Verzorging tijdens verblijf

juli 2015 aangepast in Praktische Informatie
We gaan over 3 weken voor onze 10de keer naar Disney. Helaas kan onze oudste zoon niet mee. Hij is begin juli geopereerd en heeft een open wond in zijn bilnaad die dagelijks wordt verzorgd door een verpleegster die aan huis komt. De wond wordt dan schoongemaakt (is diep) en krijgt een nieuw verband. Ik vind dit zeer spijtig want voor de rest geeft de wond geen problemen. Weet er iemand of het mogelijk is om daar verzorging te krijgen?

Reacties

  • Hoi Joepie,
    Alhoewel er eerste-hulpposten zijn in beide parken denk ik niet dat dit tot de dienstverlening behoort. Vragen kan altijd maar dat zou ik dan vooraf doen via de Nederlandse klantenservice.

  • We gaan over 3 weken voor onze 10de keer naar Disney. Helaas kan onze oudste zoon niet mee. Hij is begin juli geopereerd en heeft een open wond in zijn bilnaad die dagelijks wordt verzorgd door een verpleegster die aan huis komt. De wond wordt dan schoongemaakt (is diep) en krijgt een nieuw verband. Ik vind dit zeer spijtig want voor de rest geeft de wond geen problemen. Weet er iemand of het mogelijk is om daar verzorging te krijgen?
    Hoi Joepie,
    Zoals Hugo al aangeeft valt dit helaas niet onder de dienstverlening. De eerste hulp posten en artsen ter plaatse zijn er alleen voor noodgevallen in de parken, niet voor verzorging van een bestaande aandoening. Dit zul je zelf moeten regelen.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.