Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

13839414344105

Reacties

  • Hallo,
    wij zijn in Disney van komende donderdag 26 februari tot en met woensdag 4 maart.
    Als U jaarkaarten met korting wilt aanschaffen kan ik nog 3 personen korting geven in ruil voor stempels.
    Met vriendelijke groet en misschien tot in Disneyland !!
    Esther van Leeuwen
    esther.hennion@ziggo.nl
  • Hallo allemaal,
    Ben je nog op zoek naar korting op jaarkaarten.
    Wij zijn van 26 april t/m 30 april in Disneyland en kunnen nog 9 personen 10% korting geven.
    Heeft u interesse, neem dan contact op via mail: tonenilsejanssen@hotmail.com.
    Groetjes,
    Ilse
  • Dag iedereen,
    Wij kunnen10% korting geven op jaarkaarten.
    Wij zijn in het park op 11, 12,13 en 14 april 2015.
    Wie interesse heeft kan ons een pb of een e-mail sturen om verder af te spreken.
    e-mail: vanpeteghem-naert@hotmail.com
    Groetjes,
    Yves, Isabelle en Sarah °O°
  • Hey,
    Wij zijn van 4 t/m 6 maart weer van de partij in Disneyland.
    Kunnen we nog iemand plezier doen met 10% korting op hun jaarpas?
    Laat dan maar iets weten op loyensdavy@hotmail.com
    We zijn nog op zoek naar 3 stempels.
    Groetjes
    Davy, Lore en Margot
  • Hallo,
    Wij gaan begin mei naar DLP en willen van 2 t/m 9 mei 12 mensen 10 % korting geven op de aanschaf van hun jaarkaarten...............
    Groetjes, Fred . fresadolfijn@telfort.nl
  • Ik ga van dinsdag 7 t/m donderdag 9 april naar Disney, mocht ik iemand blij kunnen maken met korting dan hoor ik het graag!
  • HAllo,
    wij zijn 13.14 en 15 maart in disney en kunnen nog 6 mensen korting geven op de jaarkaarten.
    wil jij een jaarkaart kopen en 10% korting hebben. neem dan contact op.
    cynthia@zeegers.info
  • Hallo,
    Op dit moment zijn wij nog in DLP t/m 4 maart as. en kunnen wij nog korting geven op de aanschaf van jaarkaarten !!
    Maar van 14 t/m 18 April 2015 zijn wij ook weer in Disneyland. Mocht U dan Jaarkaarten willen kopen met korting kunnen wij deze 10% korting geven in ruil voor stempels !!
    Als U interesse heeft kunt U mij mailen : esther.hennion@ziggo.nl
    Groetjes,
    Esther van Leeuwen.
  • Hallo,
    Wij zijn vrijdag 3 en maandag 6 April weer in Disney.
    Mocht je Jaarkaarten willen kopen met korting dan kunnen wij 10% korting geven in ruil voor stempels.
    Ben je met een grote groep (6+ mensen) en zou je een ander weekend willen gaan, mail dan aub. Mogelijk kunnen we dan ook afspreken.
    Stuur me dan aub een Personal message.
  • Hoi allemaal,
    Wij zijn 4 en 5 april 2015 in Disneyland Parijs en kunnen nog heel veel korting weg geven voor een jaarkaart. Dus als je interesse hebt in korting op een jaarkaart laat het weten, dan kunnen we wat afspreken.
    Groetjes,
    Willemien
  • Beste Disneyfan’s ,
    Wij zijn 26 april t/m 29 april 2015 weer in Disneyland Parijs en in bezit van 2 jaarkaarten. Dit geeft ons de mogelijkheid om 6 personen 10% korting op een jaarkaart te geven in ruil voor de stempels. Met deze stempels kunnen wij onze jaarkaarten verlengen.
    Een voorwaarde is dat nieuwe abonnees de laatste 2 jaar géén jaarkaart hebben gehad.
    Hoop dat wij iets voor elkaar kunnen betekenen.
    Stuur ons een berichtje.
    Groetjes,
    ShirleyC
  • Nu zondag gaan we richting Disneyland
    Heeft er iemand zin om een jaarpas te kopen?
    Wij hebber er al 1 en kunnen jullie 10% korting geven
    Als ook wij krijger er een voordeel bij door stempels te krijgen
    Weliswaar bij 3 stempels word ons jaarpas voor een jaar verlengd
    Datum is 8 en 9 maart zijn we in het park
    Mvg
    Christophe cornette
  • Hallo Disney fans,
    wij mogen ook weer naar Disneyland Parijs en kunnen nog 3 mensen 10% korting geven (in ruil voor stempels).
    Mocht je hier ook zijn tussen 10 mei en 14 mei 2015 dan helpen wij je graag.
    Heb je belangstelling dan mag je een mail sturen naar nbaveld@yahoo.com
    Groetjes,
    Nicole
  • Hallo iedereen
    Komend paasweekend zijn ook wij weer in Disneyland Parijs
    Wij komen op vrijdag 3 april aan en gaan op maandag(middag) weer naar huis.
    Ben jij op zoek naar iemand die jou 10% korting kan geven op een jaarkaart?
    Neem dan kontact met ons op om af te spreken.
    Je kunt ons bereiken via deze site, email : Claudia.bruurmijn@telfort.nl of zelfs in het weekend zelf via sms op +31623459860
    Wie weet tot ziens in Parijs
    Claudia
  • Hallo,
    Wij zijn 21 en 22 maart in Disneyland Parijs, wij kunnen 4 personen 10% korting geven op een jaarkaart. Wie wil er nog korting en kan ons dan daarmee aan stempels helpen? We horen het graag.
    René
  • Hallo allemaal,
