Restaurants Disneyland Park

april 2012 aangepast in Disneyland Park
Hoy iedereen
We twijfelen nog aan welk restaurant we gaan bezoeken in het park : het Silver Spur Steakhouse of Walt's. Heeft iemand één van deze al bezocht ?
Groetjes
Doscha
«1

Reacties

  • WIj hebben onlangs het Silver Spur Steakhouse bezocht.. Wij vonden het een duur restaurant om bv enkel een hamburger te eten, maar de menu's zijn wel voordelig. Het is er wel lekker en vriendelijke bediening!
  • is al paar jaar geleden maar wij waren tevreden. weet niet wanneer je gat want ik wilde reserveren voor begin mei maar was hele maand dicht, weet niet of het in juni openging
  • Doscha zei:


    Hoy iedereen
    We twijfelen nog aan welk restaurant we gaan bezoeken in het park : het Silver Spur Steakhouse of Walt's. Heeft iemand één van deze al bezocht ?
    Groetjes
    Doscha

    Hoi Doscha,
    Uit ervaring kan ik zeggen dat beide restaurants uitstekende maaltijden serveren. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan Walt's vanwege de thematisering en ligging (sommige tafels hebben uitzicht over Main Street, U.S.A.). Hou je van vlees, dan is Silver Spur Steakhouse een aanrader, vooral de I-Bone steak.
    Van 1 april t/m 30 september is er tevens de mogelijkheid om bij Walt's en Silver Spur een speciaal menu te reserveren, inclusief toegang tot een gereserveerd vak op Central Plaza tijdens Disney Dreams!. Meer informatie in dit artikel over de jaarkaartacties in het voorjaar van 2012 (ook te reserveren zonder jaarkaart): http://www.discoverthemagic.nl/2012/04/jaarkaartacties-uit-envie-de-magazine-nummer-29-voorjaar-2012/
    In de hele maand mei en juni is Silver Spur voor onderhoud gesloten. Als alternatief wordt dan Blue Lagoon aanbevolen. Het speciale menu is tijdens deze twee maanden ook tijdelijk bij Blue Lagoon verkrijgbaar.
  • Ik zou graag eens jullie ervaringen weten over Auberge De Cendrillon..
    Is dit zijn prijs waard? Is het lekker om te eten? Of zou je dan beter ergens anders gaan eten voor die prijsklasse?
    Het spreekt ons al een tijdje aan, vooral het dessert ziet er leuk uit en ik denk dat elke disneyfan daar wel eens wil gaan eten..
    Moet je lang op voorhand boeken?
    Alvast bedankt,
    Kenneth

  • Ik zou graag eens jullie ervaringen weten over Auberge De Cendrillon..
    Is dit zijn prijs waard? Is het lekker om te eten? Of zou je dan beter ergens anders gaan eten voor die prijsklasse?
    Het spreekt ons al een tijdje aan, vooral het dessert ziet er leuk uit en ik denk dat elke disneyfan daar wel eens wil gaan eten..
    Moet je lang op voorhand boeken?
    Alvast bedankt,
    Kenneth

    Hoi Kenneth,
    Ik ben zelf één keer naar Auberge De Cendrillon geweest en het eten was overheerlijk. Het is de prijs waard als je fan bent van de prinsessen en houdt van de sprookjesachtige omgeving van het restaurant/Fantasyland. Ook zeer geschikt voor kinderloze koppels/reisgezelschappen. De prinsen en prinsessen nemen ruim de tijd voor je en maken zelfs een koninklijke dans op bepaalde tijden.
    Het is aan te bevelen om op voorhand te reserveren als je van plan bent het resort te bezoeken in een drukke periode, zoals een weekend, een (school)vakantie of een feestdag. Je belt hiervoor naar de restaurant reserveringslijn: 0033 (0)1 60 30 40 50.
    Groetjes,
    Lars
  • Als je echt een keer bijzonder wilt eten dan moet je gaan eten bij Blue Lagon, heerlijk genieten van je maaltijd en dan ook nog eens uitzicht op de voorbijkomende bootjes.
  • Lars zei:



