Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

14748505253105

Reacties

  • Wie is er nog op zoek naar korting op de jaarkaarten.
    wij gaan op donderdag 09-07-2015 ( aankomst rond 18.00 uur) tot en met zaterdag 11-07-2015 .
    wij hebben drie jaarkaarten kan nog op twee kaarten sparen. 6 stuks beschikbaar!
    ben bereikbaar via PM of op tel 0624667711 stuur even een berichtje of bel!
    Hebben reeds meerdere mensen blij gemaakt met of korting of bring a friend actie.
    LaughLaugh
  • Wij willen op 11 september naar DLP, is er nog iemand die voor 2 personen korting kan geven op 2 Fantasy passen?

  • Wij willen op 11 september naar DLP, is er nog iemand die voor 2 personen korting kan geven op 2 Fantasy passen?
    Ik stuur je pb ;)
  • Hoi
    Wij gaan weer naar disney op de volgende datums:
    7 t/m 11 september en
    23 t/m 27 november
    Als wij iemand blij kunnen maken met korting dan hoor ik het graag.
    Groetjes Patricia
  • Hallo lieve Disneyfans,
    Ook wij gaan weer naar Disneyland Parijs en kunnen aan 8 mensen korting geven. We komen aan op zondag 18 oktober en zijn tot en met vrijdag 23 oktober in het park.
    Je kunt ons bereiken op Lieneke73@gmail.com.
    Wie weet tot ziens!
    Groetjes, Lieneke
  • hoi,
    wij kunnen nog 8 mensen korting geven en vinden het niet erg om daarvoor heen en weer te rijden naar disney we hopen zo nog aan onze stempels te komen zodat we eind juli onze jaarpassen kunnen verlengen door middel van de stempels.
    groetjes
  • Op 24-25-26 juli zijn wij weer in Disneyland Parijs. WIl je één van die dagen 10% korting op je jaarkaart? Neem contact op via pb!
    Ook het weekend van 5-6 september kunnen we je korting geven!
  • hoi hoi, wij zijn er aankomend weekend ook weer!!! Die wie zaterdag of zondag een jaarkaart wil aanschaffen, kan ons een pm sturen!! wij helpen je graag aan 10% korting!! We kunnen nog 3 mensen korting geven!!!
    Ook zijn we er op 3 en 4 oktober weer van de partij!! Dan kunnen we maar liefst 9 mensen aan korting helpen!!
  • Wij zijn aanwezig 17(in de middag) 18 & 19 juli voor wie er nog 10% korting wil. Anders vanaf 24 juli tm 6 augustus.
  • Hallo!
    Wij komen maandag 13 juli aan in disney en willen die dag 4! abonnementen aanschaffen. Als er iemand is die korting kan geven graag!
    Groet,
    Jasper

  • Hallo!
    Wij komen maandag 13 juli aan in disney en willen die dag 4! abonnementen aanschaffen. Als er iemand is die korting kan geven graag!
    Groet,
    Jasper
    Hoi Jasper,
    Ik ben in Disney maandag en kan je 10% korting geven voor 4 kaarten en bij 3 kaarten krijg je van mij nog eens 10 euro contant.
    ik had je al een persoonlijk bericht gestuurd, maar weet niet of het helemaal goed is gegaan. je kan mij bereiken op tamaradeheus@hotmail.com
  • Hallo allemaal,
    Tot 16 Juli ben ik op een camping vlak bij Disneyland Parijs.
    Wil je een jaarkaart aanschaffen met korting bericht mij even, dan kom ik ook gezellig een dagje naar Disney. ( en dan heb ik natuurlijk mijn stempels).
    liefs Jessica
  • hallo donderdag 17 september 2015 de hele dag en vrijdag 18 september over de middag ben ik samen met mijn vriend in disneyland parijs wij komen onze jaarpassen vernieuwen ..inden er mensen zijn die op deze dagen een jaarpas aanschaffen kunnen wij in ruil van stempels jullie 10 procent korting geven .kan voor 2 maal 3 jaarpassen ..
    je mag me altijd mailen conny_becuwe@msn.com
  • Wij zijn a.s maandag 13 Juli in Disney en kunnen nog 3 mensen korting geven.Interesse stuur mij dan een mailtje. rolu1996@hotmail.com
  • Hoi Hoi,
    Op 19, 20 en 21 en 22 juli 2015 zijn we in Disneyland Parijs en we kunnen nog 12 personen korting geven.
    Wie interesse heeft kan mij een privébericht of een email sturen om verder af te spreken.
    Email: elke-999@hotmail.com
    Groetjes,
    Elke
    Kiss
  • Ik zoek voor 26 juli in de ochtend iemand die korting kan geven voor 1 jaarkaart.

