Gebroken been

maart 2015 aangepast in Praktische Informatie
Ik heb gisteren mijn been gebroken en zit links helemaal in het gips. Wij hebben voor 2 april onze 35 jarige huwelijks dag 3 dagen kaarten gekocht. Kan ik met mijn rolstoel/ gebroken been overal in?

Reacties

  • Hoi jufmieke,
    wat vervelend dat je je been gebroken hebt! Ik denk dat het heel erg afhangt van hoe het gips zit - je schrijft "helemaal in het gips" dus als je daarmee bedoelt dat je je been niet kunt buigen kan ik me voorstellen dat dat voor sommige attracties (voornamelijk diegene met een beugel tegen je buik of een beugel over je hoofd (bij die laatste zit je vaak in een soort kuipstoeltje)) wel problemen oplevert. Ik zou er dus helaas niet van uit gaan dat je overal in kunt.
    Mijn advies: haal meteen de eerste dag een EAC en vraag bij City Hall de lijst met attracties en waar je wel en niet in kunt. En probeer ondanks deze tegenslag toch zoveel mogelijk te genieten - en alvast gefeliciteerd met jullie jubileum!
  • Bedankt voor de snelle reactie. Weet jij of wij door deze speciale omstandigheid onze 3 dagen kaart kunnen inwisselen voor een jaarkaart, zodat ik terug kan komen als mijn been over is en wel overal in kan?
    Ik zag dat als je een jaarkaart hebt je gratis op de parking kan? Geldt dit ook voor de camperplekken? Wij komen met 2 campers 4 personen, ons huwelijksfeest vieren n.l. Mvg Mieke
  • Hoi jufmieke,
    ik denk dat dat heel erg afhangt van het soort kaarten dat je hebt gekocht. Zijn het "gewone" toegangskaarten met een bepaalde einddatum? En zo ja, wanneer is die einddatum dan?
    Ik denk eerlijk gezegd dat omruilen niet kan. Je hebt die kaarten al gekocht en betaald en nu wil je feitelijk je geld terug, om daarna iets anders te kopen. Je zou contact kunnen opnemen met de Nederlandse klantenservice (bellen of mailen) om te kijken wat Disney zelf zegt.
    Heb je geen annuleringsverzekering die je zou kunnen gebruiken?
    Over het parkeren: als ik de officiële site bekijk, mag je wel gratis parkeren maar niet overnachten op de parkeerplaats.
  • hoi,
    Een meerdaagse ticket kan niet omgeruild worden voor een jaarkaart helaas.
    Dit is alleen mogelijk met een dagkaart en de rest bij betalen.
    Groeten Myriam
Log In of Registreer om te reageren.