    Ik zou graag eens jullie ervaringen weten over Auberge De Cendrillon..
    Is dit zijn prijs waard? Is het lekker om te eten? Of zou je dan beter ergens anders gaan eten voor die prijsklasse?
    Het spreekt ons al een tijdje aan, vooral het dessert ziet er leuk uit en ik denk dat elke disneyfan daar wel eens wil gaan eten..
    Moet je lang op voorhand boeken?
    Alvast bedankt,
    Kenneth

    Hoi Kenneth,
    Ik ben zelf één keer naar Auberge De Cendrillon geweest en het eten was overheerlijk. Het is de prijs waard als je fan bent van de prinsessen en houdt van de sprookjesachtige omgeving van het restaurant/Fantasyland. Ook zeer geschikt voor kinderloze koppels/reisgezelschappen. De prinsen en prinsessen nemen ruim de tijd voor je en maken zelfs een koninklijke dans op bepaalde tijden.
    Het is aan te bevelen om op voorhand te reserveren als je van plan bent het resort te bezoeken in een drukke periode, zoals een weekend, een (school)vakantie of een feestdag. Je belt hiervoor naar de restaurant reserveringslijn: 0033 (0)1 60 30 40 50.
    Groetjes,
    Lars
    bedankt Lars,
    We zullen het toch eens moeten doen, ziet er een lekker menu uit!
    (vooral het schoen dessert hé Laugh)
    groetjes,
    Kenneth
  • Lars zei:


    Doscha zei:


    Hoy iedereen
    We twijfelen nog aan welk restaurant we gaan bezoeken in het park : het Silver Spur Steakhouse of Walt's. Heeft iemand één van deze al bezocht ?
    Groetjes
    Doscha

    Hoi Doscha,
    Uit ervaring kan ik zeggen dat beide restaurants uitstekende maaltijden serveren. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan Walt's vanwege de thematisering en ligging (sommige tafels hebben uitzicht over Main Street, U.S.A.). Hou je van vlees, dan is Silver Spur Steakhouse een aanrader, vooral de I-Bone steak.
    Van 1 april t/m 30 september is er tevens de mogelijkheid om bij Walt's en Silver Spur een speciaal menu te reserveren, inclusief toegang tot een gereserveerd vak op Central Plaza tijdens Disney Dreams!. Meer informatie in dit artikel over de jaarkaartacties in het voorjaar van 2012 (ook te reserveren zonder jaarkaart): http://www.discoverthemagic.nl/2012/04/jaarkaartacties-uit-envie-de-magazine-nummer-29-voorjaar-2012/
    In de hele maand mei en juni is Silver Spur voor onderhoud gesloten. Als alternatief wordt dan Blue Lagoon aanbevolen. Het speciale menu is tijdens deze twee maanden ook tijdelijk bij Blue Lagoon verkrijgbaar.
    Hoi Lars,
    Weet jij wat het kost dat speciale menu?
    En is het alleen bij Walt's of ook bij andere restaurants?
    Weet je misschien ook welke gerechter er worden geserveerd?
    Groetjes,
    Silvia
  • babbel zei:


    Hoi Lars,
    Weet jij wat het kost dat speciale menu?
    En is het alleen bij Walt's of ook bij andere restaurants?
    Weet je misschien ook welke gerechter er worden geserveerd?
    Groetjes,
    Silvia

    Hoi Silvia,
    Een 'Dreams-menu' kost 40,- euro voor volwassenen en 20,- euro voor kinderen. Het menu wordt aangeboden bij Walt's Restaurant en Silver Spur, met uitzondering van de maanden mei en juni, dan is Silver Spur gesloten en wordt eenzelfde soort menu aangeboden bij Blue Lagoon.
    Een overzicht van de gerechten (inclusief foto's) waaruit gekozen kan worden, vind je in het volgende topic op DISboards.com (Engelstalig): http://www.disboards.com/showthread.php?t=2902180
    Groetjes,
    Lars
  • Dankjewel Lars.
    Groetjes,
    Silvia
  • heb gereserveerd voor plaza gardens op 7 okt, voor 3 personen.
    maar nu gaat er nog iemand mee, ga er van uit dat dit geen probleem zal ziojn omdat we met 3 toch een tafel van 4 personen hebben om zouden we de reservering moeten aanpassen en terug bellen?

