Jaarkaarten (algemene vragen)

1111214161782

Reacties

  • Hoi Marcel,
    die beperking zie ik niet staan (http://www.discoverthemagic.nl/jaarkaarten/) maar zelfs als dat zo zou zijn dan kun je na aanschaf die ene Francilien meteen upgraden naar Dream (door het verschil bij te betalen) en zo alsnog van alle voordelen gebruik maken.
  • Beste Lars,
    Op onze jaarkaart staat: valable du 30/04/2014 au 29/04/2015. Is onze kaart nu geldig Tot 29/04/2015 of Tot en met 29/04/2015.
    Gr Madelon

  • Hallo Hugo,
    Bedankt voor je reactie.
    Dat is inderdaad een overweging.
    De familiekorting krijg je overigens alleen bij aanschaf van 5
    zelfde jaarkaarten toch ?
    Groet
    Marcel

    Hoi Marcel,
    Dat is correct. De 20% familiekorting is alleen geldig bij een afname van 5 of meer dezelfde jaarkaarten.
    Groetjes,
    Lars

  • Beste Lars,
    Op onze jaarkaart staat: valable du 30/04/2014 au 29/04/2015. Is onze kaart nu geldig Tot 29/04/2015 of Tot en met 29/04/2015.
    Gr Madelon

    Hoi Madelon,
    De einddatum is altijd inclusief. In jullie geval is de jaarkaart dus t/m 29-04-2015 geldig (laatste dag).
    Groetjes,
    Lars
  • ---
    Hoi Marcel,
    Dat is correct. De 20% familiekorting is alleen geldig bij een afname van 5 of meer dezelfde jaarkaarten.
    Groetjes,
    Lars
    ----
    Dank je wel Lars,
    Maar dan is het dus wel mogelijk om 5 Francillien kaarten te kopen en 1 gelijk te updaten naar een fantasy?
    En nog even om voor mij helder te maken
    Als ik de kaarten nu bestel (post) is dat dus de aankoopdatum en kan ik dus gewoon in Mei 3 dagen achter elkaar naar binnen
    (uitgezonderd de vermelde blokdagen uiteraard) .
    Overigens zie ik de Francilien kaarten hier niet staan om te bestellen, hoe of waar kan ik dat doen ?
    groet
    Marcel

  • ---
    Hoi Marcel,
    Dat is correct. De 20% familiekorting is alleen geldig bij een afname van 5 of meer dezelfde jaarkaarten.
    Groetjes,
    Lars
    ----
    Dank je wel Lars,
    Maar dan is het dus wel mogelijk om 5 Francillien kaarten te kopen en 1 gelijk te updaten naar een fantasy?
    En nog even om voor mij helder te maken
    Als ik de kaarten nu bestel (post) is dat dus de aankoopdatum en kan ik dus gewoon in Mei 3 dagen achter elkaar naar binnen
    (uitgezonderd de vermelde blokdagen uiteraard) .
    Overigens zie ik de Francilien kaarten hier niet staan om te bestellen, hoe of waar kan ik dat doen ?
    groet
    Marcel

    Hoi Marcel,
    Ondanks dat ik het niet met zekerheid durf te zeggen, denk ik niet dat het mogelijk is om één van de jaarkaarten direct te upgraden naar een hogere variant. De familiekorting is juist alleen geldig bij 5 dezelfde jaarkaarten. Als er vervolgens wel wordt toegestaan dat jaarkaarten direct ge-upgrade kunnen worden, dan is die regel eigenlijk overbodig.
    Francilien jaarkaarten kunnen door niet-Fransen alleen via de post of in het resort zelf worden aangeschaft, aangezien deze jaarkaart in essentie bedoelt is voor de lokale Franse markt. Als je een dergelijke jaarkaart per post aanvraagt, dan worden de standaard blockdagen na aanschaf inderdaad omzeilt. De jaarkaarten kunnen via het 'bon de commande' formulier per post worden aangevraagd. Download dit formulier onderaan de Jaarkaarten-pagina: http://www.discoverthemagic.nl/jaarkaarten/. Er kunnen telkens 2 personen per formulier worden ingevuld, dus je zult 3 formulieren moeten uitprinten en invullen als er 5 jaarkaarten aangevraagd gaan worden.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars, nogmaals bedankt.
    Ik kwam ook terecht op de franse site:
    https://www.booktickets.disneylandparis.com/tnsa64/live/shop/1/MAINFRCD/pluto/index.php?vld=1&affid=SECUTIX&tduid=32454335543R
    Hier krijg je twee opties die je mat ja en nee kan beantwoorden:
    Passeport Annuel
    Nouveau ! Gagnez du temps et recevez votre Passeport Annuel directement chez vous !
    Oui
    Je veux recevoir gratuitement mon
    Passeport Annuel définitif
    Non Merci
    Je préfère obtenir un Passeport
    Annuel temporaire à imprimer
    moi même et à échanger lors de
    ma première visite aux Parcs
    Mijn Frans is niet zo best maar als ik het goed begrijp kan je 'oui' kiezen om deze overal over de wereld te ontvangen en 'Non' is afhalen in het park. Als ik 'Non' kies zie ik echter de francillien met de 20% familiekorting staan (108 euro pp). en bij ja zie ik die keuze niet en zijn de kaarten 135 euro. M.a.w. per post ontvangen kent dus niet de optie 20% familiekorting).
    Afhalen in het park zit je dus weer met de restrictie dat deze na de aankoop 2 dagen niet geldig is.
    Als ik ze bestel met de formulieren die jij aangaf (3 formulieren dus) krijg ik dan de familie korting wel ?
    groet

