Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

14041434546105

Reacties

  • hoi,
    wij zijn maandag 6 april in disney en kunnen nog ongeveer 12 mensen korting geven op de aanschaf van een jaarpas heeft uw intresse dan kunt uw altijd een mailtje sturen.
    groetjes
    daniella

  • Wie is er 6 april 2015 in disney en wil ons 10% korting geven? wij willen graag 4 jaarkaarten aanschaffen.
    Groetjes
    An

    Ja!! Wij!!! Ik heb je een om gestuurd!! Anders mail me even op marjoleinart@hotmail.com :)
  • Hoi iedereen,
    wij moeten nog 4 stempels sparen! We zijn bereid om ervoor op en neer te rijden. Dus heb je een tripje gepland, en wil je 10% korting op je jaarkaart? Aarzel dan niet om te mailen. We kunnen eigenlijk (bijna) altijd! :) Mijn mail is: marjoleinart@hotmail.com
    Ik hoor graag van je/jullie!
    Groetjes Marjolein
  • 21, 22 en 24 mei zijn we in Disneyland, kunnen dan 4 personen 10%korting geven!
  • illona zei:


    Hoi Lars,
    Wil je voor mij de datum van 16 april e.d. verwijderen?
    Wij gaan nu van 13 mei t/m 17 mei en kunnen dan nog 9 personen korting geven.
    Zou je dit op de lijst willen meenemen?
    Uiteraard voor iedereen die dit leest en in die periode korting wil kan een email sturen of een pb.
    Alvast bedankt!
    i.ramaker@hotmail.com

    Hoi Illona,
    De data zijn aangepast!
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    Wij zijn van 3 t/m 10 mei in Disney en kunnen tot 12 mensen korting geven.
    Ben je er dan toevallig ook en wil je 10% korting.
    Mail dan even naar paul.goinga@gmail.com
  • Hallo,
    Wij zijn van 6 t/m 8 mei in DLP en kunnen 3 mensen korting geven op jaarkaarten. Dus wil je graag korting op aanschaf van je jaarkaart, stuur dan even een berichtje.
    Groet Yvonne
  • Hoi Zaterdag 4 en zondag 5 april 2015 zijn wij in Disneyland. We kunnen nog 6 mensen 10% korting geven op hun jaarkaart.
  • Hallo
    Ook wij mogen weer naar Disney.
    Wij zijn er 3 & 4 mei en 1 t/m 8 juli
    Wij hebben via dit forum ook korting gekregen en hopen zo ook andere mensen blij te kunnen maken. Wij zijn uiteraard ook superslim met de stempels.
    Mocht je graag korting willen hoor ik het graag
    Groetjes en hopelijk tot snel
  • Hallo,
    Wij zijn er van 27 juni tem 4 juli. We kunnen 6 personen 10% korting geven en dan sparen wij de stempeltjes Laugh Bij interesse horen wij het heeel graag en dan spreken we af! Stuur een mailtje naar calvin.coker@telenet.be
    Groetjes!
  • Hallo allemaal,
    Morgen reis ik weer af naar Disney om mijn abbo te verlengen. Ik heb nog ruimte voor 6 mensen korting.
    stuur eff PM of bel even 0624667711
    SmileSmile
  • Hallo allemaal,
    Ik ga gemiddeld twee keer per jaar naar Disney met mijn gezin, dus nu hebben we besloten om toch jaarkaarten te bestellen.
    Nu zag ik dat je hier korting kan regelen, hoe gaat dat in zń werking??
  • Hoi Enrique,
    Wat leuk dat jullie ook voor een jaarkaart gaan! Je kan op de lijst van Lars zien wie er in Disney zijn in de periode dat jullie de kaarten willen aanschaffen!
    Met diegene kan je dan contact zoeken en in het park afspreken zodat je daar je kaarten kan kopen met 10% korting en de ander kan dan de stempels in ontvangst nemen.
    Wij zijn er bijvoorbeeld van 2 t/m 9 mei en weer in oktober.
  • elke w zei:


    Hey Lars!
    (ben al helemaal verslaafd aan je leuke nieuwe site intussen!)
    Ik had nog een vraagje in verband met de parrainage. Als je afspreekt om iemand korting te verlenen in ruil voor een stempel, moet je dan als parrain al aanwezig zijn als ze de voorlopige pas aanschaffen aan de kassa's, of enkel in het BPA? Dit natuurlijk in het geval dat deze mensen geen dagticket hebben waarmee ze binnengaan en later naar het BPa gaan voor de aanschaf van een jaarpas.
    Snap je wat ik bedoel (beetje moeilijk uitgelegd Embarassed)?
    Alvast hartelijk dank voor je antwoord!

    Wanneer willen jullie gaan? Misschien kunnen we afspreken?
  • Wij zijn 11 mei t/m 13 mei 2015 weer in Disneyland Parijs en zijn in bezit van 2 jaarkaarten. Dit geeft ons de mogelijkheid om 6 personen 10% korting op een jaarkaart te geven in ruil voor de stempels. Met deze stempels kunnen wij onze jaarkaarten verlengen.
    Stuur me een mail als je van plan bent om in deze periode ook naar DLP te komen dan kunnen we elkaar matsen!
    daphne_ver@hotmail.com

  • Hoi Enrique,
    Wat leuk dat jullie ook voor een jaarkaart gaan! Je kan op de lijst van Lars zien wie er in Disney zijn in de periode dat jullie de kaarten willen aanschaffen!
    Met diegene kan je dan contact zoeken en in het park afspreken zodat je daar je kaarten kan kopen met 10% korting en de ander kan dan de stempels in ontvangst nemen.
    Wij zijn er bijvoorbeeld van 2 t/m 9 mei en weer in oktober.

