Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

13940424445105

Reacties

  • Wij zijn aanwezig op 25, 26 en 27 april om korting te geven aan 9 personen.
    Wij zijn aanwezig op 19, 20 en 21 juni om korting te geven aan 27 personen
    Wij zijn aanwezig op 31 oktober en 1 november om korting te geven aan 21 personen.
    Voor meer informatie mag je altijd mailen naar desidinges@gmail.com
  • Hoi Lars,
    Wil je ons toevoegen aan jouw lijstje? Wij zijn de volgende data aanwezig in DLP:
    3-5 mei
    8-9 juli
    Bedankt!
    Groetjes,
    Georgina
    (dengin2004@yahoo.com)
  • Hoi Lars,
    Wil je onze dagen op je lijstje zetten?
    Wij zijn er van 2 t/m 9 mei
    17 t/m 24 oktober
    19 t/m 23 november
    We kunnen nog 12 mensen korting geven.
    Bedankt!
    Groeten Deborah
    deboorahC@yahoo.com
  • wij zijn in disneyland parijs op 2,3 en 4 mei
    en wij zijn er 19,20 en 21 juni
    en ook op 31 oktober en 1 november
    wij kunnen 12 personen korting geven (en wij natuurlijk de stempels).
    mocht je interesse hebben kun je mij mailen op ilonawestmaas@gmail.com
    groetjes Ilona
  • Wij zijn er aanstaande 27, 28 en 29 maart weer in Disney!!!
    Wil je ons ook toevoegen aan je lijst Lars, bedankt weer.
    Groetjes Karin
  • Zou je mij ons op de lijst kunnen zetten voor:
    15+16+17 mei
    11+12+13 Juni
    wij kunnen 6 mensen 10% korting geven
    intersse mailen naar : cynthia@zeegers.info
    groetjes Cynthia
  • Wij zijn er vanaf 25-4 tm 3-5 en kunnen nog 3 mensen korting geven.
    Chantalmansveld@hotmail.com
  • Dag Lars,
    Deze post mag u annuleren, nu pas gezien dat we reeds toegevoegd zijn aan de lijst..
    Is het mogelijk ons toe te voegen aan de lijst?.
    Wij zijn in het park van 11 april t.e.m. 14 april.
    Wij kunnen aan 9 mensen 10% geven.
    Ze kunnen ons contacteren op volgend e-mailadres: vanpeteghem-naert@hotmail.com
    Alvast bedankt.
    Vriendelijke groeten,
    Yves, Isabelle en Sarah °O°
  • Hallo Disney-vrienden,
    Wij gaan weer het weekend van 9 en 10 mei 2015 naar Disney. Wie kunnen wij gelukkig maken met 10% korting op een jaarkaart aanschaf? En wie maakt ons dan blij met de stempels? Mocht je interesse hebben of vragen hebben, stuur me dan een mailtje.
    Groeten Astrid
    alajvandenheuvel@live.nl
  • Beste forumleden,
    Ook wij gaan weer naar Disneyland Parijs en zoeken nog mensen, die een jaarkaart met korting willen kopen. Wij zijn er van 28 april tm 3 mei en kunnen 12 mensen korting geven.
    Mvg
    Leonie
  • Hallo Lars en andere Disney fans.
    wij gaan op zaterdag 20 juni en zondag 21 juni onze jaarkaarten verlengen.
    We moeten (als het kan) nog 3 stempels sparen voor de zoon, zodat ook zijn jaarkaart verlengd kan worden.
    Wie er op die dagen jaarkaarten wil kopen met korting en ons wil verblijden met de laatste 3 stempels, kan contact opnemen via: elleanorr13@yahoo.com (altijd binnen 1 dag antwoord).
    Lars, wil jij ons toevoegen op je handige lijstje?
    Alvast bedankt en hopelijk tot in Disney!
    x Jenny
  • Hallo,
    Wij zijn 2 t/m 6 mei 2015 weer in Disneyland Parijs en kunnen 15 personen 10% korting op een jaarkaart te geven in ruil voor stempels.
    Ben je van plan om in deze periode ook naar Disneyland Parijs te komen stuur me dan een PB op b.o.kneteman@ziggo.nl
    groetjes Oscar
  • Hallo,
    Wij zijn van 1 mei tem 3 mei en van 17 tot en met 19 oktober in Disneyland en kunnen nog 6 personen korting geven. Stuur gerust een mail op veerle.santens@telenet.be.
  • Hey
    Wij gaan de volgende dagen nog naar disney
    28 maart
    23-24 juni
    en wij kunnen nog 9 mensen korting geven
    groetjes jessy
  • wie is er 3 april 2015 in disney en wil mij/ons 10% korting geven. Het gaat om aanschaf van 3 mogelijk 6 jaarkaarten.
    groetjes esther
  • Hallo Esther,
    Ik had je al een Personal message gestuurd, maar die heb je mogelijk niet gezien. Wij zijn op 3 April in Disney en kunnen jullie aan de gewenste korting hebben. Als je nog interesse hebt stuur me aub een PM.
    Groet
  • Hoi,
    Wij zijn van 27 april tot en met 2 mei in Disneyland. We kunnen nog 9 mensen korting geven van 10% op een jaarkaart. Indien je interesse hebt horen we het graag. Wij betalen de parkeerkosten voor de eerste dag en geven per drie stempels nog eens 30 euro contant.
    Je kan me bereiken op wvriens@hotmail.com
    Lars zet je me op het lijstje?
  • esther zei:


