Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

14142444647105

Reacties

  • Wij zijn van 28-4 tot 1-5 in Disney en kunnen in totaal 9 mensen 10% korting geven. Stuur maar een berichtje als je af wil spreken!
  • Hi :) Mogen wij ook op de lijst komen?
    24 en 25 Mei kunnen wij 3 mensen korting geven
    17 t/m 21 augustus kunnen wij tot 9 mensen korting geven :)
    addverbaan@gmail.com
  • Hallo!
    Vanaf vrijdag 22 t/m maandag 25 mei 2015 zij wij in Disneyland Parijs aanwezig en kunnen nog 4 mensen korting geven.
    Gaat u ik die periode naar Disney en wilt u graag 10% korting ontvangen op de aanschaf van een jaarkaart, dan kunt u mij een berichtje sturen als reply op dit bericht of e-mailen naar belinda.krijnsen@gmail.com
  • Wij zijn in Disneyland Parijs van zondag 3 t/m dinsdag 5 mei en kunnen nog 6 mensen 10% korting geven. Wil jij er van profiteren? Mail dan naar: maarten089@hotmail.com.
  • Wij zijn opzoek naar een jaarkaarthouder die op donderdag 16 april a.s
    's ochtends tussen 10.30u en 11.30u korting kunnen verlenen voor aanschaf van 2 jaarkaarten.
    Ewold en Nathasja Barink
    enbarink@online.nl
    0621209265
  • Wij kunnen nog 3 personen 10% korting geven (in ruil voor 3 stempels) van 10 t/m 14 mei a.s.
    we horen het graag, Nicole
    nbaveld@yahoo.com / 0031 (0)6 5288 0972
  • Erg last minute, maar wij willen deze zondag of zaterdagavond jaarpassen gaan kopen., 2 volwassenen en 1 kind. Toevallig iemand aanwezig?het gaat dus om zaterdag 18 april en zondag 19 april.
    Mvanboon@gmail.com
    0623293782
  • Mijn broer is 29 april 's middags en 30 april hele dag in Disney en kan 10% korting geven op een jaarkaart aan 3 personen.
    Reageren kan via mij maar beter nog via d.koers@xs4all.nl en hij zou heel blij zijn als jullie dat doen Laugh
    Veel plezier in Disney!
  • Hey
    Wij zijn nu vrijdag de 17de in disney en ook
    23/24 juni
    30/31 juli
    Wij kunnen nog 9 mensen stempels geven
    groetjes jessy je kan mij mailen naar crazypussy84@hotmail .com
  • hallo mensen ook wij gaan weer vanaf 21 april t/m 24 april naar Disney.
    als er mensen zijn die korting willen laat maar horen.Cool
  • Hallo allemaal,
    Wij zijn weer in Disney van 26 april tot 29 april en kunnen nog 6 mensen korting geven.
    Ik ben bereikbaar via ingridverwijmeren@yahoo.com
    Groetjes, Ingrid
  • Hallo,
    Wij gaan op 3 mei 5 jaarkaarten aanschaffen. Bij vijf kaarten krijgen we 20% korting. Weet iemand of daar dan ook nog 10% korting overheen gaat?
    Groetjes Antonie
  • Antonie zei:


    Hallo,
    Wij gaan op 3 mei 5 jaarkaarten aanschaffen. Bij vijf kaarten krijgen we 20% korting. Weet iemand of daar dan ook nog 10% korting overheen gaat?
    Groetjes Antonie

    Beste Antoine,
    op je vraag over de korting bij 5 kaarten heb ik geen antwoord, maar zouden je wel 10% korting kunnen geven op 5 kaarten!
    Wij zijn die datum in Disney!! Je kan me mailen op marjoleinart@hotmail.com
    Groetjes Marjolein
  • Antonie zei:


    Hallo,
    Wij gaan op 3 mei 5 jaarkaarten aanschaffen. Bij vijf kaarten krijgen we 20% korting. Weet iemand of daar dan ook nog 10% korting overheen gaat?
    Groetjes Antonie

    Antonie zei:


    Hallo,
    Wij gaan op 3 mei 5 jaarkaarten aanschaffen. Bij vijf kaarten krijgen we 20% korting. Weet iemand of daar dan ook nog 10% korting overheen gaat?
    Groetjes Antonie

    Hallo Antonie
    Wij zijn er 3 mei mocht je de extra korting mogen gebruiken
    Post@hartjes-reker.nl
    Groetjes
  • Antonie zei:


    Hallo,
    Wij gaan op 3 mei 5 jaarkaarten aanschaffen. Bij vijf kaarten krijgen we 20% korting. Weet iemand of daar dan ook nog 10% korting overheen gaat?
    Groetjes Antonie

    Hoi Antonie,
    De 20% en 10% korting mogen niet gecombineerd worden. Je kunt natuurlijk wel kijken of één van de kortingaanbieders hierboven je tegemoet wil komen inzake het verschil. Jij levert natuurlijk 5 stempels!
  • Hoi iedereen
    Ik en mijn vriendin gaan weer naar Disneyland Paris van 15 tot 17 juni en kunnen nog 6 mensen korting geven op de aankoop van hun Annual Passport ;) Als je geïnteresseerd bent, stuur me een mailtje op: Schruers.Joren@gmail.com
    Laugh
  • Voor de familie korting van 20 %, moet je normaal gezien ook bewijs hebben van je gemeentehuis dat jullie op hetzelfde adres wonen of dezelfde familienaam hebben.
  • Antonie zei:


    Hallo,
    Wij gaan op 3 mei 5 jaarkaarten aanschaffen. Bij vijf kaarten krijgen we 20% korting. Weet iemand of daar dan ook nog 10% korting overheen gaat?
    Groetjes Antonie

    Bedankt voor de reacties, ik weet inmiddels dat bij familiekorting er geen extra 10% korting wordt gegeven. Ik heb inmiddels ook een uittreksel van de gemeente geregeld (bewijs van inschrijving van gezinsleden op 1 adres).
    Ik heb de 10% korting dus niet nodig. Zijn er liefhebbers die een kleine vergoeding over hebben voor vijf stempels op 3 mei?
    Reacties graag per privé berichtje.
    groetjes, Antonie
  • Als ik het goed heb kan je pas vanaf 4 mei korting geven.
  • Hallo antonie
    Ik heb je een prive bericht gestuurd
    Groetjes
  • Antonie zei:


    Antonie zei:


    Hallo,
    Wij gaan op 3 mei 5 jaarkaarten aanschaffen. Bij vijf kaarten krijgen we 20% korting. Weet iemand of daar dan ook nog 10% korting overheen gaat?
    Groetjes Antonie

    Bedankt voor de reacties, ik weet inmiddels dat bij familiekorting er geen extra 10% korting wordt gegeven. Ik heb inmiddels ook een uittreksel van de gemeente geregeld (bewijs van inschrijving van gezinsleden op 1 adres).
    Ik heb de 10% korting dus niet nodig. Zijn er liefhebbers die een kleine vergoeding over hebben voor vijf stempels op 3 mei?
    Reacties graag per privé berichtje.
    Bedankt voor de reacties, ik heb inmiddels een match kunnen maken Smile
    groetjes, Antonie
  • Heyy,
    Wij gaan ook weer naar DLP 1+2+3 mei..
    Als er iemand nog intresse heeft in 10% korting op gun jaarkaarten dan mogen jullie mij een mail sturen naar
    Sebas.hovens@hotmail.com
    Wij hebben 2 jaarkaarten en kunnen nog alles stempels gebruiken!
    Thnx en have fun!!
    Sebastiaan & Noëlle
  • Hallo allemaal,
    Wij gaan weer naar Disney en kunnen 10% korting geven.
    Wij zijn er van 10 t/m 15 mei - korting voor 6 personen.
    En van 5 t/m 17 juli - korting voor 9 personen.
    Als iemand interesse heeft graag een pm of een mail sturen naar wendy.verhoek@gmail.com.
    Lars, zet je mij ook op de lijst.
    Groetjes,
    Wendy
  • Goedemorgen,
    Wij zijn 26 en 27 april in EuroDisney als er nog mensen zijn die een jaarkaart met 10% korting willen kopen willen wij hier wel bij helpen.
    Als iemand interesse heeft graag een pm of een mail sturen naar rvdalen@me.com.
    Lars, zou je mij ook op de lijst willen zetten, alvast bedankt.
    Met vriendelijke groet,
    Ruud
  • Goedendag!
    Wij zijn aanwezig in Disneyland op zondag 17 mei en maandag 18 mei. We komen al op zaterdagavond aan, en zijn er zondag dus al in de ochtend. Tevens zijn wij aanwezig op vrijdag 7 tot en met zondag 9 augustus.
    Dus:
    zondag 17 mei en maandag 18 mei
    vrijdag 7 augustus, zaterdag 8 augustus en zondag 9 augustus
    We kunnen zes personen korting geven.
    Als er nog mensen zijn die interesse hebben in 10% korting op jaarkaarten, horen wij het heel graag! Je kunt ons mailen op vinenlies@gmail.com . Wij zouden er heel blij mee zijn om onze jaarkaarten gratis te kunnen verlengen. We zijn nog meer data aan het plannen, dus als je op zoek bent naar een specifieke datum kan je ons ook mailen. Wellicht dat we die nog aan het plannen zijn of ons aan kunnen passen aan jou! :)
    Lars, zou je ons ook op de lijst willen zetten? Dankjewel!
    Groet,
    Vincent & Lisa
  • Hallo Disney-vrienden
    Wij gaan ook 1 en 2 juni en 3, 4 en 5 juli naar Disneyland en kunnen anderen helpen met hun aanschaf jaarkaart.
    Lars wil jij deze data ook toevoegen aan de andere datum?
    Met vriendelijke groet,
    Astrid
  • Nog een laatste poging.
    Wij zijn in Disney vanaf 27-4 tm 1-5 en kunnen nog 3 mensen korting geven,
    chantalmansveld@hotmail.com
    Gr Chantal
  • Dag iedereen,
    Wij zijn in het park van 19 juli t.e.m. 21 juli.
    Wij kunnen 10% korting geven aan 5 personen.
    Indien u interesse hebt, kan u ons contacteren via vanpeteghem-naert@hotmail.com
    Lars,
    Is het mogelijk ons bij te voegen op de lijst.
    Alvast bedankt.
    Vele groeten,
    Yves, Isabelle en Sarah °O°
  • Boehoe Cry
    Is er echt niemand die ons aan onze stempels wilt helpen? Wij zijn van zondag 26 t/m woensdag 29 april in DLP en willen dolgraag onze kaarten verlengen.
    Alvast bedankt,
    Madelon van der Wielen
    wieltje1@ziggo.nl of 0625193338
  • Hallo allemaal,
    Tis weer bijna zover! Wij zijn in Disneyland Parijs van zondag 26 april tot woensdag 29 april en kunnen nog zes mensen korting geven!
    Graag mailen naar ingridverwijmeren@yahoo.com
    Groetjes, Ingrid
Log In of Registreer om te reageren.