Jaarkaart upgraden

november 2012 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
vraagje heb voor de kinderen fantasie jaarpassen en op 1 december is een blockdag daar ik al hotel geboekt heb voor dit weekend zou het voordeliger zijn om hun jaarpassen te veranderen naar dreampas kan dit rechtsrtreeks aan de kassa gebeurenConfused
«1

Reacties


  • vraagje heb voor de kinderen fantasie jaarpassen en op 1 december is een blockdag daar ik al hotel geboekt heb voor dit weekend zou het voordeliger zijn om hun jaarpassen te veranderen naar dreampas kan dit rechtsrtreeks aan de kassa gebeurenConfused

    Hoi Danny,
    Het upgraden van een Fantasy naar een Dream kan inderdaad worden geregeld bij de kassa's van één van de parken, maar dan wel alleen het financiële gedeelte. Vervolgens zul je met de jaarkaarten naar Bureau Passeport Annuel moeten om de kaarten definitief te laten om zetten naar een Dream.
    Groetjes,
    Lars
  • bedankt voor je antwoord,nadat het financiele geregeld is aan de kassa kunnen de kids dan mee naar binnen op 1 december namelijk blockdag
    grts Stampertje

  • bedankt voor je antwoord,nadat het financiele geregeld is aan de kassa kunnen de kids dan mee naar binnen op 1 december namelijk blockdag
    grts Stampertje

    Hoi Danny,
    Bij de upgrade naar de Dream jaarkaarten krijgen jullie een tijdelijk toegangsticket of bewijs mee dat ingeleverd kan worden bij Bureau Passeport Annuel voor de definitieve jaarkaarten. Met dit ticket of bewijs kom je tevens het park in, ongeacht of het een blockdag is of niet.
    Groetjes,
    Lars
  • Beste Lars,
    volgende week gaan wij weer naar Disneyland. Met onze Franciliennekaart zijn er begin januari veel blockdagen. Ik zit erover te denken om een upgrade te kopen naar de Fantasypas. Ik heb nog de "oude " Franciliennekaart ( dus niet de 20jarige uitgave ).
    Als ik volgende week een upgrade koop, welke kaart krijg ik dan ? De 20jarige uitgave of de "oude "uitgave. Hier zit behoorlijk verschil in vwb. blockdagen.
    Bedankt en fijne feestdagen!
    Esther Hennion.
  • Dewi48 zei:


    Beste Lars,
    volgende week gaan wij weer naar Disneyland. Met onze Franciliennekaart zijn er begin januari veel blockdagen. Ik zit erover te denken om een upgrade te kopen naar de Fantasypas. Ik heb nog de "oude " Franciliennekaart ( dus niet de 20jarige uitgave ).
    Als ik volgende week een upgrade koop, welke kaart krijg ik dan ? De 20jarige uitgave of de "oude "uitgave. Hier zit behoorlijk verschil in vwb. blockdagen.
    Bedankt en fijne feestdagen!
    Esther Hennion.

    Beste Esther,
    Bij een upgrade krijg je altijd de 'nieuwste' versie van een bepaalde jaarkaart. In jullie geval is dat dus de Fantasy '20ème Anniversaire' jaarkaart. Let er op dat je het exacte verschil tussen beide kaarten betaald, dat wil zeggen: de prijs van een Fantasy (€159,-) minus de prijs die je voor de Francilien jaarkaart hebt betaald (staat op de voorzijde).
    Veel plezier, fijne feestdagen en de beste wensen voor 2013!
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    Dom, dom, dom maar wij hebben in mei een Fantasycard gekocht en geboekt voor het weekend van 16 november. Dat is dus een blokdag, Als we een upgrade gaan doen moeten we dan het hele verschil betalen tussen beide kaarten, of gaat dat naar rato van het aantal maanden dat de kaart nog geldig is?

  • Hallo Lars,
    Dom, dom, dom maar wij hebben in mei een Fantasycard gekocht en geboekt voor het weekend van 16 november. Dat is dus een blokdag, Als we een upgrade gaan doen moeten we dan het hele verschil betalen tussen beide kaarten, of gaat dat naar rato van het aantal maanden dat de kaart nog geldig is?

