Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

14546485051105

Reacties

  • Hallo,
    Wij zijn 11,12 en 13 juni weer in DLP. als er mensen zijn die 10% korting willen hebben op een jaarkaart kunnen ze contact opnemen met mij.
    cynthia@zeegers.info
  • Hoi iedereen, wij gaan aanstaande vrijdag naar disneyland parijs om een abonnement af te sluiten. Zijn er toevallig mensen die er dit weekend ook zijn zodat we af kunnen spreken i.v.m korting en stempels.
    Groetjes Angelique
  • Elmo82, ik begrijp dat u dit weekend in disneyland parijs bent. Wij gaan aanstaande vrijdag. Misschien kunnen we afspreken i.v.m korting en stempels?
    Groetjes Angelique

  • Elmo82, ik begrijp dat u dit weekend in disneyland parijs bent. Wij gaan aanstaande vrijdag. Misschien kunnen we afspreken i.v.m korting en stempels?
    Groetjes Angelique
    Hoi Angelique,
    Ik heb je een PM gestuurd!
    Groetjes Evelien
  • Hallo,
    wij zijn in Disneyland Parijs van maandag 13 juli (eind van de dag) t/m vrijdag 17 juli en kunnen, in ruil voor stempels - 3 personen - 10% korting geven bij aanschaf van een jaarkaart!
    Aangezien dit onze laatste kans is om de stempeltjes te verzamelen, krijg je van ons, naast de korting ook nog €12.50 p.p. zakgeld(bij 3 kaarten in één keer) in contanten...
    mocht je belangstelling hebben of meer info willen dan hoor ik het graag! Ik ben te bereiken op tel. 0031 (0)6 52 880972 of via mail nbaveld@yahoo.com
    groeten,
    Nicole
  • Hallo!
    Ik heb iemand gevonden die ons korting wil geven 8 juni!
    Allen bedankt
  • Zet mij er maar bij op de lijst
    Ik ga 20-21-22 juli.
    Ik hoop dat ik 3 mensen korting mag geven en dat ik dan mijn 3 stempels krijg.
    25 juli verloopt helaas mijn jaarkaart namelijk!
  • Wij zijn van 17 t/m 31 juli in Disneyland en kunnen nog 6 mensen korting geven.
    Wil je korting? Mail dan naar info@dakini.nl
    Lars wil je mij in de lijst zetten? Dank je wel?
  • Wij willen op zaterdag 5 september in de middag vier jaarkaarten aanschaffen.
    Wie o wie helpt ons aan korting??

  • Wij willen op zaterdag 5 september in de middag vier jaarkaarten aanschaffen.
    Wie o wie helpt ons aan korting??
    Hi Disneyiuffie,
    Ik sttur je een pb!
  • Hallo beste mensen,
    Mij naam is Kenny en ik ben op dinsdag 16 juni 2015 en woensdag 17 juni 2015 in het park en kan jullie 10% korting geven op de aanschaf van een jaarkaart.
    Groetjes,
    Kenny Smile
  • Hallo iedereen
    Wij vertrekken zaterdag weer naar de magie tot en met maandag 15 juni, en kunnen nog aan 6 mensen korting geven. Mochten jullie geïnteresseerd zijn, stuur me dan een mailtje op: schruers.joren@gmail.com
    Groetjes DLP1204

  • Hallo,
    wij zijn in Disneyland Parijs van maandag 13 juli (eind van de dag) t/m vrijdag 17 juli en kunnen, in ruil voor stempels - 3 personen - 10% korting geven bij aanschaf van een jaarkaart!
    Aangezien dit onze laatste kans is om de stempeltjes te verzamelen, krijg je van ons, naast de korting ook nog €12.50 p.p. zakgeld(bij 3 kaarten in één keer) in contanten...
    mocht je belangstelling hebben of meer info willen dan hoor ik het graag! Ik ben te bereiken op tel. 0031 (0)6 52 880972 of via mail nbaveld@yahoo.com
    groeten,
    Nicole
    *ik kan geen korting meer geven, heb een afspraak gemaakt met Brenda
  • Hallo,
    Wie o wie helpt ons nog aan 1 stempeltje?!! We kunnen nog korting geven aan 4 mensen maar zouden ook al heel blij zijn met 1 stempeltje dan hebben we 1 volle stempelkaart. We zijn er van 27 juni tem 4 juli. Alle hulp welkom.
    @ Lars: we staan al in de lijst hoor (nog even een laatste wanhopige poging Wink )
    Stuur ons een mailtje op calvin.coker@telenet.be
    Txs!!

