Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

13738404243105

Reacties

  • heykes
    wij gaan 4 5 en 6 maart naar het magische land en kunnen nog aan 8 mensen korting geven op hun jaarkaart (kopen voor de dochter ook een jaarkaart word 3j ) daar boven op geven we in ruil voor iedere stempel nog extra 15euro zakgeld moest je willen afspreken mag je mij altijd een mailtje sturen crazypussy84 @hotmail.com
    groetjes jessy
  • Hallo iedereen,
    Wij zijn van 16 t/m 18 april weer in Disneyland en kunnen 6 personen 10% korting geven.
    Wanneer je dit graag zou willen stuur me dan een PB of email :
    jellevandermijl@hotmail.com
    Hopelijk tot dan!
  • Dag iedereen,
    Wij kunnen10% korting geven op jaarkaarten.
    Wij zijn in het park op 11, 12,13 en 14 april 2015.
    Wie interesse heeft kan ons een pb of een e-mail sturen om verder af te spreken.
    e-mail: vanpeteghem-naert@hotmail.com
    Groetjes,
    Yves, Isabelle en Sarah °O°
  • Hallo Disneyfans,
    Wij zijn 25 april t/m 29 april 2015 weer in Disneyland Parijs en zijn in bezit van 2 jaarkaarten. Dit geeft ons de mogelijkheid om 6 personen 10% korting op een jaarkaart te geven in ruil voor de stempels. Met deze stempels kunnen wij onze jaarkaarten verlengen.
    Hoop dat wij iets voor elkaar kunnen betekenen. Voor vragen kan je mij een bericht sturen.
    Groetjes,
    ShirleyC
  • We kunnen 6 personen 10% korting geven op de aankoop van een jaarkaart. We zijn in Disneyland op 12, 13 en 14 februari. Mailen kan naar hetplopperke@hotmail.com waarna we nog altijd verder kunnen afspreken via telefoon (indien gewenst).
  • Wij zijn vandaag 1 februari in het park en kunnen nog 2 mensen 10% korting geven op een jaarkaart. Als je interesse hebt in de korting make een sms'je sturen of bellen. Telefoon: 003163011024
    Groetjes Monique
  • Wij zijn op 27 februari a.s. in Disneyland en kunnen nog 12 mensen 10% korting geven op hun jaarkaarten, in ruil voor ons dan natuurlijk de stempels.
    Bij interesse graag mailen: mdkrouwel@hotmail.com of gewoon via een PB.
  • Wij gaan 25-2 t/m 27-2 naar Disney. Wij kunnen nog 5 mensen 10% korting geven op een jaarkaart.
    Heb je daar intresse in, stuur even een mail naar dheijmans@gmail.com
    Daar doe je ons ook weer een plezier mee.
    Dennis
  • Wij zijn van 15 t/m 19 februari en 20 en 21 maart in disneyland. We kunnen nog 7 personen 10% korting geven. Heb je interesse stuur dan een PM.
    Groetjes Ruud
  • KissLaugh10% Korting op jaarabonnement in het Paasweekend 2 t/m 5 april 2015!LaughKiss
    Hallo lezers,
    Mijn zusje en ik zitten met Pasen op 2 (laat in de avond), 3, 4 en 5 (vroeg in de ochtend) april 2015 in DLP. Wij kunnen in dit weekend 6 mensen 10% korting geven op hun jaarabonnement! Heb je interesse? Je kan me mailen op mariannevl@hotmail.nl of hieronder een berichtje plaatsen. Ik hoor graag van je!
    Groetjes, Marianne
  • Mijn vriendin en ik zijn vanaf 12 februari 2015 tot en met 14 februari 2015 in DLP. Als er mensen zijn die een abonnement willen aankopen mogen jullie ons altijd contacteren. Wij krijgen een stempeltje per abonnement dat jullie aankopen en als abonnee krijg je via ons dan 10% korting op jullie abonnement.
    Wij vertrekken vanuit Brussel maar de nationaliteit maakt uiteraard niet uit, we kunnen in het park ook afspreken.
    U kan ons altijd bereiken op hetplopperke@hotmail.com waarna we meer gegevens (telefoonnummer) kunnen uitwisselen om verder af te spreken.
    David & Jessica
  • Hallo lieve Disneyfans,
    Wie kan mij helpen??? Ik ben in Disney van 20 t/m 24 februari 2015 en ben nog dringend op zoek naar 2 personen die korting willen hebben op de aanschaf van jaarkaarten. Dus als je in die tijd een jaarkaart wilt aanschaffen, denk aan mij! Je kunt me een pb sturen of een mailtje naar agencia-de-viagens@hotmail.com
    Hopelijk tot in Disney!
    Hartelijke groetjes,
    Hen
  • Wij zijn 11 mei t/m 13 mei 2015 weer in Disneyland Parijs en zijn in bezit van 2 jaarkaarten. Dit geeft ons de mogelijkheid om 6 personen 10% korting op een jaarkaart te geven in ruil voor de stempels. Met deze stempels kunnen wij onze jaarkaarten verlengen.
    Stuur me een mail als je van plan bent om in deze periode ook naar DLP te komen dan kunnen we elkaar matsen!
    daphne_ver@hotmail.com
  • Hallo
    Wij zijn op 11-12-13 mei on Disney wie wil er ons aan stempels helpen en wij kunnen u 10% korting geven
    U kunt contact opnemen met
    chantalvercoelen@hotmail.com
