring met het huren van een appartement in de buurt van Disney?
    We gaan met 4 personen, 2 volw en 2 kinderen (8 en 2) dus minimaal 1 slaapkamer, het liefs 2. Half uurtje rijden geen probleem. Alles wat ik tot nu toe heb gevonden, zijn de recensies echt waardeloos.
    Dus iemand ergens goede ervaringen?
    Groetjes
    Claudia

    Hoi Claudia,
    Adagio Marne-La-Vallée Val d'Europe is een 'hotel' met appartementen en tevens partner van Disney. Gratis shuttlebusdienst van en naar de parken is inbegrepen. Er zijn appartementen beschikbaar met 2 tot 3 kamers, geschikt voor maximaal 7 personen. Bekijk alle informatie en boekingsmogelijkheden: http://www.discoverthemagic.nl/hotels/adagio-city-apart-hotel/.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Claudia,
    Wij hadden van 30 december tot en met 1 januari met 5 volwassen een appartement (met plaats voor 7 personen) in Adagio Marne-La Vallee geboekt en hielden ons hart vast nadat we alle recensies hadden gelezen. Het is ons erg meegevallen! Het appartement was schoon, had net een opknapbeurt gehad (schilderwerk e.d.) en de bedden lagen goed. Het enige dat ons is tegengevallen is de rit met de shuttlebus naar en van het park. Die reed niet heel frequent en was vaak overvol! Als je met de auto gaat is wat ons betreft Adagio dus een goede keus; wij waren met trein en metro dus afhankelijk van de shuttlebus.
    Succes met je beslissing!
    Hartelijke groet, Paul
  • Beste Paul,
    Hoe zit het met parkeerkosten, ik zie betaald parkeren maar niet wat de kosten zijn.
    Had jullie appartement dan ook dat stapelbed in de alkoof? en zo ja hoe moet ik me dat voorstellen als ik naar de foto's van de grote kamers kijk.
    Groetjes
    Claudia
  • Claudia zei:


    Beste Paul,
    Hoe zit het met parkeerkosten, ik zie betaald parkeren maar niet wat de kosten zijn.
    Had jullie appartement dan ook dat stapelbed in de alkoof? en zo ja hoe moet ik me dat voorstellen als ik naar de foto's van de grote kamers kijk.
    Groetjes
    Claudia

    Claudia,
    Ik kan op internet terugvinden dat de parking 10 Euro per 24u kost. Maar als je bijvoorbeeld in België via Jetair of Sunjets boekt, krijg je er een gratis parkeerplaats bij. Dit is wel niet voor een verblijf in augustus.
    Ik ben ook wel benieuwd naar dat stapelbed in de alkoof. Want wij willen graag ook een 7 persoons appartement boeken in dit hotel.
    Groetjes,
    Sarah
  • Claudia zei:


    Beste Paul,
    Hoe zit het met parkeerkosten, ik zie betaald parkeren maar niet wat de kosten zijn.
    Had jullie appartement dan ook dat stapelbed in de alkoof? en zo ja hoe moet ik me dat voorstellen als ik naar de foto's van de grote kamers kijk.
    Groetjes
    Claudia

    Hallo Claudia,
    Wij hadden een appartement met een slaapkamer beneden, waarin een stapelbed stond. In de woonkamer waren 2 banken die opgemaakt waren als bed, met onder een van de banken nog een bed. Daarnaast was beneden een badkamer met toilet te vinden Via de trap naar boven kwam je bij een slaapkamer met een tweepersoonsbed en een badkamer met toilet.
    Over het parkeren kan ik niets nuttigs melden, behalve dat er ook in de straat geparkeerd kan worden. Daar was het wel vaak heel druk.
    Hartelijke groet,
    Paul
  • P4ultje zei:


    Hallo Claudia,
    Wij hadden van 30 december tot en met 1 januari met 5 volwassen een appartement (met plaats voor 7 personen) in Adagio Marne-La Vallee geboekt en hielden ons hart vast nadat we alle recensies hadden gelezen. Het is ons erg meegevallen! Het appartement was schoon, had net een opknapbeurt gehad (schilderwerk e.d.) en de bedden lagen goed. Het enige dat ons is tegengevallen is de rit met de shuttlebus naar en van het park. Die reed niet heel frequent en was vaak overvol! Als je met de auto gaat is wat ons betreft Adagio dus een goede keus; wij waren met trein en metro dus afhankelijk van de shuttlebus.
    Succes met je beslissing!
    Hartelijke groet, Paul

    Hoi Paul,
    Heeft dit hotel dekbedden of dekens?
  • Hugo zei:


    P4ultje zei:


    Hallo Claudia,
    Wij hadden van 30 december tot en met 1 januari met 5 volwassen een appartement (met plaats voor 7 personen) in Adagio Marne-La Vallee geboekt en hielden ons hart vast nadat we alle recensies hadden gelezen. Het is ons erg meegevallen! Het appartement was schoon, had net een opknapbeurt gehad (schilderwerk e.d.) en de bedden lagen goed. Het enige dat ons is tegengevallen is de rit met de shuttlebus naar en van het park. Die reed niet heel frequent en was vaak overvol! Als je met de auto gaat is wat ons betreft Adagio dus een goede keus; wij waren met trein en metro dus afhankelijk van de shuttlebus.
    Succes met je beslissing!
    Hartelijke groet, Paul

    Hoi Paul,
    Heeft dit hotel dekbedden of dekens?
    Hi Hugo,
    Ja hoor. De vaste bedden waren al opgemaakt. De twee banken die als bed gebruikt kunnen worden moesten nog wel worden opgedekt maar daar waren wel kussen en dekbedden voor aanwezig.
    Hartelijke groet,
    Paul
  • Heeft iemand ervaringen met een studio (voor 4 volwassenen) in Residence du Parc?
    En / of heeft iemand ervaring met het wandelen van een appartement in de buurt van Residence Du Parc / winkelcentrum Val d'Europe richting Disney? Is dat te doen?
    Hoor graag! Bedankt! Kim Smile
  • Hoi Kim,
    ervaring met Residence Du Parc heb ik helaas niet (wel met Aparthotel Adagio Marne la Vallée Val d'Europe, mocht je daar informatie over willen). Maar lopen vanuit Val d'Europe naar Disney kost je toch al gauw een half uur (dan kom je via de ingang bij de parkeergarage binnen, dus niet via de "grote" ingang vanaf het parkeerterrein). Dat is 's ochtends misschien wel leuk maar na een lange dag (in het donker) vraag ik me af of je er nog zo vrolijk van wordt Wink
    Je kunt natuurlijk ook de RER pakken van Val d'Europe naar het station naast DLP - dan hoef je maar een paar minuten te lopen!
  • Hoi Kim,
    Als aanvulling op de tip van Hugo: Er rijden gratis shuttlebussen van en naar de Disney parken vanuit de appartementen van Adagio Marne-La-Vallée Val d'Europe. Meer informatie: http://www.discoverthemagic.nl/hotels/adagio-city-apart-hotel/.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.