Extra Magische Uren

samsam
januari 2020 aangepast in Praktische Informatie
Hoi Lars,
Via Disney
staat dat en/of walt disney studios ook om 08.00 open is, klopt dit?
Tevens welke attracties zijn dan open in walt disney studios?
mvg,
sam
«1345

Reacties

  • januari 2020 aangepast
    sam zei:


    Hoi Lars,
    Via Disney
    staat dat en/of walt disney studios ook om 08.00 open is, klopt dit?
    Tevens welke attracties zijn dan open in walt disney studios?
    mvg,
    sam

    Hoi Sam,
    Nee, in de regel is alleen het Disneyland Park geopend tijdens de Extra Magic Hours, Alleen bij speciale gelegenheden of evenementen in het Disneyland Park, worden de Extra Magic Hours verplaatst naar het Walt Disney Studios Park. De volgende attractie zullen dan geopend zijn: Rock 'n' Roller Coaster, Tower of Terror, Crush's Coaster, Flying Capets over Agrabah en Toy Story Playland. Sinds de opening van Ratatouille zijn er geen Extra Magic Hours geweest, dus of deze nieuwe attractie ook tijdens die uren open zal gaan, is niet bekend.
    De tekst op de officiële website van Disney is vrij vaag door het gebruik van 'en/of'. Bekijk onze kalender met exacte informatie over hoe lang de Extra Magic Hours per dag zijn en in welk park ze plaatsvinden via de Openingstijden pagina: http://www.discoverthemagic.nl/openingstijden/. De tijden van de Extra Magic Hours staan vermeld in het oranje.
    Groetjes,
    Lars
  • Zijn de extra magic hours ook voor mensen die niet in een van de Disney Hotels slapen, maar online hun tickets hebben gekocht?
  • koen b zei:


    Zijn de extra magic hours ook voor mensen die niet in een van de Disney Hotels slapen, maar online hun tickets hebben gekocht?

    Hoi Koen,
    Nee, de Extra Magic Hours zijn alleen voor gasten van de Disney hotels en Fantasy & Dream jaarkaarthouders.
    Groetjes,
    Lars
  • Dus ook de fantasy jaarkaarthouders mogen binnen tijdens deze magical hours?
    En hoe weet je wanneer deze uren in de studio's ook gelden of enkel in het gewone Disney park?

  • Dus ook de fantasy jaarkaarthouders mogen binnen tijdens deze magical hours?
    En hoe weet je wanneer deze uren in de studio's ook gelden of enkel in het gewone Disney park?

    Hoi Anneleen,
    De Extra Magic Hours zijn geldig voor Fantasy en Dream jaarkaarthouders. In de meeste gevallen zijn de Extra Magic Hours in het Disneyland Park, maar in november en december zijn ze (ook) in het Walt Disney Studios Park. Bekijk de tijden en locaties op onze Openingstijden-pagina: http://www.discoverthemagic.nl/openingstijden/. De Extra Magic Hours zijn oranje gekleurd.
    Groetjes,
    Lars
  • Weet iemand of je als je de eerste dag van je verblijf al erg vroeg aankomt je dan ook al gebruik kunt maken van de magie hours dus dat je al eerder het park in kunt? Bij hebben gereserveerd voor hotel Cheyenne en komen al vroeg aan omdat we de dag ervoor een dagje Parijs doen en dan een nacht verblijven in het ibis budget pontault combault Marne la vallee en daglicht niet ver van Disney.
    Ook vraag ik me af of iemand weet of je tijdens die vroege magic hours ook al terecht kunt bij city hall in Disneyland of bij geest services in Disney studio's ivm de speciale kaart aan vragen ivm mijn rolstoel.
    Alvast bedankt
    Madammeke

  • Weet iemand of je als je de eerste dag van je verblijf al erg vroeg aankomt je dan ook al gebruik kunt maken van de magie hours dus dat je al eerder het park in kunt? Bij hebben gereserveerd voor hotel Cheyenne en komen al vroeg aan omdat we de dag ervoor een dagje Parijs doen en dan een nacht verblijven in het ibis budget pontault combault Marne la vallee en daglicht niet ver van Disney.
    Ook vraag ik me af of iemand weet of je tijdens die vroege magic hours ook al terecht kunt bij city hall in Disneyland of bij geest services in Disney studio's ivm de speciale kaart aan vragen ivm mijn rolstoel.
    Alvast bedankt
    Madammeke

