Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

14647495152105

Reacties


  • Hallo allemaal,
    We gaan met een groepje naar Disneyland in 13juli t/m 16juli, en we kunnen aan 15personen 10% korting geven! Wink
    Vorig jaar hadden wij hier korting gekregen van een leden nu is het onze beurt.
    Mocht je geïnteresseerd zijn, mail me op: fmlau@msn.com
    Groetjes
    We hebben ondervonden dat het moeilijk is om 15stempels te krijgen, we geven 5euro zakgeld uit in ruil voor elk stempel
  • Van 19 t/m 21 augustus 2015 zijn wij in Disneyland Paris. Als iemand interesse heeft in 10% korting op een jaarkaart, neem dan contact (mpaauwe@upcmail.nl) op. We hebben 7 plekjes beschikbaar, dus we kunnen genoeg mensen korting geven.
    Lars kan je ons toevoegen aan het lijstje. Alvast bedankt.
  • Wij zijn (ook) in het park van 3 t/m 5 augustus.
    Mocht je interesse hebben hoor ik het graag!
  • Wij kunnen ook korting geven aan 9 personen op 3, 4 en 5 augustus en 17, 18 en 19 oktober 2015.
    heb je intresse in 10% korting op je jaarkaart dan hoor ik het graag.
    lars zou je de datums van oktober aan het lijstje toe willen voegen?
  • Hallo iedereen,
    Wij gaan van 19 tot en met 22 juli naar Disneyland, als er iemand jaarpassen zou willen aankopen kunnen wij in totaal 12 mensen 10% korting geven op de aankoop van je jaarpas.
    Neem gerust contact op met elke-999@hotmail.com om iets af te spreken.
    Groetjes, Elke
  • Hallo allemaal,
    Wij zijn op 26, 27 en 28 juni en op 26, 27 en 28 juli terug in DLP, eventuele andere dagen kunnen ook, wij gaan ca elke maand voor 1dag.
    Wie korting wil, neem gerust contact op.
    Groetjes en misschien tot binnenkort,
    Lieve
  • Hallo Disneyliefhebbers!
    Wij gaan in de zomervakantie (30 en 31 juli en 1 augustus) naar Disneyland Parijs en kunnen dan 10% korting geven bij de aanschaf van jaarkaart(en). Als jij de korting wilt, krijgen wij een stempel en met drie stempels een gratis jaarkaart. Iedereen blij! Als je interesse hebt laat het dan weten en mail naar rudie.vanderwal@outlook.com om een afspraak te maken. Wij hebben 4 jaarkaarten.
    Groeten,
    Rudie
  • Deze zomer gaan wij wederom naar Disneyland Parijs.
    De exacte data ligt nog niet vast en is voor ons flexibel.
    Opties zijn:
    11 en 12 juli
    20, 21 en 22 juli
    3 en 4 augustus
    7 tot en met 11 augustus
    21, 22 en 23 augustus (mogelijk 24 en 25 augustus ook)
    Gaat u op een andere dag en wilt u de korting voor 3 personen? Laat het even weten, dan kijk ik of ik het geregeld krijg met werk.
    Wij zoeken nog 3 mensen om 10% korting aan te geven op hun jaarkaart.
    Wilt u van de zomer een jaarkaart aanschaffen?
    Neem dan aub even contact op.
    Verder zijn we 31 oktober en 1 november ook sowieso in Disneyland. (Halloween party!!)
  • Wij gaan op 17 t/m 22 augustus weer naar Disneyland Parijs en kunnen dan 10% korting geven bij de aanschaf van jaarkaarten in ruil voor stempels. Bij interesse neem dan contact met me op en mail me op b.o.kneteman@ziggo.nl om een afspraak te maken.
    Groet,
    Oscar
  • Hoi allemaal,
    Wij gaan met ons gezin naar Disney in de periode eind juni of de hele maand juli. We zijn flexibel, er staat nog geen datum vast.
    Als er iemand 10% korting wil op een jaarabonnement, en wij krijgen dan stempels voor een verlenging van ons abonnement.
    Laat het even weten wanneer je wilt gaan, dan kunnen wij mogelijk onze reis hierop aanpassen.
    Groeten,
    Antoinette
  • Hallo disneyfans,
