VIP kaarten

april 2015 aangepast in Algemeen
Hoi hoi,
even een vraagje... ik zag bij mijn laatste verblijf mensen regelmatig via de uitgang instappen. Zij hadden een vip kaart?
Weet iemand hier iets meer van? Hoe kan je zo'n kaart kopen en wat zijn de kosten daarvan? Ik wil tussendoor n weekendje naar DLP en heb geen zin om alleen maar in de rij te gaan staan... Ben heel benieuwd!!
thnkx
Nati

Reacties

  • Hoi Nati,
    er zijn geen vipkaarten te koop om via de uitgang van attracties in te stappen. Dat kan alleen met een Easy Access Card (voor een tijdelijke handicap of zwangerschap) of een Disabled Priority Card (voor permante handicap).
    De enige manier om niet te hoeven wachten (maar dat is niet bij een attractie) is een Disney Dreams! vip-kaart te kopen. Die kosten volgens mij €65 en geven toegang tot het vip-gebied (vooraan bij het kasteel) en een paar Magic Light Ears.
  • Ai, das jammer. Wat is dat vip gebied?
    Had gehoopt op een snelle manier om wachttijden te vermijden... Heb al heel wat uurtjes in de rij gestaan (record afgelopen kerst, 2,5 uur bij de Prinsess Pavilion!!), en we zijn er nu maar heel kort...
    in ieder geval bedankt voor de info!! Dan nu maar hopen op een rustig weekend!! haha..
  • Dat VIP-gebied is een afgebakend stuk voor het kasteel waar maximaal 40 personen per avond in mogen. Toegangskaarten kosten, zoals gezegd, €65. Daarvoor "koop" je dus het gemak om niet één à anderhalf uur vantevoren een plekje te hoeven zoeken om Disney Dreams! goed te kunnen zien.
Log In of Registreer om te reageren.