  • Hoi Lars, nogmaals bedankt.
    [...]
    Mijn Frans is niet zo best maar als ik het goed begrijp kan je 'oui' kiezen om deze overal over de wereld te ontvangen en 'Non' is afhalen in het park. Als ik 'Non' kies zie ik echter de francillien met de 20% familiekorting staan (108 euro pp). en bij ja zie ik die keuze niet en zijn de kaarten 135 euro. M.a.w. per post ontvangen kent dus niet de optie 20% familiekorting).
    Afhalen in het park zit je dus weer met de restrictie dat deze na de aankoop 2 dagen niet geldig is.
    Als ik ze bestel met de formulieren die jij aangaf (3 formulieren dus) krijg ik dan de familie korting wel ?
    groet

    Hoi Marcel,
    Via internet bestellen van jaarkaarten is alleen beschikbaar voor inwoners van Frankrijk en (deels) België. Een jaarkaart staat op naam en er is een identiteitsbewijs ter controle voor nodig. Bestellen via de Franse website is daardoor niet mogelijk. Internationale gasten kunnen de jaarkaarten alleen per post (via het formulier, niet via de website van Disney) of in het resort zelf aanvragen. Per post bestelde jaarkaarten zijn definitieve jaarkaarten die naar het opgegeven thuisadres worden gestuurd. Hierdoor worden de blockdagen omzeilt.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi,
    Ik weet genoeg !
    Bedankt voor je geduld ;-)
    groet
    Marcel
  • Is het mogelijk als mensen jaarpassen via de post aanvragen om dan ook stempels te krijgen? of kan dit alleen in DLP?
    Wij gaan 10-14 mei naar DLP. Mocht iemand nog 10% korting willen dan hoor ik het graag!
    Daphne

  • Is het mogelijk als mensen jaarpassen via de post aanvragen om dan ook stempels te krijgen? of kan dit alleen in DLP?
    Wij gaan 10-14 mei naar DLP. Mocht iemand nog 10% korting willen dan hoor ik het graag!
    Daphne

    Hoi Daphne,
    Het geven van korting en het sparen van stempels is alleen in Disney zelf mogelijk. Beide partijen (bestaande en nieuwe jaarkaarthouder) dienen lijfelijk aanwezig te zijn.
    Groetjes,
    Lars
  • Ik heb nu een jaarkaart, maar ik heb niet zo'n formulier ontvangen waar ik stempels mee kan sparen. Hoe kom ik aan zo'n formulier?
  • Tess zei:


    Ik heb nu een jaarkaart, maar ik heb niet zo'n formulier ontvangen waar ik stempels mee kan sparen. Hoe kom ik aan zo'n formulier?

    Hoi Tess,
    Dit formulier kan via onze Jaarkaarten-pagina worden gedownload (downloadlinks staan onderaan): http://www.discoverthemagic.nl/jaarkaarten/.
    Groetjes,
    Lars
  • Dank je wel!
  • Hoi
    ik ben op zoek naar de prijzen bij disney voor de Fantasy kaart voor 2 volwassen en een kind.
    Ik heb wel een prijs kunnen vinden op de site dlp kaarten en die zijn redelijk goedkoop, maar ik weet niet of dat te vertrouwen is.
    maar ik kan ook nergens op de disneyland site de priojzen vinden, zodat ik weet of het goedkoper is om met 10% korting van een jaarkaart houder een jaarkaart te kopen..
    kan iemand mij helpen??
    (sorry voor het wazige verhaal Confused)