    Wij zijn in Disney op
    1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 24 - 25 - 26 juli,
    24 - 25 - 26 - 27 - 28 augustus,
    31 oktober
    1 - 2 - 3 - 4 - 5 november
    Misschien kunnen wij iets voor elkaar betekenen? Jullie de korting, wij de stempels?
    U kan me altijd contacteren via ellen0628@pandora.be
    Groetjes en hopelijk tot binnenkort!
    Ellen
  • Hoi,
    Wij zijn op 17-18-19 juli weer te vinden in Disney en kunnen nog 3 mensen korting geven in ruil voor een stempel
    Laat maar iets weten op loyensdavy@hotmail.com
    groetjes
  • Hallo!
    Ook wij zijn in de zomervakantie weer in Disney te vinden en wel op 22, 23 en 24 juli. Als er iemand korting wil in ruil voor stempels, neem maar contact op via PB of op anita.troostbosboom@gmail.com
  • Wie kan mij korting geven op maandag 13 juli?
    Slechts 1 kaart nodig!
    Graag mail naar sigridvb@xs4all.nl
    Groetjes
    Sigrid
  • Goededag,
    Ik ga met mijn 2 dochters van 6 juli t/m 10 juli naar Disney en dan willen we jaarkaarten aanschaffen.
    Heb je interesse stuur dan een pb.
    Mvg
    jerry kerrebijn
  • Hallo
    Wij zijn van 1 tm 8 juli in disney
    Dus wij geven jullie graag de korting
    Groetjes
  • Wij zijn vanaf 11 juli tot aan 18 juli in Disney en kunnen nog 12 personen korting geven!
    Stuur me een pbtje en we spreken iets af!
  • Wij kunnen ook nog 6 stempels sparen,
    Wij zijn er op 30, 31 juli en op 1, 2, 7, 8, 9, 10 en 11 augustus.
    Mocht je interesse hebben mail me dan op jolandabrouns@icloud.com
  • Hallo,
    Ik ben Domenique en ik kan voor 2 personen korting geven op een jaarkaart.
    Ik ben in Disneyland van zondag 19 juli tot en met dinsdag 21 juli.
    Groetjes
    Domenique
  • Hoi allemaal,
    Wij gaan 5, 6 en 7 juli naar Disneyland Parijs en kunnen dus 10 % korting aanbieden op een jaarkaart.
    Voor meer informatie mail naar l.blijkers@chello.nl
    Groetjes en misschien tot dan,
    LindaCoolCool
  • Hallo Disneyliefhebbers,
    Wij zijn van 11 juli t/m 19 juli weer in Disneyland Parijs te vinden.
    Wil je een jaarkaarten aanschaffen, dan kunnen wij je helpen met 10%
    korting en in ruil daarvoor krijgen wij een stempel om onze jaarkaarten
    te verlengen.
    We kunnen nog 14 Disneyliefhebbers van korting voorzien.
    Wil je hier gebruik van maken, neem dan contact op via:
    Tanja.degroot@live.nl
    Wie weet tot snel in Disney Smile
    Groetjes Tanja
    P.s. Lars, ik stond al lang op de lijst maar nu zie ik mij nergens meer staan,
    Wil je mij weer toevoegen.
  • Hoi,
    Ik ben in Disneyland van 13 juli tot en met 18 juli en kan aan 3 mensen korting geven.
    Mocht je dit willen, stuur dan even een mail naar dcgrevers@gmail.com
    Groetjes,
    Daphne
  • Hoi Allemaal,
    Wij zijn nog aan het kijken om in week 31 (27 tot 31 juli) of 32 (3 tot 7 augustus) te gaan. We kunnen 6x korting geven! We zijn flexibel in de dagenCool en zijn op zoek naar Disneyfanaten die ons aan stempels willen helpen in ruil voor de korting.Smile
    Graag even PM sturen als je in een van deze 2 weken naar Disney gaat om je jaarkaart aan te schaffen!
    Groetjes Rick
  • Goedemiddag!
    Wij gaan 3 augustus t/m 6 augustus naar Disneyland en willen 3 augustus 2 jaarkaarten aanschaffen!
    Is er nog iemand die er die tijd is en de stempels nog kan gebruiken?
    Ik hoor het graag!
    Groetjes,
    Viv
  • Dag VIv,
    SORRY;
    Had niet gezien dat dit een weekdag is en dan kan ik niet ter plaatse zijn.
    Groetjes,
    Peggy Cool

