Aanbiedingen / Stuntverkoop

mei 2016 aangepast in Algemeen
Hoi Lars,
ik zie dat nu de 5 daagse stuntverkoop is met kortingen tot 50 %.
welke aanbieding komt hierna nog?
Aanbiedingen die betrekking hebben op oktober dan wel.Wink
want op dit moment kan ik eigenlijk niet met zekerheid boeken, dus moet ik even afwachten Frown
groetjes,
Judith
«13456

Reacties

  • en een andere vraag van mijn kant dan nog..
    is er anders een mogelijkheid om kosteloos te annuleren een bepaalde tijd van te voren zodat de kamer alsnog kan worden verhuurd aan andere gasten?
    ik bedoel dan wel een ruime tijd zoals een week of maand van te voren..?
    anders heb ik de mogelijkheid om nog te boeken bij de stuntverkoop en eventueel te annuleren!
    groetjes,
    Judith

  • en een andere vraag van mijn kant dan nog..
    is er anders een mogelijkheid om kosteloos te annuleren een bepaalde tijd van te voren zodat de kamer alsnog kan worden verhuurd aan andere gasten?
    ik bedoel dan wel een ruime tijd zoals een week of maand van te voren..?
    anders heb ik de mogelijkheid om nog te boeken bij de stuntverkoop en eventueel te annuleren!
    groetjes,
    Judith

    Hoi Judith,
    Excuses voor de latere reactie van mijn kant. Ik ben gisteravond pas terug gekomen van vakantie en had weinig mogelijkheden om te reageren. Annuleringskosten variëren van 25% tot 100% naarmate de vertrekdatum korter bij komt. De stuntverkoop is slechts een paar keer per jaar beschikbaar voor een beperkt aantal aankomsten. Vandaag is een nieuwe actie gestart met kortingen tot 40% en kinderen t/m 6 of 11 jaar gratis voor aankomsten t/m 2 april 2014. Meer informatie: http://www.discoverthemagic.nl/2013/08/aanbieding-disneyland-parijs-tot-40-korting-tijdens-de-ja-dagen-en-kinderen-tm-6-of-11-jaar-gratis/
    Groetjes,
    Lars
  • ach ja ik zie het!
    tot wanneer kan ik boeken met die 40% ?
    ik heb trouwens gekozen voor 4 dagen 3 nachten santa fe, en in de tabel staat dat je tot 40 % korting kan krijgen,
    en op de een of andere manier krijg ik er maar 30%korting op, op welke manier kan ik dan wel degelijk 40 % krijgen in santa fe?
    ligt het aan de datum misschien? (we plannen om in de herfstvakantie te gaan)..
    groetjes!

  • ach ja ik zie het!
    tot wanneer kan ik boeken met die 40% ?
    ik heb trouwens gekozen voor 4 dagen 3 nachten santa fe, en in de tabel staat dat je tot 40 % korting kan krijgen,
    en op de een of andere manier krijg ik er maar 30%korting op, op welke manier kan ik dan wel degelijk 40 % krijgen in santa fe?
    ligt het aan de datum misschien? (we plannen om in de herfstvakantie te gaan)..
    groetjes!

    Hoi Judith,
    Deze actie is onderdeel van de zogenaamde "Ja"-dagen campagne van Disney die enkele maanden gaat duren. De huidige actie kan tot 16 december worden geboekt voor aankomsten t/m 2 april 2014.
    Als er bij een bepaalde reservering minder korting wordt gegeven dan in de tabel aangegeven staat, dan zijn voor die aankomsten de hoge kortingen al vergeven. Wellicht zijn de kortingen wel nog beschikbaar voor andere Disney hotels in dezelfde periode of kies een andere aankomstdatum voor het gekozen hotel. Per hotel zijn er slechts een beperkt aantal kamers beschikbaar voor deze actie. Op = Op!
    Groetjes,
    Lars

  • ach ja ik zie het!
    tot wanneer kan ik boeken met die 40% ?
    ik heb trouwens gekozen voor 4 dagen 3 nachten santa fe, en in de tabel staat dat je tot 40 % korting kan krijgen,
    en op de een of andere manier krijg ik er maar 30%korting op, op welke manier kan ik dan wel degelijk 40 % krijgen in santa fe?
    ligt het aan de datum misschien? (we plannen om in de herfstvakantie te gaan)..
    groetjes!