    Hoi CakeKoningin,
    Bij een upgrade betaal je het verschil tussen de nieuwe jaarkaart en de huidige jaarkaart. Heb je momenteel een Fantasy jaarkaart met een waarde van €159,- en wil je upgraden naar een Dream van €199,-, dan betaal je altijd €40,- per jaarkaart bij, ongeacht in welke maand je van het abonnement zit. Dit is echter nog altijd goedkoper dan een losse dagkaart (met 30% korting) te kopen bij de kassa. Deze korting wordt namelijk berekend op de prijs die ja aan de kassa betaald (momenteel €74,- voor 2 parken).
    Groetjes,
    Lars
  • Beste Lars,
    ondertussen heb ik sinds kort een gratis Francilienne jaarkaart dmv. stempels. Is deze kaart ook te upgraden naar een Fantasy jaarkaart? ( met bijbetaling natuurlijk) Of kan men een gratis jaarkaart niet upgraden?
    Nog eens bedankt voor al je informatie ! Hardstikke fijn om alles op te kunnen zoeken voor je naar Disney gaat, zodat je je reis goed kunt voorbereiden !!
    Mooie site ook met relevante informatie !
    Groetjes, Esther.
  • Dewi48 zei:


    Beste Lars,
    ondertussen heb ik sinds kort een gratis Francilienne jaarkaart dmv. stempels. Is deze kaart ook te upgraden naar een Fantasy jaarkaart? ( met bijbetaling natuurlijk) Of kan men een gratis jaarkaart niet upgraden?
    Nog eens bedankt voor al je informatie ! Hardstikke fijn om alles op te kunnen zoeken voor je naar Disney gaat, zodat je je reis goed kunt voorbereiden !!
    Mooie site ook met relevante informatie !
    Groetjes, Esther.

    Hoi Esther,
    Bedankt voor de complimenten! Bij een upgrade betaal je altijd het verschil tussen beide kaarten, waarbij uitgegaan wordt van het exacte bedrag dat op de kaart staat vermeld. In het geval van een gratis Francilien jaarkaart, staat hier €0,- op en betaal je bij een upgrade naar een Fantasy dus de volle prijs: €159,-.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    een beetje laat maar toch nog bedankt voor je antwoord ! Het is logisch maar jammer , we gaan nu kijken hoe we onze dagen kunnen aanpassen zodat we toch het meeste uit de kaart kunnen halen...Mijn dochter gaat een Fantasy-jaarkaart aanschaffen, misschien kan zij op bepaalde dagen begin januari voor mij een toegangsticket kopen....
    We zullen zien....
    Met vriendelijke groet, Esther.
  • Dewi48 zei:


    Hallo Lars,
    een beetje laat maar toch nog bedankt voor je antwoord ! Het is logisch maar jammer , we gaan nu kijken hoe we onze dagen kunnen aanpassen zodat we toch het meeste uit de kaart kunnen halen...Mijn dochter gaat een Fantasy-jaarkaart aanschaffen, misschien kan zij op bepaalde dagen begin januari voor mij een toegangsticket kopen....
    We zullen zien....
    Met vriendelijke groet, Esther.

    Graag gedaan, Esther! Jaarkaarthouders kunnen voor vrienden met korting dagkaarten aanschaffen. Begin volgend jaar zal er waarschijnlijk weer een 'Bring a Friend' actie komen met flinke korting op dagkaarten, maar de exacte periode is vooralsnog niet bekend. Volg ons op Facebook en/of Twitter om op de hoogte te blijven van nieuwe acties/aanbiedingen.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Wij hebben via CEM francillien passen aangeschaft. We hebben ons verkeken op de 2 restrictie blokdagen nadat de pas officieel is aangemaakt.
    Is het mogelijk om deze passen direct na het officieel maken om te zetten naar Fantasy om die 2 blokdagen te omzeilen?
    Wij hebben 107 euro betaald voor de passen.
  • nancy zei:


    Hoi Lars,
    Wij hebben via CEM francillien passen aangeschaft. We hebben ons verkeken op de 2 restrictie blokdagen nadat de pas officieel is aangemaakt.
    Is het mogelijk om deze passen direct na het officieel maken om te zetten naar Fantasy om die 2 blokdagen te omzeilen?
    Wij hebben 107 euro betaald voor de passen.