  • Goedemiddag!
    Wij gaan 3 augustus t/m 6 augustus naar Disneyland en willen 3 augustus 2 jaarkaarten aanschaffen!
    Is er nog iemand die er die tijd is en de stempels nog kan gebruiken?
    Ik hoor het graag!
    Groetjes,
    Viv
    PM gestuurdCool
  • Als u een paar dagen naar Disneyland Parijs gaat kunt u overwegen om jaarkaart aan te schaffen. Als u alle voordelen naast elkaar legt blijken deze namelijk al snel goedkoper te zijn dan losse kaartjes. Zeker als u nog korting krijgt door samen met ons het park binnen te gaan.
    Als u googlet op "discover the magic" en op de webiste het tabblad "jaarkaarten" aanklikt kunt u snel zien wat de voordelen zijn. Let er wel op dat er 3 verschillende jaarkaarten zijn, met alle drie andere voorwaarden.
    Als u bijvoorbeeld de Disney Dream Pass neemt (de duurste jaarkaart), kost deze €200,70,- (incl de korting). Een losse dagkaart voor twee parken (voor 3 dagen) kost 174,-. Dit is natuurlijk nog steeds duurder, maar met de Dream Pass kunt u gratis parkeren (kost normaal €15,- per dag) en krijgt u o.a. korting in de restaurants en in de winkeltjes. Zo blijkt dat een jaarkaart al snel goedkoper is.
    Waarom willen wij u aan korting helpen? Op het moment dat wij als jaarkaarthouders 3 nieuwe jaarkaarthouders aanbrengen, wordt onze jaarkaart eenmalig met een jaar verlengd. U krijgt korting en wij een gratis jaarkaart. Zo kunnen we elkaar helpen.
    Dus mocht u op 7,8,9 of 10 juli in Disneyland zijn, neem dan contact met ons op voor een afspraak.
  • Dag iedereen,
    Wij staan al in de lijst maar willen nog eens melden dat we korting kunnen geven aan 5 mensen op 19, 20 en 21 juli 2015.
    Wie interesse heeft kan ons een pb of een e-mail sturen om verder af te spreken.
    e-mail: vanpeteghem-naert@hotmail.com
    Groetjes,
    Yves, Isabelle en Sarah °O°
  • Hallo,
    Wij gaan met 4 personen op 16 of 17 juli 2015 naar Dlp.
    Wie kan ons helpen via de actie Bring à vriend en de kaarten iets goedkoper dan 88 euro pp te krijgen.
    Wie wil en kan ons helpen?
    Ik ben te bereiken op j.vanriesen@quicknet.nl
    Bedankt!
    Groet,
    Inge

  • Hallo,
    Wij gaan met 4 personen op 16 of 17 juli 2015 naar Dlp.
    Wie kan ons helpen via de actie Bring à vriend en de kaarten iets goedkoper dan 88 euro pp te krijgen.
    Wie wil en kan ons helpen?
    Ik ben te bereiken op j.vanriesen@quicknet.nl
    Bedankt!
    Groet,
    Inge
    Ik wil u graag helpen, heb een mail gestuurd. Mvrg Nicole
Log In of Registreer om te reageren.