    Hallo,
    De 40% korting is alleen geldig op de duurdere hotels dus bv Newport Bay of New York. De goedkopere hotels hebben max 30% korting bij 4 dagen 3 nachten. Soms kun je dan net zo goed een duurder hotel nemen en ben je maar een paar tientjes duurder uit. In dit artikel kun je dit ook in een tabel zien: http://www.discoverthemagic.nl/?p=5141. De aanbieding duurt nog tot16 december, dus nog tijd genoeg om te boeken, alleen het is wel op=op. Hoop dat je hier wat aan hebt. succes ermee.
    Gr. Saskia
    EDIT // Aangepast door moderator met een link naar de desbetreffende actie op DiscoverTheMagic.nl. Lars.
  • Hey,
    Wij willen in Juni volgend jaar een paar dagen naar Disneyland Parijs gaan met de kids (dan 5 en 3). Nu hebben we al een beetje zitten speuren en kwamen uit bij het vroegboek voordeel. We willen we 3 dagen par en 2 nachten naar Sequiola Lodge gaan. Maar als aanbieding krijgen we dan 4 dagen en 3 nachten (die was gratis, dus nemen we dan maar mee hé) voor 820 euro.
    Mijn vraag: Is dit een nette prijs, of kan ik beter wachten op een andere aanbieding!? Kan ik veel goedkoper in dit hotel verblijven met 3 dagen park!?
    p.s. En natuurlijk gaan we dan even boeken via DiscoverTheMagic ;)
  • aspers zei:


    Hey,
    Wij willen in Juni volgend jaar een paar dagen naar Disneyland Parijs gaan met de kids (dan 5 en 3). Nu hebben we al een beetje zitten speuren en kwamen uit bij het vroegboek voordeel. We willen we 3 dagen par en 2 nachten naar Sequiola Lodge gaan. Maar als aanbieding krijgen we dan 4 dagen en 3 nachten (die was gratis, dus nemen we dan maar mee hé) voor 820 euro.
    Mijn vraag: Is dit een nette prijs, of kan ik beter wachten op een andere aanbieding!? Kan ik veel goedkoper in dit hotel verblijven met 3 dagen park!?
    p.s. En natuurlijk gaan we dan even boeken via DiscoverTheMagic ;)

    Hoi aspers,
    De vroegboekaanbiedingen zijn in de regel de beste aanbiedingen voor aankomsten over 6 maanden of later. Lastminute aanbiedingen, zoals een Stuntverkoop, kunnen goedkoper zijn, maar deze zijn slechts sporadisch beschikbaar en niet voor alle aankomsten geldig. Op voorhand weten ook wij niet wanneer die ingezet worden en voor welke periodes. Ik heb zelf eerder dit jaar ook gebruik gemaakt van de vroegboekaanbieding voor november waarbij ik 1 nacht & 1 dag extra gratis kreeg. Goede aanbieding!
    Groetjes,
    Lars
    P.s.: Fijn dat je via DiscoverTheMagic.nl boekt! Zo kunnen wij de magie in de lucht houden :)
  • hoi Lars,
    Ik en mijn zusje zitten er over te denken om een reisje te plannen naar disney.
    Waarschijnlijk word dit ergens in september, lekker buiten de vakanties om.
    Ik heb een jaarkaart en zij niet.
    De aanbieding die ze nu hebben is ook aantrekkelijk, maar we hebben nu het geld nog niet om te betalen.
    Nu mijn vraag, vaak heb je de 6 dagen 50% korting.
    Weet jij of deze er voor september nog zal komen?
    Is er uberhaupt bekent wanneer deze komt?
    Groetjes Myriam
  • Myriam zei:


    hoi Lars,
    Ik en mijn zusje zitten er over te denken om een reisje te plannen naar disney.
    Waarschijnlijk word dit ergens in september, lekker buiten de vakanties om.
    Ik heb een jaarkaart en zij niet.
    De aanbieding die ze nu hebben is ook aantrekkelijk, maar we hebben nu het geld nog niet om te betalen.
    Nu mijn vraag, vaak heb je de 6 dagen 50% korting.
    Weet jij of deze er voor september nog zal komen?
    Is er uberhaupt bekent wanneer deze komt?
    Groetjes Myriam