  • heb gereserveerd voor plaza gardens op 7 okt, voor 3 personen.
    maar nu gaat er nog iemand mee, ga er van uit dat dit geen probleem zal ziojn omdat we met 3 toch een tafel van 4 personen hebben om zouden we de reservering moeten aanpassen en terug bellen?

    Hoi Renata,
    Nee hoor, dat is niet nodig. Hoogstens moet je een paar minuten langer wachten ivm tafelbezetting, maar zoals je zelf al aangeeft krijg je bij een reservering voor 3 personen meestal een tafel voor 4, dus dat zal geen wachttijden opleveren. Veel plezier!
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo iedereen,
    wij zouden graag ergens rond oudjaar 3 daagjes Disney doen. Het is altijd mijn droom geweest om op de foto te gaan met Aurore. Het Pavilion vinden wij maar niets omdat je nooit vantevoren weet met wie je op de foto zal gaan, en om daar dan elke keer uren voor in de rij te gaan staan...
    Daarom wilden wij 1 of 2 keer een Prinsessenlunch boeken in de Auberge de Cendrillon. Maar omdat het tijdens de feestdagen erg druk is in de parken, wilden wij weten of er misschien een rustiger tijdstip is om te boeken? Moet je lang voor je reserveringsuur al aanwezig zijn om een goed tafeltje te krijgen?
    Krijgt iedereen de kans om op de foto te gaan met de prinsessen? Wij hebben geen kinderen...
  • Roosje zei:


    Hallo iedereen,
    wij zouden graag ergens rond oudjaar 3 daagjes Disney doen. Het is altijd mijn droom geweest om op de foto te gaan met Aurore. Het Pavilion vinden wij maar niets omdat je nooit vantevoren weet met wie je op de foto zal gaan, en om daar dan elke keer uren voor in de rij te gaan staan...
    Daarom wilden wij 1 of 2 keer een Prinsessenlunch boeken in de Auberge de Cendrillon. Maar omdat het tijdens de feestdagen erg druk is in de parken, wilden wij weten of er misschien een rustiger tijdstip is om te boeken? Moet je lang voor je reserveringsuur al aanwezig zijn om een goed tafeltje te krijgen?
    Krijgt iedereen de kans om op de foto te gaan met de prinsessen? Wij hebben geen kinderen...

    Hoi Roosje,
    Alle prinsessen brengen een bezoek aan alle tafels, ook met alleen maar volwassenen. Dat is het fijne van een character diner/lunch. De figuren (in dit geval de prinsessen met hun prinsen) komen bij je aan tafel. Als je een reservering hebt, is er altijd een tafel voor je vrij rond het tijdstip dat je besproken hebt. Zorg dat je 10-15 minuten van te voren aanwezig bent en op de besproken tijd krijg je dan een tafel toegewezen, ook op drukke dagen. Het reserveringssysteem houdt hier namelijk rekening mee.
    Ik ben er zelf twee keer geweest (met enkel volwassenen) en alle figuren kwamen netjes bij ons aan tafel. De prinsessen vinden het zelfs fijn om bij sommige tafels 'alleen volwassenen' te ontmoeten. Je kunt er zo een heel gesprek mee voeren. Veel plezier!
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo iedereen!!
    Als ik naar disneyland parijs ga, ga ik meestal alleen en ga ik met een busreis mee. Meestal ging ik dan eten in de goedkopere restaurants zoals casey's corner, bella notte, pizza outpost, enz. Toch heb ik een grote droom: namelijk eten bij Auberge de cendrillon.
    Aangezien ik eind oktober met Halloween een 6 tal dagen richting Disneyland ga lijkt het me leuk om dan eindelijk mijn droom te laten uitkomen omdat ik dan meer tijd heb en langer daar ben. Maar ik zit nog met een aantal vraagjes. Hopelijk kunnen jullie mij hier mee verder helpen.
    1. Op welke manieren kan ik reserveren?? Telefoneren in een vreemde taal is niet mijn sterkste kant dus doe ik het liever niet telefonisch. Zijn er nog andere mogelijkheden?
    2. Hoe lang op voorhand moet je reserveren? Ik kom op 28-10 aan in disneyland en verblijf vanaf 29-10 voor een paar dagen in een disneyhotel nu wou ik graag reserveren voor 30 oktober. Wanneer en waar kan ik dan het beste de reservatie doen??
    3. Er is een diner en lunch met de disneyfiguren maar is er ook nog een verschil tussen lunch of diner? Zijn het dezelfde menu's? zelfde prijs? enz??
    4. Is het een tafelbedieningsrestaurant of een buffet restaurant?
    5. Is er maar 1 menu of kan je kiezen uit meerdere menu's of gerechten??
    6. Ik heb een dream jaarpas. heb ik met mijn jaarpas nog extra voordelen?? gratis drankje? Hoe gaat dat in zijn werk??
    7. Hoe lang duurt zo'n diner/ lunch ongeveer?? dan kan ik het een beetje inplannen hoe lang ik kwijt ben qua tijd.
    8. Is het een probleem als ik maar voor 1 persoon reserveer of zou dit gewoon moeten lukken??
    Als er nog mensen tips hebben om het moment nog specialer te maken zijn deze ook van harte welkom.
    groetjes Birgitte

