Jaarkaarten kopen met sponsors

oktober 2012 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Hallo,
Ik heb afgelopen zomer een jaarkaart gekocht en wil nu mijn ouders en broertje Sponseren.
Ik vroeg mij af hoe ik dit het best kan doen.
Is het beter om van te voren een dagkaart te kopen en dan gewoon naar binnen te gaan en naar het BPA te gaan?
Of kunnen we beter een tijdelijke jaarkaart bij de ingang kopen?
Toen ik een jaarkaart haalde, kocht ik namelijk een dagkaart van te voren en dit liep perfect.
Groetjes,
Maaike

Reacties


  • Hallo,
    Ik heb afgelopen zomer een jaarkaart gekocht en wil nu mijn ouders en broertje Sponseren.
    Ik vroeg mij af hoe ik dit het best kan doen.
    Is het beter om van te voren een dagkaart te kopen en dan gewoon naar binnen te gaan en naar het BPA te gaan?
    Of kunnen we beter een tijdelijke jaarkaart bij de ingang kopen?
    Toen ik een jaarkaart haalde, kocht ik namelijk een dagkaart van te voren en dit liep perfect.
    Groetjes,
    Maaike

    Hoi Maaike,
    Beide manieren zijn mogelijk. Een dagkaart kopen bij de kassa's en vervolgens naar een kantoor van Burau Passeport Annuel te gaan is de meest gekozen optie. De andere, de jaarkaart al gelijk volledig betalen bij de kassa's en dan naar BPA om de jaarkaart definitief te maken, kan ook. De keuze is aan jou! In beide gevallen moet de bestaande jaarkaarthouder aanwezig zijn als er wordt betaald en de jaarkaart definitief wordt gemaakt.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars!
    Heel erg bedankt voor je antwoord.
    Beide opties zijn dus mogelijk! Super.
    Wij kopen liever de kaarten online (waar de prijs op staat, want dan krijg je dat geld terug right?) zodat we niet in de rij hoeven te staan,
    Ik als jaarpas houder ga mee.
    Dank,
    Maaike

  • Hoi Lars!
    Heel erg bedankt voor je antwoord.
    Beide opties zijn dus mogelijk! Super.
    Wij kopen liever de kaarten online (waar de prijs op staat, want dan krijg je dat geld terug right?) zodat we niet in de rij hoeven te staan,
    Ik als jaarpas houder ga mee.
    Dank,
    Maaike

    Graag gedaan, Maaike! Ja, alleen dagkaarten waar een prijs op staat vermeld kunnen worden omgewisseld voor een jaarkaart. Kaarten zonder prijs of als onderdeel van een arrangement (meerdaagse tickets) kunnen hier niet voor worden gebruikt. Succes!
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.