    Hoi Myriam,
    Een paar keer per jaar is er inderdaad een stuntverkoop, maar Disney maakt niet op voorhand bekend wanneer dit zal zijn. Ook wij als partner krijgen dit slechts korte tijd voor de start van een dergelijke aanbieding te horen. Afgaande op vorig jaar, is er waarschijnlijk een stuntverkoop in augustus voor bepaalde aankomsten in september. Dit is echter geen garantie dat er ook dit jaar weer een stuntverkoop in dezelfde periode beschikbaar zal zijn, maar het is wel een indicatie.
    Groetjes,
    Lars
  • hoi lars,
    oke dank je wel.
    Dan zullen we wel zien hoe het loopt.
    Wij kunnen waarschijnlijk toch niet eerder boeken als de zomer.
    Dus dan kunnen we het misschien nog afwachten in augustus.
    groetjes
  • Dus als wij als koppel (beiden een dream-jaarkaart) met een ander koppel met 3 kinderen (waarvan 1 onder de 3j) van vrijdag tot en met zondag gaan kan ik zondag maar 2 bring a friends tickets meer voor ze kopen?
    Vrijdag 4 tickets van 35 euro
    Zaterdag 4 tickets van 4 5euro
    Zondag 2 tickets van 45 euro = totaal 10?
    544
    Dus ik zou nog 2 kindertickets Maxi van 67 euro het stuk moeten bijkopen aan de kassa?
    Dan komt mij deze manier niet als goedkoopste uit want dan kosten mijn tickets 544 terwijl als ik 4 magic tickets van 3d/2p voor de prijs van 2d/2p koop kost het me maar 530 (4*179) en ik moet niet elke dag gaan aanschuiven voor de tickets aan te kopen.
  • Hey Lars,
    Als ik via jouw site op de aanbiedingen klik kom ik uit op een disney-site, als ik dan de prijzen wil checken krijg ik steeds een pagina met een error waarbij staat dat ik moet bellen naar het callcenter. Is dit normaal of scheelt er iets met de site? Ik zou graag de prijzen online raadplegen voor de kinderen gratis actie.
    mvg Deef
  • Misschien loont het zich dan eerder om ook voor hun jaarkaarten te kopen. Via dlp-kaarten.nl krijg je daar in elk geval korting op. Maar je kunt uiteraard ook zelf 10% korting geven en stempels sparen. Ik weet niet hoe je met blockdagen zit in de periode dat jullie willen gaan.
  • Die berekening had ik me ook al gemaakt RogerM, Dat zou op een 120euro meer kosten dan losse tickets aangezien ik maar 3 maal korting kan geven (ikzelf heb op het moment een gratis jaarpas en mag geen korting geven)
    *Fantasy jaarpas (320 dagen toegang)
    4 * 179
    = 716 euro
    *Fantasy jaarpas (320 dagen toegang) met pairinage
    3 * 161.1
    1 * 179
    = 662.3 euro
    Ik was ook al aan het kijken naar de aanbieding kinderen gratis op de site, maar ik krijg telkens een foutmelding wanneer ik de prijzen wil raadplegen. Want verblijf (296 euro voor 2 nachten in een 4persoons-appartement) en tickets kosten al minimaal 826 euro, daar hebben ze mss ook al een disneyhotel voor voor 2 nachten van 17 tot en met 19 juli (als kinderen gratis mee mogen)
  • hoi Deef,
    Ik wil wel voor je kijken..
    Als ik weet om hoeveel personen het gaat..
    Leeftijd kinderen..
    Voorkeur aan hotel van disney??
    En je maximale prijs voor de reis..
    En als het om 2 gezinnen gaat, maximale prijs per gezin..
    En welke aanbieding zou je willen!?
    groetjes Myriam
  • Hoi Myriam,
    Bedankt voor je hulp.
    Het gaat om een gezin met 5 personen (leeftijd kinderen: 6m, 3j en 5j)
    We wilden gewoon voor de disneyhotels zien wat het kostte, te beginnen met de davy crocket omdat dat de goedkoopste is
    En wilden gebruik maken van de kinderen gratis aanbieding, we gaan van 17juli tot en met 19juli (2 nachten)
    Voor ons gezin geldt dat we een jaarpas hebben en dus korting krijgen bij disney hotels en ook geen tickets nodig hebben
    Mag ik vragen waar jij deze prijzen kunt zien? Want ik krijg nog steeds een Error-pagina.
    mvg Deef
  • wil je de aanbieding met half pensioen..
    Of alleen de aanbieding met zoveel procent korting en kinderen gratis?
  • zonder half pension. Gewoon kamer en tickets