  • Hoi
    ik ben op zoek naar de prijzen bij disney voor de Fantasy kaart voor 2 volwassen en een kind.
    Ik heb wel een prijs kunnen vinden op de site dlp kaarten en die zijn redelijk goedkoop, maar ik weet niet of dat te vertrouwen is.
    maar ik kan ook nergens op de disneyland site de priojzen vinden, zodat ik weet of het goedkoper is om met 10% korting van een jaarkaart houder een jaarkaart te kopen..
    kan iemand mij helpen??
    (sorry voor het wazige verhaal Confused)

    Hoi Susanne1412,
    De prijzen van jaarkaarten via Disney zijn als volgt (geldig voor alle bezoekers vanaf 3 jaar):
    Francilien: €135,-
    Fantasy: €179,-
    Dream: €223,-
    Via de Nederlandse website van Disney is het inderdaad niet mogelijk om jaarkaarten aan te schaffen. Dit is alleen mogelijk in het resort zelf bij Bureau Passeport Annuel of via de post. Zie hiervoor ons stappenplan op de Jaarkaarten-pagina: http://www.discoverthemagic.nl/jaarkaarten/. Voor meer informatie over de aanschaf van jaarkaarten via derde partijen, zoals DLP kaarten; zie dit topic: http://www.discoverthemagic.nl/forum/jaarkaarten/ce-multi-avantages/.
    Groetjes,
    Lars
  • hoi Lars
    dank je wel voor de antwoorden :)
  • Lars zei:



    Hoi
    ik ben op zoek naar de prijzen bij disney voor de Fantasy kaart voor 2 volwassen en een kind.
    Ik heb wel een prijs kunnen vinden op de site dlp kaarten en die zijn redelijk goedkoop, maar ik weet niet of dat te vertrouwen is.
    maar ik kan ook nergens op de disneyland site de priojzen vinden, zodat ik weet of het goedkoper is om met 10% korting van een jaarkaart houder een jaarkaart te kopen..
    kan iemand mij helpen??
    (sorry voor het wazige verhaal Confused)

    Hoi Susanne1412,
    De prijzen van jaarkaarten via Disney zijn als volgt (geldig voor alle bezoekers vanaf 3 jaar):
    Francilien: €135,-
    Fantasy: €179,-
    Dream: €223,-
    Via de Nederlandse website van Disney is het inderdaad niet mogelijk om jaarkaarten aan te schaffen. Dit is alleen mogelijk in het resort zelf bij Bureau Passeport Annuel of via de post. Zie hiervoor ons stappenplan op de Jaarkaarten-pagina: http://www.discoverthemagic.nl/jaarkaarten/. Voor meer informatie over de aanschaf van jaarkaarten via derde partijen, zoals DLP kaarten; zie dit topic: http://www.discoverthemagic.nl/forum/jaarkaarten/ce-multi-avantages/.
    Groetjes,
    Lars
    Wil aa n Lars z,n info toevoegen, dat het inderdaad een kwestie is van zekerheid en risico. Maar in principe is dat bijna met alles zo, als je geld voor iets gaat uitgeven.................................................
    Zelf ben ik voor de zekerheid gegaan en als je 1 Fantasy neemt en 2 Franciliens ben je met 10 % korting ook niet slecht uit. Zeker als je wat vaker gaat. Ben je al "besprongen " door jaarkaarthouders ? Verkijk je nl. niet op de verlenging van een jaar...........mijn ervaring leert, dat het makkelijker is, om aan die 10 % te komen, als over een jaar aan de stempels........................................
    Zelf kan ik je van 2 t/m 9 mei aan korting helpen, hihihihihi
    En als je nog specifieke tips wil - meeste tips en zo worden overigens heel goed op deze site weergegeven..............- dan hoor ik het wel
    Groetjes, Fred9

  • Hoi
    ik ben op zoek naar de prijzen bij disney voor de Fantasy kaart voor 2 volwassen en een kind.
    Ik heb wel een prijs kunnen vinden op de site dlp kaarten en die zijn redelijk goedkoop, maar ik weet niet of dat te vertrouwen is.
    maar ik kan ook nergens op de disneyland site de priojzen vinden, zodat ik weet of het goedkoper is om met 10% korting van een jaarkaart houder een jaarkaart te kopen..
    kan iemand mij helpen??
    (sorry voor het wazige verhaal Confused)

    Ik heb via dlp-kaarten een jaarkaart aangeschaft en dat ging prima. Ik had ook m'n twijfels, maar die bleken nergens voor nodig.
  • Ik heb via dlp-kaarten een jaarkaart aangeschaft en dat ging prima. Ik had ook m'n twijfels, maar die bleken nergens voor nodig.
    thanks
  • Hallo,
    Heeft iemand enig idee hoe lang het duurt voordat je de jaarkaarten krijgt thuisgestuurd als je ze (Francillien) via het aanvraag formulier hebt aangevraagd ?
    groet
    Marcel

