Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

14243454748105

Reacties

  • Hoi,
    Ik ben voor eerst hier maar heb wel al bijna een jaar een jaarkaart. Wij zijn van 2 t/m 6 mei in disney en kunnen dan 10% korting geven.
    Je kan me mailen: nicolebonvie@hotmail.com
    Groetjes,
    Nicole
  • Wij zijn 3 tm 7 mei in Disneyland Parijs. En kunnen 6 mensen korting geven op de aanschaf van een jaarkaart bij interesse hier reageren of stuur maar pb. :-) of mail nicole_hoefakker@hotmail.com
  • Hoi magische lezers,
    Wij zijn 7,8,9 mei aanwezig op de meest magische plaats in Europa.
    Mijn dochter zou enorm graag haar jaarkaart willen verlengen, maar heeft tot nu toe nog geen stempels kunnen sparen? Zijn er nog mensen die één van deze 3 dagen een jaarkaart aan willen schaffen en daar 10% korting op willen? Jullie krijgen dan 10% korting, en mijn dochter een stempel. Bij 3 stempels kan ze haar jaarkaart verlengen. Het is haar laatste kans, want hij loopt bijna af. (Lars, wil jij deze data in je lijst zetten? Dank je wel alvast! ) Ben je met meer mensen die de korting kunnen gebruiken? Geen probleem want vrienden van ons zijn ook aanwezig op hetzelfde moment en kunnen ook nog stempels gebruiken dus we kunnen in totaal wel 15 mensen aan korting helpen. Contact opnemen kan via gerdawit@hetnet.nl of 0648811428
    Warme groet,
    Gerda de Wit
  • Wij gaan op 3, 4 en 5 mei naar Disneyland Parijs. Als er nog mensen zijn die korting willen neem dan even contact op met ons via carolinethunderbirds@gmail.com of op 06-55991885. Wij zijn met 3 personen met een jaarkaart.
    Mag je overigens per jaarkaart maar 1 persoon korting geven, of mag dat meer personen ? Want er gaat 1 persoon met ons mee die korting gaat krijgen.
  • Je *moet* 3 stempels kunnen sparen om hem gratis te verlengen, dus logischerwijze kan je dus 3 mensen sowieso korting geven Wink
  • Woensdag 29/04/2015 tm vrijdag 01/05/2015 en woensdag 06/05/2015 tm vrjidag 08/05/2015 zijn wij in Eurodisney en we kunnen nog 15 stempels geven, Bij interesse graag appen of SMSsen op 06-03456612. Groetjes!
  • Hallo iedereen,
    Wij zijn van zondag 19/07 tot en met woensdag 22/07 aanwezig in het park we kunnen altijd afspreken voor 10% korting te geven op de aanschaf van een jaarpas als er iemand graag jaarpassen zou willen aanschaffen. We kunnen in totaal 12 personen korting geven. Stuur me gerust een mailtje elke-999@hotmail.com.
    We kunnen ook altijd proberen af te spreken op een andere zondag/maandag in juli of augustus.
    Groetjes Elke
  • Wij komen maandag 4 mei aan en willen dan direct de jaarkaarten (3 stuks) aanschaffen. Nu heb ik begrepen, dat kaarthouders in ruil voor stempels osn aan korting kunnen helpen. Wie is er toevallig a.s. maandag om ons daarmee te helpen?Ik hoor t graag. Groetjes
  • Hoi allemaal! Wij zijn 3 mei tm 5 mei weer in Disney en kunnen mensen die een jaarkaart willen aanschaffen van 10% korting voorzien. Stuur me een PM dan kunnen we afspreken ;-)

  • Wij komen maandag 4 mei aan en willen dan direct de jaarkaarten (3 stuks) aanschaffen. Nu heb ik begrepen, dat kaarthouders in ruil voor stempels osn aan korting kunnen helpen. Wie is er toevallig a.s. maandag om ons daarmee te helpen?Ik hoor t graag. Groetjes

    Hoi Stitch !
    Ik ben er vanaf zaterdag......... Heb je al een afspraak ? Anders houd ik me aan bevolen.......................
    Au revoir ! Fred