  • Hallo iedereen!!
    Als ik naar disneyland parijs ga, ga ik meestal alleen en ga ik met een busreis mee. Meestal ging ik dan eten in de goedkopere restaurants zoals casey's corner, bella notte, pizza outpost, enz. Toch heb ik een grote droom: namelijk eten bij Auberge de cendrillon.
    Aangezien ik eind oktober met Halloween een 6 tal dagen richting Disneyland ga lijkt het me leuk om dan eindelijk mijn droom te laten uitkomen omdat ik dan meer tijd heb en langer daar ben. Maar ik zit nog met een aantal vraagjes. Hopelijk kunnen jullie mij hier mee verder helpen.
    1. Op welke manieren kan ik reserveren?? Telefoneren in een vreemde taal is niet mijn sterkste kant dus doe ik het liever niet telefonisch. Zijn er nog andere mogelijkheden?
    2. Hoe lang op voorhand moet je reserveren? Ik kom op 28-10 aan in disneyland en verblijf vanaf 29-10 voor een paar dagen in een disneyhotel nu wou ik graag reserveren voor 30 oktober. Wanneer en waar kan ik dan het beste de reservatie doen??
    3. Er is een diner en lunch met de disneyfiguren maar is er ook nog een verschil tussen lunch of diner? Zijn het dezelfde menu's? zelfde prijs? enz??
    4. Is het een tafelbedieningsrestaurant of een buffet restaurant?
    5. Is er maar 1 menu of kan je kiezen uit meerdere menu's of gerechten??
    6. Ik heb een dream jaarpas. heb ik met mijn jaarpas nog extra voordelen?? gratis drankje? Hoe gaat dat in zijn werk??
    7. Hoe lang duurt zo'n diner/ lunch ongeveer?? dan kan ik het een beetje inplannen hoe lang ik kwijt ben qua tijd.
    8. Is het een probleem als ik maar voor 1 persoon reserveer of zou dit gewoon moeten lukken??
    Als er nog mensen tips hebben om het moment nog specialer te maken zijn deze ook van harte welkom.
    groetjes Birgitte

