Bring a Friend actie

1356712

Reacties

  • Dank je wel voor je antwoord
  • Hallo Lars,
    Al een tijdje bezoek ik deze site. Het heeft ons fantastisch geholpen bij het plannen van onze trip naar DLP in december.
    Wat hebben we dankzij alle tips genoten.
    We hebben toen meteen jaarkaarten aangeschaft en willen in 2015 dus nog wel wat keren naar Parijs reizen.
    Natuurlijk zijn vrienden erg geïnteresseerd in je jaarkaart als ze horen van de Bring a Friend actie.
    In februari gaan we met vrienden richting DLP en kunnen zij gebruik maken van de actie.
    Nu heb ik met een andere vriendin in augustus het plan om een weekend weg te gaan en ik zou haar zeker kunnen verrassen met een lang weekend DLP.
    Wanneer ik ga zoeken zijn er de gelopen jaren in augustus Bring a Friend acties geweest.
    Kunnen we er vanuit gaan dt dat dit jaar ook weer zo is?
    Wanneer wordt bekend wanneer de Bring a Friend actie is in augustus als deze komt?
    Misschien een beetje vroeg met mijn vraag maar wil niet graag voor onverwachte kosten komen te staan als ik nu een hotel boek en de korting is dan niet.
    Alvast bedankt voor je reactie.
  • @nke zei:


    Hallo Lars,
    Al een tijdje bezoek ik deze site. Het heeft ons fantastisch geholpen bij het plannen van onze trip naar DLP in december.
    Wat hebben we dankzij alle tips genoten.
    We hebben toen meteen jaarkaarten aangeschaft en willen in 2015 dus nog wel wat keren naar Parijs reizen.
    Natuurlijk zijn vrienden erg geïnteresseerd in je jaarkaart als ze horen van de Bring a Friend actie.
    In februari gaan we met vrienden richting DLP en kunnen zij gebruik maken van de actie.
    Nu heb ik met een andere vriendin in augustus het plan om een weekend weg te gaan en ik zou haar zeker kunnen verrassen met een lang weekend DLP.
    Wanneer ik ga zoeken zijn er de gelopen jaren in augustus Bring a Friend acties geweest.
    Kunnen we er vanuit gaan dt dat dit jaar ook weer zo is?
    Wanneer wordt bekend wanneer de Bring a Friend actie is in augustus als deze komt?
    Misschien een beetje vroeg met mijn vraag maar wil niet graag voor onverwachte kosten komen te staan als ik nu een hotel boek en de korting is dan niet.
    Alvast bedankt voor je reactie.

    Hoi @nke,
    Afgaande op vorig jaar, zal de zomervariant van de 'Bring a Friend' actie van midden augustus t/m eind september lopen. Deze periode is echter ieder jaar anders, dus ik durf dat nu niet met zekerheid te zeggen. Normaal gesproken wordt de 'Bring a Friend' actie voor de zomer tegen het einde van het voorjaar (mei/juni) bekend gemaakt. Je zou alvast eens een vergelijking kunnen maken met de huidige arrangement-aanbiedingen in verhouding tot een 'los' hotel met de 'Bring a Friend' tickets om te kijken wat eventueel voordeliger zou zijn. De jaarkaartkorting voor de Disney hotels is namelijk niet altijd goedkoper dan een arrangement, Op dit moment zijn er 2 vroegboekaanbiedingen beschikbaar. Bekijk ze hier: http://www.discoverthemagic.nl/aanbiedingen/.
    Groetjes,
    Lars
  • Een vraagje over de data van de Bring a Friend actie!
    Overal lees ik 8 maart als einddatum, maar iemand had op de FB-pagina van Discover the Magic een afbeelding gepost waarop staat dat hij tot 31 maart duurt (https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10885559_10202862401630457_7967016964366665934_n.jpg?oh=ac510e13f14d7ee83af76db782df5d13&oe=5552AD29&__gda__=1435060543_24342a32b768a6db0fd017407e01cbd3)
    Heeft Disneyland de termijn toevallig onlangs verlengd o.i.d.? Wij gaan 14 maart dus dat is wel relevante informatie voor ons, haha.
  • Hoi Veerle,
    op de officiële pagina (http://www.disneylandparis.fr/passeports-annuels/mes-actus-et-bons-plans/) staat ook nog 8 maart. Dus daar zou ik, tenzij Lars met andere informatie komt, van uitgaan.
  • Veerle zei:


    Een vraagje over de data van de Bring a Friend actie!
    Overal lees ik 8 maart als einddatum, maar iemand had op de FB-pagina van Discover the Magic een afbeelding gepost waarop staat dat hij tot 31 maart duurt (https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10885559_10202862401630457_7967016964366665934_n.jpg?oh=ac510e13f14d7ee83af76db782df5d13&oe=5552AD29&__gda__=1435060543_24342a32b768a6db0fd017407e01cbd3)
    Heeft Disneyland de termijn toevallig onlangs verlengd o.i.d.? Wij gaan 14 maart dus dat is wel relevante informatie voor ons, haha.