    Bedankt voor je snelle reactieSmile
  • Hey allemaal,
    Wij gaan 29,30 en 31 mei weer naar dlp. Wij kunnen nog korting geven aan 12 mensen!
    Wanneer iemand korting wilt op de aanschaf van een kaart laat het ons weten.
    Groetjes mirjam
  • Enrique zei:


    Hallo allemaal,
    Ik ga gemiddeld twee keer per jaar naar Disney met mijn gezin, dus nu hebben we besloten om toch jaarkaarten te bestellen.
    Nu zag ik dat je hier korting kan regelen, hoe gaat dat in zń werking??

    Neem even contact met mij op daphne_ver@hotmail.com
  • 10 augustus willen we naar Disney .
    Ik hoop dat ik room only kan boeken, en dat ik dan in disney jaarpas kan aanvragen
  • Enrique zei:


    10 augustus willen we naar Disney .
    Ik hoop dat ik room only kan boeken, en dat ik dan in disney jaarpas kan aanvragen

    Ik heb je privebericht gestuurd voor 10 augustus Laugh
    Groetjes,
    Sky
    kimmyyanaika@hotmail.com
  • Van 2 mei tm 9 mei, zijn wij weer blij.
    Mocht je ook graag korting willen dan kunnen wij je helpen.
    Afgelopen herfstvakantie voor het eerst ook op deze manier gedaan dus wij gaan nu ook proberen de stempels te verzamelen.
    Werkt perfect en 10 % scheelt een hoop, toch ;)
    Stuur me een pb en we helpen je graag verder.
    Wij kunnen 5 x 3 personen helpen want we zijn met 3 volwassen en 2 kids.
    Tot dan!! Grt Kristel
  • edwin zei:


    hallo allemaal Cool
    wij gaan 6 mei naar disney wie kan ons helpen om jaarpassen met korting te kopen
    wij zijn met 3 personen
    groetjes edwin
    edwin1967@upcmail.nl

    Hallo Edwin.
    Mocht je nog iemand zoeken wij gaan ook in die periode .
    Vorig jaar met herfstvakantie ook zelf voor het eerst gedaan, werkt perfect en scheel toch veel die 10%.
    Ik hoor wel of je ze nog nodig hebt,
    Grt Eugene en Kristel.
  • Hi,
    Wij gaan 26 april tot 4 mei naar disney. Naast de 10% korting per jaarkaart wil ik je 30 euro per drie stempels geven.
    Ik heb dan voor 30 euro een verlenging van mijn jaarkaart en jullie krijgen dan naast de 10% nog eens 10 euro korting!
    interesse? Mail me wvriens@hotmail.com
  • Enrique zei:


    Hallo allemaal,
    Ik ga gemiddeld twee keer per jaar naar Disney met mijn gezin, dus nu hebben we besloten om toch jaarkaarten te bestellen.
    Nu zag ik dat je hier korting kan regelen, hoe gaat dat in zń werking??

    Hoi Enrique,
    Het topic waarin je nu reageert is in principe alleen bedoeld voor oproepen van bestaande jaarkaarthouders om korting te geven of voor aanstaande jaarkaarthouders om korting te vragen. Voor alle overige vragen over jaarkaarten kun je terecht in het algemene topic: http://www.discoverthemagic.nl/forum/jaarkaarten/jaarkaart/. Ik zag dat je hier ook al een vraag had gesteld. Prima! Op deze manier houden we dit topic zo overzichtelijk mogelijk met alleen korting gevers en korting vragers. Dank voor de medewerking.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo
    Wij gaan 20 juli naar disney. Wie wil ons dan aan korting helpen op onze jaarkaarten. We willen graag 4 kaarten aanschaffen.
    Graag reactie via mail saskiakootstra74@gmail.com
    Alvast bedankt groetjes saskia
  • saskia zei:


    Hallo
    Wij gaan 20 juli naar disney. Wie wil ons dan aan korting helpen op onze jaarkaarten. We willen graag 4 kaarten aanschaffen.
    Graag reactie via mail saskiakootstra74@gmail.com
    Alvast bedankt groetjes saskia

    Ik heb je een mailtje gestuurd!
    Wil graag de korting geven
  • Hallo Lars,
    Wil je ons op de lijst zetten?
    Wij zijn van 26 t/m 29 april in Disney en kunnen 5 mensen korting geven!
    Gr Ingrid
  • Hallo Allemaal,
    Wij gaan nog diversen datums dit jaar naar Disney.
    15 en 16 mei
    11, 12 en 13 juni
    14.15 en 16 september
    26.27 en 28 november
    Wil jij 10% korting op je jaarpas?? wij kunnen 6 mensen korting geven .mail mij dan op
    Cynthia@zeegers.info
    Lars wil jij de datums van september en november op het lijstje toevoegen..thankss
  • hallo,
    Nogmaals wij zijn er in mei van 11-14 mei. Mocht je graag 10% korting ontvangen op aanschaf van een jaarkaart. Laat het me weten!
    daphne_ver@hotmail.com
  • Hoi Lars, mogen wij op je lijstje ?
    Wij zijn in DLP van 3 t/m 8 mei 2015 en hebben nog voor 8 mensen 10% korting weg te geven.
    Mail maar op evertsebarry@gmail.com , dan spreken we graag wat af :-)
    Groeten van Josine en Barry
Log In of Registreer om te reageren.