Welke jaarkaarten zijn nog verkrijgbaar

oktober 2012 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Hey Lars,
Als ik op de franse site van Disneyland kijk, vind ik nog maar 2 jaarkaarten terug. De dream en de fantasy. De franciliën en de decouverte staan enkel nog tussen de passen die aangekocht zijn voor 29/03/2012. Betekent dit dat deze niet meer te verkrijgen zijn?
Groetjes,
Kelly

Reacties

  • Kelly zei:


    Hey Lars,
    Als ik op de franse site van Disneyland kijk, vind ik nog maar 2 jaarkaarten terug. De dream en de fantasy. De franciliën en de decouverte staan enkel nog tussen de passen die aangekocht zijn voor 29/03/2012. Betekent dit dat deze niet meer te verkrijgen zijn?
    Groetjes,
    Kelly

    Hoi Kelly,
    De Francilien jaarkaart is gewoon verkrijgbaar, maar wordt online alleen nog via de Ile-de-France regio (Parijs en omgeving) aangeboden. Via de post of in het resort zelf kan de Francilien ook door internationale gasten worden aangeschaft. De Découverte is niet meer los te koop, maar wordt als promotie jaarkaart ingezet voor de lokale bevolking. Disney wilt zoveel mogelijk mensen naar de Fantasy of Dream jaarkaarten krijgen, vandaar dat deze op de internationale sites van Disneyland ontbreken.
    Kortom: De Francilien, Fantasy en Dream jaarkaarten kunnen door alle gasten worden aangeschaft (via de post of in het resort zelf). De Découverte (voorheen bekend als Classic) wordt alleen nog als promotie jaarkaart ingezet en kan niet meer worden aangeschaft.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.