    Hoi Veerle,
    Die afbeelding is door een fan gemaakt en niet van Disney zelf. De officiële einddatum is t/m 8 maart 2015.
    Groetjes,
    Lars
  • Beste
    Graag had ik nog een beetje informatie over de Bring a friend actie die loopt tot en met 8 maart. Gezien de communicatie daarover volledig in het Frans loopt, ben ik niet zeker of ik alles goed begrijp.
    Klopt het dat ik om gebruik te maken van deze actie eigenlijk gewoon met mijn jaarpaspoort aan de kassa dagtickets aan het voordeeltarief kan halen? Ik heb ook gelezen dat dit met een maximum van 5 dagkaarten per week geldt en een maximum van 20 personen voor heel de periode.
    Indien ik 2 opeenvolgende dagen (7 en 8 maart) dezelfde persoon zou willen meenemen, kan ik dan die twee opeenvolgende dagen een voordeelticket voor hem krijgen? Kan ik ook een nachtje in een disneyhotel aan voordeeltarief voor ons beiden boeken of dient hij daarvoor ook over een jaarpas te beschikken?
    Alvast heel erg bedankt!
    Marijke

  • Beste
    Graag had ik nog een beetje informatie over de Bring a friend actie die loopt tot en met 8 maart. Gezien de communicatie daarover volledig in het Frans loopt, ben ik niet zeker of ik alles goed begrijp.
    Klopt het dat ik om gebruik te maken van deze actie eigenlijk gewoon met mijn jaarpaspoort aan de kassa dagtickets aan het voordeeltarief kan halen? Ik heb ook gelezen dat dit met een maximum van 5 dagkaarten per week geldt en een maximum van 20 personen voor heel de periode.
    Indien ik 2 opeenvolgende dagen (7 en 8 maart) dezelfde persoon zou willen meenemen, kan ik dan die twee opeenvolgende dagen een voordeelticket voor hem krijgen? Kan ik ook een nachtje in een disneyhotel aan voordeeltarief voor ons beiden boeken of dient hij daarvoor ook over een jaarpas te beschikken?
    Alvast heel erg bedankt!
    Marijke

    Hoi Marijke,
    De 'Bring a Friend' tickets kunnen aangeschaft worden bij de kassa's van beide parken. Er kunnen maximaal 5 van deze tickets per dag worden aangeschaft met een maximum van 20 voor de gehele periode. In dit geval kunnen er dus tickets op 7 en 8 maart worden aangeschaft. Per kamer hoeft slechts één persoon te beschikken over een jaarkaart. Voor de speciale jaarkaartkorting in de Disney hotels, bel je met de Disney reserveringslijn.
    Groetjes,
    Lars
  • Dag Lars,
    De actie is toch tem 8 maart ?
    Dus op zondag lukt het ook nog om bring-a-friend mee te brengen.
    merci
    Dona
  • Dona zei:


    Dag Lars,
    De actie is toch tem 8 maart ?
    Dus op zondag lukt het ook nog om bring-a-friend mee te brengen.
    merci
    Dona

    Hoi Donna,
    De 'Bring a Friend' actie loopt nog t/m 8 maart 2015. Ook op zondag 8 maart kun je dergelijke tickets bij de kassa's van beide parken aanschaffen (laatste dag).
    Groetjes,
    Lars
  • Is er al heel misschien iets bekend over een bring a friend actie komende zomer? Nu we een jaarkaart hebben willen we deze uiteraard ook goed benutten :D
  • RogerM zei:


    Is er al heel misschien iets bekend over een bring a friend actie komende zomer? Nu we een jaarkaart hebben willen we deze uiteraard ook goed benutten :D

