Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

12357105

Reacties

  • Wie kan ik helpen aan korting....
    Ik ga 29 september, 10 oktober en 21 t/m 23 oktober 2012 richting disney.
    Andere data's zijn in overleg ook mogelijk.
    Ik geef 10% korting op de jaarkaarten en help je met het gehele jaarkaarten proces.
    Mail me wmaronier@hotmail.com of w.maronier@upcmail.nl
    Groetjes en zie je in disney
    Wim Maronier
  • Wij willen met het gezin jaarkaarten kopen voor Disney. Ik las dat je 10% korting kan geven aan een ander. Is het nu mogelijk dat ik een kaart koop, dan mijn zoontje een kaart met 10% plus stempel, dan mijn dochter aanbreng 10% met stempel en daarna mijn vrouw 10% met stempel.
    Pikken ze dat denken jullie? Zo ja hoe moet ik dat aanpakken.
  • Hallo esoer,
    Je kan iemand pas 10% korting geven en een stempel krijgen als je de jaarpas meer dan een maand in bezit hebt.
    Het zal dus niet gaan om dit te doen bij de kassa.
    ps,
    Wij zijn op 15 oktober 2012 t/m 19 oktober 2012 in disneyland Parijs.
    We kunnen nog een aantal personen korting geven van 10% bij aankoop van een jaarpas.
    Stuur maar even een mailtje.
    groetjes
    Leon
    leon.biggel@home.nl
  • Dank je wel voor je antwoord.
  • Hallo,
    Wij zijn 12 t/m 14 oktober 2012 in Eurodisney en kunnen nog aan 12 personen korting geven.
    In ruil daarvoor ontvangen wij graag een stempel, zodat we voor een gratis jaarkaart kunnen sparen Laugh!
    Heb je interesse dan hoor ik dat graag. Wij zijn er i.i.g. klaar voor en jij?
    Heerlijk griezelen tijdens Disney Halloween Surprised !!!
    Je kan me mailen om iets af te spreken op sandramulder3@live.nl.
    Mvg Sandra
  • SmileHallo Disneygangers.
    Van 16 tot 21 oktober en van 25 tot 29 december zijn wij in Disney en kunnejn wi je helpen aan een leuke korting van 10%.
    Wij krijgen dan per kaart die jij aanschaft een stempeltje waarmee wij onze kaart kunnen verlengen.
    We kunnen nog veel mensen blij maken dus we horen graag van jullie.
    Zijn jullie van plan om op één van deze dagen naar Disney te komen en je wilt gebruik maken van deze mogelijkheid...???
    Stuur me even een mailtje dan kunnen we misschien wat afspreken.
    cassandraprooy@hotmail.com
    Magische groetjes.
    Smile
  • Hallo Allemaal!
    Wij zijn vrijdag 16 en zaterdag 17 november 2012 in Disneyland Parijs te vindenCool.
    We willen nog graag 3 stempels sparenEmbarassed, dus wie kunnen we blij maken met 10% kortingLaugh!?!??!
    Groeten Kim
  • Hallo allemaal,
    Wij zijn van 16 tot en met 18 oktober weer in Disney Parijs, wie wil er korting op een of meerdere jaarkaarten?
    Wij doen graag moeite voor 9 stempels ;-)
    Om af te spreken kun je mij bellen/ sms'en of mailen
    Grtjs,
    Anasha van tooren
    Anasha1978@hotmail.com
    0629587685
  • Ik hoop dat mijn vraag hier goed staat...
    Kan je 1 dag na het verlengen van je jaarkaart reeds de 10% korting geven of kan dit pas nadat je de verlengde jaarkaart 1 maand in je bezit hebt? Alvast bedankt voor jullie antwoord!
  • Hallo Wink
    Wij zijn in bezit van 4 jaarkaarten en kunnen dus 10% korting geven aan mensen die ook een jaarkaart gaan kopen
    dat houdt dan ook in dat wij stempels kunnen sparen. Van 22 oktober t/m 27 oktober 2012 zijn we in disneyland
    wilt u korting mail ons dan even dan kunnen we afspreken syldemi@home.nl
    groeten en veel plezier in disneyland Kiss
  • sofie zei:


    Ik hoop dat mijn vraag hier goed staat...
    Kan je 1 dag na het verlengen van je jaarkaart reeds de 10% korting geven of kan dit pas nadat je de verlengde jaarkaart 1 maand in je bezit hebt? Alvast bedankt voor jullie antwoord!

