Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

14344464849105

Reacties

  • Hallo Disneyliefhebbers,
    Wij staan al in de lijst, maar zeg het nog maar een keertje.
    Wij zijn vanaf morgen 3 mei tot 9 mei in Disney en kunnen 15 personen korting geven.
    Ook zijn wij er weer van 12 t/m 18 juli. Lars wil jij dit bij ons in de lijst zetten. Dank je.
    Wil je graag 10% korting? Wij willen heel graag in ruil daarvoor de stempels.
    Neem contact met ons op via 06-50962007.
    Wie weet zien we elkaar snel in dit geweldige park.
    Groetjes Tanja311
  • Hoi allemaal, wij kunnen nog aan 12 personen korting geven.
    Wij zijn nu, zaterdag 2 mei 2015, in Disney en blijven nog tot en met vrijdag 8 mei 2015.
    Groet Peter
  • Graag aanpassing ;) Wij zijn er een dagje langer: dus 8-9-10 mei :)
    Groetjes
    Sky
    kimmyyanaika@hotmail.com
  • Hallo allemaal!
    Wij gaan ook weer naar disneyland van 9 mei tot 17 mei?
    Wie kan ons helpen aan stempels??
    En jullie natuurlijk de korting.
    We horen het graag.
    U kunt contact op nemen via email adres
    zizzerz@zeelandnet.nl
    Groetjes Mark en Patricia
  • Hey Disneyfans,
    wij zijn op 11, 12 en 13 mei en op 26,27 en 28 juni terug in Disney, en kunnen 6 mensen korting geven... interesse, stuur dan een PM
    ga je op een andere dag, en heb je interesse, laat het gerust weten via een PM, wij gaan zeker elke maand voor 1 dag en kunnen eventueel een datum afspreken, stuur maar een PM
    Groetjes,
    Lieve
  • Mede fans!
    Van 4 t/m 7 juli zijn we in Disneyland en geven we graag korting.
    Attn Lars: wil je ons erbij op zetten? Thx!
    Groetjes,
    Nicole
    nicolejaja@hotmail.com
  • Hallo Disneyliefhebbers! Laugh
    Wij gaan in de meivakantie (15 en 16 mei 2015) naar Disneyland Paris en kunnen dan 10% korting geven bij de aanschaf van jaarkaart(en).
    Als u minimaal 2 keer per jaar Disneyland Parijs wil bezoeken, dan zijn jaarkaarten voor u een voordelige keuze. Wij geven deze korting omdat het natuurlijk fijn is om op deze manier goedkoper naar Disneyland te gaan. Het is immers al duur genoeg tegenwoordig! Daarnaast krijgen wij een stempel. Iedereen blij!
    Als je interesse hebt laat het dan weten en mail naar t-jacobs@kpnmail.nl om een afspraak te maken. Wij kunnen 12 personen korting geven.
    Hartelijke groet,
    fam. Jacobs
  • Hallo Disneyliefhebbers! Laugh
    Wij gaan in de vakantie (25 t/m 30 juli 2015) naar Disneyland Paris en kunnen dan 10% korting geven bij de aanschaf van jaarkaart(en).
    Als u minimaal 2 keer per jaar Disneyland Parijs wil bezoeken, dan zijn jaarkaarten voor u een voordelige keuze. Wij geven deze korting omdat het natuurlijk fijn is om op deze manier goedkoper naar Disneyland te gaan. Het is immers al duur genoeg tegenwoordig! Daarnaast krijgen wij een stempel. Iedereen blij!