    Hoi RogerM,
    De data voor de 'Bring a Friend' actie in de zomer zijn nog niet bekend gemaakt. Zodra Disney meer informatie geeft, zullen wij dit plaatsen. Volg ons via Facebook en/of Twitter voor het laatste nieuws.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi allemaal,
    Inmiddels melden bronnen binnen Disney dat de 'Bring a Friend' ook deze zomer weer terugkeert van 18 mei t/m 14 oktober 2015 (met uitzondering van 25 mei). Deze periode is een stuk langer dan vorig jaar, maar de prijzen zouden omhoog gaan. Voor dagkaarten op werkdagen wordt de prijs €35,- per persoon en in het weekend €45,- per persoon. Disney heeft deze informatie nog niet officieel bevestigd, dus we houden nog even een slag om de arm.
    Groetjes,
    Lars
  • Dat zou dan wel al op heel korte termijn zijn! Aanstaande maandag al zelfs. Maar het was helaas te verwachten dat het duurder zou worden. Ik hoop dat binnenkort de officiëele bevestiging komt, want dan kunnen we weer een tripje boeken!
  • Hoi allemaal,
    Disney heeft vandaag de nieuwe 'Bring a Friend' actie officieel aangekondigd. In de periode van 18 mei t/m 14 oktober 2015 mogen alle jaarkaarthouders speciale tickets voor vrienden aanschaffen voor €35,- (maandag t/m vrijdag) of €45,- (zaterdag en zondag) per dagkaart. Maximaal 5 per week en maximaal 20 voor de gehele periode. Meer informatie en voorwaarden: http://bit.ly/1Kdogs0.
    Groetjes,
    Lars
  • Help! Wie helpt mij uit de brand!
    Ik ga 20-21-22 juli naar Disneyland met mijn broer, schoonzus en nichtje.
    We gaan enkel op 21 en 22 juli het park in.
    Ik jaarkaart, zij niet.
    Dat betekend dus 6x entreetickets.
    Nu kan ik max 5 tickets per week kopen, dat betekent dat ik 1 bring a friend ticket te kort kom!
    Wie o wie gaat er ook een van deze dagen en is zo lief om/ons korting te verlenen???
  • Jammer dat deze verplaatst is, zo denk ik dat er minder mensen hier kijken....

  • Help! Wie helpt mij uit de brand!
    Ik ga 20-21-22 juli naar Disneyland met mijn broer, schoonzus en nichtje.
    We gaan enkel op 21 en 22 juli het park in.
    Ik jaarkaart, zij niet.
    Dat betekend dus 6x entreetickets.
    Nu kan ik max 5 tickets per week kopen, dat betekent dat ik 1 bring a friend ticket te kort kom!
    Wie o wie gaat er ook een van deze dagen en is zo lief om/ons korting te verlenen???
    Helaas cynderella,
    Wij gaan (helaas) een weekje later die kant op.
    Maar als je eens in de lijst van de stempel/korting zoekers van Lars kijkt naar iemand die wel op die dagen gaat en je stuurt die persoon een PB?
    Valt vast wel af te spreken als je het uitlegt toch?
    Groetjes Clautje

  • Help! Wie helpt mij uit de brand!
    Ik ga 20-21-22 juli naar Disneyland met mijn broer, schoonzus en nichtje.
    We gaan enkel op 21 en 22 juli het park in.
    Ik jaarkaart, zij niet.
    Dat betekend dus 6x entreetickets.
    Nu kan ik max 5 tickets per week kopen, dat betekent dat ik 1 bring a friend ticket te kort kom!
    Wie o wie gaat er ook een van deze dagen en is zo lief om/ons korting te verlenen???
    Helaas cynderella,
    Wij gaan (helaas) een weekje later die kant op.
    Maar als je eens in de lijst van de stempel/korting zoekers van Lars kijkt naar iemand die wel op die dagen gaat en je stuurt die persoon een PB?
    Valt vast wel af te spreken als je het uitlegt toch?
    Groetjes Clautje
    Hoi Clautje,
    Dat had ik mij ook al bedacht!
    Nog leuker zou het zijn als ik de maandag of dinsdag iemand korting verleen op een jaarkaart en die mij dan de volgende dag weer kan helpen aan korting op bring a friend tickets! Maar dat is denk ik een droom, haha!
  • Kan iemand me helpen aan een url of informatie over de bring-a-friend actie?
    Ik begrijp dat je een entreekaart kunt aanschaffen elke dag bij de kassa, maar verder kan ik geen info vinden.
    Hoe werkt de actie?
    Geldt het ticket voor beide parken?
    Dankjewel voor de info!
    Sigrid
  • Hoi Sigrid,
    hier vind je de informatie: http://www.discoverthemagic.nl/2015/03/jaarkaartacties-uit-envie-de-magazine-nummer-38-voorjaar-2015/:
    "De tweede actie van 2015 loopt van 18 mei t/m 14 oktober 2015 (met uitzondering van 25 mei). Jaarkaarthouders (Francilien, Fantasy en Dream) mogen maximaal 5 vrienden per week meenemen voor de speciale prijs van €35,- per dagkaart (maandag t/m vrijdag) of €45,- per dagkaart (zaterdag en zondag), met een maximum van 20 dagkaarten tijdens de gehele periode. Deze aanbieding is niet geldig op de dag dat een jaarkaart wordt aangeschaft. De tickets zijn alleen geldig op de dag van aanschaf (beide parken)."
    Je moet de kaarten dus zelf aanschaffen, op de dag dat je ze wilt gebruiken, aan de kassa. Je kunt je jaarkaart dus niet meegeven aan iemand anders.
  • Hallo Lars,
    nog even voor de zekerheid: wij gaan 5 dagen (met 4 personen/allemaal in het bezit van een jaarkaart), betekent dit dat ik dan 4 x 5 kaarten aan kan schaffen in totaal voor deze 5 dagen?
    Nu is het wel zo dat afgelopen februari 6 vrienden gebruik hebben gemaakt van ons "Bring a Friend" voordeel...is het dan zo dat dit in mindering zal worden gebracht op deze keer?
    alvast bedankt voor de reactie.
    gr.
    Nicole