  • Wij willen op 11 september naar DLP, is er nog iemand die voor 2 personen korting kan geven op 2 Fantasy passen?
    Wij kunnen op 11 september korting geven, je kunt mij het beste een email sturen rijecanka82@yahoo.com.
    Groetjes, Suzanne
  • Wij arriveren op 24 augustus, is er dan toevallig iemand die voor 3 personen korting kan geven?
    Betreft de Fantasy jaarkaarten.

  • Wij arriveren op 24 augustus, is er dan toevallig iemand die voor 3 personen korting kan geven?
    Betreft de Fantasy jaarkaarten.
    Beste Pumba,
    Ik stuur je een PB Smile
    Groetjes, Suzanne

  • Ik zoek voor 26 juli in de ochtend iemand die korting kan geven voor 1 jaarkaart.
    Ik heb je een PB gestuurd.
    Groetjes Maria
  • Hallo iedereen,
    Wij gaan dit jaar terug opnieuw voor een jaarpas en zoeken nog iemand die 2 personen korting kan geven op een jaarpas.
    We hebben geboekt van 23 augustus t.e.m 27 augustus, dus we zoeken iemand die ons korting kan geven op 23 augustus.
    Je kan mij contacteren via jona.vandebosch@gmail.com of een PM hier op het forum.
    Groetjes,
    Jona

  • Hallo iedereen,
    Wij gaan dit jaar terug opnieuw voor een jaarpas en zoeken nog iemand die 2 personen korting kan geven op een jaarpas.
    We hebben geboekt van 23 augustus t.e.m 27 augustus, dus we zoeken iemand die ons korting kan geven op 23 augustus.
    Je kan mij contacteren via jona.vandebosch@gmail.com of een PM hier op het forum.
    Groetjes,
    Jona
    Beste Jona,
    Ik stuur je een PB Smile
    Groetjes, Suzanne
  • Wij gaan deze zomer nog eens naar Disney en wij kunnen nog 12 mensen blij maken met 10% korting
    Aanwezig in Disney 5-6-7-8-9-10 augustus 2015
    en ook op 17-18-19 Juli 2015
    Mensen die willen afspreken voor korting graag een pm of een mailtje op fietten@hotmail.com
  • Hallo allemaal,
    Wij zijn op onderstaande data in Disneyland Parijs en kunnen dan aan max. 3 personen 10% korting geven in ruil voor de stempels.
    - 23 en 24 augustus 2015
    - de gehele maand oktober t/m 2 november 2015
    - december 2015 (data staat nog niet vast, is flexibel)
    - 6 en 7 januari 2016
    - 20 en 21 januari 2016
    Voor het afspreken kan je mij een PB sturen of een e-mail naar rijecanka82@yahoo.com
    Groetjes, Suzanne
  • Hey,
    Wij hebben onze volgende trips naar DLP al geboekt:
    22 september t/m 24 september
    31 oktober t/m 1 november
    Als iemand nog een jaarkaart met 10% korting wil aanschaffen horen we het graag via loyensdavy@hotmail.com
    mvg Deef
  • hi allemaal,
    Wij hebben besloten om dit jaar weer een jaarkaart aan te gaan schaffen. We hebben een hotel geboekt vanaf 23 juli, en vroegen ons af of er iemand is die er op die dag ook aanwezig is, om ons drieën korting te geven.
    Alvast veel dank,
    Martin

  • hi allemaal,
    Wij hebben besloten om dit jaar weer een jaarkaart aan te gaan schaffen. We hebben een hotel geboekt vanaf 23 juli, en vroegen ons af of er iemand is die er op die dag ook aanwezig is, om ons drieën korting te geven.
    Alvast veel dank,
    Martin
    Wij zijn er dan ik stuur je een PB
    Groetjes Maria
  • Hallo jaarkaarthouders
    Wie kan mij aub helpen aan 2 BRING, a FREND kaartjes op 3 augustus want dan zijn wij in DLP .
    BEN JIJ ER OOK EN WIIL JE ONS GRAAG HELPEN BEL MIJ DAN AUB als het kan deze week nog 06-20606355
    Liefst savonds bellen of appe
    Groetjes Sophia een groot Disneyfan
  • Tot 21 juli 2015 zijn wij in Disneyland Parijs en kunnen 9 mensen 10% korting geven op een jaarkaart.
    Wij krijgen dan stempels voor een nieuwe jaarkaart.
    Mail even naar mail@hightown.nl voor een afspraak bij de kassa.
    Groet Remco
  • Wij zijn weer in Disney 2 t/m 5 Augustus een kunnen tussen 3 en 6 mensen korting geven :) graag een email of pb sturen
    addverbaan@gmail.com
    ;)
Log In of Registreer om te reageren.