Promoparcs

oktober 2012 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
hallo,
ik ben van plan om in de herfstvakantie een week met drie personen naar disney te gaan. Wij willen hiervoor jaarkaarten aanschaffen, een kennis was promoparcs tegen gekomen ze bieden daar jaarkaarten aan met 40 euro korting, Mijn vraag is nu of iemand ervaringen heeft met deze site en zo ja hoe het precies werkt. krijg je een voucher thuisgestuurd? en waar moet je heen als je naar het park gaat? ook vroeg ik me af of iemand me kan vertellen hoe lang het duurt voordat ze binnenkomen, op de site kun je kiezen voor 2 leverings opties bij 1 staat 1 - 7 dagen en bij de ander 1 - 4 dagen, weet iemand of dit ook echt klopt of geld dit voor levering in Frankrijk?
sorry voor de vele vragen maar het lijkt een beetje te mooi om waar te zijn.
groetjes anouk

Reacties

  • anouk zei:


    hallo,
    ik ben van plan om in de herfstvakantie een week met drie personen naar disney te gaan. Wij willen hiervoor jaarkaarten aanschaffen, een kennis was promoparcs tegen gekomen ze bieden daar jaarkaarten aan met 40 euro korting, Mijn vraag is nu of iemand ervaringen heeft met deze site en zo ja hoe het precies werkt. krijg je een voucher thuisgestuurd? en waar moet je heen als je naar het park gaat? ook vroeg ik me af of iemand me kan vertellen hoe lang het duurt voordat ze binnenkomen, op de site kun je kiezen voor 2 leverings opties bij 1 staat 1 - 7 dagen en bij de ander 1 - 4 dagen, weet iemand of dit ook echt klopt of geld dit voor levering in Frankrijk?
    sorry voor de vele vragen maar het lijkt een beetje te mooi om waar te zijn.
    groetjes anouk

    Hoi Anouk,
    Promoparcs is mij persoonlijk niet bekend, maar ik denk dat het overeenkomt met de werkwijze van een andere derde partij, genaamd: Ce MultiAvantages (meer info hierover in dit topic: http://www.discoverthemagic.nl/forum/jaarkaarten/ce-multi-avantages/). Deze website werkt samen met Disney en verkoopt goedkope dagkaarten en jaarkaarten.
    Je krijgt dan inderdaad een voucher toegestuurd die je in het resort zelf bij een kantoor van Bureau Passeport Annuel moet inwisselen voor de definitieve jaarkaart. Wellicht dat een ander forumlid ervaring heeft met deze website en je meer kan vertellen over de werkwijze en die twee leveringsopties.
    Groetjes,
    Lars
  • hoi Lars,
    bedankt dat je me op de andere site heb gewezen het lijkt inderdaad ongeveer hetzelfde te zijn
    als iemand nog een ervaring kan delen hoor ik dat graag
    groetjes Anouk
  • anouk zei:


    hoi Lars,
    bedankt dat je me op de andere site heb gewezen het lijkt inderdaad ongeveer hetzelfde te zijn
    als iemand nog een ervaring kan delen hoor ik dat graag
    groetjes Anouk

    Heb hier geen ervaring mee, maar mocht je voor safe gaan dan kunnen wij je evt 10% korting geven.
    Wij zijn van 15-18 oktober in Disney.
    mail me maar als je er gebruik van wilt maken bos2@scarlet.nl
    groetjes BiancaWink
Log In of Registreer om te reageren.