Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

14849515354105

Reacties

  • We staan al in de lijst, maar toch nog even een berichtje. Volgende week gaan wij weer genieten van de Disney magie. Tussen 22 en 26 juli kunnen wij tot 6 personen 10% korting geven op een abonnement. Vanaf 3 personen geef ik je nog iets leuks als bedankje. Bij interesse ontvang ik graag een mailtje op kayleighc@live.nl
  • Hallo disney gangen,
    Wij gaan naar disney van 1 tot 3 augustus en kunnen 18 mensen 10% korting geven op een jaarkaart.
    Je kan me mailen op miranda__82@hotmail.com. .
    Groetjes Miranda
  • Hallo, wij gaan van 17 t/m 20 juli weer naar Disneyland.
    We kunnen nog 5 pers. Korting geven.
  • Goedenavond,
    Wij gaan 19,20 en 21 juli weer lekker naar disney. We kunnen 12 personen van korting voorzien.
    Om af te spreken kunt u mailen naar tara12@casema of een prive berichtje sturen.
    Graag tot ziens in Frankrijk!!
  • Ook wij staan al in de lijst
    Maar omdat het best lastig zoeken is in de lange lijst..........
    Hallo Disney liefhebbers
    Wij zijn vanaf zondag 26 juli weer aanwezig voor een weekje Disneyland (einddatum is flexibel) en willen graag korting geven in ruil voor stempels.
    Wil je met ons afspreken neem dan contact met mij op per telefoon 06-23459860 of tot 24 juli per e-mail Claudia.bruurmijn@telfort.nl
    Hopelijk tot ziens in Disneyland Parijs
    Clautje

  • Ik zoek voor 26 juli in de ochtend iemand die korting kan geven voor 1 jaarkaart.
    Ik heb inmiddels iemand gevonden :)
  • op 19-20-21 september zijn wij weer in Disney.
    We kunnen nog aan 5 personen korting geven.
    Hopelijk kunnen we elkaar verder helpen.
    Stuur me maar een mailtje naar helmaberkelmans@hotmail.com of een pb om iets af te spreken.
    groetjes Helma
  • Op dit moment ben ik in Disneyland Parijs en kan ik van 19-24 juli korting geven. Nog plek voor 8 stempels. Het handigste is om direct te bellen en een afspraak over de datum, tijd en plaats te maken. Ik pas me graag aan bij jullie tijdsschema. Bij drie of meer stempels geef ik een klein cadeautje ;)
    Bel 06-30605299
    Mart-Jan
  • Wij kunnen ook nog korting geven op jaarkaarten in ruil voor de stempels Laugh
    we zijn er van 31 oktober tot 3 november 2015
    en van 29 december 2015 tot 2 januari 2016
    Mail naar engeltje00@hotmail.com om verder af te spreken.
    groetjes,
    Kim

  • Ook wij staan al in de lijst
    Maar omdat het best lastig zoeken is in de lange lijst..........
    Hallo Disney liefhebbers
    Wij zijn vanaf zondag 26 juli weer aanwezig voor een weekje Disneyland (einddatum is flexibel) en willen graag korting geven in ruil voor stempels.
    Wil je met ons afspreken neem dan contact met mij op per telefoon 06-23459860 of tot 24 juli per e-mail Claudia.bruurmijn@telfort.nl
    Hopelijk tot ziens in Disneyland Parijs
    Clautje
    Intussen hebben wij wel een einddatum, wij vertrekken donderdag 30 juli of uiterlijk vrijdag 31 juli.
    We hebben nog 4 stempels nodig, en wij betalen de parkeerkosten van je eerste dag aan jou terug.
    Wil je afspreken...... Bel me gerust
  • wij kunnen nog 8 mensen 10% korting geven zaterdag 25 juli mocht je willen afspreken kan je altijd een pm sturen of een mailtje naar mich_daan22@live.nl
  • Hallo!
    Wij zijn binnenkort weer in Disneyland te vinden en wel 31 juli, 1 aug en 2 aug.
    Wij kunnen nog 3 mensen korting geven, dus als je een kaart aan wil schaffen, laat het me dan even weten!
    ingridverwijmeren@yahoo.com
    Groetjes, Ingrid
  • Hey iedereen,
    Wij zijn 25 en 26 aug in Disneyland parijs en kunnen nog 6 mensen korting geven op hun jaarpas.
    Wij betalen de parking van je eerste dag terug (15€) plus 10€ indien je ons in een keer aan 3 stempels kan helpen.
    Je kan ons contacteren via het forum of op glenn.borgmans@hotmail.com.
    Groeten.
  • Hallo,
    Is er iemand die op zondag 26/7, maandag 27/7 en/of dinsdag 28/7 korting nodig heeft op een nieuwe jaarkaart?
    Groetjes, Colin
  • Beste allemaal,
    Wij zijn 26 en 27 augustus in Disneyland en kunnen 6 personen 10% korting geven op aanschaf van hun jaarkaart.
    Bij interesse kan er een mail worden gestuurd naar : ilsewiel.92@gmail.com
    Groetjes Ilse
  • Hallo allemaal,
    Ik ben in euro Disney van 7 augustus tot en met 21 augustus.
    Wie wil er 10 % korting op zijn jaarkaart?
    Groetjes Natascha
  • Wij kunnen korting geven voor nieuwe jaarkaarthouders op
    7/8 tot 10/8
    24/9 tot 27/9
    30/10 tot 02/11
    19/11 tot 22/11
    stuur pm of mail naar kpax08@telenet.be
  • Ik ben van dinsdag 2 t/m vrijdag 4 september in Disney en kan dan 6 mensen korting geven! Contact opnemen kan via rogermullens@live.nl
    @ Lars: ik sta al in de lijst ;)