    wie is er 3 april 2015 in disney en wil mij/ons 10% korting geven. Het gaat om aanschaf van 3 mogelijk 6 jaarkaarten.
    groetjes esther

    bedankt voor de reakties, ik heb inmiddels een match gevonden.
  • Hallo allemaal,
    Wij zijn van 26 april t/m 29 april weer in Disney en kunnen acht mensen korting geven!
    Wil je graag met korting een jaarkaart aanschaffen? Stuur me dan even een pb!
    Groetjes, Inge
  • Hoi allemaal,
    Ik ben van 24 t/m 26 april weer in Disneyland. Wil je dan een jaarkaart kopen laat het me even weten!
    Groetjes,
    Kevin
  • Hallo,
    Wij zijn van 26 t/m 28 april in Disneyland en kunnen nog 3 mensen korting geven, wilt U hier gebruik van maken neem dan contact met ons op alex.disney@ziggo.nl
    Groetjes en tot in Disney
  • Beste disneyfans,
    Wij zijn van 11 t/m 13 mei weer in Disney en kunnen dan nog 3 mensen korting geven in ruil voor stempeltjes.
    Ook van 23 t/m 25 mei zijn we er weer en dan kunnen we nog 6 mensen van korting voorzien.
    Als je intresse hebt stuur dan een mailtje naar celineverdonschot@hotmail.com , dan kunnen we een afspraak maken.
    Lars, zou je me toe willen voegen aan het lijstje?
    Groetjes,
    Celine
  • Hallo Disneyvrienden,
    Wij zijn in DLP 2 mei t/m 8 mei.
    Wie kunnen wij blij maken met 10% korting??
    Wij kunnen nog aardig wat stempels gebruiken voor het verlengen van onze jaarkaarten.
    Groetjes Tanja
    Contact opnemen kan via Tanja.degroot@live.nl
  • Hallo,
    Wij zijn van 14 t/m 18 April 2015 weer in Disneyland Parijs aanwezig en kunnen 3 personen korting geven op de aanschaf van Jaarkaarten.
    Lars, graag toevoegen aan lijst. Thanks !!
    Of U kunt natuurlijk altijd rechtstreeks mailen : esther.hennion@ziggo.nl
    Groetjes !!
    Esther van Leeuwen.
  • Hallo,
    Ik ben 25, 26 en 27 april 2015 in Disneyland. Ik heb een jaarkaart en kan nog 3 mensen korting geven, en heb zelf dus 3 stempels nodig voor een verlenging van mijn eigen jaarkaart! Wie kan ik helpen en wie helpt mij?!
    Ik heb eventueel nog twee mensen die een jaarkaart hebben dus we zouden meer mensen korting kunnen geven.
    Je mag me ook rechtstreeks mailen: celine-vp@hotmail.com
    Groetjes,
    Celine van Putten
  • Beste Disney Fans,
    We zijn morgen 28 maart 2015 een dagje in Disneyland Parijs
    We kunnen 6 personen 10% korting geven.
    Groetjes,
    ShirleyC
  • Van 26 april t/m 3 mei zijn wij in Disneyland Parijs.
    Wij hebben 4 jaarkaarten en nog geen korting gegeven. Wij kunnen dus 12 personen 10% korting op een jaarkaart geven.
    Interesse? Neem contact met ons op via PM of via mpaauwe@upcmail.nl
    Monique
    Ps is het ook mogelijk ons toe te voegen aan de lijst. Thx!
  • Wij gaan 17 oktober een week naar disneyland parijs.
    we willen dan jaarkaarten aanschaffen.
    wie kan ons helpen aan de korting.
    en heeft iemand misschien ervaring met gehandicapten we hoorden dat begleiders dan gratis toegang hebben ?
    Hoe gaat dit ter werk met een dreampass
  • Wie is er 6 april 2015 in disney en wil ons 10% korting geven? wij willen graag 4 jaarkaarten aanschaffen.
    Groetjes
    An
  • Hoi Lars,
    Wil je voor mij de datum van 16 april e.d. verwijderen?
    Wij gaan nu van 13 mei t/m 17 mei en kunnen dan nog 9 personen korting geven.
    Zou je dit op de lijst willen meenemen?
    Uiteraard voor iedereen die dit leest en in die periode korting wil kan een email sturen of een pb.
    Alvast bedankt!
    i.ramaker@hotmail.com
Log In of Registreer om te reageren.