    Hoi Madammeke,
    Met de Disney Hotel Easy Pass en een geldig toegangsticket voor die dag, mag je inderdaad gebruik maken van de Extra Magic Hours. Vóór de officiële opening (Extra Magic Hours dus niet meegerekend) kun je terecht bij de loketten van Guest Relations buiten de parken (aan de rechterzijde van de ingang van zowel het Disneyland Park, als het Walt Disney Studios Park) voor speciale aanvragen.
    Groetjes,
    Lars
  • Hi Lars,
    Afgelopen zomer hebben wij met onze jaarkaart (fantasy pass) gebruik gemaakt van de extra openingstijden van het park ( 8-10uur). We vertrekken woensdag wederom naar onze favoriete vakantie bestemming. Nu zie ik op de site van Disney dat de extra magical Hours alleen geldig zijnvoor de DreaM pass houders.
    Is hier iets in gewijzigd?
    Alvast bedankt voor je antwoord.
    Groeten, Dolly

  • Hi Lars,
    Afgelopen zomer hebben wij met onze jaarkaart (fantasy pass) gebruik gemaakt van de extra openingstijden van het park ( 8-10uur). We vertrekken woensdag wederom naar onze favoriete vakantie bestemming. Nu zie ik op de site van Disney dat de extra magical Hours alleen geldig zijnvoor de DreaM pass houders.
    Is hier iets in gewijzigd?
    Alvast bedankt voor je antwoord.
    Groeten, Dolly

    Hoi Dolly,
    Er is niets gewijzigd. De Extra Magic Hours zijn toegankelijk voor zowel Fantasy, als Dream jaarkaarthouders. Disney heeft haar website echter (nog steeds) niet aangepast met deze informatie. Jullie hebben dus gewoon toegang. Veel plezier!
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi lars.
    kun je tijdens de extra magic hours ook al nieuwe jaarkaarten aanschaffen of kan dit alleen tijdens de reguliere openingstijden?

  • Hoi lars.
    kun je tijdens de extra magic hours ook al nieuwe jaarkaarten aanschaffen of kan dit alleen tijdens de reguliere openingstijden?

    Hoi Boekie73,
    Het is niet mogelijk om (definitieve) jaarkaarten aan te schaffen tijdens de Extra Magic Hours. De meeste diensten en services gaan namelijk pas vanaf open tijdens de reguliere openingstijden van de parken. Het is wel al mogelijk om een tijdelijke jaarkaart aan te schaffen bij de kassa's. Deze kaarten dienen dan dezelfde dat bij Bureau Passeport Annuel omgewisseld te worden voor de definitieve jaarkaarten.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:



    Weet iemand of je als je de eerste dag van je verblijf al erg vroeg aankomt je dan ook al gebruik kunt maken van de magie hours dus dat je al eerder het park in kunt? Bij hebben gereserveerd voor hotel Cheyenne en komen al vroeg aan omdat we de dag ervoor een dagje Parijs doen en dan een nacht verblijven in het ibis budget pontault combault Marne la vallee en daglicht niet ver van Disney.
    Ook vraag ik me af of iemand weet of je tijdens die vroege magic hours ook al terecht kunt bij city hall in Disneyland of bij geest services in Disney studio's ivm de speciale kaart aan vragen ivm mijn rolstoel.
    Alvast bedankt
    Madammeke

    Hoi Madammeke,
    Met de Disney Hotel Easy Pass en een geldig toegangsticket voor die dag, mag je inderdaad gebruik maken van de Extra Magic Hours. Vóór de officiële opening (Extra Magic Hours dus niet meegerekend) kun je terecht bij de loketten van Guest Relations buiten de parken (aan de rechterzijde van de ingang van zowel het Disneyland Park, als het Walt Disney Studios Park) voor speciale aanvragen.
    Groetjes,
    Lars
    Hallo Lars, dank je wel voor je reactie. Ik ben alleen even in de war gemaakt door de zin extra magic hours niet meegerekend, houdt dit nu in dat ik tijdens de magic hours wel of niet terecht kan bij city hall of guest services? Sorry misschien lees ik het verkeerd hoor.
    Madammeke

  • Hallo Lars, dank je wel voor je reactie. Ik ben alleen even in de war gemaakt door de zin extra magic hours niet meegerekend, houdt dit nu in dat ik tijdens de magic hours wel of niet terecht kan bij city hall of guest services? Sorry misschien lees ik het verkeerd hoor.
    Madammeke

