Menu's Disney

oktober 2012 aangepast in Algemeen
Is het mogelijk om ruimte te maken voor de menu's die te verkrijgen zijn op Disney.
Zelf ga ik elk jaar gemiddeld 6 keer en eens per jaar met ongeveer 30 man erheen.
De meest gestelde vraag en ook klacht is,maar het eten is zoooo duur.
Via deze link heb ik al heel wat kunnen vertellen. http://www.dlpfoodguide.com/
Moet je eerst naar het restaurant klikke en dan pas zie je het menu.
In het Santa Fe hotel kan je btw goed eten met grote groepen,zeker als je een dream pass heb Wink

Reacties

  • Ronald zei:


    Is het mogelijk om ruimte te maken voor de menu's die te verkrijgen zijn op Disney.
    Zelf ga ik elk jaar gemiddeld 6 keer en eens per jaar met ongeveer 30 man erheen.
    De meest gestelde vraag en ook klacht is,maar het eten is zoooo duur.
    Via deze link heb ik al heel wat kunnen vertellen. http://www.dlpfoodguide.com/
    Moet je eerst naar het restaurant klikke en dan pas zie je het menu.
    In het Santa Fe hotel kan je btw goed eten met grote groepen,zeker als je een dream pass heb Wink

    Hoi Ronald,
    Disney biedt een keur aan restaurants voor alle budgetten, dus duur is een groot woord. De fastfood menu's in de counterservice restaurants zijn ongeveer van hetzelfde prijsniveau als McDonald's. Wil je 'goed' uiteten, dan betaal je uiteraard meer, maar ook hier hebben ze voldoende keuze in soort restaurant, buffet service, tafelbediening en met of zonder Disney figuren. Met andere woorden: je kunt het je zo duur of goedkoop maken als je zelf wilt. Met de Halfpension opties krijg je zelfs tot 15% korting.
    Er zijn meer dan 75 restaurants te vinden in het resort, die elk van tijd tot tijd van menu (en prijs) veranderen. Het is onmogelijk om een actueel beeld te geven van de menu's en prijzen, vandaar dat ik ervoor heb gekozen om die informatie niet online te zetten. Uiteraard zijn er alternatieve sites voor dit soort informatie, zoals de site die je zelf al aangeeft.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.