Risico boeken hotel buiten Disneyland

Meer dan een maand geleden reeds een hotel geboekt voor de zomervakantie, er as nog veel beschikbaar, zelfs studios via bijvoorbeeld Airbnb.
Toch voor een hotel gekozen in Busy Saint Georges, maar helaas, ik wil iedereen waarschuwen voor dit hotel (heeft sowieso al geen beste recenties).
Geachte heer (..),
Hartelijk dank dat u heeft gekozen voor Booking.com.
Villa Bellagio Marne-La-Vallée Bussy Saint Georges heeft vandaag contact met ons opgenomen over uw reservering ()... Het hotel zal tijdens de gehele maand juni zijn gesloten. Helaas betekent dit dat zij uw reservering niet na kunnen komen. Wij bieden onze oprechte excuses aan voor het hierdoor ontstane ongemak.
Via onderstaande link kan u helpen een alternatieve accommodatie vinden.
Nogmaals onze oprechte excuses voor het ontstane ongemak. Mocht u nog vragen hebben over deze kwestie neem dan gerust contact met ons op. Wij staan 24/7 voor u klaar.
Met vriendelijke groet,
--
Martin
Booking.com Customer Service Team

Reacties

  • Gelukkig nog ergens anders een vergelijkbaar voordelig hotel kunnen boeken (Aparthotel in Torcy).
    Uiteraard niet via Booking.com maar via Expedia was het veel goedkoper (138 ipv 243) voor 3 nachten.
    Moet zeggen was wel even schrikken zoiets, gelukkig nog een maand voor vertrek, en was er her en der nog wat beschikbaar Cool
  • Bgrijpelijk dat het schrikken is als je hotel plots gesloten is wegens renovatie.
    Maar het is dan ook verstandiger om direct via het hotel zelf te boeken. Dan voorkom je dit soort gevallen. En vaak ben je nog goedkoper uit ook! Zelf boek ik altijd bij Premiere Classe, natuurlijk geen luxe, maar wel een prima plekje om te overnachten en een degelijk ontbijt.
  • Ergens zal het maar goed zijn ook dat het geannuleerd is, de recenties van mensen die er onlangs nog zijn geweest waren zeer negatief.
    Het hotel dat je noemt had ik destijds overwogen maar is inmiddels ook volzet rond die tijd.
    Nu uiteindelijk nog iets leuks en betaalbaars gevonden in Torcy naast de shopping mall.
    Je ziet in ieder geval dat je verder van booking.com niets hoeft te verwachten..
    Gelukkig in ieder geval dat het nog n maand van te voren is.
    We kijken in ieder geval uit naar het Frozen summer event ;-)
  • Veel plezier!!
Log In of Registreer om te reageren.