  • Hallo Lars,
    nog even voor de zekerheid: wij gaan 5 dagen (met 4 personen/allemaal in het bezit van een jaarkaart), betekent dit dat ik dan 4 x 5 kaarten aan kan schaffen in totaal voor deze 5 dagen?
    Nu is het wel zo dat afgelopen februari 6 vrienden gebruik hebben gemaakt van ons "Bring a Friend" voordeel...is het dan zo dat dit in mindering zal worden gebracht op deze keer?
    alvast bedankt voor de reactie.
    gr.
    Nicole
    Hoi Nicole,
    Dat is inderdaad correct. Iedere jaarkaarthouder mag maximaal 5 'Bring a Friend' tickets per week (met een maximum van 20 stuks in totaal voor de gehele periode) aanschaffen. Bij iedere nieuwe 'Bring a Friend' actie, staat de teller weer op 0 en mag je dus de maximaal toegestane aantal tickets aanschaffen.
    Groetjes,
    Lars
  • Dankjewel Lars voor de snelle reactie, zijn we weer helemaal op de hoogte!
    gr.
    Nicole
  • Hallo jaarkaarthouders wie helpt mij op 3 augustus aan 2 BRING a FREND kaartjes bel mij aub deze week nog
    Groetjes Sophia 06-20606355
  • Hoi!
    Is deze actie nog steeds geldig?
    Wij gaan a.s. Vrijdag tot Zondag naar Disneyland.
    Ik en mijn vriend hebben beiden een Dream Passport en nemen 2 mensen mee.
    In totaal word dit 90 euro p.p voor beide parken toch?
    Mocht er toevallig iemand die richting op gaan die nog op zoek is naar kaartjes, laat het dan even weten!
    Groetjes, Flora.

  • Hoi!
    Is deze actie nog steeds geldig?
    Wij gaan a.s. Vrijdag tot Zondag naar Disneyland.
    Ik en mijn vriend hebben beiden een Dream Passport en nemen 2 mensen mee.
    In totaal word dit 90 euro p.p voor beide parken toch?
    Mocht er toevallig iemand die richting op gaan die nog op zoek is naar kaartjes, laat het dan even weten!
    Groetjes, Flora.
    Hoi Flora,
    De huidige 'Bring a Friend' actie is geldig t/m 14 oktober 2015. Op maandag t/m vrijdag ontvang je een dagkaart voor €35,- per stuk. Op zaterdag en zondag zijn de dagkaarten €45,- per stuk. Als jullie vrijdag, zaterdag en zondag de parken bezoeken, dan betaal je €35 + €45 + €45 = €125 per persoon voor de vrienden die je meeneemt.
    Groetjes,
    Lars

  • Hoi!
    Is deze actie nog steeds geldig?
    Wij gaan a.s. Vrijdag tot Zondag naar Disneyland.
    Ik en mijn vriend hebben beiden een Dream Passport en nemen 2 mensen mee.
    In totaal word dit 90 euro p.p voor beide parken toch?
    Mocht er toevallig iemand die richting op gaan die nog op zoek is naar kaartjes, laat het dan even weten!
    Groetjes, Flora.
    Hoi Flora,
    De huidige 'Bring a Friend' actie is geldig t/m 14 oktober 2015. Op maandag t/m vrijdag ontvang je een dagkaart voor €35,- per stuk. Op zaterdag en zondag zijn de dagkaarten €45,- per stuk. Als jullie vrijdag, zaterdag en zondag de parken bezoeken, dan betaal je €35 + €45 + €45 = €125 per persoon voor de vrienden die je meeneemt.
    Groetjes,
    Lars
    Sorry, vergeten te zeggen dat wij Vrijdag pas rond etenstijd aankomen, dus vanaf Zaterdag pas in het park.
    Maar bedankt Lars!

  • Sorry, vergeten te zeggen dat wij Vrijdag pas rond etenstijd aankomen, dus vanaf Zaterdag pas in het park.
    Maar bedankt Lars!
    Hoi Flora,
    In dat geval is het inderdaad €90,- per persoon voor 2 dagen entree tot beide parken. Goede reis en veel plezier!
    Groetjes,
    Lars
  • IS er al nieuws over wanneer de bring a friend actie in begin van volgend jaar is?
Log In of Registreer om te reageren.