    Hoi Nancy,
    Ja, dat is geen probleem. Je betaald dan het verschil tussen de huidige jaarkaart en de reguliere prijs van een Fantasy. In jullie geval is dat dus €159 - €107 = €52 per jaarkaart als je de vouchers voor 30 juni inlevert, of €169 - €107 = €62 per jaarkaart vanaf 1 juli.
    Groetjes,
    Lars
  • Dank je wel Lars.
  • Hallo, in de lijst op deze site staan blokdagen. Wij hebben een fantasy jaarkaart en willen aankomend weekend naar disney. Nu staat er dat er de 3 de van mei een blokdag is, maar voor jaarkaarten die gekocht zijn tussen april en ? 2014. Wij hebben onze jaarkaarten gekocht in oktober 2013. Geld voor ons dan ook de blokdag.
    Verder zouden we willen kijken om onze kaarten eventueel te upgraden. Onze jaarkaarten zijn gekocht met korting, krijgen we op een upgrade ook korting?
    Vriendelijke groet,
    joyce kreijt

  • Hallo, in de lijst op deze site staan blokdagen. Wij hebben een fantasy jaarkaart en willen aankomend weekend naar disney. Nu staat er dat er de 3 de van mei een blokdag is, maar voor jaarkaarten die gekocht zijn tussen april en ? 2014. Wij hebben onze jaarkaarten gekocht in oktober 2013. Geld voor ons dan ook de blokdag.
    Verder zouden we willen kijken om onze kaarten eventueel te upgraden. Onze jaarkaarten zijn gekocht met korting, krijgen we op een upgrade ook korting?
    Vriendelijke groet,
    joyce kreijt

    Hoi Joyce,
    Voor jaarkaarten die tijdens een eerdere periode zijn aangeschaft, kunnen andere blockdagen gelden. Wij publiceren alleen de actuele blockdagen voor jaarkaarten die op dit moment aangeschaft kunnen worden. Bij de aanschaf een jaarkaart, krijg je een klein boekje waarin de blockdagen staan vermeld die geldig zijn voor die jaarkaart. Mocht je dit boekje niet meer hebben, dan kun je het beste een mailtje sturen naar de Nederlandse klantenservice via dlp.clientenservice@disney.com. Zij kunnen dit voor je opzoeken.
    Bij een upgrade betaal je het prijsverschil tussen de huidige jaarkaart met korting (exacte prijs staat op de voorzijde vermeld) en de reguliere prijs van de nieuwe jaarkaart (in jullie geval een Dream). Hierbij ontvang je geen korting, wat betekent dat je uiteindelijk de reguliere prijs betaald van de Dream. Een upgrade tijdens een blockdag is alleen mogelijk als je eerst een losse dagkaart koopt om het Disneyland Park binnen te komen. Vervolgens dien je naar Bureau Passeport Annuel te gaan om de jaarkaart te upgraden. De kosten van de dagkaart kunnen echter niet worden verrekend.
    Groetjes,
    Lars
  • Hi Lars,
    Volgende maand gaan we weer naar Disney . We zijn in het bezit van Fantasy jaarpassen. In mijn enthousiasme hotel geboekt en niet gekeken naar de blockdagen. En jawel 15 nov een blockdagen. Is het mogelijk de Fantasy om te zetten naar DreaM? En wat betalen we dan bij en waar?
    Denk dat dit de goedkoopste optie is om toch hele weekend te genieten van Disney
    Alvast bedankt voor je antwoord.
    Groeten, Dolly

  • Hi Lars,
    Volgende maand gaan we weer naar Disney . We zijn in het bezit van Fantasy jaarpassen. In mijn enthousiasme hotel geboekt en niet gekeken naar de blockdagen. En jawel 15 nov een blockdagen. Is het mogelijk de Fantasy om te zetten naar DreaM? En wat betalen we dan bij en waar?
    Denk dat dit de goedkoopste optie is om toch hele weekend te genieten van Disney
    Alvast bedankt voor je antwoord.
    Groeten, Dolly