    Als je interesse hebt laat het dan weten en mail naar t-jacobs@kpnmail.nl om een afspraak te maken. Wij kunnen 12 personen korting geven.
    Hartelijke groet,
    fam. Jacobs
  • Wij proberen het nog een keertje!
    Wij zijn zondag 17 mei en maandag 18 mei aanwezig in Disneyland. Als iemand dan een jaarkaart wilt aanschaffen, stuur me even een mailtje en ik gelijk neem contact met je op!
    vinenlies@gmail.com
    Groet,
  • Beste Lars,
    Onze dat is (weer) gewijzigd het wordt iets eerder en langer.
    De data dat wij korting kunnen geven is 11 t/m 18 mei 2015.
    Mvgr
    Illona
  • Hallo allemaal,
    Wij zij 3 tot en met 7 juni weer in Disneyland Parijs en kunnen in totaal aan 6 personen 10 procent korting geven op de aanschaf van een abonnement.
    Als je hier gebruik van wil maken, stuur me dan een privé bericht of mail me: evelienmoelands@hotmail.com
    Groetjes Evelien
  • Hoi allemaal,
    21 mei willen vrienden van ons een jaarkaart aanschaffen!! Wij hebben laatst alle 6 de stempels gespaard, dus kunnen we hun geen korting geven! Wie o wie is er 21 mei in Disney en kan 2 stempels gebruiken??
    Graag mailen naar marjoleinart@hotmail.com
    Groetjes Marjolein
  • Hoi allemaal,
    Wij gaan 14 en 15 mei naar Disney en kunnen nog 6 mensen korting geven
    Als je hiervan gebruik wilt maken dan kun je een privebericht sturen of emailen naar lisannevandervleuten@hotmail.com
    Lars kun je me in de lijst erbij zetten?
    Groetjes lisanne
  • Ik ben 24 t/m 26 juli in Disneyland ik kan dan 3 mensen korting geven.
  • Hallo allemaal,
    Vorig jaar voor het eerst kennis gemaakt met twee lieve mensen die ons korting konden geven.
    Wat een geweldig leuk systeem en een goed initiatief van Lars, deze site en forum! Dankjewel Lars!
    Nu zijn wij aan de beurt:
    Vanaf zondagavond 12 juli tm zaterdag 18 juli zullen wij in Disney zijn en kunnen we korting geven in ruil voor stempels!
    Wie kunnen wij blij maken en maakt ons blij?
    Mail graag even op Sigrid@campanula.com
    Groeten van Sigrid
  • Hallo allemaal, voor ons weer een Last Minute reisje naar Disney en wij kunnen ook 6 mensen korting geven! Ik hoor het graag :-)
    10 t/m 14 mei 2015
    Mailen kun je op reichel@chello.nl
    Groetjes,
    MoontjeCool
  • Wij hebben 2 stempels (vrienden kopen jaarkaart, wij zijn reeds voorzien) weg te geven op 21 mei!!
    Graag mailen naar marjoleinart@hotmail.com
  • Hallo, wij zijn 13 t/m 15 mei in Disneyland en kunnen dan 10% geven aan mensen die een jaarkaart willen aanschaffen. Je kunt mailen naar tijnleindaaf@gmail.com
    Lars nog een vraag aan jou: Waar kan ik het nieuwe parrainage formulier vinden? Ik zie nu alleen een formulier op de site geldig t/m 31 maart.
    Groet,
    Marjolein