    Van 29 april t/m 01 mei 2015 zijn wij in Disneyland Parijs en kunnen verschillende geïnteresseerden 10% korting geven op een jaarkaart of korting gewoon voor ingang als jullie geen jaarkaart willen aankopen.
    Als jullie voor een jaarkaart gaan zouden onze dochter en vriendin ook heel graag de stempels willen ontvangen voor de verlenging van hun jaarkaart.
    Jullie kunnen ons contacteren op volgend e-mailadres: geert.de.vylder@upcmail.nl of op de volgende GSM-nummers: 0031-6-22400243 of 0032-473-239056.
    Met vriendelijke Disney-groeten,
    Geert De Vylder Cool
  • Wij zijn van 4/4 t/m 6/4 ( Paasweekend ) in Disneyland , wij kunnen dan de korting regelen voor uw jaarkaart , wie helpt ons aan stempeltjes.
    Contact adres : j.m.kerremans@home.nl
  • Hallo Allemaal,
    We zijn vrijdag 27 en zaterdag 28 en zondag 29 maart weer in disney!
    Wie wil er 10% korting op de aanschaf van hun jaarkaarten?
    We horen het graag!
    Groeten karin
  • Wij zijn volgend weekend 21 en 22 maart in Euro Disney, Uiteraard willen we graag stempels verzamelen en daarvoor kunnen wij 10% korting weggeven op de aanschaf van een nieuwe jaarkaart. We zijn met 4 personen en we kunnen dus 4 personen blij maken met 10%. Geef even een email op rfsimmers@gmail.com als we elkaar zo kunnen helpen.Cool
  • Wilt u van 1 t/m 9 mei een jaarkaart aanschaffen en bent u geinteresseerd in 1. 10% korting 2. Gouden tips voor een geslaagd bezoek aan
    DLP 3. Een schone auto bij uw vertrek van DLP...............................................................................
    Fred...................................................fresadolfijn@telfort.nl............................................
  • Nog een laatste x voor ik vertrek in 2 dagen, ben er van 13 tot 15 maart, en kan 3 mensen korting geven.
    moorhunhe206@hotmail.com
  • Op 10 april zijn we voor drie dagen in Disney. Wie wil er korting ontvangen op zijn/haar jaarpas:-)?
    Vragen of nieuwsgierig? Laat het gerust weten!
    Vriendelijke groet, Nicole Jansen
    nicolejaja@hotmail.com
  • Hallo
    wij zijn van 10 mei tm 14 mei 2015 in euro Disney en kunnen nog 12 personen
    een korting geven van 10%
    stuur even een mail naar: vermaas@home.nl
    en we sprken even iets af
    gr ericaLaugh
  • Hoi,
    wij gaan op 4 en 5 april en op 26 en 27 april weer naar Disneyland en kunnen korting geven op de aanschaf van jaarkaarten.
    Als je geïnteresseerd bent, horen we het graag.
    gr, Petine
  • Wij zijn van zondag 26 april t/m woensdag 29 april in DLP. Wij kunnen nog 8 mensen 10% korting geven bij aanschaf van een jaarkaart. Heb je interesse? Mail dan naar wieltje1@ziggo.nl.
    Met vriendelijke groet,
    Madelon van der Wielen
  • Beste jaarkaarthouders,
    Om het overzicht in dit grote topic te bewaren, ben ik begonnen met een lijst te publiceren in de eerste post van dit topic met alle data van iedereen die naar Disney gaat en korting kan geven. Zo kunnen potentiële nieuwe jaarkaarthouders in één oogopslag zien wanneer er mensen in het resort zijn om korting te geven. Staat jullie periode er nog niet bij? Plaats dan een bericht in dit topic met de periode waarin jullie in Disney zijn en ik zet 'm erbij in de lijst.
    Opmerking: Alleen een vastgesteld verblijf wordt geplaatst in de lijst. Geen 'ik kan iedere dag korting geven' of 'ik woon in de buurt en kan op een willekeurige dag korting geven' reacties. Merci!
    Groetjes,
    Lars
  • Wil je ons toevoegen? Wij zijn op 14, 15 en 17 mei in Disneyland en kunnen ook korting geven.
  • Hoi
    Wij zijn op Dinsdag 5 Mei en Woensdag 6 Mei weer in Disney .
    Dan kan ik 3 Personen korting geven op hun jaarkaarten.
    Jullie krijgen dan 10 % korting. In ruil daarvoor krijg ik stempels .
    Hiermee krijg ikzelf dan weer korting op mijn jaarkaart.
    Wie kan ik helpen en wie wilt mij helpen?
    Groetjes Patricia Aerts pieke_22@hotmail.com
  • Hoi Disney fans,
    Wij gaan 26 -27 28 Juni weer naar Euro Disney.
    Weet je dat als je maar drie dagen gaat, je de jaarkaart er al uit hebt .
    Bij de duurste jaarkaarten (Dream kaart) geniet je van allerlei kortingen tot wel 20%, waaronder gratis parkeren .
    Je jaarkaart heb je er dus super snel weer uit.
    Je kan ook sparen voor stempels en wanneer je er drie hebt gespaard (per kaart) geeft dit je het recht op een gratis jaarkaart.
    Wie kan mij en de kinderen helpen .
    Wij kunnen aan 9 mensen, 10% korting geven en daarvoor krijgen wij stempels.
    Stuur een mailtje naar pieke_22@hotmail.com
    Groetjes Patricia en de kids
  • Graag ons toevoegen voor 8-9-10 mei 2015. kimmyyanaika@hotmail.com
Log In of Registreer om te reageren.