    Hoi Madammeke,
    Tijdens de Extra Magic Hours kun je alleen terecht bij Guest Relations buiten de parken voor speciale aanvragen, zoals een kaart voor rolstoelgebruikers. De loketten van de klantenservice zijn gelegen aan de rechterzijde van de ingang van het Disneyland Park (naast Storage Service), alsmede aan de rechterzijde van het Walt Disney Studios Park.
    Groetjes,
    Lars
  • Goedemorgen,
    Wie kan mij vertellen wat je tijdens de magische uren kan doen en wat er open is in het Disneyland park?
    mvg
    Brenda
  • brenda zei:


    Goedemorgen,
    Wie kan mij vertellen wat je tijdens de magische uren kan doen en wat er open is in het Disneyland park?
    mvg
    Brenda

    Goedemiddag Brenda,
    Tijdens de Extra Magic Hours zijn diverse populaire attracties geopend voor hotelgasten en jaarkaarthouders. Sinds gisteren zijn er tevens exclusieve meet & greets met de Disney figuren toegevoegd. Bekijk het overzicht van geopende attracties op onze Openingstijden-pagina: http://www.discoverthemagic.nl/openingstijden/ (onder voorbehoud).
    Groetjes,
    Lars
  • Dag Lars,
    Ik heb een vraag.
    Ik heb zelf een jaarkaart en voor mijn moeder bestel ik kortingstickets. Nu mag mijn moeder met haar tickets niet om 08.00 uur smorgens binnen in het park. Omdat we in het santa fe hotel slapen mag ze wel om 08.00 uur binnen. Is de reserveringsbevestiging van santa fe voldoende om bij de ingang te laten zien?
    Groetjes Kim

  • Dag Lars,
    Ik heb een vraag.
    Ik heb zelf een jaarkaart en voor mijn moeder bestel ik kortingstickets. Nu mag mijn moeder met haar tickets niet om 08.00 uur smorgens binnen in het park. Omdat we in het santa fe hotel slapen mag ze wel om 08.00 uur binnen. Is de reserveringsbevestiging van santa fe voldoende om bij de ingang te laten zien?
    Groetjes Kim

    Hoi Kim,
    Toegang tot de parken tijdens Extra Magic Hours is mogelijk op vertoon van de Disney Hotel Easy Pass. Deze pas krijg je tijdens het inchecken.
    Groetjes,
    Lars
  • Hey Lars,
    Gelden de extra magic hours eigenlijk ook voor het partnerhotel kyriad?
    Wij hebben dit hotel zonder tickets (ivm onze jaarkaarten) geboekt, via booking.com alleen mijn neefje dat die dagen meegaat heeft geen jaarkaart (en die gaan we ook niet aanschaffen voor hem) ik vroeg me af of hij dan wel al met de EMH mee mag, of dat we dan echt een disneyhotel moeten boeken
    Groetjes,
    Celine

  • Hey Lars,
    Gelden de extra magic hours eigenlijk ook voor het partnerhotel kyriad?
    Wij hebben dit hotel zonder tickets (ivm onze jaarkaarten) geboekt, via booking.com alleen mijn neefje dat die dagen meegaat heeft geen jaarkaart (en die gaan we ook niet aanschaffen voor hem) ik vroeg me af of hij dan wel al met de EMH mee mag, of dat we dan echt een disneyhotel moeten boeken
    Groetjes,
    Celine

    Hoi Celine,
    De Extra Magic Hours zijn alleen toegankelijk voor gasten van de Disney hotels en Fantasy & Dream jaarkaarthouders. Bij een verblijf in een partner hotel met reguliere tickets, zijn deze uren niet toegankelijk.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Ik heb een vraagje
    Op jouw site staat dat de studio's in de maand april ook open zijn tijdens de magische uren.
    Op de officiële site staat daarover niks vermeldt. Nou zit jij dicht bij het vuur en dat het de studio's open zijn in de ochtend staat er ook meestal niet bij op de disneysite, maar ik wilde het toch even bij je checkenLaugh
    Wij gaan dit weekend dus ik hoop dat hij open is!
    Ik hoor het graag
    Gr Yvonne
  • Yvonne zei:


    Hoi Lars,
    Ik heb een vraagje
    Op jouw site staat dat de studio's in de maand april ook open zijn tijdens de magische uren.
    Op de officiële site staat daarover niks vermeldt. Nou zit jij dicht bij het vuur en dat het de studio's open zijn in de ochtend staat er ook meestal niet bij op de disneysite, maar ik wilde het toch even bij je checkenLaugh
    Wij gaan dit weekend dus ik hoop dat hij open is!
    Ik hoor het graag
    Gr Yvonne

    Hoi Yvonne,
    In ons overzicht van openingstijden staat dat alleen het Disneyland Park (DLP) Extra Magic Hours (EMH) heeft in de maand april. De EMH-tijden staan namelijk onder de DLP openingsuren en gelden alleen voor het Disneyland Park. Als er Extra Magic Hours in het Walt Disney Studios Park (WDS) zouden zijn, dan zou er EMH onder de WDS-tijden staan. Komend weekend dus alleen extra uren in het Disneyland Park. Goede reis en veel plezier alvast!
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Ik had op de studio's geklikt en dan op openingstijden. Het was mij niet opgevallen dat de tijd van het Disneyland er boven staan. Ik dacht dat het de tijd dan van de studio's was.
    Ze staan dus beiden in 1 tabel en ik had het verkeerd geïnterpreteerd
    In ieder geval bedankt voor je reactie!
    Gr Yvonne
  • Ik vroeg me af of je tijdens de EMH ook een fastpass kunt halen voor Buzz of Peter Pan? Of gaat Fastpass wel om 10 uur open?
    gr. Cindy
  • Kyrtje zei:


    Ik vroeg me af of je tijdens de EMH ook een fastpass kunt halen voor Buzz of Peter Pan? Of gaat Fastpass wel om 10 uur open?
    gr. Cindy

    Hoi Cindy,
    De FastPass automaten worden pas geactiveerd als ook de reguliere bezoekers het desbetreffende park in mogen om zo iedereen dezelfde kans te geven.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi,
    Dat is inderdaad wel zo eerlijk! Dank je,
    groetjes Cindy
  • Hallo hier!
    Vanaf maandag zijn wij weer op pad, 5 dagen genieten :)
    Ik zat zo eens een beetje te bladeren en ineens... de gesloten attracties! Van de 7 attracties die open zijn tijdens de EMH, zijn er 2 langdurig gesloten voor groot onderhoud. Zijn er dan andere attracties al geopend?
    Weet iemand dit? We vermaken ons zonder ook wel hoor, het viel alleen op!
    Groetjes,
    Imora
  • Hoi Imora,
    wij zijn net terug uit Frankrijk. Er waren, voor zover ik dat heb gezien, geen extra attracties geopend vanwege het onderhoud aan de carrousel en Space Mission 2.
  • Imora zei:


    Hallo hier!
    Vanaf maandag zijn wij weer op pad, 5 dagen genieten :)
    Ik zat zo eens een beetje te bladeren en ineens... de gesloten attracties! Van de 7 attracties die open zijn tijdens de EMH, zijn er 2 langdurig gesloten voor groot onderhoud. Zijn er dan andere attracties al geopend?
    Weet iemand dit? We vermaken ons zonder ook wel hoor, het viel alleen op!
    Groetjes,
    Imora

    Hoi Imora,
    Bij een gesloten attractie in Fantasyland tijdens de EMH gaat als vervanging "it's a small world" open, maar doorgaans alleen als Dumbo of Peter Pan's Flight gesloten zijn (populaire attracties). In Discoveryland is Star Tours open ter vervanging van Space Mountain tijdens de EMH.
    Goede reis en veel plezier alvast!
    Groetjes,
    Lars
  • Hey,
    We vertrekken volgende vrijdag weer voor een weekendje naar DLP. Is er iemand in juli al geweest? En waren er toen Magic Hours in het Walt Disney Studios park? We zijn een planning aan het maken voor het weekend om onze vrienden (met 3 kinderen) zoveel mogelijk te laten zien van Disney aangezien ze voor het eerst gaan. (wij hebben beiden een dreampas)
    Dus het zou handig zijn als ik op voorhand wist als er magic hours waren in de studios dan kan ik mijn planning daar op voorzien.
    Kun je me ook vertellen welke attracties toen geopend waren?
    mvg Deef
  • Hoi Deef,
    Als je hier kijkt: http://www.discoverthemagic.nl/openingstijden/ kun je kijken of er EMH zijn. Alvast veel plezier!
Log In of Registreer om te reageren.