  • zonder half pension. Gewoon kamer en tickets
    Hoi Deef,
    De aanbieding zonder halfpension (tot 30% korting + kinderen t/m 6 jaar gratis) is hier beschikbaar voor aankomsten t/m 31 augustus 2015: http://bit.ly/1CaOhQ8.
    Groetjes,
    Lars
  • Ik denk dat er een fout in de site van disney zit..
    Ook als je via hun eigen site kijkt doet ie het niet.
    Of ze zijn bezig met de website dat is ook een mogelijkheid..
    Zal het later op de middag nog even proberen voor je!!
    groetjes
  • Hoi Lars,
    Dat had ik al gevonden, maar als ik dan op die site klik op ontdek prijzen, en daarna opnieuw op ontdek de prijzen, krijg ik een Error-pagina met de melding dat ik naar het call-center moet bellen.Probeer maar eens :-)
    mvg Deef

  • Hey Lars,
    Als ik via jouw site op de aanbiedingen klik kom ik uit op een disney-site, als ik dan de prijzen wil checken krijg ik steeds een pagina met een error waarbij staat dat ik moet bellen naar het callcenter. Is dit normaal of scheelt er iets met de site? Ik zou graag de prijzen online raadplegen voor de kinderen gratis actie.
    mvg Deef
    Hoi Deef,
    Vreemd. Ik krijg geen foutmelding en de prijzen worden gewoon getoond. Wellicht tijdelijke technische storing? Stuur anders even informatie van jullie reisgezelschap (inclusief geboortedata), periode en hotelvoorkeur via het contactformulier en ik kijk met je mee.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Myriam,
    Gisteren ging de site ook al niet. Dus ik vrees dat hem straks ook niet gaat werken, maar toch alvast bedankt om het te proberen.
    mvg Deef

  • Hoi Lars,
    Dat had ik al gevonden, maar als ik dan op die site klik op ontdek prijzen, en daarna opnieuw op ontdek de prijzen, krijg ik een Error-pagina met de melding dat ik naar het call-center moet bellen.Probeer maar eens :-)
    mvg Deef
    Hoi Deef,
    Ik krijg gewoon de prijzen te zien. Wellicht is/was er een technisch probleem. Zoals reeds aangegeven in het andere topic. Stuur even informatie over jullie reisgezelschap (inclusief geboortedata), periode en hotelvoorkeur via het contactformulier en ik kijk met je mee.
    Groetjes,
    Lars

  • Hoi Myriam,
    Bedankt voor je hulp.
    Het gaat om een gezin met 5 personen (leeftijd kinderen: 6m, 3j en 5j)
    We wilden gewoon voor de disneyhotels zien wat het kostte, te beginnen met de davy crocket omdat dat de goedkoopste is
    En wilden gebruik maken van de kinderen gratis aanbieding, we gaan van 17juli tot en met 19juli (2 nachten)
    Voor ons gezin geldt dat we een jaarpas hebben en dus korting krijgen bij disney hotels en ook geen tickets nodig hebben
    Mag ik vragen waar jij deze prijzen kunt zien? Want ik krijg nog steeds een Error-pagina.
    mvg Deef
    Lars...
    Info van Deef staat reeds in dit topic aangegeven.:)