  • Hallo beste mensen,
    Mij naam is Kenny en ik ben op dinsdag 16 juni 2015 en woensdag 17 juni 2015 in het park en kan jullie 10% korting geven op de aanschaf van een jaarkaart.
    Groetjes,
    Kenny Smile
    --
    Helaas, mijn jaarkaart is ingegaan op 26 mei 2015 en ik lees net dat de jaarkaart minimaal 1 maand actief moet zijn.
    --
  • Hallo allemaal,
    Wij gaan op 24, 25 en 26 juni naar Disneyland en kunnen ook 10% aanbieden in ruil voor een stempel Wink
    Groetjes,
    Ellen
  • Mijn eerste zomerbezoekje komt alweer dichterbij: van 5 tot 10 juli kan ik mensen korting geven op een jaarkaart. Ook op onderstaande data ben ik in Disneyland.
    3 – 10 augustus
    28 – 30 augustus
    Kom je op 1 van deze dagen aan, stuur me dan even een mailtje. Ik geef graag de korting! Als iemand me aan drie stempels in 1 keer kan helpen, geef ik 40 euro extra.
    Mail me op:
    Vinenlies@gmail.com
  • Hallo, mijn echtgenoot en ikzelf zijn in het bezit van 2 jaarkaarten.
    We kunnen dus 6 personen korting geven op hun jaarkaarten.
    We hebben geen vaste datum dat we nog eens terug willen gaan, dus als je interesse hebt, graag een seintje via mijn e-mail peggy.de.leeuw@telenet.be en dan spreken we verder af.Laugh
  • Naast mijn tripje in juli, zojuist ook nog een tripje geboekt voor 23tm26 juni!
    Zet me er dus maar weer bij op de lijst!
    Ik kan 3 mensen korting geven, dan ben ik dolgelukkig met mijn stempels!
    De vriend die mee gaat kan ook nog eens 3 mensen korting geven, dus totaal is 6!
  • Hallo allemaal,
    We gaan met een groepje naar Disneyland in 13juli t/m 16juli, en we kunnen aan 15personen 10% korting geven! Wink
    Vorig jaar hadden wij hier korting gekregen van een leden nu is het onze beurt.
    Mocht je geïnteresseerd zijn, mail me op: fmlau@msn.com
    Groetjes
  • hoi,
    aankomende vrijdag en zaterdag zijn we in disney en we kunnen nog 8 mensen 10% korting geven zelf zouden we harstikke blij zijn als we onze stempels compleet krijgen,
    mocht je geintresseerd zijn kan je altijd mailen mich_daan22@live.nl
    groetjes
  • Hoi allemaal, wij gaan vrijdag 12 juni richting disney. Als er nog iemand korting wil op een jaarabonnement? Laat het gerust even weten.als je een ander weekend wil gaan. Wij zijn er regelmatig.
  • Hallo allemaal,
    10 t/m 13 juli 2015 zijn wij weer in Disney. Wij geven jullie graag 10% korting zodat wij de ontbrekende stempels kunnen sparen. Stuur me een PM of mail naar denniszantman@hotmail.com
    Groetjes,
    Dennis
  • Hoi Disney liefhebbers,
    Wij gaan 11 en 12 juli weer naar Disneyland Parijs. Wij hebben 5 jaarkaarten, dus wij kunnen 15 mensen 10% korting geven. Stuur me even een PB of mail op r.hoeckel@chello.nl, dan kunnen we iets afspreken.
  • Hallo,
    Is er iemand die toevallig op vrijdag 10 juli in DLP is en 4 personen wil helpen aan entreetickets via de Bring a Friend aktie(dus voor €35) per kaart?
    Het was de bedoeling om deze tickets met onze eigen Dreampass te kopen voor vrienden maar wij gaan onverwachts in een andere periode. .
    Wie wil en kan helpen........
    Ik ben bereikbaar via mail nbaveld@yahoo.com of telefonisch 0031 0652880972
    Alvast bedankt,
    groetjes, Nicole
  • Hoi,
    Ik ben van 7 t/m 10 september in Disneyland. Ik kan nog 1 iemand korting geven van 10% op een jaarkaart. PM me voor de contactgegevens.
  • Hallo
    Wij zijn op 17-18-19 juli 2015 in DLP wij kunnen 12 mensen korting geven in ruil voor stempeltjes !
    Om af te spreken graag PB me maar !
  • Wij zijn 26, 27 en 28 juni in Disneyland Parijs.
    Wil je korting stuur dan een PB, dan kunnen we waarschijnlijk wat regelen :)
  • Laatste poging (Lars wij staan al op de lijst).
    We gaan nu zaterdag en zondag even op en neer naar Disney om onze jaarkaarten te verlengen.
    2 personen hebben al genoeg stempels, maar de derde persoon niet.
    We zoeken dus nog 3 mensen welke in het komende weekend jaarkaarten met korting willen kopen.
    Afspreken kan op zaterdag in de namiddag.
    Interesse, mail dan naar elleanorr13@yahoo.com
    Alvast bedankt en tot in Disney!
  • Wij zijn van 21 Juni t/m 3-7 in Disney. We hebben blokdagen op 27 en 28 Juni. Verder kunnen wij nog aan 7 personen10% korting geven.
    Wie wil er afspreken? Mail maar naar teigetje86@hotmail.com of reageer op dit berichtje. Hopelijk tot snel :)
    Groetjes HelmaLaugh
Log In of Registreer om te reageren.