Online bestelde tickets

juli 2014 aangepast in Praktische Informatie
Hallo!
Ik wil vandaag of morgen een ticket bestellen geldig voor 1 dag en 2 parken. Je kan ervoor kiezen om deze uit te printen óf op te laten sturen.
Hoe werkt het precies als je het ticket laat uitprinten? Want hiermee kun je volgensmij niet door het poortje heen. De vorige keer had ik namelijk een ticket gehad waarmee je wel direct door het poortje kon lopen.
Krijg je als je kiest voor het thuis bezorgen van de tickets direct zo'n pasje? En hoe werkt het met het inwisselen van het geprinte ticket naar een 'echt ticket'? Is dit in alle gevallen of en staat hier een lange rij voor of niet?
Ik hoor graag of één van jullie dit weet.

Reacties

  • BOJD zei:


    Hallo!
    Ik wil vandaag of morgen een ticket bestellen geldig voor 1 dag en 2 parken. Je kan ervoor kiezen om deze uit te printen óf op te laten sturen.
    Hoe werkt het precies als je het ticket laat uitprinten? Want hiermee kun je volgensmij niet door het poortje heen. De vorige keer had ik namelijk een ticket gehad waarmee je wel direct door het poortje kon lopen.
    Krijg je als je kiest voor het thuis bezorgen van de tickets direct zo'n pasje? En hoe werkt het met het inwisselen van het geprinte ticket naar een 'echt ticket'? Is dit in alle gevallen of en staat hier een lange rij voor of niet?
    Ik hoor graag of één van jullie dit weet.

    Hoi Boyd,
    Als je online een toegangsticket besteld, dan ontvang je een E-ticket per mail. Dit ticket kan direct worden gebruikt bij de poortjes van de parken of dient omgeruild te worden voor een regulier ticket bij de ticketautomaten, naar gelang de instructies die op het E-ticket staan vermeld. De ticketautomaten (alleen om vouchers om te wisselen) bevinden zich bij de ingang van het Disneyland Park, aan de zijde van Fantasia Gardens.
    Kies je voor het thuis laten bezorgen van de tickets, dan ontvang je altijd direct de tickets waar je ook de parken mee in kunt. Deze optie zorgt uiteraard voor een vertraging in de ontvangst van de tickets. Aangezien internationale post vanuit Disneyland van tijd tot tijd problemen vertoond (lange periode onderweg), adviseer ik te kiezen voor E-tickets.
    Mijn contactpersoon in Disney gaat navraag doen welke tickets je precies ontvangt als je kiest voor een E-ticket: directe toegang of een voucher. Zodra ik antwoord krijg, laat ik dat hier weten.
    Groetjes,
    Lars
  • BOJD zei:


    Hallo!
    Ik wil vandaag of morgen een ticket bestellen geldig voor 1 dag en 2 parken. Je kan ervoor kiezen om deze uit te printen óf op te laten sturen.
    Hoe werkt het precies als je het ticket laat uitprinten? Want hiermee kun je volgensmij niet door het poortje heen. De vorige keer had ik namelijk een ticket gehad waarmee je wel direct door het poortje kon lopen.
    Krijg je als je kiest voor het thuis bezorgen van de tickets direct zo'n pasje? En hoe werkt het met het inwisselen van het geprinte ticket naar een 'echt ticket'? Is dit in alle gevallen of en staat hier een lange rij voor of niet?
    Ik hoor graag of één van jullie dit weet.

    Hoi Boyd,
    Inmiddels heb ik meer informatie ontvangen uit Parijs. De E-tickets die je via ons kunt bestellen, zijn direct definitieve toegangstickets en hoef je niet meer in te wisselen. De barcode op de tickets wordt gescand bij de poortjes. Alleen met vouchers via derde partijen, dien je ze nog om te wisselen bij de ticketautomaten. Dat is voor DiscoverTheMagic.nl (directe partner van Disney) dus niet van toepassing.
    Groetjes,
    Lars
  • Hey Lars,
    Dank voor je reacties! Lief dat je het voor mij hebt nagecheckt. Ik ben nogal ongeduldig met het plannen van dit soort dingen, vandaar dat ik je op verschillende manieren gecontact had! :-)
    Ik ben benieuwd of mijn tweede bezoek net zo leuk zal zijn als mijn eerste. Lijkt me trouwens tof om jou eens te ontmoeten en je verhaal achter je passie voor Disneyland Paris te horen!!
    Fijne avond Smile
  • BOJD zei:


    Hey Lars,
    Dank voor je reacties! Lief dat je het voor mij hebt nagecheckt. Ik ben nogal ongeduldig met het plannen van dit soort dingen, vandaar dat ik je op verschillende manieren gecontact had! :-)
    Ik ben benieuwd of mijn tweede bezoek net zo leuk zal zijn als mijn eerste. Lijkt me trouwens tof om jou eens te ontmoeten en je verhaal achter je passie voor Disneyland Paris te horen!!
    Fijne avond Smile

    Hoi Boyd,
    Geen probleem! Alle vragen, waar dan ook gesteld, zijn meer dan welkom. Ik ben 20 t/m 22 juli weer in Disneyland, dus mocht je toevallig ook in het resort zijn, dan hoor ik het wel!
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    Wij gaan het weekend van 20 en 21 december naar disneyland en hebben een e-ticket. Nu dacht ik ooit ergens gelezen te hebben dat je je e-ticket bij een speciaal apparaatje moet omruilen voor een normaal ticket, maar ik kan het nergens terugvinden.
    Mijn vraag is hoe werkt het nu precies met een. E-ticket en kan dit ook bij het studio park, want daar willen we de eerste dag naartoe.
    Groeten,
    Eelsan
  • eelsan zei:


    Hallo,
    Wij gaan het weekend van 20 en 21 december naar disneyland en hebben een e-ticket. Nu dacht ik ooit ergens gelezen te hebben dat je je e-ticket bij een speciaal apparaatje moet omruilen voor een normaal ticket, maar ik kan het nergens terugvinden.
    Mijn vraag is hoe werkt het nu precies met een. E-ticket en kan dit ook bij het studio park, want daar willen we de eerste dag naartoe.
    Groeten,
    Eelsan

    Hoi Eelsan,
    Online aangeschaft dagkaarten kun je direct gebruiken om binnen te komen. Meerdaagse tickets ontvang je online als voucher. Deze voucher dien je vervolgens de eerste dag om te ruilen voor het definitieve ticket bij de automaten onder de ingang van het Disneyland Park. Bij het Walt Disney Studios Park zijn deze automaten niet beschikbaar. Je hoeft het Disneyland Park echter niet in. De automaten liggen naast de hoofdingang (rechts) onder het Disneyland Hotel.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    als jaarkaarthouders hebben wij nooit last gehad van tickets kopen aan de kassa Laugh
    Nu hebben wij een losse entreekaart gekocht voor mijn schoonvader. (hij wilde het graag eens meemaken en dat mag).
    Nu heb ik deze uitgeprint, maar aan welk loket kan ik deze inwisselen voor een "echt" ticket of maakt het niet uit welk loket?
  • petine zei:


    Hoi Lars,
    als jaarkaarthouders hebben wij nooit last gehad van tickets kopen aan de kassa Laugh
    Nu hebben wij een losse entreekaart gekocht voor mijn schoonvader. (hij wilde het graag eens meemaken en dat mag).
    Nu heb ik deze uitgeprint, maar aan welk loket kan ik deze inwisselen voor een "echt" ticket of maakt het niet uit welk loket?

    Hoi petine,
    Dagkaarten kunnen direct bij de poortjes van de parken gebruikt worden door de barcode op het E-ticket te scannen. Je hoeft deze dus niet meer om te wisselen. Meerdaagse tickets ontvang je als E-voucher en dient je bij de ticketautomaten onder het Disneyland Hotel (direct rechts naast de hoofdingang) om te wisselen voor de definitieve tickets.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars, we hebben een meerdaagse ticket uitgeprint. Deze moet ik dus inwisselen. Bedoel je aan de zijkant richting Salon Mickey of moet ik toch binnendoor, maar dan rechts aanhouden?
    alvast dank voor je antwoord
    groetjes
  • petine zei:


    Lars, we hebben een meerdaagse ticket uitgeprint. Deze moet ik dus inwisselen. Bedoel je aan de zijkant richting Salon Mickey of moet ik toch binnendoor, maar dan rechts aanhouden?
    alvast dank voor je antwoord
    groetjes