    Hoi Sofie,
    Die vraag hoort eigenlijk thuis in dit topic: http://www.discoverthemagic.nl/forum/jaarkaarten/jaarkaart/
    Voor de volledigheid antwoord ik 'm hier. Bij een verlenging ga je een nieuw contract aan en gelden dus weer opnieuw dezelfde regels a zou je de jaarkaart voor de eerste keer aanschaffen. Korting geven en/of sparen voor stempels kan ook in dit geval pas vanaf de tweede maand.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    Hallo Lars,
    Bedankt voor je snelle antwoord! Ik ben volop bezig je mooie site te ontdekken, dus hopelijk post ik de volgende berichten meteen op de juiste plek...
    groetjes,
    Sofie
    Hoi Sofie,
    Die vraag hoort eigenlijk thuis in dit topic: http://www.discoverthemagic.nl/forum/jaarkaarten/jaarkaart/
    Voor de volledigheid antwoord ik 'm hier. Bij een verlenging ga je een nieuw contract aan en gelden dus weer opnieuw dezelfde regels a zou je de jaarkaart voor de eerste keer aanschaffen. Korting geven en/of sparen voor stempels kan ook in dit geval pas vanaf de tweede maand.
    Groetjes,
    Lars

  • Wij zijn maandag 8 oktober in Disneyland Paris. Mocht je van plan zijn om een jaarkaart aan te schaffen, willen wij jullie graag 10% korting geven. (En dan helpen jullie ons natuurlijk ook met een verlenging).
    Wij hebben twee passen en zouden hopen dat het lukt om 6 mensen te vinden die wij korting kunnen geven. Wij zijn vanaf ongeveer 10.00 uur in het park.
    Ik hoor het graag! Je kunt me mailen via tazi_b 'at' hotmail.nl
    Hopelijk tot dan! Smile
  • as donderdag, vrijdag , zaterdag en zondag mogen wij weer naar disney.
    als ik nog iemand aan korting kan helpen in ruil voor stempels laat het me maar horen:)
    te bereiken via amandavierhuis@gmail.com
    Groetjes en tot snel
  • 4 oktober ( morgen :) ben ik weer in Disney t/m 7 oktober. Wie wil er nog een jaarkaart kopen met 10 procent korting?
    Groeten
    Sebas
  • Cass zei:


    Cass zei:


    Als je van plan bent om op:
    2, 3, 26, 27 mei
    en op
    9 juli
    naar DLP te gaan dan kan ik je helpen aan korting op de aanschaf van je jaarkaart.
    Laat me maar even wat horen, dan kunnen we afspreken.
    Groetjes en tot snel.
    CassandraWink