  • Wij komen maandag 4 mei aan en willen dan direct de jaarkaarten (3 stuks) aanschaffen. Nu heb ik begrepen, dat kaarthouders in ruil voor stempels osn aan korting kunnen helpen. Wie is er toevallig a.s. maandag om ons daarmee te helpen?Ik hoor t graag. Groetjes

    Wij zijn er 3 tm 7. Mei en zou graag de stempels willen.
    Ik moet on oktober onze 3 kaarten verlengen en 1 pas in kosten zou erg fijn zijn
    U kunt mij mailen op Nicole_hoefakker@hotmail.com
    Groeten nicole

  • Wij komen maandag 4 mei aan en willen dan direct de jaarkaarten (3 stuks) aanschaffen. Nu heb ik begrepen, dat kaarthouders in ruil voor stempels osn aan korting kunnen helpen. Wie is er toevallig a.s. maandag om ons daarmee te helpen?Ik hoor t graag. Groetjes

    Wij helpen je er graag aan! Ik heb je een PM gestuurd...
  • Wij zijn weer van 10 t/m 12 mei in Disneyland. Ik kan 2 personen korting geven! Interesse; stuur me dan een PM.
  • M89 zei:



    Wij komen maandag 4 mei aan en willen dan direct de jaarkaarten (3 stuks) aanschaffen. Nu heb ik begrepen, dat kaarthouders in ruil voor stempels osn aan korting kunnen helpen. Wie is er toevallig a.s. maandag om ons daarmee te helpen?Ik hoor t graag. Groetjes

    Wij helpen je er graag aan! Ik heb je een PM gestuurd...
    Zou je het nog eens kunnen proberen ? Heb nl. geen PM ontvangen ?!?!
    Groetjes, Fred

  • Wij komen maandag 4 mei aan en willen dan direct de jaarkaarten (3 stuks) aanschaffen. Nu heb ik begrepen, dat kaarthouders in ruil voor stempels osn aan korting kunnen helpen. Wie is er toevallig a.s. maandag om ons daarmee te helpen?Ik hoor t graag. Groetjes

    Hoi Stitch !
    Weet niet, of één en ander " langs elkaar heen loopt " maar ik probeer met je/jullie af te spreken op het tijdstip, dat jullie uitkomt.........
    Hoor ik van je/jullie ? Fred

  • Wij komen maandag 4 mei aan en willen dan direct de jaarkaarten (3 stuks) aanschaffen. Nu heb ik begrepen, dat kaarthouders in ruil voor stempels osn aan korting kunnen helpen. Wie is er toevallig a.s. maandag om ons daarmee te helpen?Ik hoor t graag. Groetjes

    Hallo
    Ik had je al eerder een prive bericht gestuurd, hoop dat we elkaar kunnen helpen
    Groetjes
  • Hoi allemaal,
    Wij staan al in het lijstje, maar doen nog een poging. Wij zijn nu in Disney en kunnen nog een heleboel korting geven! Wij hebben dus al jaarkaarten en willen stempels krijgen.
    Vandaag en morgen: 8 x korting
    Vrijdag: 11 x korting
    Zaterdag en zondag: 17 x korting
    De familie arriveert in etappes vandaar dat het aantal stempels oploopt :-) .
    Laat het me weten: +31653446738 of l_kornmann@hotmail.com.
  • Hartjes zei:



    Wij komen maandag 4 mei aan en willen dan direct de jaarkaarten (3 stuks) aanschaffen. Nu heb ik begrepen, dat kaarthouders in ruil voor stempels osn aan korting kunnen helpen. Wie is er toevallig a.s. maandag om ons daarmee te helpen?Ik hoor t graag. Groetjes