  • Hallo,
    Heeft iemand enig idee hoe lang het duurt voordat je de jaarkaarten krijgt thuisgestuurd als je ze (Francillien) via het aanvraag formulier hebt aangevraagd ?
    groet
    Marcel

    Hoi Marcel,
    De verwerkingsperiode van een aanvraag per post verschilt nogal en is afhankelijk van de drukte bij Bureau Passeport Annuel. Ruim genomen zou ik altijd rekenen op gemiddeld 4 weken, maar er zijn mensen die de jaarkaarten al na 2 weken ontvingen.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    wij gaan met 4 personen naar DLP en hebben al een jaarkaart. Nu hebben 3 personen afgelopen december de jaarkaart kunnen verlengen met stempels maar 1 persoon heeft nog stempels nodig. Mogen wij toch 16 mensen korting geven of mogen wij maar 3 personen 10% korting geven met de kaart van de persoon die nog stempels nodig heeft?
    ik hoor het graag van je.
    groetjes,
    Nicole
  • Nicole zei:


    Hallo Lars,
    wij gaan met 4 personen naar DLP en hebben al een jaarkaart. Nu hebben 3 personen afgelopen december de jaarkaart kunnen verlengen met stempels maar 1 persoon heeft nog stempels nodig. Mogen wij toch 16 mensen korting geven of mogen wij maar 3 personen 10% korting geven met de kaart van de persoon die nog stempels nodig heeft?
    ik hoor het graag van je.
    groetjes,
    Nicole

    Hoi Nicole,
    Er kan alleen korting gegeven worden als er nog stempelplaatsen vrij zijn. Iedere jaarkaarthouder kan binnen de geldigheid van zijn/haar jaarkaart aan maximaal 3 personen korting geven (naar gelang het parrainageformulier). Er kan in jullie geval alleen korting worden gegeven met de jaarkaart van de persoon die nog stempels nodig heeft.
    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt voor de snelle reactie Lars!
  • Hallo,
    Vorig jaar hebben we voor 2 volwassenen en een kind een jaarkaart genomen. De vierde, onze dochter was toen nog 2 en mocht derhalve voor noppes mee naar binnen.
    Nu gaan we in de meivakantie weer, en is de jongedame inmiddels 3 geworden. Moeten we nu voor haar alsnog een jaarkaart nemen of is dit pas noodzakelijk als we de andere kaarten evt. verlengen
    Bedankt,
    Barry en Josine
  • Hoi Barry en Josine,
    Iedereen vanaf 3 jaar heeft een geldig toegangsbewijs nodig, ongeacht de samenstelling van het reisgezelschap en of en zo ja wanneer anderen een jaarkaart hebben gekocht. Dus ook jullie dochter :)
    Natuurlijk kunnen jullie haar wel 10% korting geven zelf een stempel sparen.
  • Vanaf 3 jaar heb je jaarkaart nodig, en dit kan gecontroleerd worden ! Wij hebben er zelf ook direct 1 gekocht toen onze dochter 3 jaar werd, haar kaart heeft dus ook een andere begin/einddatum als de onze. Toen ze 3 was hebben ze er niet dikwijls achter gevraagd als ze in de buggy zat, maar ik toonde ze sowieso toch, ook al werd het bijna nooit bekeken en moest ik ze zelfs vragen om ze toch in te scannen i.v.m. fastpass tickets te kunnen nemen.
  • Hoi hoi,
    ik heb n vraagje. mijn jaarkaart loop af op 16/10/15, mijn vriendin heeft vorig jaar november met korting ook n jaarkaart gekocht, haar kaart loopt af op 28/11/15. Nu willen wij in september of oktober naar DLP om onze jaarkaarten te verlengen, echter mijn pas loopt 6 weken eerder af dan die van haar... Nu las ik ergens op het forum dat ze die periode om te verlengen in sommige gevallen hebben verlengd, Kan zij nou haar pas verlengen als we in oktober gaan? Dat is dan voor mijn vriendin wel meer dan een maand voor haar kaart afloopt... hopelijk weet iemand hier iets meer van!! Hoor het graag!!
    grtzzz
    Natascha
  • Hoi Natascha,
    volgens mij heeft Lars hier onlangs gemeld dat verlengen nu twee maanden voor afloop van de einddatum van je jaarkaart mag. Dus dan zou je vriendin inderdaad in oktober haar kaart mogen verlengen. Ik zou dus zeker in oktober even langslopen bij het BPA!
Log In of Registreer om te reageren.