Gratis koffie/fris

Is die actie er niet meer, dat als je iets kocht in de ochtend, je een bonnetje kreeg waarmee je gratis koffie of fris kan halen na 15u?
Heb dit de laatste 2 bezoeken niet meer gezien?! Weet iemand dat? Vond dat altijd wel erg fijn!!
Groetjes Marjolein

Reacties

  • Hoi Marjolein,
    Ik kan me ook nier herinneren dat we die bonnetjes voor een gratis drankje de laatste twee jaar nog gezien of gekregen hebben. Ik denk dus inderdaad dat die niet meer worden uitgegeven.

  • Is die actie er niet meer, dat als je iets kocht in de ochtend, je een bonnetje kreeg waarmee je gratis koffie of fris kan halen na 15u?
    Heb dit de laatste 2 bezoeken niet meer gezien?! Weet iemand dat? Vond dat altijd wel erg fijn!!
    Groetjes Marjolein

    Hoi Marjolein,
    Deze aanbieding is enkel in bepaalde periodes geldig. Op dit moment geldt deze actie bijvoorbeeld niet. Disney maakt de periodes helaas niet op voorhand bekend. Tip: Als je half- of volpension boekt bij je arrangement, dan ontvang je een gratis 'Pause Gourmande' (tussendoortje bestaande uit een warme of koude drank en een kleine snack). Meer informatie: http://www.discoverthemagic.nl/magische-extras/maaltijdopties/.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.