    Hoi Birgitte,
    1) Een restaurant reserveren kan op diverse manieren: op voorhand door te bellen naar de Restaurant Reserveringslijn op 0033 (0)1 60 30 40 50 (keuze voor een Engelstalige of Franstalige medewerker) of in het resort bij de conciërge van het hotel, City Hall (Disneyland Park), Studio Services (Walt Disney Studios Park) of bij het restaurant zelf. Auberge is populair, dus op voorhand reserveren wordt aanbevolen.
    2) Het wordt aanbevolen zo vroeg mogelijk te reserveren, zeker voor een bezoek aan Disneyland in de laatste week van oktober, als Disney's Halloween Festival zijn hoogtepunt bereikt en de hefrstvakantie in volle gang is. Reserveren via de Restaurant Reserveringslijn wordt aanbevolen.
    3) Geen verschil tussen het menu van lunch of diner (zelfde prijs). Diner is alleen beschikbaar als het Disneyland Park tot 's avonds laat is geopend.
    4) Auberge de Cendrillon is een restaurant met tafelbediening.
    5) Er is één menu beschikbaar, met diverse opties voor het voor-, hoofd- en nagerecht naar keuze.
    6) Met een Dream jaarkaart ontvang je 10% korting op de rekening en daarnaast 1 gratis aperitief. Laat de Dream jaarkaart zien aan de ober bij de eerste bestelling en geef aan dat je van het gratis aperitief gebruik wilt maken. De jaarkaart laat je tevens zien als je de rekening vraagt.
    7) Dat ligt er aan hoe snel je eet en hoe lang de prinsessen bij je aan de tafel blijven. Trek er minimaal één uur voor uit.
    8) Geen probleem. Een reservering kan worden gemaakt voor alle reisgezelschappen, ook voor één persoon.
    Groetjes,
    Lars
  • Hey Lars,
    Een vraagje, wij gaan met kerst een paar dagen naar Disney. Mooiste tijd van het jaar natuurlijk, We vroegen ons af of het nog steeds mogelijk is om bij Walt's te ontbijten, met de Disney Characters. In 2007 hebben we dit gedaan, maar dat is al weer 7 jaar geleden.
    We zitten niet in een Disneyhotel, maar hebben wel met zijn vijven een Dreamjaarkaart. We zitten in een goedkoop hotelletje in Torcy.
    Weet jij (of iemand anders) zo wat dit zou gaan kosten?
    Of heb je een andere leuke ontbijt tip? Ons neefje gaat voor het eerst mee en die willen we natuurlijk een onvergetelijke kerst laten beleven!Laugh
    Groetjes,
    Celine.

  • Hey Lars,
    Een vraagje, wij gaan met kerst een paar dagen naar Disney. Mooiste tijd van het jaar natuurlijk, We vroegen ons af of het nog steeds mogelijk is om bij Walt's te ontbijten, met de Disney Characters. In 2007 hebben we dit gedaan, maar dat is al weer 7 jaar geleden.
    We zitten niet in een Disneyhotel, maar hebben wel met zijn vijven een Dreamjaarkaart. We zitten in een goedkoop hotelletje in Torcy.
    Weet jij (of iemand anders) zo wat dit zou gaan kosten?
    Of heb je een andere leuke ontbijt tip? Ons neefje gaat voor het eerst mee en die willen we natuurlijk een onvergetelijke kerst laten beleven!Laugh
    Groetjes,
    Celine.

    Hoi Celine,
    Ontbijt in Walt's Restaurant? Naar mijn weten is er nooit ontbijt geweest op die locatie (alleen lunch en diner zonder Disney figuren). Bedoel je niet toevallig Café Mickey (of The Steakhouse; deze locatie wordt vaker als vervanger van Café Mickey gebruikt) in Disney Village? Deze locaties kunnen ook worden geboekt als je niet in een Disney hotel verblijft. In het Disneyland Park is alleen Auberge de Cendrillon een 'character dining restaurant' (los van Inventions in het Disneyland Hotel) en ook hier alleen maar tijdens lunch en diner.
    Bekijk het volledige overzicht (inclusief prijzen) van alle locaties in Disneyland Parijs waar je maaltijden (ontbijt, lunch en diner) kunt nuttigen met Disney figuren: http://www.discoverthemagic.nl/magische-extras/maaltijden-met-disney-figuren/.
    Groetjes,
    Lars
  • cheze remy was erg lekker, mooie aankleding van het restaurant ook.
    je kan kiezen uit een menu met hoofdgerecht en voorgerecht, 29,95 €
    of voor hoofd na gerecht en drankje voor 39,95€.
    niet goedkoop maar we wilden er gewoon eens eten, wij hadden 3 ganegen menu, salade vooraf, hoofgerecht keuze uit kabeljauw, entrecote of vegetarisch, wij hadden entrecote, heerlijk mals met een lekker sausje en natuurlijk ratatouille erbij.
    je had keuze uit nagerechten wij hadden chocotaart met vanillesuas.
  • Hallo allemaal,
    Wij gaan begin oktober voor een 3tal dagen naar Disneyland, volop aftellen dus :-)
    Het was onze bedoeling om eens in het Walt's restaurant in het park te gaan eten.
    Maar ik kan nergens vinden wat de openingsuren zijn.
    Het park zelf is open tot 20h, zijn de restaurant later open of sluiten deze op hetzelfde uur dan het park?
    Alvast bedankt voor jullie tijd en reacties!