    Hallo
    Ik had je al eerder een prive bericht gestuurd, hoop dat we elkaar kunnen helpen
    Groetjes
    ik heb je een pm gestuurd. En anders mail of bel me even.
    carolinethunderbirds@gmail.com of 06-55991885.
  • wij zijn 3 mei in Disney. We willen graag jaarkaarten kopen. Wie wil er stempels? Franbarnhoorn@quicknet.nl
  • Wij zijn in Disney van 3 tm 5 mei 2015 en van 13 tm 16 juli 2015.
    Wil je ons in de lijst erbij zetten Lars. Alvast bedankt !
    Zijn er mensen die in een van deze periodes stempels willen dan horen wij dat graag: carolinethunderbirds@gmail.com of 06-55991885. Appen mag ook !!
    Groetjes,
    Caroline
  • Hoi, wij zijn 3 mei rond 10.00 uur in Disneyland en willen drie jaarkaarten kopen. Wie wil ons 10 % korting geven in ruil voor de stempels?
    Groet,
    Frank
    frankbarnhoorn@quicknet.nl
  • amoopi zei:


    wij zijn 3 mei in Disney. We willen graag jaarkaarten kopen. Wie wil er stempels? Franbarnhoorn@quicknet.nl

    Hoi,
    Het emailadres werkt niet. Ik heb u een pm gestuurd. Wij kunnen korting geven.
    Mvg
    Leonie
  • amoopi zei:


    wij zijn 3 mei in Disney. We willen graag jaarkaarten kopen. Wie wil er stempels? Franbarnhoorn@quicknet.nl

    Hoi Leonie !
    Wij zijn er ook 3 Mei ! Zullen we afspreken ? fresadolfijn@telfort.nl 0618518246
    Groetjes, Fred
  • Hoi allemaal,
    Wij staan al in het lijstje, maar doen nog een poging. Wij zijn van 2 mei t/m 6 mei in Disney en kunnen nog een heleboel korting geven voor stempels.
    Ook zijn we van 24 t/m 29 augustus in disney, ook dan kunnen we korting geven
    Interesse mail me op b.o.kneteman@ziggo.nl
  • Hoi Hoi,
    wij zijn weer in DLP van 12 t/m 15 mei, we kunnen nog 9 mensen 10% korting geven!!
    Dus wie dan ook van plan is te komen, kan me mailen op natascha@kandel.nl.
    Ook ga ik op 11-12 juli naar DLP, dan kan ik 3 mensen korting geven!!
    Lars, wil je deze data in je lijstje zetten??
    groetjes
    Natascha
  • Hallo,
    Ik probeer het nog een keer. Wij gaan van 11-14 mei naar DLP. Wij kunnen nog veel mensen korting geven.
    12 personen. Graag even mailen daphne_ver@hotmail.com
    10% korting op jaarkaart altijd meegenomen.
    Daphne
  • Ik sta al in het lijstje, maar ga nog een poging wagen
    wij zijn in Disneyland op de volgende data:
    11 t/m 13 mei, we kunnen dan nog 3 personen korting geven
    23 t/m 25, dan kunnen we 9 personen korting geven.
    Wij zouden erg blij zijn met de stempeltjes. En ik hoop dat wij onze mede Disneyfans erg blij kunnen maken met de korting.
    Als je intresse hebt of een vraag, neem dan contact met mij op via een persoonlijk bericht of via de mail:
    celineverdonschot@hotmail.com
    Wie weet zien we elkaar snel op meest magische plek in Europa!
  • Hey
    Nog eens vermelden want er zijn een paar datums bij gekomen wij zijn in disney
    23 24 25 juni
    30 31 juli
    8 9 oktober
    wij kunnen 12 mensen helpen aan korting en per 3 stempels geven wij 30 euro extra zakgeld
  • jessy84 zei:


    Hey
    Nog eens vermelden want er zijn een paar datums bij gekomen wij zijn in disney
    23 24 25 juni
    30 31 juli
    8 9 oktober
    wij kunnen 12 mensen helpen aan korting en per 3 stempels geven wij 30 euro extra zakgeld

    10 euro zakgeld !?!?
    Als ik je mail-adres lees denk ik " dat kan beter ! " hahahaha.....................Succes !
  • Jammer dat er ook nog eens met "geld gegooid" moet worden om zo je stempels te krijgen.
    Ik kan dat helaas niet (en ik ben denk ik niet de enige), daarom probeer ik hem met behulp van 3 stempels en de goede wil van 3 mensen die nog een pas willen te bekomen.
Log In of Registreer om te reageren.