  • Hallo, wij zijn 13 t/m 15 mei in Disneyland en kunnen dan 10% geven aan mensen die een jaarkaart willen aanschaffen. Je kunt mailen naar tijnleindaaf@gmail.com
    Lars nog een vraag aan jou: Waar kan ik het nieuwe parrainage formulier vinden? Ik zie nu alleen een formulier op de site geldig t/m 31 maart.
    Groet,
    Marjolein

    Hoi Marjolein,
    Goed opgemerkt! De downloadlink is aangepast naar het huidige Parrainage formulier (geldig van 1 april t/m 2 november 2015): http://www.discoverthemagic.nl/jaarkaarten/.
    Groetjes,
    Lars
  • Goedemorgen,
    wij zijn met 3 jaarpashouders aanwezig op de camping in de buurt van Disney en kunnen van 21 juli t/m 30 juli 10% korting geven op een abonnement en zo stempeltje sparen.
    Als je interesse hebt, kun je me een PB sturen om af te spreken.
    Groetjes Mark
  • Hallo allemaal
    De zomervakantie komt er weer aan, en ook in die vakantie gaan wij weer met onze camper naar Disneyland
    Wij gaan op zondag 26 juli weer die kant op voor een weekje
    En zijn dus van 26 juli tot 2 aug aanwezig
    Zoek jij nog iemand voor die week om jou 10% korting te geven voor een nieuwe jaarkaart?
    Neem dan contact met mij op via een pm op dit forum of een e-mailtje naar Claudia.bruurmijn@telfort.nl of bel me op +31623459860
    Groetjes Claudia
  • Is het misschien een idee als oude posts verwijdert worden? Zodat het nog overzichtelijker wordt?

  • Is het misschien een idee als oude posts verwijdert worden? Zodat het nog overzichtelijker wordt?

    Hoi Cynderella,
    Hiervoor is de actuele lijst met kortinggevers en kortingvragers in het leven geroepen. Ik hou die lijst bij met alleen actuele informatie. Iedereen die een reactie in dit topic plaatst met een datum, plaats ik op deze lijst. Verlopen data verwijder ik weer. Zo heeft iedereen direct een overzicht. De lijst staat in de eerste post van dit topic: http://www.discoverthemagic.nl/forum/jaarkaarten/korting-op-jaarkaarten/.
    Groetjes,
    Lars
  • Dag Lars,
    Mogen wij opnieuw in het lijstje? 25-26 augustus kunnen we korting geven Laugh
  • wij kunnen 9 mensen korting geven en zijn aanwezig van 3 tot en met 5 augustus en
    17 tot en met 20 oktober. Wie kunnen wij helpen en helpt ons aan stempels.
    groeten,
    Esther
  • Hey
    Wij gaan nu vrijdag 15 mei nog een dagje extra naar disney en kunnen nog 9 mensen aan korting helpen je mag mij altijd een mail sturen naar crazypussy84@hotmail .com
  • hoi hoi iedereen
    wij gaan morgen 14 mei weer naar disneyland en wij blijven tot maandag 18 mei
    wij zijn een gezin van 4 , 2 volwassenen en 2 kinderen en wij hebben een dream jaarpas
    wij kunnen 12 mensen 10% korting geven op een jaarkaart
    wij zouden graag de stempels hiervoor krijgen
    neem contact met ons op als je wilt afspreken voor de korting
    gonniesbeautysalon@live.nl
    dan kunnen we telefoonnummers uitwisselen
    groetjes en tot in disneyland
    gonnie stal en familie.Kiss
  • Hoi Disney fans,
    Wij gaan volgende week vrijdag 22 mei weer naar Disneyland Parijs en zullen daar aanwezig zijn tot en met maandag 25 mei. Wij kunnen nog 4 mensen 10% korting geven op de aanschaf van een jaarkaart.
    Intereese? Neem dan contact op via: belinda.krijnsen@gmail.com of 0639474371
    Hopelijk tot volgende week in Disneyland Parijs!
    Belinda
  • Hoi,
    Wij kunnen 5 juli t/m 10 juli vier mensen 10% korting op een jaarkaart geven in ruil voor stempels. Met 1 stempel maakt u ons al heel blij want dan kunnen we een kaart verlengen. Vier stempels zou helemaal te gek zijn.
    Voor de korting kunt u mailen naar: nicolebonvie@hotmail.com
    Groeten,
    Nicole
  • Beste allemaal,
    Wij zijn zaterdag de 30ste en zondag de 31ste
    Weer in Disneyland te vinden.
    Mochten er mensen nog 10% korting willen kunnen dit nog aan 8 mensen geven.
    Je kan contact met ons opnemen via mirjamweiland@live.nl
    Groetjes mirjam
Log In of Registreer om te reageren.