    Hoi petine,
    De E-vouchers kunnen worden omgewisseld bij de ticket automaten tussen ingang/kassa nummer 6 en 5 van het Disneyland Park (direct rechts van het grote 'Disneyland Park' bord). Dit staat aangegeven.
    Groetjes,
    Lars
  • super bedankt voor je antwoord. Nooit op de borden gelet (liepen altijd door).
    heel veel groetjes
  • hoi lars..,
    Ik en mijn zusje gaan 24 September weer afreizen naar disney..
    Nu hebben wij vanaf 25 September een arrangement geboekt in davy crocket, en hebben wij voor de 24e een losse nacht geboekt in kyriad..
    Nu wilde wij eigenlijk de avond van de 24e naar Buffalo bill, maar na wat uitgezocht te hebben zijn we erachter gekomen dat die niet draait op woensdag en donderdag,, erg jammer..
    Mijn zusje wil nu een dag ticket aanschaffen, zodat we het park inkunnen..
    Maar ik zie op marktplaats een zomerse aanbieding staan bij 2 verschillende Namen/Bedrijven..
    Deze aanbieding zou rond de 30 euro zijn, deze actie staat aangegeven bij dlrp kaarten en een andere naam..
    Zijn dit geldige acties of bestaat zo een actie niet?
    En is er misschien in die periode een bring a friend actie dat je al weet?
    Want ik heb een dreampas dus dat zou wat centjes schelen met een ticket online of aan de kassa zelf halen..
    Hoor het graag..
    Groetjes Myriam
  • Myriam zei:


    hoi lars..,
    Ik en mijn zusje gaan 24 September weer afreizen naar disney..
    Nu hebben wij vanaf 25 September een arrangement geboekt in davy crocket, en hebben wij voor de 24e een losse nacht geboekt in kyriad..
    Nu wilde wij eigenlijk de avond van de 24e naar Buffalo bill, maar na wat uitgezocht te hebben zijn we erachter gekomen dat die niet draait op woensdag en donderdag,, erg jammer..
    Mijn zusje wil nu een dag ticket aanschaffen, zodat we het park inkunnen..
    Maar ik zie op marktplaats een zomerse aanbieding staan bij 2 verschillende Namen/Bedrijven..
    Deze aanbieding zou rond de 30 euro zijn, deze actie staat aangegeven bij dlrp kaarten en een andere naam..
    Zijn dit geldige acties of bestaat zo een actie niet?
    En is er misschien in die periode een bring a friend actie dat je al weet?
    Want ik heb een dreampas dus dat zou wat centjes schelen met een ticket online of aan de kassa zelf halen..
    Hoor het graag..
    Groetjes Myriam

    Hoi Myriam,
    Dergelijke acties heeft Disney niet. Die 'bedrijven' kopen waarschijnlijk Franse tickets in en verkopen die dan door aan Nederlanders. Via de officiële weg bestel je een dagkaart vanaf €47,- per persoon: http://www.discoverthemagic.nl/tickets/. In de zomer zal er inderdaad weer een 'Bring a Friend' actie worden gelanceerd, maar Disney heeft de data nog niet bekend gemaakt.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi lars,,
    Bedankt voor je reactie..
    Dan wachten we het rustig af..
    Ticket via jou bestellen kan altijd nog, maar dan weet ik dat in ieder geval..
  • Hallo,
    Ik had een vraagje. Wat is nu eigenlijk de reden dat online bestelde tickets op naam staan?
  • Ik denk eerlijk gezegd dat er niet echt een reden voor is, gezien het feit dat het nog niet gecontroleerd wordt.
    Wat ik me wel kan voorstellen is dat Disney op enig moment (als dat makkelijker kan, nu zou je via een identiteitsbewijs de controle moeten uitvoeren en dat kost vast veel te veel tijd) die controle wel gaat doen, om "dubbel gebruik" van toegangskaarten te voorkomen. Als je rond een uur of drie naar de parkeerplaats loopt, staan daar geregeld mensen die je vragen om je toegangskaart. Het idee is dat als jij niet meer terugkomt, zij je kaartje kunnen gebruiken om de rest van de dag nog het park in te kunnen (dat werkt natuurlijk niet bij een jaarkaart).
    Om dat te voorkomen zou een kaartje op naam moeten staan - mogelijk is daar nu al rekening mee gehouden.
  • Dank je wel Hugo. Hebben mensen hier ook ervaring mee?
Log In of Registreer om te reageren.