  • Wij gaan 17 oktober een week naar disneyland parijs.
    we willen dan jaarkaarten aanschaffen.
    wie kan ons helpen aan de korting.
    en heeft iemand misschien ervaring met gehandicapten we hoorden dat begleiders dan gratis toegang hebben ?
    Hoe gaat dit ter werk met een dreampass
    Ik heb je een bericht gestuurd. Laugh
    Groetjes, Suzanne
  • Hallo,
    Wij zijn van donderdag 27 t/m zondag 30 Augustus weer in Disneyland. Ik kan nog 1 persoon 10% korting geven op een Jaarkaart in ruil voor 1 ( mijn laatste....) stempel.
    Mocht U interesse hebben ben ik per mail te bereiken : esther.hennion@ziggo.nl
    Groetjes en misschien tot augustus !!
    Esther van Leeuwen.
  • Hallo,
    Wij zijn binnenkort weer in Disney te vinden!
    Wij zijn er van 31-juli tot 2 aug en van 5 sept tot 7 sept.
    Wij kunnen nog een aantal mensen korting geven, dus laat het even weten als we elkaar kunnen helpen!
    ingridverwijmeren@yahoo.com
    Groetjes, Ingrid
  • Hallo allemaal,
    Wij zijn van 8 augustus tot en met 15 augustus weer in Disneyland Parijs.
    Wij kunnen 11 mensen korting geven en willen heel heel heel graag stempeltjes sparen.
    We zijn te bereiken op evertsebarry@gmail.com en op 06-51164077
    Groetjes,
    josine en Barry
  • Hallo allemaal,
    Wij zijn op 3 augustus in Disneyland Parijs met vier personen. We gaan jaarkaarten aanschaffen en zoeken mensen die ons korting willen geven. Laat maar weten op turnstertje8@gmail.com of je interesse hebt.
    groetjes Renate
  • Hallo,
    Wij kunnen nog veel mensen korting geven op een abonnement. Van 7 AUG TOT 21 AUG. zijn wij in
    Euro Disney. Ben je er dan ook en wil je korting stuur een email naar mhoutdijk@home.nl
    Groetjes Natascha

  • Hallo allemaal,
    Wij zijn op 3 augustus in Disneyland Parijs met vier personen. We gaan jaarkaarten aanschaffen en zoeken mensen die ons korting willen geven. Laat maar weten op turnstertje8@gmail.com of je interesse hebt.
    groetjes Renate
    Ik ben inmiddels voorzien.
    Hartelijk dank. Laugh7
  • Hallo,
    Wij zijn op 23 en 24 augustus in Disneyland Parijs en kunnen nog aan 3 personen korting geven.
    Ook ben ik van 23 september t/m 2 oktober in de buurt.
    Wil jij 10% korting stuur dan een pm of een e-mail naar rijecanka82@yahoo.com
    Groetjes, Suzanne
  • Hallo Lars,
    Wil je ons toevoegen aan de lijst?
    Wij kunnen korting geven op: 31-juli tot 2 aug en van 5 sept tot 7 sept.
    Alvast bedankt!
    gr Ingrid

  • Hallo Lars,
    Wil je ons toevoegen aan de lijst?
    Wij kunnen korting geven op: 31-juli tot 2 aug en van 5 sept tot 7 sept.
    Alvast bedankt!
    gr Ingrid
    Hoi Ingrid,
    Je staat al in de lijst ;-) 8ste positie van onder.
    Groetjes,
    Lars
  • Dag iedereen,
    Wij staan al op de lijst maar willen nog eens melden dat we nog korting kunnen geven aan 4 personen op 17 t/m 22 augustus 2015.
    Wie interesse heeft kan een e-mail sturen om verder af te spreken.
    e-mail: b.o.kneteman@ziggo.nl
    Goet,
    Oscar
  • Hallo allemaal,
    Wij kunnen korting geven van 13 tot en met 18 september. We hebben nog maar 1 stempel nodig.
    Stuur me een PM of mail me: evelienmoelands@hotmail.com
    Groetjes Evelien
Log In of Registreer om te reageren.