    Hoi Dolly,
    Een jaarkaart kan altijd ge-upgrade worden naar een 'hogere' versie, maar hiervoor heb je wel toegang nodig tot het Disneyland Park. De upgrade kan namelijk alleen bij Bureau Passeport Annuel worden uitgevoerd. Op een blockdag kom je alleen binnen door een losse dagkaart aan te schaffen. De prijs hiervan kan niet worden verrekend met de upgradeprijs naar een hogere jaarkaart.
    De prijs van de upgrade is afhankelijk van de prijs die je voor je jaarkaart hebt betaald. Deze staat op de pas vermeld. Vervolgens betaal je het verschil tussen dit bedrag en het reguliere bedrag van de jaarkaart waar je naar wilt upgraden.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    Wij hebben een fantasy kaart met 20% familiekorting (5 personen op zelfde adres).
    We willen onze kaart upgraden naar een dreamkaart, hoeveel moeten we dan bij betalen?
    Krijgen we dan ook de 20% korting?
    Alvast bedankt
    Groeten Esther
  • lenn69 zei:


    Hallo Lars,
    Wij hebben een fantasy kaart met 20% familiekorting (5 personen op zelfde adres).
    We willen onze kaart upgraden naar een dreamkaart, hoeveel moeten we dan bij betalen?
    Krijgen we dan ook de 20% korting?
    Alvast bedankt
    Groeten Esther

    Hoi Esther,
    Bij een upgrade naar een 'hogere' jaarkaart betaal je altijd het verschil tussen de huidige jaarkaart en de nieuwe jaarkaart. Hierbij wordt gekeken wat je effectief hebt betaald voor de Fantasy. Als dat met 20% korting is geweest, dan geldt die prijs als de basisprijs. Voorbeeld: De huidige Fantasy jaarkaart kost nu €169. Als je die met 20% korting hebt aangeschaft, dan was de prijs destijds €135,20. De prijs voor een reguliere Dream jaarkaart is nu €209. Als je wilt upgraden dan betaal je dus €209 - €135,20 = €73,80. Bij een upgrade is geen korting mogelijk.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    Ik ga volgende maand voor 3 dagen naar DLPR.
    Momenteel heb ik een Fantasyjaarpaspoort maar dit zou ik graag upgraden naar een Dream.
    Maar ik neem ook mijn zus en haar vriend mee en zij zouden daar ter plekke voor hen ook een pas kopen met mijn jaarpas als korting20.
    Kan ik al voor stempels sparen? Of geldt het dan ook dat je een maand moet wachten zoals met de normale aanschaf?
    Bedankt op voorhand!
  • EllenSe zei:


    Hallo,
    Ik ga volgende maand voor 3 dagen naar DLPR.
    Momenteel heb ik een Fantasyjaarpaspoort maar dit zou ik graag upgraden naar een Dream.
    Maar ik neem ook mijn zus en haar vriend mee en zij zouden daar ter plekke voor hen ook een pas kopen met mijn jaarpas als korting20.
    Kan ik al voor stempels sparen? Of geldt het dan ook dat je een maand moet wachten zoals met de normale aanschaf?
    Bedankt op voorhand!

    Hoi EllenSe,
    Als je de Fantasy jaarkaart langer dan 1 maand in je bezit hebt, dan mag je korting geven en voor stempels sparen. Upgraden naar een Dream kan altijd, waarbij je het verschil betaald tussen de prijs van de Fantasy destijds (staat op je pas) en de huidige prijs van een Dream. De einddatum van de ge-upgrade jaarkaart blijft hetzelfde als voorheen, aangezien je geen nieuw abonnement afsluit, maar enkel een upgrade van je bestaande jaarkaart uitvoert. Na de upgrade kun je vervolgens direct korting geven en stempels sparen.
    Groetjes,
    Lars
  • Wij hebben in februari met onze jaarpassen (Fantasy) korting gegeven aan 2 vrienden hun jaarpassen (ook Fantasy). Wij hebben toen de laatste 2 stempels gekregen die wij nodig hadden voor onze gratis verlenging.
    Die 2 vrienden zijn in April weer gegaan en wilden toen hun Fantasy upgraden naar Dreampas, maar dat was niet mogelijk omdat wij daar bij moesten zijn omdat wij in februari de korting hadden verleend.
    Is dit correct? Vind het vreemd dat wij erbij moeten zijn met de upgrade van iemand anders hun passen.