  • Hallo! Van 30 maart t/m 1 april(geen grap haha) zijn wij weer in Disneyland Parijs te vinden. Hier kunnen wij ook maximaal 6 personen korting geven op een jaarkaart.
    Bij interesse kan je mailtje sturen naar kayleighc@live.nl of een berichtje sturen via dit forum.
  • Hallo Disney fans,
    27 en 28 februari zijn wij in Disneyland Parijs. Wil jij nog een jaarabonnement aanschaffen, dan kunnen wij jou 10% korting geven in ruil voor stempels. Een win-win situatie voor iedereen :)
    Heb je interesse? Stuur me dan een pb dengin2004@yahoo.com
    Groetjes,
    Georgina
  • Hallo,
    Wij zijn 2 t/m 6 mei 2015 weer in Disneyland Parijs en kunnen 15 personen 10% korting op een jaarkaart te geven in ruil voor stempels.
    Ben je van plan om in deze periode ook naar Disneyland Parijs te komen stuur me dan een PB op b.o.kneteman@ziggo.nl
    groetjes Oscar
  • Wij zijn 14 februari a.s. In Disney en kunnen 18 personen 10% korting geven op een jaarkaart in ruil voor stempels. contact mamvanvier@hotmail.com
    Groet,
    Anita
  • Wij zijn 14t/m 19februari en 20 en 21maart weer in disneyland. We kunnen nog 7personen korting geven. Als je interesse hebt kan je een pm of email sturen. Isseke@hotmail.com
    Groetjes Ilse
  • Hoi,
    Wij zijn van Woensdag 18 tot en met Zatedag 21 Februari weer in EuroDisney. En kunnen nog veel mensen een korting geven van 10% op een jaarkaart.
    Neem gerust contact met ons op : johnlinda00.geboers@gmail.com.
    Groetjes,
    Smile
  • 10% korting plus 50,- cash
    Door onze jaar abonnementen kunnen wij u 10% korting geven op uw eigen aan te schaffen jaarabonnement. Voor een gezin van 4 scheelt dat toch weer gauw 80,- ( daar kan je toch al weer aardig wat souvenirs van aanschaffen)
    Daarnaast zullen wij bij minimaal 3 abonnementen die u aanschaft 50 euro cash overhandigen na aanschaf.
    Al met al een leuk extraatje.
    Mocht u data weten dat u gaat, schroom niet en neem contact op. Wij kijken altijd of we in de gelegenheid zijn u te treffen.
    In totaal kunnen we max 12 personen korting geven.
  • Hallo Disney gangers!
    Ik ga van 24-26 februari 2015 naar Disneyland Paris. We kunnen in totaal 6 personen 10% korting geven op de aanschaf van jaarkaarten.
    Ga jij een van deze dagen ook naar Disneyland Paris en wil je korting op je jaarkaart? Mail mij dan op christel.meijer91[at]hotmail.com. Dan kunnen we een regeling treffen,
  • Hallo allemaal!
    Wij gaan ook weer naar Disney van 27-4 tm 1-5 en we kunnen nog 3 mensen korting geven.
    We hebben de 3 stempels nodig voor ons dochertje.
    Als je er gebruik van wilt maken kan je me mailen op chantalmansveld@hotmail.com om verder afspraken te maken.
    Groetjes Chantal
  • Hallo Disneyfans,
    Wij zijn van 25 april tm 27 april 2015 in Disneyland Parijs en kunnen 10% korting op een jaarkaart geven, in ruil hiervoor ontvangen wij stempels van DLP.
    Daarnaast zijn er mogelijkheden om de parkeerkosten uit te sparen.
    Indien je van ons aanbod gebruik wilt maken kun je ons een email sturen: m-tijssen@hetnet.nl
    Monique
  • Ik ben er 13 tot 15 maart, en zoek in dat weekend nog maar 1 stempeltje, wie of wie ???
    Laat hier ff een berichtje achter, of stuur me een privé bericht :)
  • Aanwezig op zaterdag 28/2 en zondag 1/3
    30 euro extra bij drie stempels.
  • Koop je graag een jaarpas/jaarpassen met korting in maart, april of mei 2015? Laat maar weten wanneer je deze wilt aankopen, dan spreken wij graag af, bijna altijd beschikbaar! We zijn al zeker aanwezig op 8-9 maart en 8-9 mei 2015 Smile
    Groetjes,
    Sky
    kimmyyanaika@hotmail.com
  • Hallo Allemaal,
    Wij zijn aanwezig 14, 15 en 16 maart.....
    Jullie krijgen 10 % korting op je abonnement en krijgen per abonnement wat je aanschaft 10 euro kado.....
    Laat het weten via marcoadmiraal@hotmail.com.
    Tot dan in Disney!
    Gr Marco
  • Op 10 april zijn we voor drie dagen in Disney. Wie wil er korting ontvangen op zijn/haar jaarpas:-)?
    Vragen of nieuwsgierig? Laat het gerust weten!
    Vriendelijke groet, Nicole Jansen
    nicolejaja@hotmail.com
  • hallo
    ik zoek nog 2 mensen die ik korting kan geven op aankoop van een jaarpas omdat ik nog 2 stempels nodig heb
    graag had ik 2 mensen willen vinden die voor 25maart een jaarkaart willen kopen ik woon in belgie en het maakt
    niet uit als het mensen zijn van belgie of nederland iki woon bij de franse grens dus is zeker geen omweg als er 2
    mensen zijn die bereid zijn 2 stempels te geven in ruil voor korting laat het me zeker weten
    dimitrigallescania@msn.com
    m.v.g
    Dimitri
Log In of Registreer om te reageren.