  • Hallo allemaal,
    Wij gaan begin oktober voor een 3tal dagen naar Disneyland, volop aftellen dus :-)
    Het was onze bedoeling om eens in het Walt's restaurant in het park te gaan eten.
    Maar ik kan nergens vinden wat de openingsuren zijn.
    Het park zelf is open tot 20h, zijn de restaurant later open of sluiten deze op hetzelfde uur dan het park?
    Alvast bedankt voor jullie tijd en reacties!

    Hoi pompierinneke,
    De openingstijden van de restaurants in Disneyland Parijs verschillen per week en worden aangepast naar gelang de (verwachte) drukte. Meestal opent Walt's Restaurant vanaf 17:00 uur. De laatste reserveringsmogelijkheid is meestal tot 1 uur vóór parksluiting. Op deze website staan de actuele openingstijden van restaurants en attracties per dag: http://runningho.be/dcp/index.php?page=4. Voor de openingstijden in oktober kun je het beste de restaurant reserveringslijn bellen op 0033 (0)1 60 30 40 50.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi lars, we zijn momenteel in frankrijk dichtbij disneyland en maken volop gebruik van onze jaarkaarte. Onze dochter is zaterdag jarig en willen haar verrassen met een lunch of diner met disney figuren. Ze is echter geen prinsessen kind. Waar kunnen we nog meer terecht? Kom wat tegensprekende berichten tegen. Bijv. Wel Ook f niet in bbq cook out.
    Heb je mochten er nog andere opties zijn ook een menukaart/prijzen. Eventueel ook zoiets te boeken in de studio's.

  • Hoi lars, we zijn momenteel in frankrijk dichtbij disneyland en maken volop gebruik van onze jaarkaarte. Onze dochter is zaterdag jarig en willen haar verrassen met een lunch of diner met disney figuren. Ze is echter geen prinsessen kind. Waar kunnen we nog meer terecht? Kom wat tegensprekende berichten tegen. Bijv. Wel Ook f niet in bbq cook out.
    Heb je mochten er nog andere opties zijn ook een menukaart/prijzen. Eventueel ook zoiets te boeken in de studio's.

    Hoi koolvogel,
    Naast Auberge de Cendrillon (prinsessen) zijn er maaltijden met de Disney figuren in Café Mickey (Disney Village) en Inventions (Disneyland Hotel). Een overzicht: http://www.discoverthemagic.nl/magische-extras/maaltijden-met-disney-figuren/. Café Mickey heeft de hele dag door Disney figuren en is een restaurant met tafelbediening. Inventions heeft op bepaalde tijden Disney figuren en is een (duurder) restaurant met buffetservice. De medewerkers van de restaurant reserveringslijn (0033 (0)1 60 30 40 50) kunnen je precies zeggen wanneer er figuren in dit restaurant zijn.
    Barbecue Cookout heeft lunch en 'tea time' met de Disney figuren gehad, maar nu niet meer. In het Studios Park zijn helaas geen restaurants met Disney figuren. Op deze website kun je een overzicht vinden met prijzen per restaurant (niet altijd actueel, maar geeft wel een goede indicatie): http://www.dlpguide.com/planning/dining/restaurant-menus/. Ons advies: Café Miokey.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars en andere forumleden,
    Op 20 november gaan wij weer richting Disneyland. We hebben er weer erg veel zin in.
    Bij onze vorige trips aten we eigenlijk altijd wel een dag bij Plaza Gardens.
    Dit is recent vernieuwd, is het eten nog wel te vergelijken met wat ze eerst hadden? Of is ook het menu geheel vernieuwd?
    Wat is het verschil met Inventions? (op de Dinseyfiguren na dan?)
    Heeft iemand ervaring met Inventions? Hoe is het eten daar en wat serveren ze zoal?
    Heeft iemand nog andere tips voor lekkere restaurants?
    Groetjes,'
    Celine