  • Hoi Myriam,
    Bedankt voor je hulp.
    Het gaat om een gezin met 5 personen (leeftijd kinderen: 6m, 3j en 5j)
    We wilden gewoon voor de disneyhotels zien wat het kostte, te beginnen met de davy crocket omdat dat de goedkoopste is
    En wilden gebruik maken van de kinderen gratis aanbieding, we gaan van 17juli tot en met 19juli (2 nachten)
    Voor ons gezin geldt dat we een jaarpas hebben en dus korting krijgen bij disney hotels en ook geen tickets nodig hebben
    Mag ik vragen waar jij deze prijzen kunt zien? Want ik krijg nog steeds een Error-pagina.
    mvg Deef
    Lars...
    Info van Deef staat reeds in dit topic aangegeven.:)
    Hoi Myriam,
    Had ik zien staan inderdaad, maar voor een goede prijsopgave zijn ook de geboortedata van de kinderen nodig. Niet iedereen vind het prettig om persoonlijke informatie op een openbaar forum te zetten, vandaar mijn voorstel via de mail. Top dat je meedenkt! :)
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Deef..
    Als ik via magischenachten.nl kijk..
    Komt davy crocket ranch..
    op een prijs van 628 voor een gewone blokhut.. en een premium blokhut is 673
    hotel cheyene komt op een bedrag van 696..
    Hotel santa fe komt ook op 696
    en disney sequia lodge en new port bay zit tussen de 850 en 900 euro in
    Je krijgt in de disney hotels buiten dave crockett natuurlijk.. maar 1 kamer omdat je een baby van 6 maand heb waarvoor je dan een camping bedje zou kunnen krijgen op de kamer..
    de hotels is met ontbijt en kaarten.. davy crockett is dan zonder ontbijt maar wel met kaarten
  • Hey Lars,
    De exacte geboortedatums van de kinderen weet ik niet, enkel hun leeftijd, Is dit zo belangrijk?
    Ik kan wel ongeveer bij benadering zeggen wat de geboortedatums zijn
    15/2/2015 -> 0 jaar
    **/3/2012 -> 3 jaar
    **/8/2010 --> 5 jaar
    hopelijk is dat genoeg
    Groetjes Deef

  • Hey Lars,
    De exacte geboortedatums van de kinderen weet ik niet, enkel hun leeftijd, Is dit zo belangrijk?
    Ik kan wel ongeveer bij benadering zeggen wat de geboortedatums zijn
    15/2/2015 -> 0 jaar
    **/3/2012 -> 3 jaar
    **/8/2010 --> 5 jaar
    hopelijk is dat genoeg
    Groetjes Deef
    Hoi Deef en Myriam,
    Ik heb alle vorige reacties even verplaatst naar dit topic (Aanbiedingen arrangementen) om zo het overzicht te bewaren in het originele topic over de 'Bring a Friend' actie.
    Ik ga de prijzen nakijken! Kom hier zo op terug.
    Groetjes,
    Lars

  • Hey Lars,
    De exacte geboortedatums van de kinderen weet ik niet, enkel hun leeftijd, Is dit zo belangrijk?
    Ik kan wel ongeveer bij benadering zeggen wat de geboortedatums zijn
    15/2/2015 -> 0 jaar
    **/3/2012 -> 3 jaar
    **/8/2010 --> 5 jaar
    hopelijk is dat genoeg
    Groetjes Deef
    Hoi Deef,
    Voor een verblijf van 17 t/m 19 juli in Disney's Davy Crockett Ranch met 5 personen (2 volwassenen, 3 kinderen), betaal je €566,64 (exclusief reserveringskosten). Santa Fe is: €599,44; Cheyenne: €627,44. Dit zijn de drie meest voordelige hotels via de beste aanbieding.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.