Betalen in Disneyland

maart 2015 aangepast in Praktische Informatie
Kan je in de restaurants enz gewoon betalen met bankkaart (maestro)? Of moet je met cash geld betalen?

Reacties

  • Hoi Farailde,
    je kunt in alle restaurant inderdaad gewoon met maestro betalen. Maar ook met cash geld. Er zijn in beide parken een aantal pinautomaten dus de keuze is helemaal aan jezelf.

  • Kan je in de restaurants enz gewoon betalen met bankkaart (maestro)? Of moet je met cash geld betalen?

    Hoi Farailde,
    In Disneyland kun je overal betalen met je bankkaart, credit card of cash. Je kunt dus gewoon je eigen pinpas gebruiken in de restaurants en winkels.
    Groetjes,
    Lars
  • Super bedankt! Ik heb nl. geen zin om teveel cash geld mee te nemen.
  • Ik weet niet of ik goed zit, maar komen de prijzen van de disneystore.fr overeen met de prijzen in Disneyland?
  • Hoi tess
    Ja dit zijn inprinciepe de prijzen die ze in disneyland hanteren
  • Dank je wel!! Dan kan ik gaan uit rekenen hoeveel ik nodig ga hebben ;)
  • Hi iedereen,
    Als ik me niet vergis heb ik ergens gelezen dat je je hotelkaart ook als betaalkaart kan gebruiken en dan alle kosten in 1keer afrekenen bij het uitchecken van het hotel. Ik wou het nog eens nalezen maar m'n geheugen laat me in de steek waar ik die info nu weer gevonden heb . . Klopt die informatie dat je je hotelkaart als betaalkaart kan gebruiken uberhaupt wel? En zo ja, moet je hier dan iets speciaal voor regelen?
    Dank alvast om het gaatje in m'n geheugen weer in te vullen.
    Groetjes,
    Els
  • Hoi Els,
    voor zover ik weet biedt DLP die service nog niet. Wel kun je je aankopen naar je hotel laten brengen, maar betalen met je hotelkaart kan volgens mij (nog) niet. Of is dat inmiddels veranderd, Lars?

  • Hi iedereen,
    Als ik me niet vergis heb ik ergens gelezen dat je je hotelkaart ook als betaalkaart kan gebruiken en dan alle kosten in 1keer afrekenen bij het uitchecken van het hotel. Ik wou het nog eens nalezen maar m'n geheugen laat me in de steek waar ik die info nu weer gevonden heb . . Klopt die informatie dat je je hotelkaart als betaalkaart kan gebruiken uberhaupt wel? En zo ja, moet je hier dan iets speciaal voor regelen?
    Dank alvast om het gaatje in m'n geheugen weer in te vullen.
    Groetjes,
    Els
    Hoi Els,
    De Disney Hotel Easy Pass kan inderdaad als betaalmiddel ingesteld worden. Hiervoor dient een creditcard aan de Easy Pass gekoppeld te worden tijdens het inchecken. De cast members bij de receptie kunnen dit regelen. Bij het uitchecken ontvang je vervolgens een totaalrekening. Met de Easy Pass kan betaald worden bij restaurants en winkels (met uitzondering van kleine kraampjes).
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.