    P.S. Vanaf 9 juli zijn wij een week in DLRP.
    Alle mogelijkheid dus om via mij je korting te krijgen bij aanschaf van je jaarpass.
    Ik hoor het graag dan helpen we elkaar aan een beetje voordeel.
    Bedankt en groetjes, we zien elkaar dan wel.
    CassandraWink
    Beste vrienden,
    Van 16 oktober tot en met 20 oktober zijn wij met een gezellig clubje in Disney.Smile
    Ook van 24 december tot en met 29 december zijn we er heerlijk weer met kerst.
    Wij kunnen nog 7 stempels gebruiken voor de verlenging van onze jaarkaarten.
    Dus,...... is er iemand die van plan is om in deze periodes jaarkaarten aan te gaan schaffen dan willen wij jullie graag helpen
    zodat jullie 10% korting krijgen bij aanschaf van jullie jaarkaarten.Wink
    Ik heb al meerdere malen iemand kunnen helpen en weet inmiddels wel hoe het er allemaal aan toegaat.
    Als je interesse hebt dan kun je me altijd even een mailtje sturen:
    cassandraprooy@hotmail.com
    Groetjes en hopelijk tot snel,
    Cassandra en een groepje grote Disney fans.
    Wink
  • Disney Fans
    Wij zijn op 15, 17 en 18 oktober 2012 tijdens de herfstvakantie in Disneyland Parijs en op zoek naar mensen die ook in deze periode komen en graag 10% korting op hun nieuw aan te schaffen jaarkaart willen.
    Waarschijnlijk al bekend voor jullie, maar ook voor ons biedt dit voordelen, maar nog even voor de duidelijkheid en het waarom van de 10% korting!
    Wanneer jij een jaarkaart wil aanschaffen laat je dan door ons aanbrengen. Jij ontvangt dan 10% korting op de aan te schaffen jaarkaarten en wij ontvangen dan, voor het aanbrengen van een nieuwe 'jaarklant', per aangebrachte jaarkaart een stempel. Met 3 stempels krijgen wij dan weer één jaarkaart voor volgend jaar gratis, dus hebben we er allebei profijt van.
    Dus mocht je geïnteresseerd zijn in de aanschaf van een jaarkaart, wat al loont bij een entree vanaf 3 dagen, en je bent er in de periode van 15 t/m 18 oktober stuur mij dan een mail, dan nemen we contact op en kunnen we in Disneyland Parijs afspreken.
    Mailadres: trunk_adam@hotmail.com
    Alvast tot ziens in DisneyLand Parijs!
    M.v.g.
    P. v.d. Pluijm
    Amsterdam
  • Beste forumleden,
    Zondag 4 november 2012 ben ik weer in Disneyland. Wie is er op die dag ook en wilt graag korting ontvangen op de aanschaf van jaarkaarten? Ik heb nog één stempel nodig, maar kan uiteraard aan meer mensen korting geven.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo disneyfans,
    Wij zijn van 22 t/m 27 oktober 2012 en 02 t/m 05 januari 2013 aanwezig in Disneyland.
    En kunnen 9 mensen 10% korting geven en wij kunnen dan stempels sparen natuurlijk.
    Dus wilt u een jaarkaart aanschaffen en bent u er dan ook wij geven u graag korting (wij
    sparen dan ook natuurlijk) Stuur ons een mailtje syldemi@hotmail.com dan kunnen we
    misschien wat afspreken.
    groeten Rosita
  • Beste Disneyfans,
    Wij zijn van 13 tm 15 oktober 2012 aanwezig in Disneyland en kunnen 15 mensen 10% korting geven.
    Dus willen jullie een jaarkaart aanschaffen, dan neem gerust contact op: jacobs.maarten@gmail.com dan kunnen we misschien iets afspreken.
    Groeten,
    Maarten
  • Hallo
    Wij zijn van 31 oktober tot 4 november in Disneyland
    En van 23 december tot 30 december!
    Wij kunnen nog 4 mensen korting geven!
    Je kan me iets laten weten via yentleerdekens@hotmail.com
    Groetjes
    Yentl
  • Hallo allemaal,
    Wij zijn 15, 16, 17 en 18 oktober in Disney en hebben nog 14 stempels nodig voor onze jaarkaarten.
    Wil je dus een jaarkaart aanschaffen op 1 van deze dagen, stuur dan even een mailtje dan kunnen wij je 10% korting geven.
    Misschien tot daar!
    BiancaWink
    je kunt ons bereiken op bos2@scarlet.nl
  • Hallo,
    27oktober zijn wij in Disneyland parijs. Wij kunnen nog korting geven aan mensen die een jaarkaart aan willen schaffen.
    Graag tot dan,
    Mariska (marisnoenoe@hotmail.com)
  • Beste iedereen,
    Wij zijn 27 en 28 december (weer) in EuroDisney en kunnen 10% korting verlenen bij aankoop van jouw jaarpas.
    Groetjes,
    Gerard
  • Hey Allemaal,
    Wij zijn Ghislaine en Matthijs en hebben sinds kort een jaarkaart voor Disneyland Parijs gekocht. Mocht je nu ook een jaarkaart willen en 10% korting op het aanschaffen daarvan dan kan dat. Wij zijn in Disneyland Parijs op 22, 23 en 24 december. Voor korting neem contact met mij op.
    Groetjes,
    Ghislaine & Matthijs
  • Danny& Rita zijn weer in disneyland parijs op 23&24 oktober En op 02 november vanaf 08:00hr kunnen we iemand mischien helpen met % op de aanschaf van jullie jaarkaarten (nog 12xmogelijk.) Geef even een seintje decoster-danny@decoster-verswijver.be dan kunnen we afspreken jullie% en wij stempels.
    Grts stampertjeEmbarassed
  • Hallo allemaal, wij gaan kerst 2012 in Eurodisney vieren. Wij zijn vanaf zondag 23 december daar tot en met tweede kerstdag, 26 december.Wij kunnen nog wel wat stempels gebruiken en kunnen jullie dus aan 10% korting helpen bij aanschaf van een jaarkaart.
    Zondag zijn wij met 6 personen met eigen jaarkaart aanwezig, en vanaf maandag met 8 personen, dus wij kunnen een heleboel mensen van korting voorzien. Hebben jullie interesse om wat af te spreken, mail sandyschouren@hotmail.com, of bel me dan maar 06-26462505, wellicht kunnen we dan elkaar een plezier doen. Gr. Sandy.
  • Hallo,
    Als U nog in de herfstvakantie naar Disneyland Parijs gaat en daar dan Jaarkaarten wilt aanschaffen, kunnen wij U 10 % korting hierop geven. In ruil daarvoor krijgen wij dan weer "spaar"stempels.
    Wij zijn in Disney van zondag 21 t/m donderdag 25 Oktober.
    Mail mij op dit adres voor meer informatie of om iets af te spreken !
    : esther.hennion@ziggo.nl
    Misschien tot in Disney !!
    Mvg. Esther Hennion.
  • Hallo allemaal,
    Wij gaan van 20 december tot en met 24 december weer naar dlrp. Als je een jaarkaart aan wilt schaffen sta ik graag voor je klaar!! ( ook met andere tips en trics Laugh)
    Groetje Anasha & binck van tooren
    0629587685
    anasha1978@hotmail.com
  • Wij zijn in Disneyland van 31 oktober tot 4 november!
    En wij hebben nog 1 iemand nodig die we korting kunnen geven ( voor een stikkertje )
    Is er iemand die nog een jaarkaart wil aankopen en 10% korting wil ontvangen?
    IK HOOP HET ZO! :D
    Je mag contact met me opnemen via yentleerdekens@hotmail.com
    of een smsje sturen naar 0472 61 05 80
    Groetjes
    Yentl
Log In of Registreer om te reageren.