  • Hallo Lars en andere forumleden,
    Op 20 november gaan wij weer richting Disneyland. We hebben er weer erg veel zin in.
    Bij onze vorige trips aten we eigenlijk altijd wel een dag bij Plaza Gardens.
    Dit is recent vernieuwd, is het eten nog wel te vergelijken met wat ze eerst hadden? Of is ook het menu geheel vernieuwd?
    Wat is het verschil met Inventions? (op de Dinseyfiguren na dan?)
    Heeft iemand ervaring met Inventions? Hoe is het eten daar en wat serveren ze zoal?
    Heeft iemand nog andere tips voor lekkere restaurants?
    Groetjes,'
    Celine
    Hoi Celine,
    Het vernieuwde buffet van Plaza Gardens is in principe gelijk aan vóór de upgrade, maar dan uitgebreider met meer verse producten en vernieuwde keuken. Inventions heeft het beste en meest uitgebreide buffet van heel het resort én Disney figuren tijdens de lunch of diner. Plaza Gardens is een prima buffet, maar Inventions is het toppunt van buffetservice. Daarnaast heb je een prachtig uitzicht over het Disneyland Park.
    Mijn persoonlijke favorieten als het om restaurants gaat: Walt's Restaurant, Blue Lagoon Restaurant, Silver Spur Steakhouse, Bistrot Chez Remy en Agrabah Café (ook een buffetrestaurant in een 1001 nacht thema).
    Groetjes,
    Lars
  • Ik heb een vraag over de buffet restaurants wat ik kan verwachten qua aanbod:

    Wat hebben ze te bieden in de verschillende restaurants?
    - Plaza Gardens
    - Restaurant tegenover Aladin (Agrabah Cafe)
    - Bufet restaurant in het Studio's Park?
  • Hoe zit het met de prijzen in de restaurants met kerstmis? ik zag wel ergens speciale kerstavond arrangementen aan belachelijk hoge prijzen, maar hoe zit het dan gewoon ´s middags bv? zijn bij de counter restaurants de prijzen dan gewoon gelijk anders?
  • Wij zijn vorige week naar Disneyland geweest en hebben gegeten in de 3 buffetrestaurants, als je houd van oosterse keuken zoals pita, couscous, humus, moussaka en nog andere oosterse gerechtjes dan is dit een ideaal restaurant, de dessertjes zijn lekker maar zoet. Dit is wel denk ik het rustigste restaurant van de 3 (toch tijdens onze vakantie). Ik vind dat het buffet in Plaza Gardens en restaurant des stars een beetje overeenkomen quasi aanbod, soep, salades en verschillende warme gerechten, en lekkere dessertjes. Wij vinden ze alle drie top en wij vinden de prijs voor wat je krijgt zeker meevallen (je eet zoveel je wil) bij alle 3 is 1 drankje inbegrepen. Agrabah café 29.49 euro per persoon, Plaza Gardens 30.99 euro per persoon en restaurant des Stars 27,49 euro per persoon.
  • Ik heb een vraag over Cafe Mickey.
    Via internet kan je dit bijboeken bij je hotelreservering, maar alleen om 12.00, 19.00 en 21.00 uur.
    Is dit ook mogelijk op andere tijdstippen? Bijvoorbeeld om 17.00 uur
  • Ik heb een vraag over de buffet restaurants wat ik kan verwachten qua aanbod:

    Wat hebben ze te bieden in de verschillende restaurants?
    - Plaza Gardens
    - Restaurant tegenover Aladin (Agrabah Cafe)
    - Bufet restaurant in het Studio's Park?

    Hoi Stefan-89,

    Zowel Plaza Gardens Restaurant, als Agrabah Cafe zijn recent gerenoveerd met vernieuwde gerechten en nieuwe keukens voor meer variatie. Met name Plaza Gardens is erg populair onder bezoekers vanwege het uitgebreide aanbod. Agrabah Cafe is gespecialiseerd in oosterse gerechten, maar ook hier zijn normale gerechten te vinden. Restaurant des Stars in het Walt Disney Studios Park is vergelijkbaar met Plaza Gardens. Reserveren voor deze restaurants wordt aanbevolen: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-reserveringen-paris.

    Lees meer over de renovaties bij Plaza Gardens en Agrabah Cafe: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/agrabah-cafe-plaza-gardens-restaurant.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.