  • Wij hebben in februari met onze jaarpassen (Fantasy) korting gegeven aan 2 vrienden hun jaarpassen (ook Fantasy). Wij hebben toen de laatste 2 stempels gekregen die wij nodig hadden voor onze gratis verlenging.
    Die 2 vrienden zijn in April weer gegaan en wilden toen hun Fantasy upgraden naar Dreampas, maar dat was niet mogelijk omdat wij daar bij moesten zijn omdat wij in februari de korting hadden verleend.
    Is dit correct? Vind het vreemd dat wij erbij moeten zijn met de upgrade van iemand anders hun passen.
    Hoi stigchelg,
    Dat is inderdaad vreemd, aangezien de jaarkaarten reeds aangeschaft zijn. Een upgrade kan volgens onze informatie op ieder moment worden uitgevoerd. Wellicht kun je die twee vrienden erop wijzen om even contact op te nemen met de Nederlandse klantenservice van Disney door een mail te sturen naar dlp.clientenservice@disney.com.
    Groetjes,
    Lars
  • Goedenavond,
    Ik heb een vraag over het upgraden van de jaarkaart Magic Plus naar een Infinity kaart. Er is vermeld op de website dat na het upgraden direct gebruik gemaakt kan worden van de nieuwe voordelen en privileges, met uitzondering van de Bring a Friend tickets. Wat wordt er precies met het laatste bedoelt? Nu mag ik max 10 tickets voor een gereduceerd tarief kopen. Bij de Infinity is dat aantal maximaal 20. Of geldt deze regel niet wanneer een kaart ge-upgraded wordt?

    Alvast bedank.

    Met vriendelijke groet,
    Laris
  • Laris zei:

    Goedenavond,
    Ik heb een vraag over het upgraden van de jaarkaart Magic Plus naar een Infinity kaart. Er is vermeld op de website dat na het upgraden direct gebruik gemaakt kan worden van de nieuwe voordelen en privileges, met uitzondering van de Bring a Friend tickets. Wat wordt er precies met het laatste bedoelt? Nu mag ik max 10 tickets voor een gereduceerd tarief kopen. Bij de Infinity is dat aantal maximaal 20. Of geldt deze regel niet wanneer een kaart ge-upgraded wordt?

    Alvast bedank.

    Met vriendelijke groet,
    Laris

    Hoi Laris,

    De 'Bring a Friend' tickets als onderdeel van de Magic Plus en Infinity jaarkaarten kunnen gewoon worden gebruikt. De reguliere 'Bring a Friend' actie voor alle jaarkaarthouders is daarentegen niet geldig op de dag van aanschaf of upgrade. Je kunt dus na de upgrade naar een Infinity direct gebruikmaken van de maximaal 20 'Bring a Friend' tickets.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    Dank je wel! voor je reactie. Het was me niet duidelijk, maar nu wel.

    Groetjes,
    Larissa
  • Beste, ik zou volgende week naar disneyland gaan met een magic flex. Het zijn blijkbaar blockdagen. Is het nog steeds mogelijk om deze aan de kassa up te graden?
  • Kevin zei:

    Beste, ik zou volgende week naar disneyland gaan met een magic flex. Het zijn blijkbaar blockdagen. Is het nog steeds mogelijk om deze aan de kassa up te graden?

    Hoi Kevin,

    Upgraden van een jaarkaart op een blockdag is inderdaad mogelijk bij de kassa's van de parken. Je ontvangt dan een tijdelijk toegangsbewijs dat omgewisseld moet worden bij Bureau Passeport Annuel voor de nieuwe jaarkaart.

    Groetjes,
    Lars
  • Als ik mijn magic plus nu laat aanpassen in infinity, met een einddatum van eind augustus 2018, moet ik dan het hele verschil tussen de kaarten betalen of enkel het verschil voor de 2 maanden welke de kaart nu nog geldig zou zijn?
Log In of Registreer om te reageren.